Bet parastais 2.9 tak bija ekonomiskāks nekā 2.8, vai ta nē?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bet parastais 2.9 tak bija ekonomiskāks nekā 2.8, vai ta nē?
da kaada raznjica, kas bij ekonomiskaaks? 2.8 scorpiishi ir saruuseejusi veesture, 2.9 arii sha buus sapuvis un saruuseejis
btw, bmw 325 e90 peec papiiriem uz shtraases kruiseejot uz 90km/h pateerinjsh ir 6,2 litri
Visas mašīnas (līdz 4L) braucot konstanti uz 90, ēd mazāk pa 10L, bet līdz ko sanāk aptāties un uzsākt tā pizdec...
Kamikadze rakstīja:btw, bmw 325 e90 peec papiiriem uz shtraases kruiseejot uz 90km/h pateerinjsh ir 6,2 litri
Nezin tikai kāpēc manam rodsveņņikam jau otrais 325 un zem 10 L un 100 km ne reizi nav iekļāvies braucot ar 100km/st.
Un vispār vai tie bembelisti nevarētu aizvākties uz BMW sadaļu. Ja nekā cita par bembeli nav redzējis, tad kāda tur citu mašīnu apspriešana?
i_edgars, kura gada tad tavai rodnjai ir tie 325tie? pajaati e30 toch zem 10l nekaadi neiekljausies
var jau arii par fordu runaat, tikai tur jau nav ko vairs runaat, teema izsmelta - jaunais scorpis sux peec skata ij arii paareejaa zinjaa, ir citi - labaaki auto dabonami par to pashu naudu, ok, gads buus cits, bet neba jau gads nosaka auto labumu
Kamikadze rakstīja:325 ar mosh vareetu eest 6,5l ja chunchinaatu godiigi pa shtraasi uz 80..90km/h
Par ko jūs ņirdzat? Rīga-Ventspils (māja-māja) 13-14l un ātrums 100-120. 2.5 24V Vanos. Mazāk pa 6 nevar dabūt, jo nav nozīmes - 60km/h vai 110. Tas, ka jūs neticat jau ir cits stāsts, bet tā ir. BMW motori rullē! Pa pilsētu ir 12-15, bet attiecīgi arī notiek paātrināšanās...
edzulis, es nenjirdzu neparko ... pats labpraat brauktu ar 325to e90 vai ieprieksheejo modeliiti, ja vien buutu naudinja
i_edgars rakstīja:
Nezin tikai kāpēc manam rodsveņņikam jau otrais 325 un zem 10 L un 100 km ne reizi nav iekļāvies braucot ar 100km/st.
Vienkārši tavs rodstveņņiks ir kapeikpisējs un nerubī savest savu BMW kārtībā! MAn bija līdzīgi, kad bija sapista lamda zonde. Tā ir jāmaina! + vēl ekonomiju dod Vanos + labs motora stāvoklis. Iespējams, ka pajāts E30 325i ar īso reduktoru tik arī ēd! Pieminot BMW, es domāju labus auto, nevis nojātas miskastes. Tie vairs nav BMW...
Kamikadze rakstīja:i_edgars, kura gada tad tavai rodnjai ir tie 325tie? pajaati e30 toch zem 10l nekaadi neiekljausies
var jau arii par fordu runaat, tikai tur jau nav ko vairs runaat, teema izsmelta - jaunais scorpis sux peec skata ij arii paareejaa zinjaa, ir citi - labaaki auto dabonami par to pashu naudu, ok, gads buus cits, bet neba jau gads nosaka auto labumu
Taisnību runā!
Vēl tik biš par tiem E30 un 10l. Nezinu, neesmu mēģinājis. Viņam M20 Motors. Manējam 2.3 E21 arī M20 motors, pie tam ar 4 robu kārbu un neko daudz neatšķiras no 2.5, bet ēd 8,5 uz 100 pa štārsi.
Galvenais pērkat normālus auto un kopiet tos!
cadillac seville sts 4.6 (305hp)pa trasi ed ap 8iem litriem var dabut ari 7 kruize uz 90.....pilseta apm 15-17l
Kamikadze rakstīja:i_edgars, kura gada tad tavai rodnjai ir tie 325tie? pajaati e30 toch zem 10l nekaadi neiekljausies
1. bija 1990, 2. ir 1999. un nemaz nav pajāts. Starp citu viņš ir pietiekami tehniski izglītots un līdz pajātam stāvoklim vāģi nenolaiž.
znachit 1. bij e30 un par otro nav zinaams vareej buut e36 vai e46 .. anyways, tam otrajam braucot piektajaa gangjii konstanti uz 100km/h vaidzeej iekljauties 10l toch, aciim redzot tas cilvis vai nu melo par braukshanas aatrumu vai arii nebrauc vienmeeriigi uz tiem 100km/h bet gan min griidaa vislaik lai apdziitu, bremzeejaas, etc ... karoch, tur kaut kas nav chista vai arii tas auto ir tourings ar automaatisko kaarbu
Kārba ir manuālā -5 sedans. Braucām kopā (es blakus). Braukšanas stils nu ir gan no fiksajiem - izmanto tikai trīs režīmus: pedālis atlaists, stacionārs režīms un padālis grīdā. Kad uzber ogles "ekonomaizers" uzrāda virs 35 L uz 100 km patēriņu. Ar savu Scorpi kaut arī 1991 un atmosfērisko dīzeli ar tādu pat braukšanas stilu kā viņam sanāk iekļauties 6 L. Esmu braucis arī ar Scorpi 1989 2,4 ar automātu un pie tā paša braukšanas stila iznāca 9 L uz sotaku, viss ar ātrumu pārsvartā 100 km/st uz vienu un to pašu ceļa posmu.
Sīkāk par to BMW nevaru pateikt, jo BMW man nepatīk kā tādi.
i_edgars rakstīja:Kārba ir manuālā -5 sedans. Braucām kopā (es blakus). Braukšanas stils nu ir gan no fiksajiem - izmanto tikai trīs režīmus: pedālis atlaists, stacionārs režīms un padālis grīdā. Kad uzber ogles "ekonomaizers" uzrāda virs 35 L uz 100 km patēriņu. Ar savu Scorpi kaut arī 1991 un atmosfērisko dīzeli ar tādu pat braukšanas stilu kā viņam sanāk iekļauties 6 L. Esmu braucis arī ar Scorpi 1989 2,4 ar automātu un pie tā paša braukšanas stila iznāca 9 L uz sotaku, viss ar ātrumu pārsvartā 100 km/st uz vienu un to pašu ceļa posmu.
Sīkāk par to BMW nevaru pateikt, jo BMW man nepatīk kā tādi.
znachit shamam sanaak paaraak biezji to pedaali griidaa tureet vot i visas djeelas, jo apriit jau var dafiga, pado tik slodziiti un redlainu dajebkuram motoram
Nu tieši tā, bet ar to es gribēju pasvītrot to ka BMW ir ārkārtīgi jūtīgs (degvielas pārtēriņa ziņa) uz pedāli grīdā. Tas pats Scorpis uz pedāli grīdā reaģē stipri lētāk. Un ar Scorpi 2,9 uzrāviens nemaz nav sliktāks par 325 BMW vēl jo vairāk ka laiva ir stipri lielāks.
zirgi jau jaabaro kaut kaa ir no nekaa tie nerodaas
325 zirgu nav vairāk kā Scorpim 2,9, bet pēdējais mazāk rij pie dinamiskas braukšanas. Un pirmais ir stipri vieglāks.
i_edgars, davai ka noprecizeesim, kas tas ir par 325to un kas tas i par 2,9 scorpi?
e30 bij 2.5 motoriitis ar 170zs un sotaku ceela 8,3 sekundees
peecaakajiem rupji njemot tas 2,5 motoriitis bij ar 192zs un sotaku ceela 7,1..8,6 sekundees atkariibaa no gada, modelja, virsbuuves iipatniibaam
2,9 scorpiitim savukaart tie lopi i mainiijushies no
145zs i sotaks 9,2..9,4 sekundees
207zs i sotaks 9 sekundees
par kuru scorpi tu biji domaajis, ka shamam ir vairaak zs nekaa 325?
oi piemirsu, vecajam scorpiitim 2.9 cosim bij 195 zs laikam un tas ceeliens ar neko spiidoshs nebij
i_edgars rakstīja:325 zirgu nav vairāk kā Scorpim 2,9, bet pēdējais mazāk rij pie dinamiskas braukšanas. Un pirmais ir stipri vieglāks.
Ar galvu draudzējies? Tu laikam domā to cossie scorpi ar 200zs. Nu manam 325 ir tik pat un es tādu skorpi pa 5 korpusiem uzvilktu. Varu pierādīt, bet jums jau neviena kustoša nav Es pat lieku 10ls uz to, ka 318is uzvilks to 2.9 skorpi!
edzulis, es gan tavaa vietaa neliktu ceeneri uz 318is liidz sotakam scorpiitim tomeer vaidzeetu buut naskaakam, ja vien shams i kaartiibaa ... tas 318is jau taads samociits bezmotors vien ir nje riba, nje mjaso
Tas vis ir tāda pincīša stapīšanu 1sek 2sek, kāda starpība, 3xx bembis ir jauniešu mašīna, ar mazu komforta līmeni, vienvārsakot skrienamais...
Scorpis ir tā laika Ford luksus klases mašīna, kas galīgi nav paradzēta skriešanai, tā ka nevajag salīdzināt divas nesalīdzināmas lietas.
325 varētu salīdzāt ar RS Escort, tas jau būtu interesantāk...
Es tagad braucu ar Omegu un necenšos nevienam pierādīt, ka viņa var uz slapja asfalta nospolēt
arii tiesa Motoroleram a komforts scorpiitii ir normaals, tik vien kaa taadu ar 2.9 cosi pirkt manupraat nav praata darbs, jaudas un ceeliena taapat nav, zupu streebj, utt ij taa begemota vietaa toch labaak opeli i miers dosja par to pashu cenu
edzuli PN no šī lauciņa
2.9 scorpis
Vajadzētu informāciju par 1995 gada ford scorpio ar 2.9 cosworth ar automātisko kārbu . Būtu pateicīgs par informaciju....