?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
opc rakstīja: Kādas ir domas par jaunajiem Citroen modeļiem? Lielākie mīnusi utt? Kā ir ar pašu VEHO un servisa lietām?
kuri ir tie jaunie citroen modeļi?
Iedod e-pastu... pats jau gadu braucu ar citroen c3, kuru paņēmu no veho...
krix rakstīja:
opc rakstīja: Kādas ir domas par jaunajiem Citroen modeļiem? Lielākie mīnusi utt? Kā ir ar pašu VEHO un servisa lietām?
kuri ir tie jaunie citroen modeļi?
nu visi shitie c2, c3, c5 un kas tur vēl kādas autsauksmes?
tu domaa C6 kaa jauno modeli ? tad atradi iisto vietu kur pavaicaat atsauksmes
jeb tu biji domaaji C4 picasso ? mazs un saliidzinoshi padaargs auto, bet nav slikts.
a par citronu diilerservisiem pamekleejies tepat diskusijaas... staasti nav tie labaakie
Ksneps rakstīja: Iedod e-pastu... pats jau gadu braucu ar citroen c3, kuru paņēmu no veho...
A kāpē nevar atklāti? Kas tur slēpjams?
opc rakstīja: Kādas ir domas par jaunajiem Citroen modeļiem? Lielākie mīnusi utt? Kā ir ar pašu VEHO un servisa lietām?
Es kā kādreiz divu (C3, Picasso), bet tagad vairs tikai viena Citroen īpašnieks varu teikt to, ka paši Citroen kalpo (kalpoja) lieliski un šos auto mierīgi varētu ieteikt arī saviem draugiem.
BET... ieteiktu apkopes un remontus (ja tādi būs nepieciešami) neveikt VEHO, bet, piemēram, Autohallē (Krasta ielā). Veho uz servisu jāpierakstās gandrīz mēnesis uz priekšu un ar servisa apkalpošanas līmeni līdz atzīmei "apmierinoši" vēl ir ļoti tālu. Vislabākās atsauksmes ir par Citroen oficiālo servisu Kuldīgā (SIA "Rezerve"), bet tas ir Kuldīgā.
Ja par C6, tad par šo auto atsauksmju nebūs daudz, jo ir ļoti mazs šādu auto lietotājku skaits Latvijā. Līdzīgi arī ar C4 Picasso, kurš ir pavisam jauns modelis, līdz ar to nekādu objektībvu viedokli neviens nespēs pateikt. Skaidrs ir tas, ka šis auto ir gatavots uz C4 platformas, līdz ar to ir novērstas t.s. bērnu slimības, kas piemita sākuma izlaiduma C4.
Par C4 ir ļoti pretrunīgas atsauksmes - daļa saka, ka riktīgi iegrābušies, bet otra daļa - dikti apmierināti. kam taisnība, nezinu. Nevianam paziņam arī šāda auto nav.
Par C3. šāds auto ir arī man (1.4 benzīns) un vēl arī Ksnepam (1.4 HDI). Esmu ļoti apmierināts, jo šis auto ir daudz ietilpīgāks nekā no ārpuses izskatās. Ir ļoti ērta šofera sēdpozīcija (divas reizes bijām trijatā ceļojumā pa Eiropu un par pēc 18 stundu pārbrauciena jutos normāli). Par manu un Ksnepa auto var lasīt arī aprakstu sadaļā lasītāju pieredze.
C2 - tas principā ir tas pats C3, tikai reāli ir 2+2 sēdvietas un mazāki gabarīti. Diviem jauniešiem auto ir OK, bet, ja vairāk - neieteiktu.
C1 - auto ir klons identiskam Toyota Aygo un Peugeot 107. Kaut kas ir no Toyotas, kaut kas no PSA grupas. Braucis neesmu, bet sev tādu nekad nepirkt. Varbūt vienīgi sievasmātei
C5 - dažiem paziņām tādi ir. Viens C5 uzņēmumā ir arī kā darba auto. Ja benzīnnieks, tad dikti neekonomisks, bet, ja jaunais 2.0 HDI - ideāls auto. Patēriņš ir vienkārši smieklīgs (ne vairāk par 6.5 l/100km). Problēmas jaunajiem C5 ir ar priekšējio lukturu spuldzīšu nomaiņu, jo ļoti neērti pie tām piekļūt un, ja nemaldos, arī servisā spuldzītes apmaiņai skaitās, ka nepieciešama 1/2 darba stundas, kas naudas izteiksmē nozīmē ap 10 Ls.
Ja var atļauties, noteikti ieteiktu noteikti Citroen ņemt ar dīzeļdzinēju. C3 pietiek ar 1.4 HDI, C4, C4 Picassso - 1,6 HDI, bet C5, C4 Grand Picasso - 2.0 HDI.
vakar kaa reiz zvaniija no veho.. tjip kaa serviss un apkalposhana 3.maijaa(biju stiklu mainiit)
tikko padzirdeeja ka kauchkas arii nepatiik (laiks kuraa darbs tika paveikts + tajaa pashaa laikaa prastiits lai nobalansee riepas kas netika izdariits) taa uzreiz okrugljiljisj i jaukaa saruna paartruuka
kopsummaa ja pats seko liidzi ko jamie raxta un peecaak arii izdara nav ne vainas...
opc rakstīja:
krix rakstīja:
opc rakstīja: Kādas ir domas par jaunajiem Citroen modeļiem? Lielākie mīnusi utt? Kā ir ar pašu VEHO un servisa lietām?
kuri ir tie jaunie citroen modeļi?
nu visi shitie c2, c3, c5 un kas tur vēl kādas autsauksmes?
papildus Nomika teiktajam:
VEHO ir OK garantijas laikā. un arī tikai tad, ja proti savu taisnību pierādīt. Tomēr Cēsīs Autogars ir daudz pieņemamāks.
par C2, er savu auto 2.5gados esmu pieveicis 110k km.
kā plusi. Zems patēriņš ~ 5.3(6.2-ziemā)l/100km. ērti noparkot, viegli izmanevrēt un apbraukt lielgabarītniekus. parocīgs bagāžnieks. uz tāliem gabaliem(Gdaņska un atpakaļ) tomēr pietrūkst komforta, bet ikdienā (Rīga Zvejniekciems Rauna) papildu nogurumu nerada.
Paciets ar 15 collu riepām, ļoti ciets ar 16. ziemai tomēr labāk ņemt 14. riepu izmērs ir iespējams par iemeslu biežai atbalsta gultņu un atsaišu maiņai(2x katru detaļu,bet visas garantijas remonts), pakaļējie amortizatori varētu būt labāki.
bet vislielākais VEHO gatavotais kretīnisms ir pastāvīgās tuvās gaismas un regulārā tuvo gaismu spuldzīšu maiņa(ik pēc 2mēneši).
kopumā esmu happy par šo auto.
ir man lietoshana lietots C5 hdi - neko sliktu nevar teikt ziemaa leca pie visiem minusiem. Par spuldzem piekritu - nevareju nekadi sanjemties nomainit - braukaju ar migliniekiem, kamer sanaca viens krash kura izblieza lampu, nu tagad apdroshinataji mainis spuldzi uz sava rekjina nedaudz kretinee citroena automats (parnesumu zinjaa) - vismaz labi ka ir manualais rezhims. .
Veho esmu bijis - it ka ok - izdarija visu ko vajag, kaut ari padargi.
Lietoju 2004.gada Xsara. Tas nav no jaunajiem modeļiem kā zināms. Esmu nobraucis ~ 6000 km kopš nopirkšanas. Nekādu sūdzību nav. Vēl pagaidām ir garantija. Nekādas darīšanas ar VEHO nav bijušas.
Novērojumi/bažas:
1)Kad auto kļūs vecāks, varētu grabēt plastmasas;
2)Varētu būt dārgi remonti, it sevišķi ritošajai daļai, bet tas mani īpaši neuztrauc, jo paredzams, ka ar to tiks nobraks aptuveni līdz 100 000 km odometra rādījumam;
3)Tā kā auto aprīkots ar automātisko pārnesumkārbu - to nevar nosaukt par ekonomisku - 8 l/100km (benzīnmotors 1.6.)
4)Nepatīk, ka rezerves rats novietots apkakšā mašīnai nevis bagāžnieka grīdā. Ja rats ir pieejams no iekšpuses ap to var ērti novietot reti vajadzīgus sīkumus- trosi, vadus u.c.
5)Oriģinālais maģis diemžēl nepazīst MP3 formātu;
6)Salonā ir vairākas ērtas kastes, kur var noviet dažādus sīkumus.
7)tā kā auto ir aprīkots ar priekšējo lukturu mazgāšanas funkciju, patērē daudz logu mazgāšanas šķidruma;
Paceļot motora pārsegu atklānas savādāks skats nekā pierasts;
9)Man vietas iekš auto pietiek. Bagažniekā var ērti ievietot arī bērnu ratiņus;
10)Salons pietiekami ērti transformējas, lai vestu lielākus priekšmetus;
11)Cenas - kvalitātes attiecībā ir o.k. Par tādu naudu kā nopirku šo varēt nopirkt 5 gadus vecākus audi.
12)Komforts - subjektīvi man pietiek.
Par spuldzīšu maiņu - vienreiz mainīju priekšējo. Secinājums - Opelim ir ērtāk, bet šim arī var pats nomainīt.
Man bija Citroen c2, 2006 gada izlaidums, teikšu godīgi nenormāli s.....a mašīna. Grabēja taka negudra, nenormāli cieta, nejēgā neekonomiska, dinamiski braucot no 1.4l benzīna motora vidējais patēriņš ap 10 litri. Jaudas nekādas. Pa bruģi braucot sarunāties nevarēja. paldies dievam veiksmīgi esmu ticis no viņa vaļā un uz citroen marku kādu laiku acis nemetīšu. Vietas reālir tikai 2 cilvekiem, tas ok, jo tas tomēr ir mazauto.
Esmu braucis arī ar c4, kurš skaitījas demo versija, arī teikšu nekas daudzsološ, jo arī stipri mīlēja grabēt un un izraisīt citas nepatīkas asociācijas. 100% neisaku izvēlēties.
Lietosanaa ir 2005g berlingo (peec feislifta). 1.6l 16v motors ir loti ok, bet paareejais veel sliktaak kaa Opelim. Peec gada lietosanas vienam slieksnim pie ritenjiem nolupa kraasa, ilgu laiku bija jaacakreejas ar to Veho, jo vinji apgalvoja, ka to esmu nodauziijis ar akmenjiem, tacu tad paraadiju vinjiem otru pusi, kura bija ta kaa no salona. Tagad jau ir sarunaata kraasosana aizmugureejam durviim, jo apakseejai malai arii saaka lobiities kraasa nost. Bezcentra ripuljiem riepas un diskus vinji maina 2h, tai pat laikaa kalngale auto 40 min. Masiina jau grab un klab, i pa laikam iedegas airbag lampinja. Veel kaadu laiku ik pa laikam atteicas stradat kreisas pagriezienu raaditaajs.
Motors gan pagaidaam liekas, ka ir loti ok, jo elju need, griezaas pie sava maza tilpuma diezgan nipri, tacu probleema ir taa, ka aatrumkaarba manuprat ir galiigi nepiemeerota, pa soseju braucot aatrak par 110 sanaak zaagjeet motoru.
Piekare pagaidam turaas ok, peec nakaams teh apkopes uzrakstiisu kautko manaa pieredzee.
Ak jā, par lampiņām piemirsu pieminēt. Priekšējiem lukturiem tās pārdeg ik pa 10 000 km. Interesanti tas, ka līdz ko tuvojas šie maģiskie kārtējie 10 000 km, tā jābūt gatavam mainīt lampiņas.
nomiks rakstīja: Ak jā, par lampiņām piemirsu pieminēt. Priekšējiem lukturiem tās pārdeg ik pa 10 000 km. Interesanti tas, ka līdz ko tuvojas šie maģiskie kārtējie 10 000 km, tā jābūt gatavam mainīt lampiņas.
es pa šiem 2.5gadiem ir sapratis, ka labāk 1 rezervei vadāt līdz.
Varbūt drīz būs jauna pīlīte? www.autobild.de/...
UUSA rakstīja: Varbūt drīz būs jauna pīlīte? www.autobild.de/...
Vairāk izskatās pēc interjera priekšmeta, nekā praktiska auto...
UUSA rakstīja: Varbūt drīz būs jauna pīlīte? www.autobild.de/...
kārtējais auto "na ļubitjeļa"
UUSA rakstīja: Varbūt drīz būs jauna pīlīte? www.autobild.de/...
gan jau ari samejam savi fani atradisies.
krix rakstīja:
UUSA rakstīja: Varbūt drīz būs jauna pīlīte? www.autobild.de/...
gan jau ari samejam savi fani atradisies.
Kā otrais auto ģimenē nemaz nebūtu slikts.
krix rakstīja:
UUSA rakstīja: Varbūt drīz būs jauna pīlīte? www.autobild.de/...
gan jau ari samejam savi fani atradisies.
Tieši uz tādiem lietotājiem arī šis mārketinga paņēmien ir tēmēts-nostaļģija utt.
Man darbā ir jauns C4. Pārsēdos no Fokusa. Var jau būt, ka pie vainas 1.4 motors, bet Fokuss bija labāks. Piekare un izjūta, kā mašīna tev piespiežas pie sēdvietas, Fokusam ir labāka.
Citādi C4 tīri normāls braucamais, dizains savdabīgs, defaultā mūzika pat ļoti OK, kruīzs arī defaultā... Ja pērk jaunu operā, tad varētu būt 8 balles...
par veho "servisu". C5 regulāri bija garantijas problēmas ar visādiem sīkumiem. Pārsvarā 4-5 problēmas vienā apmeklējuma reizē. Pēc zvana ar tekstu "Jūsu auto ir kārtība" tika VIENMĒR konstatēts tas, ka ir 2-3 problēma vispār nav pat risinātas. Un tā 2 gadus, kamēr veiksmīgi beidzās garantijas laiks.
Bija tādi šedevri kā izmētātas skrūves uz pakaļejā gumijas paklājiņa un no priekšējā krēsla plastmasas sānu detaļa uz tā paša paklājiņa. Un tas viss saucās - Jūsu auto ir kārtībā !
Vienīgi jāsaka, ka pats C5 nav radījis nevienu nopietnu problēmu 3 gadu laikā. Tikai ar elektroniku saistīti sīkumi, kurus ikdienā pat neizmantoju, bet kamēr ir garantija problēma bija jārisina.
Atšķiribā no xsara, paneļa apdare ir ar gumijotu plastmasu, kas mazina grabēšanu būtiski.
Jaunie Citroen
Kādas ir domas par jaunajiem Citroen modeļiem? Lielākie mīnusi utt? Kā ir ar pašu VEHO un servisa lietām?