Jaajaa, ka jums liekas nenonjemot galvu, kur tad skaidas paliks? cilindra sakritis!!! kompresiju par 1ls litraa nevar nopirkt...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Jaajaa, ka jums liekas nenonjemot galvu, kur tad skaidas paliks? cilindra sakritis!!! kompresiju par 1ls litraa nevar nopirkt...
migano rakstīja:
shearer rakstīja: galva sha vai ta bus janjem nost. kas pa auto? moshka nechakarejies un uzliec citu galvu.
626 kupeja, 2.0i, 8v
citu galvu no šrota ? ka nesanāk tā galva tik sūdīga, ka problēmas savairojās
un cilindru čaulas tādas, ka virzuļi krīt laukā
nu tak dabun jaunu galvu, vinja labi ja 35ls maksaa, ko peries.
ps. ka tu zinni ka 8V, naca shitadi divlitrigie motori ari ar 12 varstiem
shearer rakstīja:
ps. ka tu zinni ka 8V, naca shitadi divlitrigie motori ari ar 12 varstiem
regulējot vairāk par 8 vārstiem neatradu
shearer rakstīja: Jaajaa, ka jums liekas nenonjemot galvu, kur tad skaidas paliks? cilindra sakritis!!! kompresiju par 1ls litraa nevar nopirkt...
Un sadegs raa, ka nekas paari nepaliks....Nemi iz, $iiri, buus jau labi
Ozz rakstīja:
shearer rakstīja: Jaajaa, ka jums liekas nenonjemot galvu, kur tad skaidas paliks? cilindra sakritis!!! kompresiju par 1ls litraa nevar nopirkt...
Un sadegs raa, ka nekas paari nepaliks....Nemi iz, $iiri, buus jau labi
nu varbut ari ka vinjas neko sliktu nenodaris, aluminijs tomer.
es tikunta nopirktu jaunu lietotu galvu un miers.
alumīnija pulveris deg labi, vajag tikai smalkāku urbīti
Dažus gadus atpakaļ man šo 626 mazdai 2.0 16v izveica oficiālajā servī Dārzciema ielā NENOŅEMOT galvu. Maksāja kaut kur ap 50Ls. Pēc tam braukāju, mainīju sveces, bez probl.
migano rakstīja:
shearer rakstīja: galva sha vai ta bus janjem nost. kas pa auto? moshka nechakarejies un uzliec citu galvu.
626 kupeja, 2.0i, 8v
citu galvu no šrota ? ka nesanāk tā galva tik sūdīga, ka problēmas savairojās
un cilindru čaulas tādas, ka virzuļi krīt laukā
nekāda galva tur nost nav jāņem....
ieurbj lielāku caurumu un iegriež vītni resnākai svecei...
liekās skaidas pat var atstāt cilindrā, nekas slikts tur nenotiks....
pārdošanas vajadzībām var arī ielīmēt...., ja kas laimīgais pircējs izurbs sveci ārā un ielīmēs jaunu
Pirmais rakstīja: nekāda galva tur nost nav jāņem....
ieurbj lielāku caurumu un iegriež vītni resnākai svecei...
liekās skaidas pat var atstāt cilindrā, nekas slikts tur nenotiks....
pārdošanas vajadzībām var arī ielīmēt...., ja kas laimīgais pircējs izurbs sveci ārā un ielīmēs jaunu
Aha, un pie paardosanas advanseetais pirceejs attaisa haubi un manual uzgaazee.Un ar sveci pa pieri!
Yonas rakstīja: Ta bļin, padomdevēji...paši esat kādreiz urbuši?
Apsmērē urbi ar solidolu, un neviena skaida nebūs cilindrā!
Bribi teikt-apsmeeree galu ar solidolu un...nonjem skaidu
ir bijuši piedzīvojumi ar svečcaurumu. šobrīd varu pasmaidīt, ziemas vakarā pīpi kūpinot un vīnu baudot. toreiz smiekli nenāca.
vecajam labajam zaldātam saab 900 gadījās izšaut sveci. protams, ne jau bez iepriekšējo braucēju un skrūvētāju palīdzības. braukt vajadzēja katru dienu, tādēļ paklausot speciālistu padomam parakstījos uz remontvītnes instalēšanu - izborē lielāku caurumu, ieliek tādu kā atsperi kā spirāli, kas imitē vītni un griež sveci iekšā. izdarīja. garām nepūš, aparāts iet rūkdams. paiet pāris dienu un viena svece neiet. protams, ka tā pati. izskrūvēju laukā, a šī smuki noskalota un smaržo pēc tosola. dabūt atpakaļ to sveci nevar, jo tā remontvītne ir tāda kā saburzīta tā kā dauzīta. ņemu galvu nost, dodu kārtīgam amatniekam un viņš uztaisa pāreju pēc visiem likumiem, un uzliek uz šķidrā dzelža. vienkārši super. lieku galvu apakļam, svece bišku strādā, tad atkal ir slapja ar tosolu un nestrādā. ar visu jauno blīvi. šķita ka tā bijuse vainīga. nu nav tā vaina. taisu flanci, lai varētu ar spiedienu pārbaudīt galvu. sapumpēju un redzams, ka tamajā cilindrā ir mikroplaisa līdzās svečcaurumam. puiši savā laikā bija to remontvītni ar āmuru, ar āmuru, ar āmuru. lumīnija metināšanas speciālists sametina galvu un es braucu laimīgs līdz brīdim tehniskās apskates stacijā džeks uz stenda gāzēdams un bremzēdams vienlaicīgi, acīmredzot atsita veco vainu vaļā. izbraucu no tās "tas" un jūtu, ka tas nelaimīgais stobrs atkal neiet. vēl vairāk. kādu brīdi pastāvot, cilindrā satek tasolis un matorīti palaist nevar. tosols ir grūti saspiežams. gudrs būdams izskrūvēju sveci, ar starteri izgriežu tasolu laukā, sveci ātri iekšā un var braukt. brīžam ar 3, brīžam ar 3,5 stobriem. ja tosola izplešanās traukam atskrūvē korķi (nu, likvidē spiedienu), tad ar visiem 4. tā kā lumīnija metināšanas speciālists saka, ka metināt nav jēgas, tīri labi iemanos pieliet ūdenu, jo tosolu liet ir dārgi, ātri skrūvēt sveci, jo jāsaka, ka perehodņika taisītājs bija patiešām sava aroda pratējs, un iemācos braukt ar apgriezienu skaitu, kas visu laiku tuvs maksimālajam, jo tad strādā visi 4 stobri. savas prasmes pilnveidoju līdz brīdim, kamēr atronu citu galvu, ko pāris piegājienos uzlieku un braucu bez bēdu līdz auto atdodu citās labās rokās. paliek jautājums kāpēc pāris piegājienos? a tāpēc ka jaunā galva bija no iešpricnieka un to sadalenēm nav excentriķa, kas kačā benzīna sūkni. kā zināms, auto labāk iet ar bencīnu nekā bez. tā, lūk!
Ozz rakstīja:
shearer rakstīja: Jaajaa, ka jums liekas nenonjemot galvu, kur tad skaidas paliks? cilindra sakritis!!! kompresiju par 1ls litraa nevar nopirkt...
Un sadegs raa, ka nekas paari nepaliks....Nemi iz, $iiri, buus jau labi
jā, un tam sadegot rodas alumīnija oksīds, kas nemaz nav ne mīksts, ne viegli kūstošs bet gan reti ciets un abrazīvs materiāls
ja nepatīk tehno weld, tad var ar TIG to caurumu aizmetināt un izurbt par jaunu
šo jautājumu risina 25 min laikā iegriež jaunu vītni resnāku svečcaurumā neurbjot vītņgriezi nosmērē ar solidolu lai pielīp max skaidas Al tad bez sveces pielaiž motoru uz 30 sek lai izpūš atlikušās skaidas un ieskrūvē izvirpotu konuss veida buksīti ar sveci un viss štokos nākošreiz svece jau srūvējas no buksītes ārā jo bukse ir konuss veida un ieķīlējas galvā !
Marchiks_ rakstīja: Nu ta problēma galvu noņemt. A šitām mazdām nevar noņemt kartera vāku, no apakšas izraut virzuli un tad urbt, lai skaidas birst laukā?
Ilgi un stipri raujot visu var izraut, virzuli, klani, kloķeni, motoru ar paduškām, ja vel stiprāk parauj droši spārnus ar lanžeroniem ari izrauj.
senuks rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Nu ta problēma galvu noņemt. A šitām mazdām nevar noņemt kartera vāku, no apakšas izraut virzuli un tad urbt, lai skaidas birst laukā?
Ilgi un stipri raujot visu var izraut, virzuli, klani, kloķeni, motoru ar paduškām, ja vel stiprāk parauj droši spārnus ar lanžeroniem ari izrauj.
MUAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHA
primo rakstīja: ****balabala**** cilindrā satek tasolis un matorīti palaist nevar. tosols ir grūti saspiežams. gudrs būdams izskrūvēju sveci, ar starteri izgriežu tasolu laukā, *****balabala****
Ja? Saki,tosols grūti saspiežams?? Un,saki,gudrs esi? Tosola saspiedējs...mož iztaisnot to tosolu vajadzēja,būtu viss bijis OK. Bet tas jau saabs un saaba braucējs Saspiestais tosolists
Yonas rakstīja: Ta bļin, padomdevēji...paši esat kādreiz urbuši?
Apsmērē urbi ar solidolu, un neviena skaida nebūs cilindrā!
tak vītnes nekad negriež/neurbj "pa sauso"... ja tā dara, tad bieži vien jaunuzgrieztā vītne jau ir pa pusei aprauta...
Marchiks_ rakstīja: Nu ta problēma galvu noņemt. A šitām mazdām nevar noņemt kartera vāku, no apakšas izraut virzuli un tad urbt, lai skaidas birst laukā?
mazdām uzbjot caurumus ir mašīna jāapgāž otrādāk, tad skaidas birs ārā....
Ieliec futarku un nekadu bedu tik caurums jaurbj
Oglracis rakstīja: Ieliec futarku un nekadu bedu tik caurums jaurbj
te jau triis lapaas tik par urbshanu vien runaa... pamodaas viens biezpienpedaalis
Ja nedomā ilgi braukt ar šo auto- ieliec sveci un ar āmuru uzšauj...
dragijs rakstīja: Ja nedomā ilgi braukt ar šo auto- ieliec sveci un ar āmuru uzšauj...
pneimatisko!
dragijs rakstīja: Ja nedomā ilgi braukt ar šo auto- ieliec sveci un ar āmuru uzšauj...
protams,pa pirkstiem uzshauj, lai vairs muljkiibas nenaak praataa...
elektro rakstīja:
senuks rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Nu ta problēma galvu noņemt. A šitām mazdām nevar noņemt kartera vāku, no apakšas izraut virzuli un tad urbt, lai skaidas birst laukā?
Ilgi un stipri raujot visu var izraut, virzuli, klani, kloķeni, motoru ar paduškām, ja vel stiprāk parauj droši spārnus ar lanžeroniem ari izrauj.
MUAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHA
ou, kaadi te sen neredzeeki kadri smaidaas
ir čaulīte, kur iekšējais diametrs 13mm un ārējais - 15,5mm.
svece jau smuki iet čaulītē, tikai kur tagad dabūt vītņurbi uz tiem ... 15,5mm - 1mm = 14,5mm
14mm vītņurbis būs neieskrūvējams, bet 15 - neturēs
kur varētu būt liela izvēle tiem vītņurbjiem ?
sveces vītne motorgalvā beigta
nu tā, piebraucu pie mājas un kaut kāda tā kā injektora šņākoņa. Izrādās svece atlaidusies. Izskrūvēju, skatos alumīnija skaidas un, protams, vītne ir beigta, pievilkt vairs nevar, uz riņķi iet.
Nez vai tā var būt, bet domājams ka braucot kādas pāris dienas tā trīcošā svece ir to vītni nograuzusi
Vispār ir kāda doma kā varētu to lietu labot ? Vai tiešām jāmaina galva nost ? Droši vien ka galvu tāpat nāksies ņemt nost, ja arī tur ir doma kaut ko tur urbt utt.