elektrības ģenerators 32kW

bogy Reģ.: 14.10.2004
 
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Ozz rakstīja: paga, a par kaadu ierosmes straavu juus runaajat, ja ierosmi veiks benziinmotors???

kopš ir izgudrota plakanā baterija, ar ierosmi vairs nav problēmas

Kopsh atklaats pastaaviigais magneets, kaa arii paliekoshais magneetisms, ierosmei baterija nav vajadziiga

Es te es te kāreiz par šo joku - auto ģenerators (kā jau šķiet Pirmais pareizi palaboja) ir maiņstrāvas ģenerators ar to īpatnību ka ar ierosmes strāvu tiek mainīts saražotais spriegums. Nav ierosmes strāvas - netiek ražota elektrība, un tu vari kaut izstiepties. Bet tā protams ka ir ģeneratori kas izmanto "dabīgos" magnētus un kuriem ierosmes spriegums nav vajadzīgs, taču uz auto kaut ko šādu man šķiet vairs nesastapt !!! Ja nu vienīgi diezgan pamatīga "vēsture".

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

stirlings rulz. nesaprotu tik, kaapeec jamos ruupnieciskos meerogos nerazo:

en.wikipedia.org/...

www.stirlingengine.com/...

uzliec taadu uz kraasns, un jams uz temperatuuru starpiibas reekina dod aaraa mehaanisko energiju. sakombineet taadu ar siltuumsuukni maajas apkurei vispaar buutu haljava - kurini mazu burzuiku, stirlings griezh kompresoru siltumsuuknim - un leeti, da i neatkariigi no latvenergo...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Juus te, zeeni, neesat redzeejushi normaalu gjeneratoru! Jebkursh gjenerators starta briidii izmanto paarpalikusho magneetismu, ne plakano bateriju vai veel kaut ko. Protams, ja magneetisms zudis, to var atjaunot ar bateriju. Gan mainjstraavas, gan liidzstraavas gjeneratoros spriegumu regulee, izmainot ierosmes straavu, nav starpiibas. Ar kompja upsi nekas nepalaidiisies, bet ne deelj suudiigaam sinusoiidaam, bet gan deelj siikaa akumulatora. No visiem invertoriem 240v mainjstraava naak pat kvalitatiivaaka, bet taa, lielaakoties, nav sinusoidaala, liikne ir taisnstuuri sinusoiidaalo liiknju vietaa. Kaapeec vajaga apgriezienu regulaatoru - taapeec, ja piedzinjas motors buus aptuveni vienaadaa jaudaa kaa gjeneraators, apgriezieni, pieaugot slodzei kritiisies, samazinoties celsies tik daudz, ka sprieguma regulaators nespees notureet nemainiigu spriegumu. Pietiekoshi liela akumulaatoru baterija gan var izliidzeet. Var paliidzeet jaudiigaaks motors, bet arii tik taadaa gadiijumaa, ja slodze daudzmaz pastaaviiga. Lielo elektromotoru palaishanas straavu jau no seniem laikiem ierobezho, iesleedzot kjeedee reostatu, tagad, elektronikas laikmetaa to dara speciaalas palaishanas sisteemas, soft start. Fiziku atkaartot nav jeegas, jo visur te lielaakoties jaazina tik tas viens Oma likums, bet papeetiit elektrotehniskas lietas der shad tad

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Par gjeneraatoriem ar lielajiem apgriezieniem - jaa ir taadi, ar turbiinu piedzinju, tik vinju konstrukcija ljoti specifiska, tiem pat sava klasifikaacija.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Jaa, piemirsu - akumulatoru arii, viss buus kaa autinjaa, tik bez autinja.

Tikai viens sīks bet - apgriezieniem, neatkarīgi no slodzes, jābūt daudz-maz pastāvīgiem, tāpēc piedziņas motoram jābūt ar krietni lielāku jaudu nekā ģeneratoram. Jo nav zāles pļāvējam automātiskā apgriezienu regulātora!

zāles pļāvējam ir apgriezienu regulators, darbojas mehāniski, kā slodzes dēļ krītas apgriezieni, tā drusku tiep pavērta drosele, un otrādi

cic jautājums vai tas ir pietiekoši stabili ģeņģerim

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

Chankaishi rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Jaa, piemirsu - akumulatoru arii, viss buus kaa autinjaa, tik bez autinja.

Tikai viens sīks bet - apgriezieniem, neatkarīgi no slodzes, jābūt daudz-maz pastāvīgiem, tāpēc piedziņas motoram jābūt ar krietni lielāku jaudu nekā ģeneratoram. Jo nav zāles pļāvējam automātiskā apgriezienu regulātora!

zāles pļāvējam ir apgriezienu regulators, darbojas mehāniski, kā slodzes dēļ krītas apgriezieni, tā drusku tiep pavērta drosele, un otrādi

cic jautājums vai tas ir pietiekoši stabili ģeņģerim

Ja gjegngjeris laadees pietiekami ietilpiigu akumulatoru, tad derees.

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: ...visās maziekārtās parasti ir tā saucamie sinhronie motori... kurus spraužot 50hz rozetē, jamie griežas 3000 abarotos (vispār atkarībā no uzbūves, var būt arī piemēram 1500, bet nevar būt 1501 vai 2800)

Man ir parasts "fleksis" kuram ar tādu "podziņu" var ātrumu pamainīt, kas tad man nav parastais sinhronais motors? .

Tev vajadzēu Zviedra kunga, elektriskās mašīnas pastudēt, prātvēder.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Chankaishi rakstīja: Juus te, zeeni, neesat redzeejushi normaalu gjeneratoru! Jebkursh gjenerators starta briidii izmanto paarpalikusho magneetismu, ne plakano bateriju vai veel kaut ko. Protams, ja magneetisms zudis, to var atjaunot ar bateriju. ...

No tā magnētisma auto ģeneratorā nepaliek ne sūda pāri, man kā 1990 gada koyotam aķis palika sauss koyots pat ar trosi vairs nebija ievelkams. Uzlādēja aķi - viss štokos.

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Juus te, zeeni, neesat redzeejushi normaalu gjeneratoru! Jebkursh gjenerators starta briidii izmanto paarpalikusho magneetismu, ne plakano bateriju vai veel kaut ko. Protams, ja magneetisms zudis, to var atjaunot ar bateriju. ...

No tā magnētisma auto ģeneratorā nepaliek ne sūda pāri, man kā 1990 gada koyotam aķis palika sauss koyots pat ar trosi vairs nebija ievelkams. Uzlādēja aķi - viss štokos.

tur jau cita nelaime - aizdedzes ķēde neveras vaļā ja aķa pusē nav tik un tik volti

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Juus te, zeeni, neesat redzeejushi normaalu gjeneratoru! Jebkursh gjenerators starta briidii izmanto paarpalikusho magneetismu, ne plakano bateriju vai veel kaut ko. Protams, ja magneetisms zudis, to var atjaunot ar bateriju. ...

No tā magnētisma auto ģeneratorā nepaliek ne sūda pāri, man kā 1990 gada koyotam aķis palika sauss koyots pat ar trosi vairs nebija ievelkams. Uzlādēja aķi - viss štokos.

apgriezieni pa mazu bij. man vienreiz taada pat fignja bija, bet kad dzineejs liidz kautkaadiem 5000+ rpm iegriezaas, gjengjeris saaka dot aaraa elektriibu. tas paliekoshais magneetisms tomeer baigi mazs, un lai dabuutu kautkaadu sprieguma impulsu, ar kuru pietiktu lai tablete ierosmes tinumaa hotj kautko var iedot, vajag palielus apgriezienus, peec manas pieredzes. toties taalaak process iet laviinveidiigi - pieaugums ir ljoti aatrs un sekunzu laikaa gengeris jau straadaa ar pilnu jaudu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja:

tur jau cita nelaime - aizdedzes ķēde neveras vaļā ja aķa pusē nav tik un tik volti

Kaut kā negribas ticēt tevis teiktajam, bet kas tieši un kurā vietā īsti neveras pēc tavām domām ??? JO tehniski ja vien ģenerators spētu padot spriegumu tad būtu pilnīgi pofig jebkas kas atrodas kādā citā ķēdē - parādīsies špans, skās arī parējais strādāt.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

diožu tiltam gadījumā nav minimālais spriegums?

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

anonimikis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Ozz rakstīja: 20 000 apgriezieni...

normaala turbiina sanaak

nemaz nerēc.... padomā kāds būs lietderības koeficients, ja tomēr izdosies nocentrēt un iegriezt to pasākumu uz 20000....

20 000 apgriezienu ir normālam fleksim. pat vairāk.

izjauc fleksi un apskaties kas tur griežas un 20000

visās maziekārtās parasti ir tā saucamie sinhronie motori... kurus spraužot 50hz rozetē, jamie griežas 3000 abarotos (vispār atkarībā no uzbūves, var būt arī piemēram 1500, bet nevar būt 1501 vai 2800)

precīzāk būtu teikt cenšas griezties... ja viņiem tas nesanāk, tad jamie karst līdz beidzot nodeg...

fleksim ir reduktors, kas tos motora abarotus pirms došanas uz ripu palielina...

ja tu fleksim uzstutēsi ripu, kas nav nobalansēta, tad fleksis agri vai vēlu vienkārši salūzīs (jo no ķīniskāka metāla būs izgatavota mehāniskā daļa, jo ātrāk tas notiks, bet notiks jebkurā gadījumā)

tas pats notiks, ja tu mēģināsi iegriezt ģeneratoru nepieklājīgi ātri.... jamo būs grūti pietiekami nobalansēt, rezultātā rotors sāks berzties pie tinumiem un pasākums mehāniski izjuks....

Kļuda - reduktors nepalielina apgriezienus.

Par sinhronajiem motoriem - neprecīzi nošpikots no wikipedijas.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

ko ta reduktiori vispaar dara? meditee, vai?

par pastaaviigiem apgriezieniem gjeneratoriem - tas vairaak aktuaali mainstraavas generatoriem - gan sinhronajiem, gan asinhronajiem - ja izejaa grinbaas +/- noteiktu frekvenci dabuut. ja frekvence poh, ta apgriezienus var varieet kaa labpatiikas, cik saprotu...

auto gengeri ir triisfaazu, bet ar diozu bloku, t i izejaa ir liidzstraava, taa ka apgriezieni +/- poh, ja neskaita apgriezienu apgabala optimumu pilnas jaudas nocelshanai - atkariiigs no daudziem faktoriem. autogeneratoriem max jaudu noraada, ja nemaldos, pie kautkaadiem padsmit tuukstosh apgr/min.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

draco rakstīja: ko ta reduktiori vispaar dara? meditee, vai?

par pastaaviigiem apgriezieniem gjeneratoriem - tas vairaak aktuaali mainstraavas generatoriem - gan sinhronajiem, gan asinhronajiem - ja izejaa grinbaas +/- noteiktu frekvenci dabuut. ja frekvence poh, ta apgriezienus var varieet kaa labpatiikas, cik saprotu...

auto gengeri ir triisfaazu, bet ar diozu bloku, t i izejaa ir liidzstraava, taa ka apgriezieni +/- poh, ja neskaita apgriezienu apgabala optimumu pilnas jaudas nocelshanai - atkariiigs no daudziem faktoriem. autogeneratoriem max jaudu noraada, ja nemaldos, pie kautkaadiem padsmit tuukstosh apgr/min.

Zini kāda ir starpība starp reduktoru un multiplikatoru?

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

ru.wikipedia.org/... ;еханический_редуктор

i_edgars Reģ.: 08.02.2005
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

Zini kāda ir starpība starp reduktoru un multiplikatoru?

Pa upi peld sū. Divi puikiņas apspriežas. Viens jautā otram: vai Tu zini kāda atšķirība starp sū un policistu??

Šo dzirdēja policists, pienāk pie puikeļa, paņem šo aiz šķirkas un prasa: Nu ta kāda atšķirība?

Šis: Nekādas, nekādas!

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

draco rakstīja: ko ta reduktiori vispaar dara? meditee, vai?

par pastaaviigiem apgriezieniem gjeneratoriem - tas vairaak aktuaali mainstraavas generatoriem - gan sinhronajiem, gan asinhronajiem - ja izejaa grinbaas +/- noteiktu frekvenci dabuut. ja frekvence poh, ta apgriezienus var varieet kaa labpatiikas, cik saprotu...

auto gengeri ir triisfaazu, bet ar diozu bloku, t i izejaa ir liidzstraava, taa ka apgriezieni +/- poh, ja neskaita apgriezienu apgabala optimumu pilnas jaudas nocelshanai - atkariiigs no daudziem faktoriem. autogeneratoriem max jaudu noraada, ja nemaldos, pie kautkaadiem padsmit tuukstosh apgr/min.

Zini kāda ir starpība starp reduktoru un multiplikatoru?

Un tu zini? Reduktors gan samazina, gan palielina apgriezienus, atkariigs, kursh primaarais, kursh sekundaarais rats Multiplikators ir reduktors ar mainiigu paarnesumu attieciibu, piem. vecajiem 340 volvikjiem bija automaatiskaa aatrumkaarba ar multiplikaatoru uz siksnas.

bogy Reģ.: 14.10.2004
0 0 Atbildēt

.. piem. vecajiem 340 volvikjiem bija automaatiskaa aatrumkaarba ar multiplikaatoru uz siksnas.

aga, šitie autiņi baigi labi ieskrējās arī atpakaļgaitā un ar ātrumu 80 kmh atpakaļgaitā spēja izgriezt pogas visiem ala sporta auto.. tobiš variators ir baigā lieta.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Chankaishi

nocelshanai - atkariiigs no daudziem faktoriem. autogeneratoriem max jaudu noraada, ja nemaldos, pie kautkaadiem padsmit tuukstosh apgr/min.

--------------------------------

Nu , padsmit tuukstoshi rpm nebuus vis ... pie taadiem apgriezieniem gjenjgjeris "uzspraags" kaa bumba - nevieni rotora tinumi to neizturees. Normaalam auto gjeneratoram paarnesums pievadaa ir 1.3 ...1.4, augstu apgriezienu dzineejiem mazaak. Bija mums savulaik probleemas ar gjeneratoriem, kad VAZnjus piespiedaam griezties virs 7500 rpm ... Svieda rotora tinumus laukaa ka tik nu. Naacaas taisiit lielaaka diametra "shkjiivi", uudenssuuknim arii - lodiishgultnim kritiski ir apgriezieni jau drusku virs 8000 rpm ...

Zini kāda ir starpība starp reduktoru un multiplikatoru?

Un tu zini? Reduktors gan samazina, gan palielina apgriezienus, atkariigs, kursh primaarais, kursh sekundaarais rats Multiplikators ir reduktors ar mainiigu paarnesumu attieciibu, piem. vecajiem 340 volvikjiem bija automaatiskaa aatrumkaarba ar multiplikaatoru uz siksnas.

---------------------------

Vispaar jau piemineeto V340 agregaatu sauc par variatoru Jaunaakajaas versijaas par CVT tipa

transmisiju, kaut ir arii citi tipi

Auto un motbuuvee vairaak paziistams mehaanisms,

kuru sauc par "demultiplikatoru", buutiibaa papildu sazobe, kura darbojas kopaa ar aatrumkaarbu ... klasisks piemeers it t.s. "overdrive" . Es no beernu dienaam atminu t.s. "Serpuhovas" 50 ccm shosejnieku, kuram

paarnesumus sleedza ar kaaju, bet izveele starp

paarnesumu rindaam bija jaadara ar roku, kaa tolaiku

2-aatrumu mopeediem ...Saciikshbrauceeja izdariibas bija akrobaata liimenii Toties skreeja tas "mopeeds"

gandriiz 200 kmh ... bija tam daiktam 12 ZS un griezaas

gandriiz 15 000 rpm ...

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Crankshaft: nbekas tur nespraags. dies ar tiem krievu agregaatiem, atminjas par kuriem tevi tik ljoti nomoka, bet manaa graamataa par eskortiem bijaviras 10k apgriezieniekm noraadiita gjeneratora max hjauda. maajaas man arii restaureets granadas gengeris divsiksnu meetaajas - dzensisknas skiivja diametrs jamam vismaz 2x mazaaks par klokjenes skiivja diametru.

draco Reģ.: 25.07.2002
0 0 Atbildēt

Максимальная частота вращения ротора

15000 об/мин

www.auto-rm.ru/...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: ...Vispaar jau piemineeto V340 agregaatu sauc par variatoru Jaunaakajaas versijaas par CVT tipa transmisiju, kaut ir arii citi tipi

Auto un motbuuvee vairaak paziistams mehaanisms,

kuru sauc par "demultiplikatoru", buutiibaa papildu sazobe, kura darbojas kopaa ar aatrumkaarbu ... klasisks piemeers it t.s. "overdrive" . ...

vienam siksna, otram sajūgi...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Nortel rakstīja:

Zini kāda ir starpība starp reduktoru un multiplikatoru?

nezinu... pastāsti...

netiršos, vienkārši nezinu...

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Jaa, jaaatziist sava kljuuda - tieshaam sajaucu multiplikatoru ar variaatoru Godiigi sakot - nezinu, kas ir multiplikators tieshi kaa mehaaniska ieriice.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti