Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Jaunās Dacia Duster 4x4 tests (+ FOTO) 30

 

Foto: Raimonds Volonts

Raimonds Volonts speciāli iAuto.lv | 21.oktobris 2024 22:08

Jaunā Dacia Duster 4x4 versija pieejama tikai ar 1,2 litru benzīna hibrīd dzinēju un manuālo pārnesumu kārbu. Toties ir vairāki braukšanas izvēles režīmi - auto, snow, mud/sand, off-road un eco. Klīrenss 4x4 versijā ir visaugstākais klasē - 217 mm. Testa brauciens bija  maršrutā Rīga - Liepāja - Klaipēda - Nida - Šauļi - Jelgava - Rīga.

Degvielas patēriņš braucot ar kruīzkontroli šosejas režīmā ar ātrumu 90 km/h svārstās starp 5,2-6l/100km, toties braucot pa ātrgaitas ceļu Lietuvā ar ātrumu 130km/h borta dators rādīja 8,9l/100km. Ritošās daļas darbība bija nedaudz par mīkstu uz asfalta, toties braucot pa granti un bezceļu likās komfortabla. Salona apdarē daudz plastmasas , kas liek par sevi manīt uz nelīdzena ceļa. Vadības ierīces, slēdži un pogas līdzīgi Renault modeļiem.

Pārnesumi slēdzas labi. Interesanti, ka šim modelim uz spidometra var ieslēgt sasvēruma stāvokļa rādītājus, kas parasti ir dārgākiem modeļiem. Toties priekšējiem lukturim led spuldzes ir tikai tuvajām gaismām, kas ir zināms mīnuss.Lukturu pārslēgšanā auto režīmā notiek labi. Auto ir pilnizmēra rezerves ritenis, kas mūsdienās ir samērā reta parādība.  Mobilo ierīču novietošana nav problēma ne priekšā, ne aizmugurē sēdošajiem. Katrā ziņā auto iespējas pa 25300 eiro ir diezgan iespaidīgas.

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

Foto: Raimonds Volonts

 
Visi komentāri
 
ZZZZ 22.oktobris 2024 8:31
0 0 Atbildēt

5-6l mana izpratnē 4x4 ir labs degvielas rādītājs. Patīk šie 0.9/1,2/1,3 dzinēji. Pilnīgi apmierina normālas braukšanas vajadzības. Plastmasas apdare ir graboša. Te nu ražotājs solījās uzlabot, vai pašam izveikt skaņas izolāciju. Un par tām gaismām, kas ik katram vadītājam ir aktuāli. Šāda kombinācija ne lux auto iespējams ir apzināta ražotāja izvēle. Atceramies kā mocījās vācijas lielie ar aizsvīdušiem led blokiem!!! Cik nu bieži, pie tādas intensīvas satiksmes ir tie tālie nepieciešami. Un pastāv iespēja to spuldzi aizvietot ar labām +++ halogēnajām lampiņām. Un patreiz vispār ir mainījušies noteikumi uz brīvāku papildgaismu lukturu izvietojumu. Ar nosacījumu var pat likt uz jumta izliektos LED bārus!

Motorolers 22.oktobris 2024 9:54
7 6 Atbildēt

Kas tieši var patikt šajos dzinējos, ja viņš rij vairāk, kā 3L dīzelis?

Andris 24.oktobris 2024 22:36
0 0 Atbildēt

Tas, ka tas nav dīzelis ar visām izrietošajām sekām tuvākā un tālākā nākotnē un ikdienas problēmām vienuviet.

Nu 22.oktobris 2024 11:01
0 0 Atbildēt

Patēriņš 9l uz 130kmh , tas nav nekas izcils. Tieši otrādi.  Un svarīgi būtu zināt arī kāds tas ir pilsētā un lauku ceļiem.

Sergejs 22.oktobris 2024 11:29
0 0 Atbildēt

Nu nav jau autobāņu auto, turklāt tomēr krosovers ar savu aerodinamiku, plus jautājums kādi bija laikapstākļi kad brauca. Tā kā tīri ok tas cipars, ņemot vērā ka dzinējs nav balstīts uz pašiem pēdējiem nanotehnoloģiju sasniegumiem

Mja 22.oktobris 2024 14:01
0 1 Atbildēt

Un vēl jau tā dinamika,  ar kuru, piemēram uz Ventspils šosejas posmā līdz Tukumam, apdzīšanu labāk vispār neuzsākt.  Kopumā jau nav slikts auto, izskatīga,  ar visām e-fīčām utt. 

Bet. Dzinējs , no ekonomikas un dinamikas skatupunkta ir GARĀM  !  Tur vidējais nekādi nebūs mazāk par 8l , kamēr dīzelim bija 5 un mazāk.

X 24.oktobris 2024 0:44
0 0 Atbildēt

Ja ir braukts ar e30, e39, tad šis liksies kā raķete.

GTD2 22.oktobris 2024 10:04
3 2 Atbildēt

Kā'di Šauļi? ,kāda Nida?, auto bija domāts laukiem, diemžēl jaunā versija ir sačakarēta, nav manuālā kārba, nav dīzeļa, palicis dārgāks un sarežģītāks apkarināts ar nevajadzīgiem plastmasiem un planšeti. Auto veiksmes stāsts bija tā vienkāršiba, lai var majās šķunī pats remontēt,jo vismaz ritošais viņam jaremonte bieži, varbūt net tik bieži ,kā kadreiz ņivai, bet vienalga īsti netur lauku ceļus, lai brauktu lai brauktu tālākiem izbraucieniem vajag konfortablāku auto, tagad sanācis ne šis ne tas.

ZZZZ 22.oktobris 2024 10:16
1 0 Atbildēt
RaimondsVolonts 24.oktobris 2024 17:37
0 0 Atbildēt

Kārba 4x4 versijai ir pieejama tikai manuāla, tev nav taisnība šajā jautājumā, par dzinēju piekrītu, vajadzēja vismaz 1,6 dīzeli, jo 4x4 auto nepieciešams lielāks griezes moments kā 1,2 benzīna dzinējam.

650 22.oktobris 2024 15:12
1 0 Atbildēt

Nekādā vairs šķūnī, aizsmirstiet. Kūlbergs reku nupat teica, ka Lohi nevarēšot ne kaut/cūku, ne arī remontēt auto.Katru kaut cik apzinātu darbību vajadzēšot Sertificēt.

Turbomens 22.oktobris 2024 16:42
0 0 Atbildēt

Pirmais teikums aprakstā - 4x4 ar manuālo kārbu. Bez tam - auto joprojām ir vienkāršs kā grābeklis. Sarežģīts tas varētu likties tikai cilvēkam, kurš neko vairāk par VAZ un GAZ nav redzējis.

ZZZZ 22.oktobris 2024 10:11
2 0 Atbildēt

Tieši konkrēti šie stellantis goup sevi ir pierādījuši kā cena- veikums, man par labiem. Pat MB viņus jūzē. Un ne par velti tie ir tik populāri kā lietotājam parastajam. Tas 1,2 ar gāzi vispār labs salikums. Iespējams pat labākais variants, cilvēkam praktiskajam. Nē nu man arī patiktu piemēram F250 ar V8 diesel 6.0 un tur tas patēriņš jau nav tas aktuālākais...Vietu daudz vairāk aizņem.

Tās 22.oktobris 2024 11:07
10 1 Atbildēt

Cietās "grabošās" plastmasas ir viens liels auto apskatnieku mīts.  Nekas tur negrab, ja speciāli ar nagiem negrabina  

Nesen sanāca izbraukt ar c3 Citronu, kad tiešām sastāv tikai no citās plastmasām un tas izrādījās daudz klusāks, nekā daudzi ar mīkstām plastmasām pārbagāti auto .

anonimikis 22.oktobris 2024 11:41
8 1 Atbildēt

Nekad neesmu varējis saprast nah viņiem tās plastmasas visos auto jāaptausta. Tak neviens normāls braucējs to nedara.

GTD2 22.oktobris 2024 13:57
0 0 Atbildēt

c3 briesmīga taburete, ja no šiem jaizvēlās tad vienīgi c5

Mja 22.oktobris 2024 14:03
4 0 Atbildēt

Pus Francija, Itālija,  un vēl Spānijas brauc ar c3 , bet lūk Latvijā tā ir taburete 

GTD2 22.oktobris 2024 17:12
1 0 Atbildēt

viņi ar tām taburetēm brauc par pilsētām, bet mums latvijā ir viena mazpilsēta, pārejie lauki , tā vismaz uzskata tai mazpilsētā,kas ir mūsu galvaspilsēta dzīvojošie

RaimondsVolonts 24.oktobris 2024 17:39
0 0 Atbildēt

šis nav citrons, pa nelīdzenu ceļu grab, ja netici, tad izmēģini.

Mehs 22.oktobris 2024 16:36
3 0 Atbildēt

Nu lai jau tie grabinātāji sit tos pirkstus,pats iegādājos šo modeli ,braucu un priecājos... Man 1,0 gāze,benzīns ,man pietiek ,velk normāli,ar gāzi sanāk ekonomiskāk par visiem dīzeļiem. Mans auto sanāca zem 23 tkst.€ . Bet ja kādam nepatīk lai pērk pa 50 000€ un klapē nagus pret mīkstumiem...

Un 22.oktobris 2024 18:02
0 0 Atbildēt

Cik vidējais patēriņš  ?

Kk 24.oktobris 2024 0:41
0 0 Atbildēt

5-6l, jeb 3.70€

Hm 24.oktobris 2024 9:12
0 0 Atbildēt

Nav slikti.

Turbomens 22.oktobris 2024 16:47
3 0 Atbildēt

Apskats pilnīgs fufelis. Nedaudz teksta, kurā īsti nekā nav. Īsais rezumē - viss slēdzas un darbojas "labi"... Tiešām profesionāli žurnālisti ir izbeigušies?

ZZZZ 22.oktobris 2024 19:55
1 1 Atbildēt

Kas ir tas fufelis par ko nepastāstīja? Gribēji lai atsperes beņķī saskaita? Vai bleķi stiep uz sastāva ekspertīzi? Ka tik gudrs esi, atbildi kurš auto ir vislabākais!???

Teslists 22.oktobris 2024 21:13
1 0 Atbildēt

Bomāri grib 4x4, uzravienu 4 sekundes lidz sotakam un patēriņu 4 litrus un to visu par 20k.

Asaris 22.oktobris 2024 22:49
3 0 Atbildēt

Atceros vēl laikus 5 gadi atpakaļ kad savējo pa 12k pirku 😄 Tas likās jēdzīgs pirkums. Tagad pa 25k, absurds, tad labāk 2 gadus vecu Toyotu paņemu.

Yak 24.oktobris 2024 9:14
0 0 Atbildēt

Inflācija ir ārprātā.  Pirms 5 gadiem pirkts 3 gadīgs auto,  tagad maksā to pašu un ss daži pat vairāk prasa.  Sviests.

Kk 24.oktobris 2024 0:30
0 0 Atbildēt

Foršs īsts džips un beidzot ir automāts.

Es 24.oktobris 2024 0:39
0 0 Atbildēt

Bet Toyota nav dizaina+ ļoti švaka pret koroziju un ļoti ļoti vāja skaņas izolācija.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nepilni 25 000 eiro - lielā Panda gatava startam

Fiat paziņojis, ka elektriskais krosovers Grande Panda (lielā panda) pieejams pasūtīšanai. Ražotāja ieteiktā cena – 24 990 eiro. Lasīt vairāk

 

Vairāki simti miljonu eiro - Eklstons pārdos savu F-1 bolīdu kolekciju 5

94 gadus vecais Bernijs Eklstons izlēmis pārdot savu 50 gadus krāto Formula-1 bolīdu kolekciju, kuras vērtība ir vairāki simti miljonu eiro. Lasīt vairāk

 

Piestās arī Tesla Cybertruck konveijers 8

Tesla uz trim dienām aptur Cybertruck ražošanu. Iemesli īsti nav zināmi, taču darbinieki saņēmuši vēstuli ar informāciju par ražošanas pārtraukumu no 3. līdz 5. decembrim. Lasīt vairāk

 

Mīlēt vai nīst - jaunie Jaguar neatstās vienaldzīgu nevienu (+ FOTO) 13

Prezentēti jaunās ēras Jaguar. Automašīnas ir tik neparasta dizaina, ka varianti lielākoties ir tikai divi – tos mīlēs vai ienīdīs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti