suuknim pi2dec....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pac intresantākais ir tas ka sākās ar to ka pats idi... ielēju biodīzelii
varbūt iepatikās šim ibiodīzels ?
vajag liet vēl .
mels rakstīja: pac intresantākais ir tas ka sākās ar to ka pats idi... ielēju biodīzelii
Palasi literatūru par biodīzeli! Vai tik tā lietošanas temperatūra nebeidzās ap kādi padsmit grādi... Ja autiņa augstspiediena sūknim nav saliktas visas gumijas kuras ir piemērotas bio, tad sūknīti uz remontu..., lai nomaina uzburbušās un pusizšķīdušās blīves un gredzeni. Es TA izeju savādāk... 1. ieleju arktisko dīzeli (to kam stāv rakstīts līdz -34), 2. piegriežu sūkni... Rezultātā ar Scorpio 1991.g. Lukas sūkni 1,64 atgāzu dūmainīta = kā jaunam!!!
mels rakstīja: varbūt kāds ir sastapies ar šādu probu.Silts motors negrib lekt.
ļoti elementara problema,deļ kuras nepardevu G3,zobsiksna siksna istiepusies, un lidz ar to ir par velu iesmidzinašana,kamer auksts strada sveces ,lec uz pirmo,.
deļ ši defekta es vacijā nopirku Volvo pa leto,ar bij mazā siksna istiepusies,stradaja jau galigi garam ,nomainiju siksnu vis okei,
vainu maini zobsiksnu vai ari pieregule momentu,kas pa auto
pati pirmā lieta, kas jāpārbauda ir degvielas filtri
siamriP rakstīja: pati pirmā lieta, kas jāpārbauda ir degvielas filtri
kāda sakarība filtram ar silta motora neiedarbošanos?
Atilo - tā kā biodīzelim ir lieliska īpašība attīrīt visus sārņus, kas motorā sakrājušies no fosilā dīzeļa lietošanas, tad varbūt arī Tavā gadījumā visi šie mēsli atdalīti un ir aizķepējuši degvielas filtru. Vajag mainīt. Un tas diemžēl (vai apr laimi) ir/būs jāatkārto vairākas reizes. Es, protams, neriskētu tādā nesagatavotā autiņā uzreiz pilnu bāku ieliet biodīzeli. Tomēr tie 100 LVL ir jāiztērē, ja pēc tam grib braukt lētāk. Un patiesībā mēs jau visi braucam arī ar biodīzeli, t.i., ar B5, kas ir 5% piejaukums fosilajam dīzelim, par ko nemaz nav īpaši jāinformē klients. Un ES tas jau būs obligāti tūlīt. Galvenais, lai biodīzelis nebūtu no kaktu rūpnīciņām, tad jau būs O.K.
KĀRTĪGS biodīzelis ar attiecīgi kvalitatīvām (un dārgām!) piedevām ļauj braukt pat līdz -20 C. Nezinu gan, kā var vērtēt Latvijā pieejamo no Igaunijas un Lietuvas importēto. Un, ja biodīzeli piegādā (ir dzirdēts) tajās pašās tvertnēs, kur fosilo, tad ir skaidrs, ka tāds biodīzelis ir "kriņdec" motoram.
mels rakstīja: galants 20tds
kāds ir motora/sūkņa kods?
Beks rakstīja: Atilo - tā kā biodīzelim ir lieliska īpašība attīrīt visus sārņus, kas motorā sakrājušies no fosilā dīzeļa lietošanas, tad varbūt arī Tavā gadījumā visi šie mēsli atdalīti un ir aizķepējuši degvielas filtru. Vajag mainīt. Un tas diemžēl (vai apr laimi) ir/būs jāatkārto vairākas reizes. Es, protams, neriskētu tādā nesagatavotā autiņā uzreiz pilnu bāku ieliet biodīzeli. Tomēr tie 100 LVL ir jāiztērē, ja pēc tam grib braukt lētāk. Un patiesībā mēs jau visi braucam arī ar biodīzeli, t.i., ar B5, kas ir 5% piejaukums fosilajam dīzelim, par ko nemaz nav īpaši jāinformē klients. Un ES tas jau būs obligāti tūlīt. Galvenais, lai biodīzelis nebūtu no kaktu rūpnīciņām, tad jau būs O.K.
nesaprotu kapēc daudziem ir mānija uzskatīt ka degvielas vados, bākā, sūknī noteikti veidojas kautkādi mistiski sārņu uzaugumi un netīrumu kārtas. cmon - paskaties vienreiz sūknī iekšā - tur būs tīrāks nekā tavā asinsrites sistēmā... bākā protams apakšā ir gruži, bet ne jau biodīzelī šķīstoši...
pinguin rakstīja:
Beks rakstīja: Atilo - tā kā biodīzelim ir lieliska īpašība attīrīt visus sārņus, kas motorā sakrājušies no fosilā dīzeļa lietošanas, tad varbūt arī Tavā gadījumā visi šie mēsli atdalīti un ir aizķepējuši degvielas filtru. Vajag mainīt. Un tas diemžēl (vai apr laimi) ir/būs jāatkārto vairākas reizes. Es, protams, neriskētu tādā nesagatavotā autiņā uzreiz pilnu bāku ieliet biodīzeli. Tomēr tie 100 LVL ir jāiztērē, ja pēc tam grib braukt lētāk. Un patiesībā mēs jau visi braucam arī ar biodīzeli, t.i., ar B5, kas ir 5% piejaukums fosilajam dīzelim, par ko nemaz nav īpaši jāinformē klients. Un ES tas jau būs obligāti tūlīt. Galvenais, lai biodīzelis nebūtu no kaktu rūpnīciņām, tad jau būs O.K.
nesaprotu kapēc daudziem ir mānija uzskatīt ka degvielas vados, bākā, sūknī noteikti veidojas kautkādi mistiski sārņu uzaugumi un netīrumu kārtas. cmon - paskaties vienreiz sūknī iekšā - tur būs tīrāks nekā tavā asinsrites sistēmā... bākā protams apakšā ir gruži, bet ne jau biodīzelī šķīstoši...
daudzi cer, ka biodīzelis notīrīs visus kvēpus un eļļas piedegumu motorā.
Man gan viens sūknis nobeidzās, pēc 20 bākām(60) biodīzeļa. Un nekādas gumijas tas nesaēda. Problēma gan vairāk ir tajā apstāklī, ka iekš LV biodīzelis satur daudz ūdens.
.....paskaties vienreiz sūknī iekšā - tur būs tīrāks nekā tavā asinsrites sistēmā...
Cik saprotu, biodīzelim, lai būtu ideāli, vajadzīgs nedaudz cits iešprices moments.
Bet vai ar parasto dīzeli leca normāli?
tetis rakstīja:
mels rakstīja: varbūt kāds ir sastapies ar šādu probu.Silts motors negrib lekt.
ļoti elementara problema,deļ kuras nepardevu G3,zobsiksna siksna istiepusies, un lidz ar to ir par velu iesmidzinašana,kamer auksts strada sveces ,lec uz pirmo,.
deļ ši defekta es vacijā nopirku Volvo pa leto,ar bij mazā siksna istiepusies,stradaja jau galigi garam ,nomainiju siksnu vis okei,
vainu maini zobsiksnu vai ari pieregule momentu,kas pa auto
Zobsiksnas praktiski nestiepjas, kamā tu viņu mērcēji ???
Pinguinam --> sorry, bet tas ir fakts. Biodīzelim tiešām piemīt šīs attīrošās īpašības. Tā nav nekāda mānija, bet reāls fakts. Esmu pārliecinājies pats ar savām acīm ļoti nopietnā Vācijas motoru testēšanas un diagnostikas laboratorijā. Kā arī redzējis, kas notiek ar motora detaļām, ja tiek lietota degviela bez piedevām (gan parastais, gan biodīzelis) - tas ir pilnīgs "čau". Tādi uzaugumi veidojas !!! (ar mikroskopu palielinātos fotouzņēmumos no testa mašīnām laboratorijā). Pilnīgi cita aina, ja šīs piedevas tiek lietotas. Virzuļi smuki, inžektors var labi funkcionēt u.tml. Protiv faktov nepoprjoš.
Pinguinam --> runa jau nav par bākas gružu iztīrīšanu ar biodīzeli, bet gan par to, ka biodīzelis attīra MOTORU no visādiem s----m. Un, protams, aizdambē filtrus. A jakže!
Beks rakstīja: Pinguinam --> runa jau nav par bākas gružu iztīrīšanu ar biodīzeli, bet gan par to, ka biodīzelis attīra MOTORU no visādiem s----m. Un, protams, aizdambē filtrus. A jakže!
es jau arī nerunāju par gružiem, bet par to mistisko uzaugumu. Moška šņabja pudelēs uz sienām arī novērojams uzaugums?
pinguin rakstīja:
Beks rakstīja: Pinguinam --> runa jau nav par bākas gružu iztīrīšanu ar biodīzeli, bet gan par to, ka biodīzelis attīra MOTORU no visādiem s----m. Un, protams, aizdambē filtrus. A jakže!
es jau arī nerunāju par gružiem, bet par to mistisko uzaugumu. Moška šņabja pudelēs uz sienām arī novērojams uzaugums?
svetojo netrož
Pinguinam - s-----m šņabim točno arī pudelē iraizaugumi, ar ko aizliet acis! Bet biodīzelis jau nav ne spirts, ne šņabis!
Šņabis ir etanols, jeb E 85, un tas ir pilnīga cita štelle.
Beks rakstīja: Pinguinam --> sorry, bet tas ir fakts. Biodīzelim tiešām piemīt šīs attīrošās īpašības... Virzuļi smuki, inžektors var labi funkcionēt u.tml. Protiv faktov nepoprjoš.
Parādiet man stulbam inženierim - mehāniķim kurā vietā dīzeļdzinējam ir inžektors??? Es nezinu!!!
i_edgars rakstīja:
Beks rakstīja: Pinguinam --> sorry, bet tas ir fakts. Biodīzelim tiešām piemīt šīs attīrošās īpašības... Virzuļi smuki, inžektors var labi funkcionēt u.tml. Protiv faktov nepoprjoš.
Parādiet man stulbam inženierim - mehāniķim kurā vietā dīzeļdzinējam ir inžektors??? Es nezinu!!!
varbūt cilvēks sprauslas domāja ar to....
dīzelis - Silts motors negrib lekt
varbūt kāds ir sastapies ar šādu probu.Silts motors negrib lekt.