Kas jums stur neviena šofera nebūs?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kas jums stur neviena šofera nebūs?
cenas degvielai daudz maz vienadas. japajem ta atstarojosha veste un var but vajadzigas kjedes ja pekshni uzsnieg ka taga Latvija
snow rakstīja: cenas degvielai daudz maz vienadas. japajem ta atstarojosha veste un var but vajadzigas kjedes ja pekshni uzsnieg ka taga Latvija
nekaadas kjeedes nevajag, jo nav praata darbs bakstiities pa kalnu paarejaam, piedevaam vismaz 2/3 no taam ziemas sezonaa taapat ir ciet , ar vai bez kjeedeem, bet pie lielaakaas daljas normaalu kuurortu var nokljuut pa normaaliem baanjiem un celjiem. Vajag tikai sakariigu karti, skaidru praatu, logiku un mazliet naudas
Austrijas banim vajaga vignati vai kā viņu tur sauc pirkt. Var jau protams nepirkt un bakstīties pa mazajiem celiņiem...
Degviela austrijā - Dīzelis 0.91 - 0.96 EUR, Benzīns drusku virs 1 eur.
Gāzes uzpildes vietas austrijā neredzēju. Iespējams ka ir, bet ļoti maz. (tikko kā no turienes)
P.s. Austrijaa "zupa" drusku leetaaka kaa ieksh GER, pat vieteejie frichi weekendos brauc uz AUT benciintaniem pildiities
Ak jā - ar sniegu austrijā ir tā kā ir - zemajās trasēs - sūdīgs mākslīgais, maz. Jo temeperatūra 800 metru augstumā naktīs +5, dienā +10....
Kaut cik sakarīgi sniegs ir tikai no 1500 metru augstuma. Bet laba slēpošana sākas tikai no 2000 metriem. Tur ir gan mīnusi gan sniegs. Un arī vējš....
Itālija vairāk uz dienvidiem - pieņemu ka situācija vēl sūdīgāka. Tā ka skaties vai kurortā ir trases virs 2000 metriem.
ja no Minhenes caur Insbruku uz Brixeni/Bresanonne, tad Austrijā līdz Insbrukai bānis bezmaksas, pēc tam vinjete neglābs, pāreja(Brenner pass)ir ar papildus maksu. Ir varianc - p'aris stundas ilgāk kratīties no Insbrukas pa mazajiem ceļiem - ļoti skaists ceļš, sākas no Insbrukas virzienā uz olimpiskajiem tramplīniem...
Šoferi ta nu ir Bet sīkumus patīkami zināt. Mērķis arī ir tā Bressanone
Un trašu augstums max ap 2500. Pilsētele, kurā dzīvojam 1900
edza1970 rakstīja: Šoferi ta nu ir Bet sīkumus patīkami zināt. Mērķis arī ir tā Bressanone
nu tur tieshaam nav ko braukt - MAX 1.5 stunda. Vieta nav slikta. Mazs, bet patiikam Tiroles kuurortinjsh. Iesaku peec sleeposhanas pashaa Brixenaa apmekleet baseinu un pirts kompleksu. Kuros datumos brauksiet ? Vienu gadu biu tur marta viduu - sniega nebijs Februaarii veel ir Ok.
DeaDMoroZZZ rakstīja:
edza1970 rakstīja: Šoferi ta nu ir Bet sīkumus patīkami zināt. Mērķis arī ir tā Bressanone
nu tur tieshaam nav ko braukt - MAX 1.5 stunda. Vieta nav slikta. Mazs, bet patiikam Tiroles kuurortinjsh. Iesaku peec sleeposhanas pashaa Brixenaa apmekleet baseinu un pirts kompleksu. Kuros datumos brauksiet ? Vienu gadu biu tur marta viduu - sniega nebijs Februaarii veel ir Ok.
no 3.03 līdz 8.03. 4 cilvēki ar īrētu mašīnu no Berlīnes uz Plose un atpakaļ uz Frankfurti Hānu. Izmaksas uz cilvēku auto īre+apt degviela+ ski pass+ *** viesnīca ar saunu un 2x ēdināšanu=ap 420 LVL.
Citur jābūt ne tikai vestei vai trijstūrim, bet arī rezerves lampiņai
triisstuuris, veste, lampinjas buus iireetajaa mashiinaa.
austrieshu vanete 15 dienaam maksaaja zem 10 euro
Brennera paarejas shkjeersoshana bija 12 euro
un itaalju baanis liidz Brixenei veel kaadi 5 euro
braukt apkaart nav veerts, ja vien dazhaas stundaas veicamu marshrutu negribas izveerst veselas dienas pleziiraa. vietas tur tieshaam skaistas, celji ljoti garshiigi braucami.
veel rekomendeeju plaanot pasaakumu taa, lai atbraukshana aizbraukshana neiekristu 6dienaa, pamatiigi korkji visur. ja atpakaljceljaa jaapaspeej uz lidmashiinu, izbrauciet daudz aatraak nekaa normaali buutu nepiecieshams.
degviela austrijaa ir par 0.10 centiem leetaaka kaa itaalijaa un vaacijaa
ar kjeedeem brauc traktori un tuuristi. taas var nodereet vieniigi piekljuushanai pie apartamenta, ja tas ir dzilji laukos augstu kalnos.
Nu jā... Atpakaļ jābrauc sestdienā!!! Ar ko jārēķinās? Via michelin izmeta kaut kādas 7 h maršrutam Bressanone-Frankfurtes Hānas lidosta. Cik jāpieliek - 2x?
nu uz tik garu celju vajadzetu braukt ar nopietnu rezervi, jo nekad nevar zinaat kur kaads cela remonts un apbraucamais cels pa mazajiem clinjiem izveidots ... sitaa reali var iekulties, jo baana kilometri iepretim mazo celju kilometriem ir 2X aatraaki ...
nav ne jausmas, cik jaapieliek. vienkaarshi izbrauc aatraak vai kaadaa citaa laikaa nevis 8~9 no riita vienlaiciigi ar visiem paareejiem miljoniem autobrauceeju
Nedaudz offtopiks, bet jautaajums no taas pashas seerijas. Es apriilja saakumaa taisos braukt uz daaniju (kopenhaagenu) ar auto. Viamichelin uzraada iisaako celju caur kaljinjingradu, bet tur laikam vajag krievijas viizu (??). Tad faktiski paliek konceptuaals jautaajums - vai ir veerts mekleet iisaaku marshrutu kaa Riiga -> Kaunja -> Varshava -> Berliine -> Hamburga -> Kopenhaagena. Ir/nav maksas celji? Kas veel buutu jaazin?
White_Trash rakstīja: Nedaudz offtopiks, bet jautaajums no taas pashas seerijas. Es apriilja saakumaa taisos braukt uz daaniju (kopenhaagenu) ar auto. Viamichelin uzraada iisaako celju caur kaljinjingradu, bet tur laikam vajag krievijas viizu (??). Tad faktiski paliek konceptuaals jautaajums - vai ir veerts mekleet iisaaku marshrutu kaa Riiga -> Kaunja -> Varshava -> Berliine -> Hamburga -> Kopenhaagena. Ir/nav maksas celji? Kas veel buutu jaazin?
Tikko tur biju, ar air balticugan, bet valsts taada jociiga un statoilaa transvestiits straadaaja, ne taa kaa pie mums, jaukas blondiines
Atgriešanās ir jauka. Pa Vācijas, Austrijas un Itālijas ceļiem nobraukti ap 2000 km. Vācijā Austrijas ceļu uzlīmi tirgoja katrā tankštellē 100 km no robežas. 10 dienām nepilni 8 eur. Cik sapratu tikai vienreizējai iebraukšanai, jo braucot Austrijā no Itālijas atkal maksājām ap 8 eur. Austrijā ar ceļu norādēm vissliktāk. Vislabāk lietot GPS. Degviela vislētākā Itālijā.
Cik ta pašreiz maksā degviela Vācijā, Austrijā?
Biju pagājušo vasaru, tad vismaz Vācijā bija 1,29-1,33 eiro!
White_Trash rakstīja: Nedaudz offtopiks, bet jautaajums no taas pashas seerijas. Es apriilja saakumaa taisos braukt uz daaniju (kopenhaagenu) ar auto. Viamichelin uzraada iisaako celju caur kaljinjingradu, bet tur laikam vajag krievijas viizu (??). Tad faktiski paliek konceptuaals jautaajums - vai ir veerts mekleet iisaaku marshrutu kaa Riiga -> Kaunja -> Varshava -> Berliine -> Hamburga -> Kopenhaagena. Ir/nav maksas celji? Kas veel buutu jaazin?
Pārdur pāri uz Karlshamnu, ja no V-pils iet prāmis, (kādreiz ļoti labi bij iebraukt maršruts no Liepajas, tagad tāds vairāk neesot) ja nē, tad no Klaipēdas. Tad vēl pāris stundas pa bezmaksas ceļiem zviedrijas lejas galā, un Kopenhāgena klāt!
Vācija, Austrija, Itālija
Braucam no Vācijas slēpot uz Itāliju caur Austriju. Kas ir jāievēro? Kā ir ar ceļa nodokļiem un degvielas cenām?