elektrības ģenerators 32kW

bogy Reģ.: 14.10.2004
 
WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

APC ir mazliet "kuces bērni" vini nekur nav norādijušī kādas bačas jamie liek iekšā. Tādēļ dažreiz ir grūti saprast kas tur ir liekams. Bet tā arī es darbā iepirku ķīnīzeru bačas no Elfas un samainīju - viss notiek. Dažiem UPS ( man konkrēti Orvaldi) ir mode vispār neslēgties iekšā ja baterijas ir savu dzīvi "beigušas".

Ja pieliek aķi ar pārāk lielām Ah tas nabaga upsis nespēj jamo normāli uzlādēt, var nākties pie zināmiem apstākļiem ķert pēc akumulatora lādējamā.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: APC ir mazliet "kuces bērni" vini nekur nav norādijušī kādas bačas jamie liek iekšā. Tādēļ dažreiz ir grūti saprast kas tur ir liekams. Bet tā arī es darbā iepirku ķīnīzeru bačas no Elfas un samainīju - viss notiek. Dažiem UPS ( man konkrēti Orvaldi) ir mode vispār neslēgties iekšā ja baterijas ir savu dzīvi "beigušas".

Ja pieliek aķi ar pārāk lielām Ah tas nabaga upsis nespēj jamo normāli uzlādēt, var nākties pie zināmiem apstākļiem ķert pēc akumulatora lādējamā.

es jau te vienreiz rakstīju cik aķi ir jāieliek bēemvē lai bembja ģenerators nespētu uzlādēt....

interesanti kādu akumulatoru daudzumu tu grasies slēgt klāt tam nabaga upsim?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

WALA rakstīja:

Ja pieliek aķi ar pārāk lielām Ah tas nabaga upsis nespēj jamo normāli uzlādēt, var nākties pie zināmiem apstākļiem ķert pēc akumulatora lādējamā.

Pašizlādi nodrošina pilnīgi noteikti. Parasti jau mums tur bija 70 Ah vai 55 Ah. Kurš nu pagadījās pie rokas.

Protams,ja nostrādās pusi dienas tas aķītis,tad būs jālādē ar lādekli.

TO kura brīdī upša standarta lādeklis nespēs uzlādēt aķi, var izmērīt....

katram konkrētam gadījumam ar voltmetru pamērot var pateikt uzlādēsies tas aķis pats nu upša barokļa vai jāsauc palīgā lādētājs....

to visu mācīja skolā

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

WALA rakstīja: APC ir mazliet "kuces bērni" vini nekur nav norādijušī kādas bačas jamie liek iekšā. Tādēļ dažreiz ir grūti saprast kas tur ir liekams. Bet tā arī es darbā iepirku ķīnīzeru bačas no Elfas un samainīju - viss notiek. Dažiem UPS ( man konkrēti Orvaldi) ir mode vispār neslēgties iekšā ja baterijas ir savu dzīvi "beigušas".

Ja pieliek aķi ar pārāk lielām Ah tas nabaga upsis nespēj jamo normāli uzlādēt, var nākties pie zināmiem apstākļiem ķert pēc akumulatora lādējamā.

es jau te vienreiz rakstīju cik aķi ir jāieliek bēemvē lai bembja ģenerators nespētu uzlādēt....

interesanti kādu akumulatoru daudzumu tu grasies slēgt klāt tam nabaga upsim?

Pirmais, visi tavi izteikumi balstās uz pliku teoriju,kas praksē ļoti bieži ir tikai pliki cipari uz papīra.

nu tev kārtējo reizi ir iespēja pierādīt pretējo

pamēģini pielikt bembim tik daudz aķus (normālus, tobiš nebojātus) lai ģenerators nespētu jamos lādēt

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

robchix rakstīja: Ja jau par elektriibas paartraukumiem runaajot...

Varbuut kaadam ir intrese par taisaamu APC Bac-UPS 900 Par kaadiem paaris aliem vareetu atdot. Verkjis nonaaca manaas rokaas, bet neizraada dziiviibas paziimes.Iekshaa ir 4 akumulaatoru bloki, kas visticamaak ir nospraagushi.

Pieljauju ka nomainot akumulatorus un sataisot to, izmaksas vienalga buutu leetaakas nekaa iegaadajoties taadu jaunu.

Arraa izmest taa kaa rokas neceljaas.

Man kā reizi ir "ienākušies" 4 gab 12 v kantainie akumulatori. Mazajos upšos 1 tāds nāk. Varētu pieteikties. Ja ne kam citam, tad vismaz tos 4gab varētu pielādēt un uzturēt kondīcijā. Kur tas verķis atrodas?

robchix Reģ.: 04.03.2002
0 0 Atbildēt

Verkjis atrodaas Paardaugavaa, pie manis darbaa.

29_56_72_42

zvani tuuliit...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

TO kura brīdī upša standarta lādeklis nespēs uzlādēt aķi, var izmērīt....

katram konkrētam gadījumam ar voltmetru pamērot var pateikt uzlādēsies tas aķis pats nu upša barokļa vai jāsauc palīgā lādētājs....

to visu mācīja skolā

Tas tavs voltmetrs dziļi pie kājas, ne par velti tas pasāciens saucas Ah (ampērstundas), t.i. lieta kas sevī ietver laika "funkciju", uzliec tam pašam BMW akumlatoru ar 2 x lielākām Ah kā paredzēts standartā un tev dienā veicot īsus pārbraucienus pa Rīgu aķis būs apmēram 1 x nedēļā jālādē. Man vienu brīdi pa Rīgu bija tādi nepilnu 5 min pārbraucieni ! Protams jaunam aķim un jaunam auto tā var arī nebūt problēma, bet jau palietotam aķim un auto kas nelec no pusapgrieziena - tāds joks noteikti nepatiks !!!

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Pirmais rakstīja:

TO kura brīdī upša standarta lādeklis nespēs uzlādēt aķi, var izmērīt....

katram konkrētam gadījumam ar voltmetru pamērot var pateikt uzlādēsies tas aķis pats nu upša barokļa vai jāsauc palīgā lādētājs....

to visu mācīja skolā

Tas tavs voltmetrs dziļi pie kājas, ne par velti tas pasāciens saucas Ah (ampērstundas), t.i. lieta kas sevī ietver laika "funkciju", uzliec tam pašam BMW akumlatoru ar 2 x lielākām Ah kā paredzēts standartā un tev dienā veicot īsus pārbraucienus pa Rīgu aķis būs apmēram 1 x nedēļā jālādē. Man vienu brīdi pa Rīgu bija tādi nepilnu 5 min pārbraucieni ! Protams jaunam aķim un jaunam auto tā var arī nebūt problēma, bet jau palietotam aķim un auto kas nelec no pusapgrieziena - tāds joks noteikti nepatiks !!!

kas traucee vecam auto lekt no pusapgrieziena?

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Slinkais rakstīja: ...kas traucee vecam auto lekt no pusapgrieziena?

sliktais kūdras purva velns....

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kas būtu, ja ģeneratoru piespraustu pirmajam? plusu dibengalā, mīnusu pie mēles.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: kas būtu, ja ģeneratoru piespraustu pirmajam? plusu dibengalā, mīnusu pie mēles.

izsistu korķus...

puspilsētai...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Cik Ah ietilpība tam ( pirmajam) ir ??

ja mēra sūdu m3tros, tad viš tev zaudē....

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

cik juus, kungi, esat laipni viens pret otru. ir kur pamaciities

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Pirmais rakstīja:

TO kura brīdī upša standarta lādeklis nespēs uzlādēt aķi, var izmērīt....

katram konkrētam gadījumam ar voltmetru pamērot var pateikt uzlādēsies tas aķis pats nu upša barokļa vai jāsauc palīgā lādētājs....

to visu mācīja skolā

Tas tavs voltmetrs dziļi pie kājas, ne par velti tas pasāciens saucas Ah (ampērstundas), t.i. lieta kas sevī ietver laika "funkciju", uzliec tam pašam BMW akumlatoru ar 2 x lielākām Ah kā paredzēts standartā un tev dienā veicot īsus pārbraucienus pa Rīgu aķis būs apmēram 1 x nedēļā jālādē. Man vienu brīdi pa Rīgu bija tādi nepilnu 5 min pārbraucieni ! Protams jaunam aķim un jaunam auto tā var arī nebūt problēma, bet jau palietotam aķim un auto kas nelec no pusapgrieziena - tāds joks noteikti nepatiks !!!

tu esi jaunu oma likumu izgudrojis?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

no malas izskatās, ka vadonim tā muitnieku tēma ir sāpīga.... tāpat kā daudzas citas

laikam jau tāpēc, ka jamo pašu muitniekos nepaņēma un tāpēc nācās iet uz pažarniekiem par šoferi

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Viņš nespēj saprast,ka ,ja akumulatorā ir 100 vienības, no tām starteris un kvēlsveces noņem 20, pēc tam ģenerators iedod klāt 10...tad atkal starteris noņem 20...tas nav joprojām 100 vienības, JEFIŅ

Un tagad izstāsti kāda starpība vai akumulators būs mazāk ietilpīgs vai lielākas ietilpības, jo sākotnējās 20 vienības noņems vienādi neatkarīgi no ietilpības. Abos gadījumos ar laiku būs jālādē.

c]WALA rakstīja: uzliec tam pašam BMW akumlatoru ar 2 x lielākām Ah kā paredzēts standartā un tev dienā veicot īsus pārbraucienus pa Rīgu aķis būs apmēram 1 x nedēļā jālādē.

Tas pats būs arī ar 2x lielākas ietilpības, bet būs jālādē reizi 2 nedēļās, visa starpība. Nu nav tie normāli ekspluatācijas apstākļi, cita lieta, ka lielāka ietilpība ļaus ilgāk nepamanīt problēmu. Kas tev liedz tos īsos pārbraucienus veikt ar pazeminātiem pārnesumiem, vai vispār iet kājām

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

ražotājs jau tikai taupa, viņam nav jēgas liekt lielāku (dārgāku) aķi, ja tas var iegriezt atbilstošo motoru. Arī nav jēgas likt lielas ietilpība aķi, ja ģeenrators nespēj to pielādēt. Praktiski jebkuram akumulatoram ir labi, ja tas lielāko daļu ir vismaz uz pusi pielādēts. Ja tas tiek visu laiku muļļāts uz kādiem 20-30 procentiem, samazinās tā resurss.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kanibaals rakstīja:

Un tagad izstāsti kāda starpība vai akumulators būs mazāk ietilpīgs vai lielākas ietilpības, jo sākotnējās 20 vienības noņems vienādi neatkarīgi no ietilpības. Abos gadījumos ar laiku būs jālādē.

....

Starpība ir tikai tajā cik ilgi tas akumlators tiek lādēts pēc izlādes cikla, aķim ar mazāk Ah, tas uzlādes laiks ir krietni īsāks, un parasti standartā paredzētam akumlatoram pietiek ar diezgan īsu uzlādes laiku - var pietikt arī ar tām 5 min. ja vien nav ielikta Uber audio sistēma kas visu ģenģera španu "aprij atplestu muti".

Turpretim aķim ar 2 x lielākām Ah parasti ar 5 min nekas nebūs līdzēts. Un kā jau te Juriz ir pieminējis tad aķim ir veselīgi stāvēt ar pilnu uzlādi nevis pustukšam.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

uj pļā, raimondsm bija taisnība 1995 gadā veiktajā izglītības reformā fiziku uztaisīja neobligātu

te nu ir rezultāts

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

juriz rakstīja: ražotājs jau tikai taupa, viņam nav jēgas liekt lielāku (dārgāku) aķi, ja tas var iegriezt atbilstošo motoru. Arī nav jēgas likt lielas ietilpība aķi, ja ģeenrators nespēj to pielādēt. Praktiski jebkuram akumulatoram ir labi, ja tas lielāko daļu ir vismaz uz pusi pielādēts. Ja tas tiek visu laiku muļļāts uz kādiem 20-30 procentiem, samazinās tā resurss.

nodefinē lūdzu - kas ir "vismaz uz pusi pielādēts aķis"

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

uz pusi pielādēts ir pustukšs

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

normāli mašīnas akumulatoru nevar uzlādēt vairāk kā līdz 14.4 voltiem, jo tad jamais vienkārši "vārās" un vairāk iekšā neņem, visa pievadītā enerģija tiek iztērēta siltumā un ūdens sadalīšanā

tagad moš kāds no jums pereumņikiem atbildēs cik volti ir pustukšam aķim

matemātiski būtu 7.2

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja: normāli mašīnas akumulatoru nevar uzlādēt vairāk kā līdz 14.4 voltiem, jo tad jamais vienkārši "vārās" un vairāk iekšā neņem, visa pievadītā enerģija tiek iztērēta siltumā un ūdens sadalīšanā

tagad moš kāds no jums pereumņikiem atbildēs cik volti ir pustukšam aķim

matemātiski būtu 7.2

Vot šis posts parāda,ka tu esi tukša muca , tā par visiem 99%

pasaulē ir 2 personības, kas spēj uzlādēt aķi vismaz līdz 14.5 voltiem

viens ir čaks noriss

nu un otrs ir mūsu pašu šeit pat īauto izaudzinātais vadonis

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: normāli mašīnas akumulatoru nevar uzlādēt vairāk kā līdz 14.4 voltiem, jo tad jamais vienkārši "vārās" un vairāk iekšā neņem, visa pievadītā enerģija tiek iztērēta siltumā un ūdens sadalīšanā

tagad moš kāds no jums pereumņikiem atbildēs cik volti ir pustukšam aķim

matemātiski būtu 7.2

Tukšs aķis skaitās pie ~10,5V, un kā jau te teica - uz pusi pielādēts = pustukšs, tāpēc to var noteikt sekojoši:

-uzlādē aķi pilnu (līdz 14,4V);

-uzsāk izlādi ar strāvu, kas atbilst 1/10 ietilpības;

-uzņem volt-ampēru raksturlīkni līdz aķis ir pilnībā izlādēts (līdz sasniedz 10,5V);

-izmēra laukumu, ko ierobežo koordinātu asis un VA līkne, sadala to uz pusēm attiecībā pret voltu asi un nolasa spriegumu, pie kura bija pustukšs;

Atkārto uzlādi un izlādi ar tādu pat strāvu līdz šim spriegumam un iegūst "uz pusi pielādētu" aķi. Metode domāta auto skābes tipa aķiem.

Bet, kā tas attiecas uz topika tēmu???

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

12V tas jau ir tuksh akjis... pilns ir ap 12.7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti