Jaunā Dacia Duster 4x4 versija pieejama tikai ar 1,2 litru benzīna hibrīd dzinēju un manuālo pārnesumu kārbu. Toties ir vairāki braukšanas izvēles režīmi - auto, snow, mud/sand, off-road un eco. Klīrenss 4x4 versijā ir visaugstākais klasē - 217 mm. Testa brauciens bija maršrutā Rīga - Liepāja - Klaipēda - Nida - Šauļi - Jelgava - Rīga.
Degvielas patēriņš braucot ar kruīzkontroli šosejas režīmā ar ātrumu 90 km/h svārstās starp 5,2-6l/100km, toties braucot pa ātrgaitas ceļu Lietuvā ar ātrumu 130km/h borta dators rādīja 8,9l/100km. Ritošās daļas darbība bija nedaudz par mīkstu uz asfalta, toties braucot pa granti un bezceļu likās komfortabla. Salona apdarē daudz plastmasas , kas liek par sevi manīt uz nelīdzena ceļa. Vadības ierīces, slēdži un pogas līdzīgi Renault modeļiem.
Pārnesumi slēdzas labi. Interesanti, ka šim modelim uz spidometra var ieslēgt sasvēruma stāvokļa rādītājus, kas parasti ir dārgākiem modeļiem. Toties priekšējiem lukturim led spuldzes ir tikai tuvajām gaismām, kas ir zināms mīnuss.Lukturu pārslēgšanā auto režīmā notiek labi. Auto ir pilnizmēra rezerves ritenis, kas mūsdienās ir samērā reta parādība. Mobilo ierīču novietošana nav problēma ne priekšā, ne aizmugurē sēdošajiem. Katrā ziņā auto iespējas pa 25300 eiro ir diezgan iespaidīgas.
Cietās "grabošās" plastmasas ir viens liels auto apskatnieku mīts. Nekas tur negrab, ja speciāli ar nagiem negrabina
Nesen sanāca izbraukt ar c3 Citronu, kad tiešām sastāv tikai no citās plastmasām un tas izrādījās daudz klusāks, nekā daudzi ar mīkstām plastmasām pārbagāti auto .