Es jau nu ieliktu tai golfā kādu štuku un turpinātu braukt jo neviens no nosauktajiem nav maiņas cienīgs.Kapēc mainīt auto uz par 10% labāku?!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es jau nu ieliktu tai golfā kādu štuku un turpinātu braukt jo neviens no nosauktajiem nav maiņas cienīgs.Kapēc mainīt auto uz par 10% labāku?!
taksh teica, ka cilvji grib ko lielaaku un eertaaku ... es bi galantu striipotu laukaa no saraksta
no pieredzes varu teikt ka tas bus pats sudigakais pirkums vinju muuzhaa. labak lai maksaa 100ls menesii un brauc ar jaunu skoda fabia. reali shitaas 10gadigas miskastes nav lietojamas bez galvassapeem. es nesaprotu jus cilveki tiesham tik maz pelnat jeb jums ar galvu nav kautkas kartiibaa? pirkt 10gadigu passatu ir tas pats kas iegadaties nesterilizilizeetu kuci un pectam vaimanaat ka vinja mekleejas. paskaties tepat diskusijas bija viens piemers - noperk chalis pasatinju un tad remontee pa tuukstoshiem. nafig tas vajadziigs? maksaa liizi un rullee ar jaunu!
Ja braukšana paredzēta pa grantētiem lauku ceļiem, es no tava saraksta svītrotu avensisu. Galants būtu labs variants, kamēr nekas nav jādara ar piekari.
Pasāta tīzelis būtu labākais trāpījums, ja nepamanās nopirkt nokautu motoru ar "restaurētu" virsbūvi.
shearer rakstīja: no pieredzes varu teikt ka tas bus pats sudigakais pirkums vinju muuzhaa. labak lai maksaa 100ls menesii un brauc ar jaunu skoda fabia. reali shitaas 10gadigas miskastes nav lietojamas bez galvassapeem. es nesaprotu jus cilveki tiesham tik maz pelnat jeb jums ar galvu nav kautkas kartiibaa? pirkt 10gadigu passatu ir tas pats kas iegadaties nesterilizilizeetu kuci un pectam vaimanaat ka vinja mekleejas. paskaties tepat diskusijas bija viens piemers - noperk chalis pasatinju un tad remontee pa tuukstoshiem. nafig tas vajadziigs? maksaa liizi un rullee ar jaunu!
viss atkariigs no uztveres.....
ja primaarais ir maksaat, tad nenoliedzami, ka jauns.....
ja lietots, tad taa protams, ir laimes speele, bet reizeem var paveikties....
Arii turiigajaas aarvalstiis tomeer eksistee lietotu automasiinu tirgus,taa ka arii turieniesi viena dalja izveelas par labu lietotam.
P.N.-a volvo nekaadi nesanaak
nevajag baidīties no japāņiem, jo nav vairs 90 gadu sākums,kad daļas šamajiem maksāja nenormālu naudu. galants - pat 20 gadīgs "vecais" galants ir uzticamāks un nesalīdzināmi komfortablāks par 3 golfu, tāpēc "PROTAMS" lai atslābst. galants ir uzticama mašīna, un par piekari arī maz ko uztraukties, jo, ja to uzpasē, tad nekas tur ļauns nenotiek, vismaz man . detaļas galantam nav neko dārgākas kā passatam. vienīgais mīnuss - degvielas patēriņu diez vai vai varēs nosaukt par ekonomisku (: nebūs maģisko 5-6 litru dīzeļa uz 100
Ozz, Volvo ir viens no viņu variantiem. Tikai kas no Volvo tur sanāk? S/V 40, kas nav īsti Volvo. Kas vēl?
JJJ, es par japāņiem neuztraucos, pašam ir 10 gadus vecs Galants
par 4 eiro sanaak labs 940tais un veel gaazes iekaarta bonusaa.Kaut vai spriceniece. Vai arii saubiigs 850 bez gaazes iekaartas
resp nekas praatiigs taapat nesanaak.Īlenu pret ziepeem mainiit sanaak....taapeec ja vajag lielaaku-nu tad lielaaku, bet ja jaunaaku, tad diez vai....
JJJ rakstīja: nevajag baidīties no japāņiem, jo nav vairs 90 gadu sākums,kad daļas šamajiem maksāja nenormālu naudu. galants - pat 20 gadīgs "vecais" galants ir uzticamāks un nesalīdzināmi komfortablāks par 3 golfu, tāpēc "PROTAMS" lai atslābst. galants ir uzticama mašīna, un par piekari arī maz ko uztraukties, jo, ja to uzpasē, tad nekas tur ļauns nenotiek, vismaz man . detaļas galantam nav neko dārgākas kā passatam. vienīgais mīnuss - degvielas patēriņu diez vai vai varēs nosaukt par ekonomisku (: nebūs maģisko 5-6 litru dīzeļa uz 100
Tu laikam arī esi no tiem kas uz darbu iet lai uzturētu vecu auto?!
Audi 100 C4. Par cenām gan neko precīzi nezinu, bet varētu derēt.
protams rakstīja: Tu laikam arī esi no tiem kas uz darbu iet lai uzturētu vecu auto?!
Gribi teikt, ka labaak ir iet uz darbu lai uztureeti ne tiaki jaunu auto, bet arii veselu baru liekeezhu Pikjot servisos neadekvaatas sumas, pikjot par pereboru , visaadaam briivpraatiigajaam apdrosinaasanaam utt stabilaa situaacijaa un valstii, jaa, tas vareetu buut OK.bet ne jau pie mums vai arii tev ir taada liimenja ienaakumi, ka nemaz neizjuuti ka maksaa
te jau sen bija reekjinaajusi, cik izmaksaa viens km ar jaunu auto, un cik ar lietotu.atskjiriiba bija stipri juutama.
kolumbs rakstīja: Audi 100 C4. Par cenām gan neko precīzi nezinu, bet varētu derēt.
sanāk kopts B4...
Pirmdienis rakstīja:
kolumbs rakstīja: Audi 100 C4. Par cenām gan neko precīzi nezinu, bet varētu derēt.
sanāk kopts B4...
It kā viens no variantiem viņiem bija A4. Pabiedēju ar potenciālām piekares remontizmaksām (no forumos salasītā), laikam atmeta domu. Kā ar izturību iepriekšējiem OOOO?
P.S. Drīzāk, ka vajag universāli, jo sencis darbojas celtniecībā un visādi loroņi jāvadā.
ta jau toch jaanjem A100 C4 kaa jau pieklaajaas kaartiigam lauciniekam
Un vēl, sencim ir netikums īpaši nerūpēties par mašīnu. Pieremontē, lai kustās un mauc tālāk kamēr vair neko pieremontēt nevar. Tā viņš kādus 3 gadus nomauca ar Orionu, tagad vēl 3 ar Golpu. Kurš no uzskaitītajiem veiksmīgāk varētu tos pašus 3 gadus izturēt lietojamā stāvoklī?
Kamikadze rakstīja: ta jau toch jaanjem A100 C4 kaa jau pieklaajaas kaartiigam lauciniekam
V6 motori padārgi apkālpošanā
vai 2 l R5 kas būtu pavājš priekš avanta, izņemot 16 V, kuri ir reti un dārgāki cenā.
ta jau shim vaig kaut ko maksimaali primitiivu, antiiku un aizveesturisku bezmazvai toch jaasaka, ka volvo 940tais? no saakuma kaartiigi saremonteet un ta tik braukt liidz izjuuk
Uggga rakstīja: Un vēl, sencim ir netikums īpaši nerūpēties par mašīnu. Pieremontē, lai kustās un mauc tālāk kamēr vair neko pieremontēt nevar. Tā viņš kādus 3 gadus nomauca ar Orionu, tagad vēl 3 ar Golpu. Kurš no uzskaitītajiem veiksmīgāk varētu tos pašus 3 gadus izturēt lietojamā stāvoklī?
100 C4 ar 2 l motoru.
Moška arī A6 C4 varēs atrast pa kādiem 4.7 t.eriku
Kamikadze rakstīja: ta jau shim vaig kaut ko maksimaali primitiivu, antiiku un aizveesturisku bezmazvai toch jaasaka, ka volvo 940tais? no saakuma kaartiigi saremonteet un ta tik braukt liidz izjuuk
A cik tādam 940 vidējā apetīte būtu?
a nafig iespringt uz A6?? var panjemt ko shaadu: www.mobile.de/...
940tajam apetiite vareetu buut uz kaadiem 10 litriem uz sotaku .. bet pa shtraasi braukaajot mosh kaadi 8 ... tachu ... prieksh tam jau volvikjim (universaalim) ir liels grabazjnieks kuraa ielikt gaazes balonu un ta buus dosja
var jau arii njemt 940to ar vw 2.4 litru traktoru
Uggga rakstīja:
Kamikadze rakstīja: ta jau shim vaig kaut ko maksimaali primitiivu, antiiku un aizveesturisku bezmazvai toch jaasaka, ka volvo 940tais? no saakuma kaartiigi saremonteet un ta tik braukt liidz izjuuk
A cik tādam 940 vidējā apetīte būtu?
videejaa 10-12....arii ar gaazi....pilseetaa 15, aarpus-8.A kaspakaljtilts monoliitais, prieksaa makfersons, nekaadu briinumu piekaree nav.motori principaa labi
bet ir dazas nianses.
ja buus ar bosch aizdedzi un sprici-viss ok, tie pasi degvielas suuknji kas OOOO,
bet ir taada tizla REX-REGINA sisteema REX ir aizdedze, REGINA barosana.Tur gan vareetu buut ziepes...
tik vien kaa apskatiijos ko var no 940tajiem dabuut - izveele suxaina maigi izsakoties taadaa zinjaa labaak buutu skatiit 850to, lielaaka izveele, priekshpiedzinja arii, jaunaaks modelis ij skaitaas peedeejais no iistajiem volvo
Auto no 4-4,5k EUR
Senči beidzot ir izlēmuši šķirties no 3. golfa un pārsēstis uz kaut ko lielāku un ērtāku.
Viņi nedzīvo Rīgā, tāpēc vēlams daudz maz populārs modelis, lai nerastos problēmas ar servisiem un rezerves daļām. Arī mega degvielas patēriņš viņus noteikti neiepriecinās.
Mani ieteiktie kandidāti secībā:
VW Passat no 97. gada
Toyota Avensis
Mazda 626 97.-99.g.
Mitsubishi Galant no 97.g.
Ko no pieredzes varat ieteikt?