tas ir tikai apsveicami. taa tureet. ja tomer izdoma nobaudit sho jauno baudamo modeli, aprakstu protams gaidisim.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tas ir tikai apsveicami. taa tureet. ja tomer izdoma nobaudit sho jauno baudamo modeli, aprakstu protams gaidisim.
Shiirs rakstīja: tas ir tikai apsveicami. taa tureet. ja tomer izdoma nobaudit sho jauno baudamo modeli, aprakstu protams gaidisim.
Tu no tiem aprakstiem uzbudinies?
Lūk, teksti no cilvēkiem, kas ar tādu ir braukuši:
VWfans rakstīja: Lūk, teksti no cilvēkiem, kas ar tādu ir braukuši:
auto-tehnika.delfi.lv/...
rus.delfi.ee/...
www.autoreview.ru/...
Sūds.
Lūk šis ir baudāms auto www.ss.lv/...
DekstersFF rakstīja:
VWfans rakstīja: Lūk, teksti no cilvēkiem, kas ar tādu ir braukuši:
auto-tehnika.delfi.lv/...
rus.delfi.ee/...
www.autoreview.ru/...
Sūds.
Lūk šis ir baudāms auto www.ss.lv/...
Tas nevar būt baudāms, jo tam nav kondicioniera.
DekstersFF rakstīja:
VWfans rakstīja: Lūk, teksti no cilvēkiem, kas ar tādu ir braukuši:
auto-tehnika.delfi.lv/...
rus.delfi.ee/...
www.autoreview.ru/...
Sūds.
Lūk šis ir baudāms auto www.ss.lv/...
Sūds, nav piecu katlu motors ar pusnosprāgušiem zirgiem, nav Q, nav 25 gadi, kā arī nav muteres golfs ar 1kommā4
Tiešām nav baudāms -1.8 nevis 2.0 un aprīkojuma nekāda...
Eu, CRDI - ne vēlāk par vasaras vidu manam audī būs TA un gāzes šprice lai varētu atļauties braukāt un tad kaut kad būs arī jāaizbrauc līdz dižajai pilsētai, varētu uzrīkot tādu pasācienu - aizbraucam uz Roli un es uzbraucu savu audī uz ruļļiem - ja aptuvenais bhp cipars ir, teiksim, 10 zirgus vai vairāk zem ražotāja noteiktā cipara, ruļļus apmaksāju es, ja tā starpība ir mazāka vai vispār nav, tu. Nevēlies tādu pasācienu?
TO>msh
Eu, CRDI - ne vēlāk par vasaras vidu manam audī būs TA un gāzes šprice ______lai varētu atļauties braukāt______ un tad kaut kad būs arī jāaizbrauc līdz dižajai pilsētai
'''''''''''''''''''''''''''
?!
Nav jau runa par to,ka msh ir mazāk naudas un viņš tāpēc brauc ar vecāku auto un uzliek gāzi. Runa ir par to,ka tas ir pajoļveidīgi to veco mizu pielīdzināt visām pārējām jaunākām mašīnām, norādot it kā pastāvošo 20 gadīga audi 'pārākumu'.
DekstersFF rakstīja: Nav jau runa par to,ka msh ir mazāk naudas un viņš tāpēc brauc ar vecāku auto un uzliek gāzi. Runa ir par to,ka tas ir pajoļveidīgi to veco mizu pielīdzināt visām pārējām jaunākām mašīnām, norādot it kā pastāvošo 20 gadīga audi 'pārākumu'.
foršprungs durhj tehnikas?
msh rakstīja: Tiešām nav baudāms -1.8 nevis 2.0 un aprīkojuma nekāda...
Eu, CRDI - ne vēlāk par vasaras vidu manam audī būs TA un gāzes šprice lai varētu atļauties braukāt un tad kaut kad būs arī jāaizbrauc līdz dižajai pilsētai, varētu uzrīkot tādu pasācienu - aizbraucam uz Roli un es uzbraucu savu audī uz ruļļiem - ja aptuvenais bhp cipars ir, teiksim, 10 zirgus vai vairāk zem ražotāja noteiktā cipara, ruļļus apmaksāju es, ja tā starpība ir mazāka vai vispār nav, tu. Nevēlies tādu pasācienu?
davai. bet testejam uz gaazi. + tev bus javartas dublu pelkjee un jaarukshkj, un es to visu filmeesu
Pie tā ka ir mērķis lai uz gāzes darbotos ne sliktāk kā uz benzīna, peļķē vārtīties un rukšķēt varēsi tu
rudens68 rakstīja:
?!
Liekas savādi ka nav neviena iemesla, kas būtu tik svarīgs lai izmestu 50 lašus par benzīnu braucienam uz visas latvijas urlu galvaspilsētu? Nekad neesmu bijis tajā bedrē ar mašīnu un kājinieka statusā tur ierodos reizi piecgadē
TA visdrīzāk tiks izieta pēc mēneša bet mašīna līdz gazifikācijai paliks garāžā, jo kamēr braukšanas izmaksas ir vismaz 2x lielākas nekā autobusa biļetes cena, katrs brauciens atrautu naudu par ko varētu kaut ko mašīnai nopirkt Tāpēc arī uzsvars uz gazifikāciju - ja pēc vasaras nāktos meklēt citu darbu, lai vajadzības gadījumā varētu uz to izbraukāt, jo autobuss vienkārši nav variants...
msh rakstīja: Pie tā ka ir mērķis lai uz gāzes darbotos ne sliktāk kā uz benzīna, peļķē vārtīties un rukšķēt varēsi tu
rudens68 rakstīja:
?!
Liekas savādi ka nav neviena iemesla, kas būtu tik svarīgs lai izmestu 50 lašus par benzīnu braucienam uz visas latvijas urlu galvaspilsētu? Nekad neesmu bijis tajā bedrē ar mašīnu un kājinieka statusā tur ierodos reizi piecgadē
TA visdrīzāk tiks izieta pēc mēneša bet mašīna līdz gazifikācijai paliks garāžā, jo kamēr braukšanas izmaksas ir vismaz 2x lielākas nekā autobusa biļetes cena, katrs brauciens atrautu naudu par ko varētu kaut ko mašīnai nopirkt Tāpēc arī uzsvars uz gazifikāciju - ja pēc vasaras nāktos meklēt citu darbu, lai vajadzības gadījumā varētu uz to izbraukāt, jo autobuss vienkārši nav variants...
Tā jau laikam ir .
Par cik Ls liksi gāzi .
Man vektra A savulaik iekļāvās 260 Ls
rudens68 rakstīja:
Tā jau laikam ir .
Par cik Ls liksi gāzi .
Man vektra A savulaik iekļāvās 260 Ls
Tad jau manīs. Vispirms būs jāuzliek motoram elektroniskā šprice, tas, domājams, nedaudz zem sotaka ierakstītīsies, pēc tam būs jāmēģina šrotos sameklēt galvenās gāzes iekārtas detaļas - palielāku balonu, pārsimt zirguspēkiem domātu reduktoru, kompi, domājams kādu staguci [ja vien līdz tam laikam nebūs atrasti pamatoti iemesli kāpēc staguci neizvēlēties], kas ar sprauslām, tad jau manīs, droši vien būs jāpērk jaunas kā arī reduktora remontkomplektu, trubas un tamlīdzīgus krāmus. Pēc tam līdz nākamajai TA padomās par sertifikātu.
Ja akurāt būs tā ka neko normālu atrast šrotos nevarēs, viss jauns droši vien uz kādiem četriem sotakiem varētu pacelties.
msh, kad es biju vel students, pat es izdomaju ka nopelnit gazes iekartai, lai man vinu uzliek autorizets serviss - jaunu.
a tu te ka kautkads bomaars pa shrotiem meklesi kautko, pats kautko liksi, pectam chakaresies ar sertifikaciju utt. + mashinai liksi elektronisko sprici. tev laikam galigi darit nav ko ar tadam mulkjibam nodarboties, ej labak atrodi normalu darbu...
Man ir paziņas, kuri niekojas ar mitsu GT3000 VR4. Švakākais no tiem ir ar drusku zem 400 zirgiem. Neesmu dzirdējis, ka kāds no viņiem grasītos instalēt gāzi, kā arī, neskatoties uz to, ka tie auto ir vismaz galvastiesu pārāki par tavu oooo, neviens no viņiem tos neuzskata par auto būves šedevru un griestiem.
Gāzi neinstalēs nevis tādēļ, ka pelnītu miljonus, bet gan tādēļ, ka zudīs baudas prieki.
msh rakstīja:
Liekas savādi ka nav neviena iemesla, kas būtu tik svarīgs lai izmestu 50 lašus par benzīnu braucienam uz visas latvijas urlu galvaspilsētu? Nekad neesmu bijis tajā bedrē ar mašīnu un kājinieka statusā tur ierodos reizi piecgadē
Klausies, tev kaut kas vispār,mērgli, ir labs kaut kur, izņemot to,kas ir tavā sētā un tev apkārt?? Pats tu esi reāls urla, ko tev naher te vajag?? Sēdi savā ciemā un nebās savu trekno cūksa purnu laukā,atradies te kundziņš. Sūds tu esi, Anglijā strādāji, pat nespēji sapelnīt normālai mašīnai, huļi atvilkies atpakaļ,klaidoni? Tu,laikam, po žizņi lūzers esi bijis un tāds paliksi, jo no tādiem cēlies esi.
Msh, taa vietaa, lai chakareetos ar gaazi, vai nav labaak nopirkt baudaamu B4 Avant 1,9 TDI ???
Ja es ietu uz dīzeli, tad es to pats ieliktu iekš sava A90q. Bet tad pāris noteikumi - 1) tikai pieci cilindri, tātad 2.5 TDI 2) netaisos čakarēties ar zagtu/kontrabasa/kurināmo soļķi - pirkt tikai lielos daudzumos un kaut kur glabāt kannas. Un pie kā tad mēs beigās nonākam? Ielikšanas pasācienam paceltos ap štuka latu [motors, dīzeļa kārba un vēl visādi nieki, kā arī lietas, ko motoram nomainīt - filtri, siksnas utt] , ko es varētu labu laiku krāt, un beigās nonāktu pie [pie noteikuma ka degviela maksā latu] 6-7 ls uz sotaku un visām dīzeļa neērtībām. Un pat ja čakarētos ar kreiso soļķi un izdotos dabūt soļķi pa -30 saņu cenu, tb 70 saņiem, tā ekonomija pie maniem gaidāmajiem lietojumiem būtu nu varbūt kādi 50 saņi uz sotaku mazāki nekā ar gāzi - pārmaksāt, teiksim, 500 ls, braukt ar dīzeli ar visām tā neērtībām - par 50 saņu ekonomiju? Tur paietu vairāki gadi kamēr tas dīzelis atmaksātos...
Bet variants "nopārdot esošo B3 un nopirkt B4 TDI" principā būtu vēl dārgāks.
Shiirs rakstīja: msh, kad es biju vel students, pat es izdomaju ka nopelnit gazes iekartai, lai man vinu uzliek autorizets serviss - jaunu.
a tu te ka kautkads bomaars pa shrotiem meklesi kautko, pats kautko liksi, pectam chakaresies ar sertifikaciju utt. + mashinai liksi elektronisko sprici. tev laikam galigi darit nav ko ar tadam mulkjibam nodarboties, ej labak atrodi normalu darbu...
Redzi, te ir vairāki sīkumi:
1) Protams, nauda - pat ja būs jāpērk viss jauns, kāds sotaks noteikti ietaupītos. Par to varētu nospļauties, bet tālāk seko nopietnākas lietas
2) Es vēlos saglabāt esošo motoru - nevēlos ne 20v atmosfēru, ne 20vt - cenas un citu lietu dēļ. Diemžēl audī visi 10v bija ar KE-jetronikiem, tātad lai uzliktu gāzes šprici, jāuzliek elektroniskā šprice. Tā kā gāzeniekiem darba ir daudz, bet potenciālo čakaru nevēlas, mani visdrīzāk pasūtītu nah - nesen audī stiliņā bija gadījums, kur cilvēku ar standarta 2.3 20v pasūtīja nah heinrihs - īpaši tādus neviens negāzē, pieredzes nav, profilaktiskos nolūkos atteicās
3) Kvalitāte. Es neapšaubu ka normāli kantori normāli saliks trubas, ieliks uzpildes ventili zem bākas vāciņa [to, ka ir iespējams ieinstalēt pilnā izmēra ventili zem vāciņa man iemācīja liepājas AGI centrs, savulaik tur ieliekot mana A80 ventili.], ja pieteiks ka nākotnē mašīnā būs klimats, reduktoru arī neieliks vietā, kur tam traucēs. Bet man nav ne mazāko šaubu ka vadus es salikšu daudz labāk par jebkuru gāzenieku - tā kā šprices dēļ man tāpat būs gandrīz no nulles jāuztaisa motora provodka, tad tur viss būs iekšā. Kaut kādā tizlā vietā neglīta slēdža vietā man arī būs viduskonsolē ielikts vai nu modificēts ABS slēdzis vai bloķa slēdzis ar FUNK slēdža priekšiņu un tālākā nākotnē viena esošā papildpulksteņa vietā vēl noteikti tiktu ielikts tāda paša dizaina tā paša VDO ražojuma degvielas daudzuma rādītājs. Var gadīties ka ja sprauslas būs pamazākas, es tās varēšu ielikt nevis uz ieplūdnieka, bet iekš tā līkuma, tādējādi gāzes iekārtu vispār padarot nemanāmu
ā, un CRDI - es toties pazīstu cilvēku, kuram ir kaut kāds 200 zirgu subārs ar gāzi. Kā tiem taviem paziņām gāzes iekārtas samaitātu baudu - balona svars izmainītu mašīnas smaguma centru? Nekādu citu problēmu neredzu. Tieši tāpēc es arī eju uz elektronisku šprici un gāzes šprici - jo man ļoti patīk kā esošais motoriņš griežas un ja nebūtu iespējams to apvienot ar gāzi, tad es liktu dīzeli Bet tā vietā iespējams ka ies vēl labāk nekā ar oriģinālo šprici un benzīnu.
Ideālā vadība tam pasācienam, protams, būtu VEMS, piedrāzt ka tur paceltos vēl 300 laši, bet tas nebūtu pārāk interesanti
msh, gudri dirst nav malku cirst. vems vinam, kaaa tad... kautkur shadas mulkjibas jau esmu dzirdejis, tikai daba talak par plutisanu ta ari jus umniki neesat tikusi
PN Es vismaz esmu ticis no content9-foto.inbox.lv/... content9-foto.inbox.lv/... [tās divas bildes nespēj aprakstīt mašīnas stāvokli, tur vismaz sešas jāliek] līdz content22-foto.inbox.lv/... un ticu ka vēl pēc mēneša beidzot sanāks uz TA braukt, jo pamatā iztrūkstošās lietas ir sapirktas [gan procesā nenociešoties un salasot pāris ekstras - ap ziemassvētkiem ieliku āra temp rādītāju spidometrā un drīz būs kruīza kontrole ], atliek tikai uzlikt. Cena gan par to ir bijusi smaga - pēdējoreiz legāli uz ceļa lietojama mašīna manā īpašumā bija 2009. gada 30. jūnijā...
Nu sūcs ir tavs audi, domāju, ka tās beibes domā līdzīgi.
Labāk nebūtu publiskojis tās savas bildes.
Diez kādu tu iztēlojies audī ar quattro kurš atvests [burtiskā nozīmē] no šrota - svaigi nomazgātu, novaskotu, ar divām beigtām buksēm piekarē? Te ir latvija
Tas ka tu esi šrotmīlis, tas tak ir skaidrs. Nu normāli vīri vispirms saved kārtībā braucamo, nevis kladzina pa netu, vot sataisīšu tad tik būs.
Par to baudas zudumu ar gāzi iekš GT3000, to baudu izjust traucētu smaka, un doma ka esi zīmulis- kapeikjāklis.
OPEL ZAFIRA 2- viedoklis?