kush beerni , pietiek d ir zties
kas kaish ir vismaz viena laba iipashiiba - nau daargaaks par kareikaam paareejo laiks raadiis :8
kush beerni , pietiek d ir zties
kas kaish ir vismaz viena laba iipashiiba - nau daargaaks par kareikaam paareejo laiks raadiis :8
TDI rakstīja: kush beerni , pietiek d ir zties
kas kaish ir vismaz viena laba iipashiiba - nau daargaaks par kareikaam paareejo laiks raadiis :8
Es uzskatu, ka Nissan-Kašķis ir labākā izvēle cenu grupā no 13 līdz 13,5 tūkstošiem latu, ja vēlas auto ar nelielu dīzeļmotoru un kondicionieri.
VWfans rakstīja:
TDI rakstīja: kush beerni , pietiek d ir zties
kas kaish ir vismaz viena laba iipashiiba - nau daargaaks par kareikaam paareejo laiks raadiis :8
Es uzskatu, ka Nissan-Kašķis ir labākā izvēle cenu grupā no 13 līdz 13,5 tūkstošiem latu, ja vēlas auto ar nelielu dīzeļmotoru un kondicionieri.
Manuprāt ka pa īsu ir tāds dīzelis, pa cenu gan var piekrist, mani sasodīti tracina jaunais Outlanders, varēja tikai cena buuut nu drusku zemāka, bet tā nu loti patīk.
Chuguns rakstīja:
VWfans rakstīja:
TDI rakstīja: kush beerni , pietiek d ir zties
kas kaish ir vismaz viena laba iipashiiba - nau daargaaks par kareikaam paareejo laiks raadiis :8
Es uzskatu, ka Nissan-Kašķis ir labākā izvēle cenu grupā no 13 līdz 13,5 tūkstošiem latu, ja vēlas auto ar nelielu dīzeļmotoru un kondicionieri.
Manuprāt ka pa īsu ir tāds dīzelis, pa cenu gan var piekrist, mani sasodīti tracina jaunais Outlanders, varēja tikai cena buuut nu drusku zemāka, bet tā nu loti patīk.
zini daudz nekorejieshu mashiinas -taadas un par taadu cenu ??
TDI rakstīja:
Chuguns rakstīja:
VWfans rakstīja:
TDI rakstīja: kush beerni , pietiek d ir zties
kas kaish ir vismaz viena laba iipashiiba - nau daargaaks par kareikaam paareejo laiks raadiis :8
Es uzskatu, ka Nissan-Kašķis ir labākā izvēle cenu grupā no 13 līdz 13,5 tūkstošiem latu, ja vēlas auto ar nelielu dīzeļmotoru un kondicionieri.
Manuprāt ka pa īsu ir tāds dīzelis, pa cenu gan var piekrist, mani sasodīti tracina jaunais Outlanders, varēja tikai cena buuut nu drusku zemāka, bet tā nu loti patīk.
zini daudz nekorejieshu mashiinas -taadas un par taadu cenu ??
Es tak teicu ka cenai piekrītu, tā pat ir loti apmierinoša ja pietiek ar 1.5 dizeli un nav vēlēšanās labi nokomplektēt auto. Kas lidzigs manuprāt ka ir tikai Suzuki SX4.
Chuguns rakstīja:
nomiks rakstīja: Vakar biju iečolēt to kašķi!
Nepatīk, ka ir mazs bagažnieks un aizmugurē ir pilnvērtīgas tikai divas sēdvietas. Bet visādi citādi - pēc skata tīri simpātisks auto.
Testa braucienu solīja tikai uz nākošās nedēļas beigām.
Paņēmu arī cenu lapu un secināju, ka daudzmaz normālas komplektācijas "Kašķis" maksā mazliet pāri 20 000 EUR.
Tā kā netā neatradu, varbuut vari uzrakstiit cik tad maksās 2.0 benzīna modelis ar manuālo kārbu un 4x4 top komplektācijā.
Cik sapratu ka 2.0 dīzelis pagaidām nebūs pieejams un droši ka maksās savus 30tkE.
26240 EUR ar NAVI
24450 EUR bez NAVI
viagris rakstīja:
Chuguns rakstīja:
nomiks rakstīja: Vakar biju iečolēt to kašķi!
Nepatīk, ka ir mazs bagažnieks un aizmugurē ir pilnvērtīgas tikai divas sēdvietas. Bet visādi citādi - pēc skata tīri simpātisks auto.
Testa braucienu solīja tikai uz nākošās nedēļas beigām.
Paņēmu arī cenu lapu un secināju, ka daudzmaz normālas komplektācijas "Kašķis" maksā mazliet pāri 20 000 EUR.
Tā kā netā neatradu, varbuut vari uzrakstiit cik tad maksās 2.0 benzīna modelis ar manuālo kārbu un 4x4 top komplektācijā.
Cik sapratu ka 2.0 dīzelis pagaidām nebūs pieejams un droši ka maksās savus 30tkE.
26240 EUR ar NAVI
24450 EUR bez NAVI
Tam NAVI tak pie mums nav jeegas, tas 24450 ir pavisam labs cipars, nu buus jaabrauc naakamnedeel apskatiit.
Līdz ar navi nāk atpakaļskata kamera un viņš arī kalpo kā informatīvs displejs.
viagris rakstīja:
26240 EUR ar NAVI
24450 EUR bez NAVI
Ak, pareizi, vēl aizmirsu pie top versijas pieminēt navigāciju, kā arī M6- sekvenciālo bezpakāpju transmisiju.
nomiks rakstīja:
viagris rakstīja:
26240 EUR ar NAVI
24450 EUR bez NAVI
Ak, pareizi, vēl aizmirsu pie top versijas pieminēt navigāciju, kā arī M6- sekvenciālo bezpakāpju transmisiju.
Kura pēc tehniskajiem datiem ir ekonomiskāka par mehāniku
viagris rakstīja:
nomiks rakstīja:
viagris rakstīja:
26240 EUR ar NAVI
24450 EUR bez NAVI
Ak, pareizi, vēl aizmirsu pie top versijas pieminēt navigāciju, kā arī M6- sekvenciālo bezpakāpju transmisiju.
Kura pēc tehniskajiem datiem ir ekonomiskāka par mehāniku
Nekas neaizstās parasto mehānisko kārbu, dēļ šitāda štrunta vien nevar nemt, vaitad atkal sviests ka top versijas nev pieejamas ar mehānisko kārbu - nu patīk man štepselēt tos robus.
Chuguns rakstīja:
viagris rakstīja:
nomiks rakstīja:
viagris rakstīja:
26240 EUR ar NAVI
24450 EUR bez NAVI
Ak, pareizi, vēl aizmirsu pie top versijas pieminēt navigāciju, kā arī M6- sekvenciālo bezpakāpju transmisiju.
Kura pēc tehniskajiem datiem ir ekonomiskāka par mehāniku
Nekas neaizstās parasto mehānisko kārbu, dēļ šitāda štrunta vien nevar nemt, vaitad atkal sviests ka top versijas nev pieejamas ar mehānisko kārbu - nu patīk man štepselēt tos robus.
Neķer kreņķi, dārgākā versija ir ar variātoru, to ko es rakstiiju cenas ir visparastaakaa 6 ātrumu mehāniskā kārba
viagris rakstīja: Līdz ar navi nāk atpakaļskata kamera un viņš arī kalpo kā informatīvs displejs.
taas kameras 'pieradina' paziistams kex ar 'kameru' ipurgaaja 'dupsi' jo kamera , muusu tiirajaas ielaas ' bij biki aizkjeezijusies , a pierodot 'pie labumiem' , saac aizmirst parkoshanos 'vulgaris' - bez kameras un apsildaamiem spoguljiem
Vai viņu neuztaisīja tādu pašu kā konceptu tikai tādēļ, ka pēc tam vairāk nebūtu ko taisīt?
TEikšu, ka šis auto vismaz vizuāli ir galīgi neizdevies. Tādēļ it īpaši smīnu uzdzen tas ko par viņu raksta relīzēs - unikāls, auto personībām utt
1.5cdi rulez
un Eiropai labāku nosaukumu nevarēja izdomāt??? Užas
Pēdējā avotreview Nissan Kašķa gaitas īpašības un motori diezgan nokritizēti. Bet lētākais no parketniekiem.
Šeku reku jaunais X-Trail
ibio rakstīja:
viagris rakstīja: Šeku reku jaunais X-Trail
www.worldcarfans.com/...
stāsti kā gāja testos
Nu beigās tās bija kā apmācības vairāk...
Visi Qashqai bija 2.0 mehānikas, beņas un dīzeļi
Testi pa bāni, 2h ar maiņām. Es 2x izbraucu ar 2l beņu, kolēģis tik vienreiz ar 2.0 diizeli.
Pa priekšu un no aizmugures Pathfinders, visaas mashiinaas raacijas. Sākas tests. Es uzreiz pilseetaa no vienas celja malas uz otru sāku paarbaudiit stabilitaati, raacijaa atskan teksts:" Please stay in line" ar to viss tests bija galaa, vieniigi ljoti daudz apljveida krustojumu, kuros vareeja normaali ievilkt un uz baanja kaadu 170 atvilku vienu briidi, tas arii viss diemzheel. Katraa gadiijumaa te LV, kad atnaaca pirmais autinsh, aizbraucaam pie areenas Riiga un pa sniegu normaali attesteejaamies
Tas arii visumaa viss. Vieniigais, kas bija forshi, ka tur bija +20 (no mums izlidojaam pie -19) un pie viesniicas okeaans, katraa gadiijumaa valsts, kuraa gribeetu atgriezties
ibio rakstīja: zašibis tests - pat pa smilšukāpām neļauj izgāzt
Pa smilšu kāpām ar 2l motoru.
viagris rakstīja: Šeku reku jaunais X-Trail
www.worldcarfans.com/...
Tipa konkurss acīgajiem - sameklēt kurā bildē ir X-Trail'07 un kurā '05
Reto rakstīja:
viagris rakstīja: Šeku reku jaunais X-Trail
www.worldcarfans.com/...
Tipa konkurss acīgajiem - sameklēt kurā bildē ir X-Trail'07 un kurā '05
Un vēl atrast atsķirības priekšējā panelī starp Qashqai, X-Trail 2007 un Nissan Rogue (ASV)
Bet pārsteidz tas, ka X-Trail 2007 būs par 18cm garāks un ļoti līdziigs tagad 120tajam
Pagājušo trešdien izbraucu ar Nissan-Qashqai 2,0 benzīnnieku automātu. Ārkārtīgi baudāms auto - kluss, līganu gaitu, plašs, agresīva izskata un nebūt ne dārgs. Tāds dabūjams par 15 tūkstošiem ar dažiem simtiem latu. Patika tas, ka varēja ideāli apsēsties pie stūres, jo tā regulējas gan dziļumā, gan uz augšu/leju.
VWfans rakstīja: ...Patika tas, ka varēja ideāli apsēsties pie stūres, jo tā regulējas gan dziļumā, gan uz augšu/leju.
Tas gan ne vienmēr ir rādītājs. Nezinu par Kašķi, nēesmu braucis, bet Astrā nevaru iekārtoties, lai arī ķeblis regulējās gan dziļumā, gan augstumā.
ibio rakstīja:
Sunis rakstīja:
ibio rakstīja: zašibis tests - pat pa smilšukāpām neļauj izgāzt
Pa smilšu kāpām ar 2l motoru.
nu HRV ar 1.6 pa kāpām gāja labi
Es vienkārši redzēju kā arābi pa kāpām vizinās. Tur knapi pietiek ar 4.5l motoru, jo tam ik pa brīdim slēdzas iekšā jaudas ierobežotājs.
Vakar Igaunijā, skaistā, gleznainā pilsētā Pilvā (50 km no Tartu) stāvvietā pie būvmateriālu veikala redzēju pircējam jau pārdotu Nissan-Qashqai. Izskatījās teicami, blakus trešajam Golfam ļoti liels, tomēr par patīkamu cenu - nepilniem 12 tūkstošiem latu par benzīnnieku un 13002 latiem par dīzeli.
Nissan Qashqai
Atvainojos par reklāmu, bet beidzot atradu bildi, kā izskatīsies jaunais Nissan parketnieks.