Jaunie Citroen

opc Reģ.: 04.01.2003

Kādas ir domas par jaunajiem Citroen modeļiem? Lielākie mīnusi utt? Kā ir ar pašu VEHO un servisa lietām?

 
1 2 3 4 5 6 7
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja:

Seene rakstīja:

Ja gribi normālu auto, nepērc to LV. Ne jau Citroenam ir problēmas ar kvalitāti, bet visām mašīnām, kas tiek ražotas trešās pasaules valstīm paredzētajās rūpnīcās. LV var pirkt tikai tos auto, kas tiek ražoti tikai vienā rūpnīcā.

Interesanti

Francijā vizinājāmies ar francūža citroen c3, nu nekas tur neatšķirās no lv pirktajiem, grabēja priekša, salons tāds pats, čirkstoša plastmasa, skalš salons etc

Nu var jau būt, ka Francijā ar lētajiem autiņiem tā arī ir. Ne velti Dacia ir spēcīgi iekarojusi turienes tirgu. Un paskatoties uz to, ar ko un kā viņi paši braukā, tas varētu būt ļoti loģiski. Bet ir bijusi saskarsme ar konkrētu Peugeot 407 - pasūtītā jaunā auto vietā bija iedots 2 gadus vecs demo auto ar palielu noskrējienu. Pasūtītājs pēc jaunā auto pienākšanas kategoriski pieprasīja, lai viņam atstāj veco...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja: Bet ir bijusi saskarsme ar konkrētu Peugeot 407 - pasūtītā jaunā auto vietā bija iedots 2 gadus vecs demo auto ar palielu noskrējienu. Pasūtītājs pēc jaunā auto pienākšanas kategoriski pieprasīja, lai viņam atstāj veco...

Kas ir jālieto,lai šito saprastu ?

Īpaši neattapīgiem paskaidroju - ja ir pasūtīts auto, kas kaut kādu iemeslu dēļ kavējas ilgāk, nekā līgumā paredzēts, dīlerim ir jādod vietā līdzvērtīgu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Interesanti, tevī mīt arī izpratne, vai tikai akla līgumā rakstītā saprašana ?

Un par iepriekšteikto, tik kluini biji uzrakstījis, ka pats vien vari sevi dēvēt par neattapīgu, nevienā vietā nebija minēts, ka auto kavējās.

Izpratne par ko? Pats rakstīt māki, jeb tikai citiem piesieties?

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Kur razho Latvijaa nopeerkamus Citroen?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

jā jā, uz L-ju sūtāmie citroni arī ir skabāki!

Bet citur - tur gan, tik piena upes ar ķīseļa krastiem, un pa pieņemamu cenu!

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Sēne, tas saucas-paranoja

Kas tieši? Zināt, piemēram, ka BMW ir rūpnīcas arī Krievijā, Dienvidāfrikā un Ķīnā. Vai pieļaut, ka pie mums nonāk ne tikai Vācijā ražotie eksemplāri? Un kādēļ lai Peugeot/Citroen pie mums netirgotu Turcijā saliktas mašīnas no Ķīnā ražotām detaļām, ja tās it potenciāli ar vislētāko pašizmaksu ražošanas ciklā?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: jā jā, uz L-ju sūtāmie citroni arī ir skabāki!

Bet citur - tur gan, tik piena upes ar ķīseļa krastiem, un pa pieņemamu cenu!

Ja vēl tu pats aptvertu, cik precīzi pateici... Kad pēdējo reizi esi redzējis kādā LV lielveikalā importa augļus, kas nebūtu "2. šķira"? Un aizbrauc kaut vai uz Berlīni paskatīties, kāda izskatās 1. šķira kaut vai visparastākajiem mandarīniem. Un cena tā pati, kas mums 2. šķirai.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Fofāgeni pie mums nāk no Spānijas.

Fofāgeni pie mums nāk no visām pasaules malām. Nezinu, kā šobrīd, bet "treknajos gados" oficiālais importētājs lasīja kopā lētos noliktavu atlikumus pa visu pasauli. Un tiem, kas vēl nezin - Spāņu u.c. dienvidauto ir pilnīgi nesagatavoti ziemas un sāls apstākļiem - tapēc lētāki.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

sēne, tevi vajā sazvērestību teoriju rēgs

domāt, ka viena modeļa mašīna ar kaut ko atšķiras no tā paša modeļa mašīnas, kas ražotas citā rūpnīcā ir murgs...

mašīna sastāv no x tūkstošiem detaļu. Nevienam ražotājam nav izdevīgi vēl tās detaļas šķirot pēc kaut kādām pazīmēm, tipa, no ķīnas vai neķīnas - tas nozīmētu detaļu artikulu dublēšanu, līdz ar to lielāku noliktavas atlikumu, utt utjpr. Protams, iespējamas atšķirības detaļu partijās, bet domāt, ka uz vienu rūpnīcu apzināti piegādā kaut kādas sliktākas komponentes - nu ir stulbi. Atsaukumi mašīnām ir vienlīdz daudz gan šur gan tur ražotām mašīnām, ja tādi ir!

Taisni otrādi - es vairāk ticu Polijā un Slovākijā un visur citur saliktām mašīnām, jo tur rūpnīcas ir jaunākas, un jauna slota, kā zināms, slauka labi arī ar sliktāku slotas poeratoru, lol

A par mandarīniem - Berlīne ir xxxx km tuvāk to augšanas vietai, apēd x reizes vairāk mandarīnu nekā Rīga, un te nu tev ir visa atšķirība.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: sēne, tevi vajā sazvērestību teoriju rēgs

domāt, ka viena modeļa mašīna ar kaut ko atšķiras no tā paša modeļa mašīnas, kas ražotas citā rūpnīcā ir murgs...

mašīna sastāv no x tūkstošiem detaļu. Nevienam ražotājam nav izdevīgi vēl tās detaļas šķirot pēc kaut kādām pazīmēm, tipa, no ķīnas vai neķīnas - tas nozīmētu detaļu artikulu dublēšanu, līdz ar to lielāku noliktavas atlikumu, utt utjpr. Protams, iespējamas atšķirības detaļu partijās, bet domāt, ka uz vienu rūpnīcu apzināti piegādā kaut kādas sliktākas komponentes - nu ir stulbi. Atsaukumi mašīnām ir vienlīdz daudz gan šur gan tur ražotām mašīnām, ja tādi ir!

Taisni otrādi - es vairāk ticu Polijā un Slovākijā un visur citur saliktām mašīnām, jo tur rūpnīcas ir jaunākas, un jauna slota, kā zināms, slauka labi arī ar sliktāku slotas poeratoru, lol

A par mandarīniem - Berlīne ir xxxx km tuvāk to augšanas vietai, apēd x reizes vairāk mandarīnu nekā Rīga, un te nu tev ir visa atšķirība.

Pļē... Varšava ir bezgalīgi tuvāk Polijas šampūnu rūpnīcai. Un izmazgā x reizes vairāk matus. Bet Varšavas veikalos nez kādēļ nepārdod vietējā ražojuma šampūnus, bet gan tadus pašus Vācijā pildītos. Pie mums gan viss no Polijas. Kā šo izskaidrosi? Mana versija, ieskaitot pieredzi kvalitātes atšķirībā, ir tāda, ka poļi pārāk labi zin, ko paši ražo. Un kā savus argumetus par lielumu un attālumu piemērosi kau vai Helsinkiem? Nev ne lielāka pilsēta, ne tuvāk audzēšanas vietai. Bet nopērkami ir, un joprojām par nebūtiski atšķirīgu cenu no Berlīnes.

turbopiile Reģ.: 09.02.2004
0 0 Atbildēt

un Oslo vai Bergena.. uzskatu, ka Sēnem taisnība gan par auto gan citam precem

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

www.visstiksliktivisstiksliktikariebjās.lv

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: Nevienam ražotājam nav izdevīgi vēl tās detaļas šķirot pēc kaut kādām pazīmēm, tipa, no ķīnas vai neķīnas - tas nozīmētu detaļu artikulu dublēšanu, līdz ar to lielāku noliktavas atlikumu, utt utjpr.

Pavēro kādreiz, kā oriģinālajā krāsā ar laiku uz motora pārsega veidojas cuarumi no maziem akmentiņiem, bet uz bampera ne. Atšķirība ir krāsas piedevā, kas nodrošina elastīgumu. Individuāli pārkrāsojot mašīnu un jaucot klāt VISAI krāsai šo piedevu, tā izmaksā ~10Ls. Tagad padomā, cik uz vienu auto ietaupa rūnīca, kas krāsu jauc vairumā, bet tik un tā to neizmanto visām detaļām... Vai tomēr detaļu vešana no Ķīnas nevarētu dot lielāku ietaupījumu?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja: Sēne, nu ja Tevis aprakstītais ir taisnība, tad cilvēkiem ko darīt ?

Nu iespējams, ka ar citroeniem un pārējiem frenchiem tā dara,

Automašīnām izmanto paņemienu, kad dažas virsbūves daļas ir apstrādātas ar izturīgāku krāsojumu prem meh. iedarbībām, tas nu nav nekas jauns un sazverestīgs.

Padomā, vai visi ražotāji/dīleri ir gatavi tirgot sliktākas kvalitātes autosus, tikai lai uz īsu brīdi nopelnītu? Nē, jo tomēr cilvēki sāk domāt, vai vēlas braukāt ar "Chevrolet captivu', kurai pēc 10k km ir sarūsējis izpūtējs, izdaudzīts labais stūres šarnīrs. Vai Citroens c3 nenosprāgs aizbraucot uz laukiem, vai pezho nenojuks elektronika automatkarbai iekš brivibas ielas 2joslas? Vai getzam uz katru apskati nebūs jāpārmaina balstšarnīri? Cilvēki tomēr izvēlās vairāk kvalitāti par norm cenu, nu un tāpēc toyo,mazda,honda ir iekš lv vienas no pirktākajām.

Labi pietiek čikstēt, jāiet strādāt

LV tirgus ir par mazu, lai ražotājs satraukts par viedokļa veidošanu. Kamēr ir noiets lētajiem ražojumiem, tikmēr tirgo uz nebēdu. Ja jautā ko darīt - nopirkt lēto aviobiļeti un iegādāties mašīnu kādā Berlīnes autosalonā. Jā - ir nedaudz ķēpa ar papīru kārtošanu, bet rezultāts atmaksātos. Un mūsu dīleriem nāktos domāt par to, ka jāsāk izvēlēties piegādes rūpnīcu pēc citiem kritērijiem. Bet kamēr tādi kā tu vaimanās, ka nekādas izvēles jau nav, dīleris audzēs taukus uz jūsu rēķina.

Un par atšķirīgo detaļu krāsojumu es rakstīju nevis kā par sazvērestības teoriju, bet gan piemēru, ka pat šāds niecīgs ietaupījums (neizmantot šo piedevu visa auto krāsošanai) ir ražotājam būtisks. Nevis, kā dažiem liekas, detaļu piegāde no ķīnas ir par sarežģītu, laui uz to mēģinātu ietaupīt.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Ārprāts, kā tā sliktā pasaule mūs, latviešus, apceļ It sevišķi Sēni.

ne jau pasaule. Paši vien.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

aj nu beidz sēņot

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Ārprāts, kā tā sliktā pasaule mūs, latviešus, apceļ It sevišķi Sēni.

ne jau pasaule. Paši vien.

Ja ? Esam sākuši ražot Spānijā tev neatbilstošus kārus no mūsu īpašumā esošām Ķīnas rūpnīcās ražotām detaļām ? ?

Nu tak protams. Bet ļaunā pasaule mums lika uzpūst savu NĪ burbuli. Braukāt ar ekskluzīvām līzingotām mašīnām un pirkt Elkorā platekrāna TV. Kautkā tā esi iedomājies, ka sliktā pasaule mūs apceļ?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Kaksis rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Ārprāts, kā tā sliktā pasaule mūs, latviešus, apceļ It sevišķi Sēni.

ne jau pasaule. Paši vien.

Ja ? Esam sākuši ražot Spānijā tev neatbilstošus kārus no mūsu īpašumā esošām Ķīnas rūpnīcās ražotām detaļām ? ?

tu vispār lasīt māki, vai tikai lasi to, ko gribi izlasīt?

tu taču nelasi re,Sēnem iešķiebuši sliktu kāru no Spānijas un šampūnu akcijā līdzi iedevuši sliktu. Man ta kas

Nav ne viena ne otra. Bet nepatīk tas, ka pūlim ir vienalga, ko un par kādu cenu pirkt. Jo jāskrien tak sūdzēties, ka par maz sociālos pabalstus maksā.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Ārprāts, kā tā sliktā pasaule mūs, latviešus, apceļ It sevišķi Sēni.

ne jau pasaule. Paši vien.

Ja ? Esam sākuši ražot Spānijā tev neatbilstošus kārus no mūsu īpašumā esošām Ķīnas rūpnīcās ražotām detaļām ? ?

Nu tak protams. Bet ļaunā pasaule mums lika uzpūst savu NĪ burbuli. Braukāt ar ekskluzīvām līzingotām mašīnām un pirkt Elkorā platekrāna TV. Kautkā tā esi iedomājies, ka sliktā pasaule mūs apceļ?

Klausies, tev viss labi ?? Es sūdzos par mašīnām ?? Tu sūdzies, ka mums, nabadziņiem, jāpērk sliktas mašīnas. Visa pasaule brauc ar labām, bet mums vienīgajiem atved visu slikto

Ne jau mums vienīgajiem. Visa āfrika un krievija ar tādam "inomarkām" braukā. Es tik tāds dīvains - gribu Eiropas standartiem atbilstošu kvalitāti, ja reiz esam ES

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Klausies, tev viss labi ?? Es sūdzos par mašīnām ?? Tu sūdzies, ka mums, nabadziņiem, jāpērk sliktas mašīnas. Visa pasaule brauc ar labām, bet mums vienīgajiem atved visu slikto

Par vecām mašīnām tak grēks sūdzēties Es sūdzos? Arī nē

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Ne jau mums vienīgajiem. Visa āfrika un krievija ar tādam "inomarkām" braukā. Es tik tāds dīvains - gribu Eiropas standartiem atbilstošu kvalitāti, ja reiz esam ES

dafai faktus studijā

1. kas ir tie Eiropas standarti, kuriem jāatbist mašīnai?

2. kur var nopirkt tiem neatbilstošu?

nezinu, man ir 14 gadu laikā iznākusi saskarsme ar 14 savām/darba/vecāku mašīnām kas visas pirktas pie vietājiem dīleriem, un nekā ekskluzīva, visi mazi/vidēji modeļi gan čehu, gan franču, gan japāņu markas. Un varu atcerēties tikai 2 kreņķus - kad tikko pāri garantijas laikam - toreiz, tālajā 1999 gadā tā bija tikai gads! Ford Fiesta - tos toreiz ražoja Anglijā un Spānijā, man bija spāņu - nojuka gaisa masas mērītājs, un tas bija jāpērk par bargu naudu. Tāpat fiestai bija ik pa 40000 jāmaina gultņi, visi pa riņķi. Un tas ir viss. Visiem pārējiem auto normālas ikdienas lietas un apkopes.

Tāpēc neredzu par ko cepties.

Ā, jā - nepērku mašīnas pēc to izskata, lol, pērku, lai ir praktiskas un ekonomiskas.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Sēne, tad pēc tava teiktā, Latvija, Krievija un Āfrika ir valstis, kurās visas mašīnas ir zemas kvalitātes, bet visa pārējā pasaule ( Lietuva un Horvātija ar ) brauc ar pavisam citas kvalitātes kāriem ?

Varu tev mēģināt paskaidrot savādāk. Vai esi gatavs ar pārliecību apgalvot, ka zemākminētie fakti ir patiesi?

1) Kaļiņingradas Avtotor rūpnīcā skrūvētie BMW ir tikpat kvalitatīvi kā Minhenes ražojumi

2) Mūsu tirgū nenonāk lētākie, Krievijai domātie, no Kaļiņingradas

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Sretsked rakstīja: Sēne, tad pēc tava teiktā, Latvija, Krievija un Āfrika ir valstis, kurās visas mašīnas ir zemas kvalitātes, bet visa pārējā pasaule ( Lietuva un Horvātija ar ) brauc ar pavisam citas kvalitātes kāriem ?

Varu tev mēģināt paskaidrot savādāk. Vai esi gatavs ar pārliecību apgalvot, ka zemākminētie fakti ir patiesi?

1) Kaļiņingradas Avtotor rūpnīcā skrūvētie BMW ir tikpat kvalitatīvi kā Minhenes ražojumi

2) Mūsu tirgū nenonāk lētākie, Krievijai domātie, no Kaļiņingradas

nenonāk, jo:

1. Krievijā ražot tikai tāpēc ir vajadzīgs, lai nobarotu iekšējo tirgu, Krievijā ir lielas ievedmuitas, bet uz vietas ražotajiem auto tās nav.

2. Ievest ES no Krievijas ir sarežģītāk/dārgāk nekā to pašu pepelacu izcept Minhenē

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

2. Ievest ES no Krievijas ir sarežģītāk/dārgāk nekā to pašu pepelacu izcept Minhenē

Tev pastāstīt, cik maz, salīdzinājumā pret X5 cenu, maksā viltota Minhenes izcelsme?

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja:

Seene rakstīja: Nepatīk tas, ka pūlim ir vienalga, ko un par kādu cenu pirkt. Jo jāskrien tak sūdzēties, ka par maz sociālos pabalstus maksā.

Nu lūk Tu pats visu laiku čīksti, vaimanā, ka visiem viss vienalga, autosi ir mēsli, ko mums te tirgo. Tiešām domā, ka lielāka daļa cilvēku vispā nedomā pirms auto iegādes? Pēc augstkolas pabeigšanas, pirms pāris gadiem, stādāju kādu laiku pie japāņu auto dīlera, cilvēki ļoti rūpīgi interesējās par auto modeļiem, bija ievākuši plašu informāciju par to tehniskajiem rādītājiem un tuv reportiem, vairumā gadījumu ļoti kārtīgi apdomāja izsvēra +-. Tā, ka visiem viss nav vienalga.

Nu un tagad paskaidro, kas kvalitātes standartos Krievijaa saliktajos BMW atškirās no vacijā saliktajiem? Veci darbagaldi, lielākas pielades izstrādājumiem, nekvalificēti darbinieki, vai arī tomēr galvenais nosacījums ir lētais darba spēks, labāka nodokļu politika? nav jau viss tik slikti, pasaulē ir arī daudz jauku lietu un mazāk jāskatās mainstream media un jālasa tvnet koentāri

Kurā vietā es teicu, ka VISIEM? Diemžēl, kā jau esmu iepriekš teicis, demokrātija ir skaitliskā, nevis saprāta vairākuma iekārta. Un tie, kas domā līdzi, ir izteikti mazākumā.

1 2 3 4 5 6 7
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti