un ja kas, 3-5 pilnigas izlades, un akji var mest araa. ne vinjam vairs ietilpiibas, ne stravas. bet kaut kaa jau stradaas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
un ja kas, 3-5 pilnigas izlades, un akji var mest araa. ne vinjam vairs ietilpiibas, ne stravas. bet kaut kaa jau stradaas.
Slinkais rakstīja: ne vinjam vairs ietilpiibas, ne stravas. bet kaut kaa jau stradaas.
kaut kas te neštimmē.
kas tieshi? tuksham akjim ljooooti aatri oksidejas plates, bish ilgaak pastavot, taas saak sairt, un nosedumi kraajas bundzhu dibenaa, liidz sasniedz kritisko robezhu, un ustaisa iiso
Sretsked rakstīja: gan pilnam,gan pustukšam būs 12V uz voltmetra?
pilnīgas muļķības esi sarakstījis
eizej un pārmēri, ja netici.....
ritīgi pilnam, kas tiko norauts no lādekļa būs 14.4
mašīnā līdz 14.4 uzlādēt nevar, ja vien nav beigta tā saucamā "tablete" vai kautkas cits....
Sretsked rakstīja: gan pilnam,gan pustukšam būs 12V uz voltmetra?
pilnīgas muļķības esi sarakstījis
eizej un pārmēri, ja netici.....
ritīgi pilnam, kas tiko norauts no lādekļa būs 14.4
mašīnā līdz 14.4 uzlādēt nevar, ja vien nav beigta tā saucamā "tablete" vai kautkas cits....
nu ja. ko vel piebilst. un kas tad shamam teiksim peec stundas, kad genas ietekme izgaisiis, un paliks vinja pashi 12.6-12.7, notiksies? shams jau ir izladeejies?
Slinkais rakstīja: nu ja. ko vel piebilst. un kas tad shamam teiksim peec stundas, kad genas ietekme izgaisiis, un paliks vinja pashi 12.6-12.7, notiksies? shams jau ir izladeejies?
"pārlādēta" aķa spriegums ātri nokrīt līdz ~13 voltiem.... ja patrāpās "spēcīgāks" voltmetrs, tad šo procesu var smuki novērot
Nezināju ka akumulatora ietilpību mēra voltos, paldies, pirmais, ka mani pamācīji.
Es, pirmsreformas skolnieks, nez kā pēc visu laiku domāju, ka to mēra Ah.
Protams, spriegums izejā ir atkarīgs arī no uzlādes līmeņa, bet tas noteikti neparādīs to, cik "pilns" ir aķis.
Sretsked rakstīja:
Volti griež,jampampiņ?
muhahāāāā
man jau liekas, ka te nevieam vairs nav nekādu ilūziju par tavu tupumu, bet šitā vēl šodien ierēcis nebiju
kas tad pēc tavām domām griež????
griež tieši "volti" jeb pilsonim Omam saprotamā valodā runājot "potenciālu starpība"
apskatamies Oma likumu I=U/R ..... R ir pretestība, kas tiešā veidā ķēdes posmam (starterim) paliek vairāk vai mazāk nemainīga.... tieši VOLTI ir tas, ko var mainīt un gūt rezultātu....
nupat iebrauksi "auzās"...
bā
a kā ar strāvu, kā ar akumulatora iekšējo pretestību, kas nosaka strāvu
nu tas tā, lai uzvedinātu uz pareizā ceļa
ak jā, kā tad tur ar tām ietilpības mērvienībām
juriz rakstīja: Nezināju ka akumulatora ietilpību mēra voltos, paldies, pirmais, ka mani pamācīji.
Es, pirmsreformas skolnieks, nez kā pēc visu laiku domāju, ka to mēra Ah.
Protams, spriegums izejā ir atkarīgs arī no uzlādes līmeņa, bet tas noteikti neparādīs to, cik "pilns" ir aķis.
tieši spriegums ir vienīgais, kas parādīs cik pilns ir konkrētais aķis....
un "ampērstundas" pa lielam ir tieši proporcionāli atkarīgas no akumulatorā iebūvētās vielas (svina/skābes) daudzuma tautas valodā sakot cik tur iekšā ir vielām, kam reaģēt...
savukārt "starta strāva" ir atkarīga no akumulātorā iebūvētās vielas virsmas laukuma, tautas valodā sakot lai pietiktu virsmas, kur ātri reaģēt platēm ar skābi....
juriz rakstīja: bā
a kā ar strāvu, kā ar akumulatora iekšējo pretestību, kas nosaka strāvu
nu tas tā, lai uzvedinātu uz pareizā ceļa
ak jā, kā tad tur ar tām ietilpības mērvienībām
pa lielam vienīgā iespēja mainīt strāvas stiprumu ķēdes posmā paliek iespēja mainīt spriegumu, jo startera pretestība darba laikā tā īsti nemainās
uz akumulatoru attiecas tieši tas pats oma likums ķēdes posmam...... tam ir sava pretestība
nu tas tā lai uzvedinātu tevi uz domas, par to, ko tu tagad mēģini pateikt
nu nav tur nekādas augstākās matemātikas - parasta reizināšanas darbība
ja ir zināmi ķēdes posma 2 lielumi (pretestība, strāva, spriegums), tad trešais lielums vienmēr iz izrēķināms lietojot Oma likumu
protams, ja tev būs viens pusuzlādēts liels akumulators un viens mazs pilns akumulatoriņš, tad ir iespējama situācija, kurā vairāk darba spēs izdarīt pustukšais
Pirmais rakstīja:
pa lielam vienīgā iespēja mainīt strāvas stiprumu ķēdes posmā paliek iespēja mainīt spriegumu, jo startera pretestība darba laikā tā īsti nemainās
jā, tikai gandrīz no 0 (nu tik cik vijumiem) līdz nominālai (ko pret EDS uzveido, slodze), ļoti mazs diapazons,
WALA rakstīja:
Starpība ir tikai tajā cik ilgi tas akumlators tiek lādēts pēc izlādes cikla, aķim ar mazāk Ah, tas uzlādes laiks ir krietni īsāks
Kāpēc, lai uzlādes cikls būtu īsāks, ja lai iedarbinātu motoru tiek iztērēts vienāds strāvas "daudzums" kā no liela tā maza? Cik iztērēja tik arī jāpieliek klāt.
Sretsked rakstīja:
Par to izlādi lielākam vai mazākam precīzi nemācēšu pateikt, jāmēra. Kāda kuram ir pašizlāde, vai tā ir proporcionāla lielumam vai neatkarīga no tā ?
Pašizlāde lielākam proporcionāli ir lielāka, tas tiesa. Zudums 10% no 60Ah vai 10% no 300Ah mēnesī ir starpība, bet ne jau braucot ikdienā. Tomēr lielam aķim mazāk traucē patērētāji dīkstāvē(signalizācija, audio utt), ja mazu pāris dienās var tādā veidā izlādēt pustukšu(nav labi), tad liels vēl būs 3/4 pilns.
PS. Ieteikums braukt ar zemāku pārnesumu ir slaucēju kompānijā noklausīts?
Nebūt nē, normāls ieteikums. Palasi ar ko sākās šis topiks un kāda ir ģeneratora efektivitāte atkarībā no apgriezieniem.
juriz rakstīja:
Pirmais rakstīja:
pa lielam vienīgā iespēja mainīt strāvas stiprumu ķēdes posmā paliek iespēja mainīt spriegumu, jo startera pretestība darba laikā tā īsti nemainās
jā, tikai gandrīz no 0 (nu tik cik vijumiem) līdz nominālai (ko pret EDS uzveido, slodze), ļoti mazs diapazons,
ahā
ko tad tu iesaki???? iegriezt starteri ar roku nu lai nebūtu tā praktiski nulles pretestība
padomā vēlreiz un sapratīsi, ka normālā gadījumā vienīgais lielums ko var mainīt lai mainītos strāva ir spriegums....
Pirmais rakstīja:
tieši spriegums ir vienīgais, kas parādīs cik pilns ir konkrētais aķis....
Pilnīgas auzas. Vienīgais ticamais parametrs, kas uzrāda cik pilns ir svina akumulators ir skābes blīvums nevis volti, bet tas neko nepasaka par ietilpību(Ah) vai akumulatora \"veselību\". Izlādes līkne nav lineāra 12V ir tikpat labi pustikšam cik gandrīz tukšam un tad turpinot izlādi strauji nokrīt zem 12V
Pilns, pēc lādēšanas - 13.2V
Pilns(bez slodzes) - stabili 12.6V-12.8V
Tukšs(bez slodzes) - 11.8V-12V
Tukšs(ar slodzi) - 10.5V
Sākas runas par akumulatoriem - drīz būs ziema.
ziema ir tad, kad Sviestcs saka, ja juglas kanālā ir bļitkotāji
Sretsked rakstīja: Interesanti,kāpēc ar manu jauno motocikla aķi,kurā ir 12V ,nevar iedarbināt John Deere traktoru...kuram arī vajag 12V ? Jo,Pirmais, griež taču volti
značit mēģināji, un ņefiga neiznāca... alnis, pļe...
Sretsked rakstīja: Interesanti,kāpēc ar manu jauno motocikla aķi,kurā ir 12V ,nevar iedarbināt John Deere traktoru...kuram arī vajag 12V ? Jo,Pirmais, griež taču volti
motora startēšanas gadījumā svarīgs ir akumulatora plašu laukums, kas kontaktē ar skābi - jeb tā saucamā "starta strāva", bet joprojām griež volti
netici?
a tu pieliec moča aķim klāt voltmetru brīdī, kad tu griez to dīra motoru....
Sretsked rakstīja: Pirmais sadomāja diskutēt un pārliecināt par savu taisnību cilvēku, kurš jau 18 gadus nodarbojas ar BMW remontiem un tirdzniecību .
par šito konkrētāk varētu arī man pastāstīt?
vai kā parasti konkrēti fakti netiks minēti
Sretsked rakstīja:
značit mēģināji, un ņefiga neiznāca... alnis, pļe...
Ej uz poda, neko es nemēģināju. Visu mēģināt,ko caurkritis programmistelis skricelē?
pamēģini, varbūt izdodas...
elektrības ģenerators 32kW