Yonas rakstīja: Masa kaut kur nav, nevis saskaras. Tāpēc ņem masu caur blakus spuldzi.
Tā biju domājis izteikties, bet kaut kā automātiski uzrakstīju savādāk. Mēģināšu skatīt, paldies.
Yonas rakstīja: Masa kaut kur nav, nevis saskaras. Tāpēc ņem masu caur blakus spuldzi.
Tā biju domājis izteikties, bet kaut kā automātiski uzrakstīju savādāk. Mēģināšu skatīt, paldies.
Visa sāls slēpjas tanī, ka nestrādāšanas process mijās ar normālo režīmu, apskatīju visus kontaktus ( pat no jauna pārspraudu) , bet tik un tā vidēji uz katrām 10-15 sek iestājas brīdis, kad pārstāj darboties. Masas vads no kreisās puses, iet caur rezerves riteņa atrašanās telpu, izmet cilpu uz piekabei nepieciešamo ligzdu ( ir orģinālais ākis) un tad atpakaļ salonā un uz otru lukturi. Cik novēroju, ka vairāk "haltūrē" labais aizmugurējais pagrieziena rādītājs. Un par to dubulto mirgošanu ir tā - ka tai brīdī, kad pagrieziena rādītājs iedegas, tad gabarītam gaismas intensitāte mazliet samazinās, un tad otrādi. Neesmu vērojis citiem auto, bet man sķiet, kaintensitātei nevajadzētu mazināties, bet varbūt kļūdos.
Laikam jāuztaisa atsevišķš masas vads pa taisno no izejas pozīcijas.
paturpināšu iesākto tēmu. Izskatīju cauri masas vadu, liekas, ka tur viss ir OK.
Bet interesantākais ir tas, ka ar izslēgtām gaismām pagrieziena rādītāji strādā bez traucējumiem. Kā ieslēdz gaismas slēdzi, tā atkal problēmas.
P.S. Varbūt ko nesaprotu, bet ja vaina būtu masā, tad pagrieziena rādītāji nestrādātu arī OFF pzīcijā.
Marchiks_ rakstīja: Pārbaudi vadu saišķus. Varbūt locījumu vietās kāds vads ir bojāts. Manam sūda audi bija tāds prikols.
Kurā posmā atradās bojātais vads ?
Manā gadījumā ir universāls, vadī nāk no salona, gar aimugurējo spārnu tieši uz aizmugurējo lukturi.
Bet paldies par ieteikumu skatīšu citus vadus, varbūt tiešām kāds aizlūzis.
Ka jau iepriekš minēju brīzīem viss ir OK, tad atkal uznāk, ka nesrādā!
Meklē vēl. Masas pievienojumi pa visu mašīnu ir n-tie.
Varbūt ir kādi ieteikumi. Tā kā problēmas rodas aimugurējos pagrieziena rādītājos, tad skatijos masas vadu, kas iet uz viņiem. Vads pieskrūvēts pie korpusa universāla bagāžas nodalījumā kreisā pusē. Noņemot dekoratīvo vāciņu ir pieeja lukturim un redzams masas vads. bet kādēl gaismu OFF pozīcijā vis ir OK, bet pie ON rodas ši problēma. Sameklēju I-netā VW elektronikas shēmu, bet nu tur grūti izbraukt cauri kas ir kas.
putraims rakstīja: Nav tāda konkrēta ieteikuma. Nevaru parādīt kā ar pirkstu. Jārok cauri visai shēmai. Ja tu saki, ka ieslēdzot gaismas - tad tikpat labi problēma var būt pie priekšējiem lukturiem, pie relejiem, pie paneļa masas u.t.t.
To piekabes štepseli apskatīji?
Piekabes štepselim viss vietā, bez tā ka vāciņš virsū, vienalga noņēmu pārtīriju pārbaudīju.
Nu paldies par ieteikumiem - turpināšau meklēt vainu.
VW Passat B3 pagrieziena rādītājs
Tuvojas tehniskās apskates laiks un pēdējā laikā radušās problēmas ar pagrieziena rādītāju. Ieslēdzot sākumā normāli, tad veidojas kaut kas līdzīgs īssavienojumam. Uz paneļa lampiņa mirgo tā, kā liecina, kā kāda no lampiņam izdegusi, bet apskatot no ārpuses viss OK, izņemot to, ka aizmugurējā pagrieziena lampa mirgo kopā ar gabarītu un intensīvāk. Sanāk, ka kaut kur masas vads saskaras, bet tagad nesaprotu, vai tas pašā slēdža blokā vai kaut kur vados.
Gadu atpakaļ nomainīju visu vadības bloku logu tīramajiem (tā ka ir Universāls, tad radās problēma ar aimugurējā loga tīrīšanu).
Tāgad nezinu - varētu jau samaksāt tos 10 -12 Ls un nomainīt bloku, bet ja vaina kur citur.
Ko ieteiksiet!
P.S. Esmu dzirdējis, ka arī avārijas gaismas slēdzis esot vājā vieta Passat-iem, kas man dažreiz arī negrib darboties.
Tas varbūt ir savstarpēji saistīts.