U.T.T.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
U.T.T.
Paldies, jau sākam rakties!
Es kaa reizi taisos pirkt saadu C klasi. Varbut vari pastastit ko labu vai ne tik labu par so konkreto modeli?
Motors zvērs, komplektācija laba, braukšana patīkama. Dzirdēts, ka kārbām/automātiem čips jūkot pa brīžam. Konkrēti šim pāris reižu taisīts/mēģināts taisīt DOMENIKĀ. Tā kā nesen iegādāts, tad visai plašu infop nevaru piedāvāt
šitādas mašīnas ar manuāli neremontē.
protams rakstīja: šitādas mašīnas ar manuāli neremontē.
Zinu, saprotu, bet pāstāv vēlme uzzināt pēc iespējas vairāk.
smonG rakstīja:
Roneens rakstīja: Motors zvērs, komplektācija laba, braukšana patīkama. Dzirdēts, ka kārbām/automātiem čips jūkot pa brīžam. Konkrēti šim pāris reižu taisīts/mēģināts taisīt DOMENIKĀ. Tā kā nesen iegādāts, tad visai plašu infop nevaru piedāvāt
kā izpaužas tas ko mēģināja taisīt?
Tā, ka divas reizes AT kārbas čipu DOMENIKS mainījis. Tiklīdz uzsāc braukt, uzrāviens teicams, bet paiet kāds brīdis un vari pedāli grīdā iespiest, bet šis tik un tā neiet. Teica ka čipam "čau". līdz ar to tās elektroniskās smadzenes padod signālu ierobežotājam (kaut kā tā).
Manuālis - jebkurš/abi.
smonG rakstīja: Vai nav bijis tā:
1.kad ber virsū, izjūtas it kā izlektu no ātruma (tā kā sitiens) un tālāk it kā uz 30km/h ar 5 ātrumu braukt?
2. pazūd/pazudis kickdown (t.i. kad iemin iekšā, kārba nepārslēdzas uz leju) un vienkārši ceļ ļoti gausi?
Praktiski simtprocentīgi
Nu tas tak normāli nojātai kārbai.Domenikā vairs nav neviena kas prot remontēt automātus.Un 270cdi arī provocē,tākā...piši remont.
protams rakstīja: Nu tas tak normāli nojātai kārbai.Domenikā vairs nav neviena kas prot remontēt automātus.Un 270cdi arī provocē,tākā...piši remont.
Remonts būs, ar šitādu jau nebrauks.
2 smonG
Paldies par labu domu. Vari padalīties kurā vietā pieslēdza pie kompja?
OK!
E-pastu lūdzu, jo darba devējs manu personīgo atslēdzis.
Roneens rakstīja: OK!
E-pastu lūdzu, jo darba devējs manu personīgo atslēdzis.
P.S.domāts "smonG"
smonG rakstīja: Vai nav bijis tā:
1.kad ber virsū, izjūtas it kā izlektu no ātruma (tā kā sitiens) un tālāk it kā uz 30km/h ar 5 ātrumu braukt?
2. pazūd/pazudis kickdown (t.i. kad iemin iekšā, kārba nepārslēdzas uz leju) un vienkārši ceļ ļoti gausi?
Man arī šitāda šaize ik pa laikam parādās. Pēc pārstartēšanas pazūd un mierīgi braucu tālāk. Cik apmēram maksā pats mērītājs?
Tikko sito pasu meritaju nomainuju savam 270CDI. Tas ir neliels vakuma pribors kas regule spiedienu turbina, kad vins noklajas tad turbina ir spiediens ap 1K paskali vai ka tur vinus sauc a jabut 1500 to pasu paskalu, lidz ar to auto vairak dumo iemetot grida, ja riktigi pamauc jau pie kadiem 80-100km/h iemet turbinu avarijas rezima un nelauj uzspiest gazi ne ar kickdownu ne jebka citadi, cel atrumu loti lenam. Parstartejot aiziet viss no jauna, bet jebkura gadijuma motors negriezas ka normali vajadzetu, celiens ieverojami sliktaks.
Tas meritajs domenika maksa 80Ls, nomainit var pats bez stresa. Atrodas, ja skatas no auto pirieksas, pie kreisa stakana. Pienak divas vakuma trubinas un no lejas ir filtrs.
MB 270CDI
Zinošie! Stāsts īss. Mans kolēģis iegādājies 270CDI 2001. c.klases MB. Pa brīdim uzrodas neskaidrības, dažas problēmas, kam seko dažādi info uz displeja. Varbūt kāds var pateikt/ieteikt/atsūtīt manuāli šim auto. Paldies.