nezinu gan man ir necils opeliitis Omega 2.0i katalysator 1988 laiku pa laikam shis tas nobirst buuts ir vairaakos servisos un nepar vienu no tiem neko sliktu teikt nevaru.
Raseraa neskatoties uz to ka vini vaimanaaja aa opelis opelis motoru nodiagnosticeeja labi tas teisaam bija jaamaina tika taas vinu cenas es Ceplii nomainiiju motoru ar darbu ellu un filtru par 150Ls 6h, kemi man metinaaja izputeeju 3ls normaali, mainiija termostatu un tosolu arii nekaadas vainas
ja paciinaas tad kemi straada normaali un to vareetu nosaukt par sakariigu servisu vieniigi cenas un laiks kaadaa vini to remontu veic
mainiija man vini sajuuga trosi 3,5h ???? 4gb viirinu un par startera nomainu gribeeja 6ls atskruuveet un pieskruuveet divas skruuves padingeejos ar nacalniku un kopaa ar sajuuga troses mainu samaksaaju 8Ls[addsig]
cik nu esmu bijis dazhaados servisos, izskataas,ka vinji izveeliigaaki palikushi - daudzi "meistari saakushi domaat, vai vinji vispaar grib remonteet vienu vai citu defektu, vai labaak panjemt citu autinju, kur probleema zinaamaaka un nav tik traki jaalauza galva...[addsig]
mani apmierina"kemi"2 X esmu pie vinjiem bijis aatri un labi.
peedeejo reizi audim mainiija pakaljeejos bremzju diskus un kolodkas..vienu ritenja gultni..par darbu 10 ls..manaa uztveree pat leeti.detaljas nav jaameklee,jo standart izklaasts plasjs.darbu veica 90 min..ne rindas,ne gaidiisanas.esmu apmierinaats!
Kādu laiku savus auto remontēju dažādos mazos servisos pie sportistiem, bet ar laiku problēmas uzradās arvien vairāk un vairāk, tāpēc sapratu, ka pienācis laiks meklēt kvalitatīvāku servisu, kur ir labi meistari un pietiekami liels tehniskais nodrošinājums. Aptaujājot draugus, nonācu līdz servisam zem motormuzeja, kur kā izrādās vairs nav Auto Rīgas serviss, bet gan neatkarīgs serviss.
Sākumā pie viņiem veicu motora regulēšanu, bet pārējos darbus gribēju veikt mazākos servisos, bet tad kad mazie servisi sauca nesamērīgas summas un kratijās vaļā no grūtākajiem darbiem, aizbraucu atkal uz motormuzeju un džeki izdarīja visu nepieciešamo, kā arī atrada daudzas lietas, ko citos servisos nebija pareizi uztaisījuši. Domāju, ka rēķins būs attiecīgs, bet mans rēķins bija pat mazāks nekā to nosauca mazajos servisos. Esmu apmierināts ar šo servisu un tādi ir arī mani draugi, kam arī ieteicu. Paldies šim servisam, varu tikai ieteikt.
Man nav ne jausmas par stundu likmi, jo tam nepieversu tādu uzmanibu (slimības lapa ari pazudusi), jo manam auto bija javeic paris sarežģītas operācijas, kuras dažos kaktu servisos notāmēja daudz augstāk un biju rēķinājies ar lielāku summu, bet šamie neizdomāja mani izģērbt, cena par paveikto un kvalitāti man likās vairāk kā pieņemama.
Šodien biju uz eļļas maiņu Esso (Bruņinieku un Valmieras ielu stūris), izmantojot piedāvājumu, kad pērk eļļu un filtru, tad nomaiņa bez maksas. Galvenais, kas man patika, bija patiesi ieinteresētā attieksme kontaktējoties. Bij manam autiņam vēl citas dzinēja problēmas, kas tika veiksmīgi atrisinātas par nelielu darba samaksu, kā arī tika ieteikts, kam pievērst uzmanību nākotnē. Kaut visur būtu tik labvēlīga un laipna attieksme neskatoties uz mašinas vecumu vai maka biezumu.
Varu tikai ieteikt visiem VW,Audi un Opel iipashniekiem servisu IGLIT kas Raamulju ielaa.Gatavojoties ikgadeejai visu autoiipashnieku saapei - teh. apskatei apmekleeju savu meistaru Rihardu.Peec ritoshaas daljas diagnostikas mees izanalizeejaam visus defektus kas buutu noveershami,izveerteejaam dazhaadu rez. dalju cenas un kvalitaati un izveeleejamies pashu piemeerotaako, atbilstoshi manaam iespeejaam un veelmeem.
Jaatziimee ka man netika uzspiests nekas lieks vai daargs, bet pamatoti noraadiits kas buutu jaamaina lai tiktu veiksmiigi izieta teh. apskate un lai nebuutu peec paaris meeneshiem jaatgriezhas pie darbiem ko vareetu pashlaik nedariit, bet kurus veicot buutu piemeeram pa jaunu jaataisa savirze.Visi darbi tika paveikti apmeeram 5 stundu laikaa,manaa gadiijumaa visas rez. daljas bija uz vietas pieejamas un teh. apskati izgaaju bez nevienas pieziimes.
Tas viss man izmaksaaja 145 ls. ar man , kaa patstaaviigam klientam pieejamaam atlaideem. Par sho naudu tika veikti sekojshi darbi: pakaljeejo sailentbloku mainja, prieksheejaa stabilizaatora bukshu un atsaishu mainja, prieksheejo sailentbloku mainja, stuures stienju putekljusargu mainja, labaas puses stuures stienja un pirksta mainja, aatrumkaarbas hidrospilvena mainja un protams savirzes reguleeshana.
Auto: VW Passat '91 g.
Gruuti spriest par paareejiem meistariem, bet varu patiesi ieteikt Rihardu un vinja koleegjus Mishu un Dimu, kas straadaa kopaa ar vinju vienaa boksaa.Arii elektrikjis Edgars ir labaa liimenii.
Neuzskatiet sho rakstu par reklaamu, bet domaaju ka cilveeki par savu attieksmi un darbu ir pelniijushi ieteikumu citu autoiipashnieku viduu.
Strada profesionali, tacu ja aizbrauksiet un pateiksies "vot vajag sagatavot apskatei" nedariet taa, ja ieprieks nesarunajiet ar Gunaru (sefs) kada cena jaieklaujas. Aizvedu Mersedes 230 sakileja man vinu uz 580ls, jebio. Gunca nu ta gan nebij runats. Neko neparmetu visu sataisiji bet nu kad skaitli gaja tados apgriezienos vareji pabridinat. Vel jo vairak ka pec nedelas salniku izspieda, nu to tak vareja konstatet.
Tas faktiski vienigais incidents kas man ar viniem bijis. Bet visadi citadi "cepuri nost"[addsig]
Labs serviss . loti labs Krustabaznicas iela tikko parbrauc pari sliedem. Ne tas kursh ir pie brndzintanka, bet nakamais. Nezinu diemzel ka saucas, bet motoram atrada tabu vainu kuru daudzos servisos pat nezinaja ka ta var but. Tacu zel ka dzeki tur tikai ar motoriem njemas. Cenas sapratigas
Tacu tas 1 serviss kurs ir pie bendzintanka riktigie naudaspleseji. A tolkam neko ta nesataisis, es tapatas varu sataisit ar to kas manas sievas autina bagaznieka metajas, ja esmu palicis uz cela bezpalidzigs. MUDAKI[addsig]
Hansa auto Opel serviss Brīvības ielā. Mainīju ģeneratora siksnu. Džeks gan pirmo reizi darīja šo darbu (bet izdarīja) konkrētam modelim, tapēc tas aizņēma aptuveni stundu, kas ir šķiet gandrīz divas reizes ilgāk nekā pēc normām, kā arī vēl šo to paskatījās, kas kopumā aizņēma 1,5 stundas, bet samaksāju tikai par konrēto darbu - siksnas nomaiņa, kuras nomaiņai bija jāveltī tikai aptuveni 20 min.
P.S. Varētu gan strādāt ātrāk, bet ja strādā ilgāk par to naudu neprasa.
Tā viss nesaki, ja vēl II Golfam vajag atskrūvēt tikai vienu skrūvi, tad es piekrītu, bet piemēram Astrai (ar kondišku) īsti nevar saprast kas ir jāatslābina vai kondiška, vai rullītis, vai ģenerators, vai ūdenssūknis kā arī vēl jāatslābina motora spilvens.
Mans labākais serviss ir vāgūzis laukos,kur viss vajadzigais (izņemot riepu montāžas) tiek izdarīts,un pretenziju pret meistaru nav,jo daru visu pats!!!
Labie servisi
Rakstiet par labiem, profesionāliem servisiem!