Man laukos vadi šauri, tāpēc esmu atradis, ka var iegādāt arī 800-900 vattīgas tējkannas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man laukos vadi šauri, tāpēc esmu atradis, ka var iegādāt arī 800-900 vattīgas tējkannas.
~100A, ja nekļūdos ir īslaicīgas strāva, pie tam invertoram būs savs lietderības koeficients.
Lai gan ir jau kaut kādi brīnumi uz 12V. Tur gan jau labi, ja 100W, un vienu krūzīti var sildīt vienlaicīgi.
Kaut kādai tējai tad jau labāk kādu mazu tūristu gāzes degli paņemt.
nav viss tik vienkaarshi. udens suknja palajshanu nepavilks neviens invertors, kur nu vel upsis. udenim vaig normalu benziina generatoru ap 3kw, un pat tad iesleedzot sukni baigais kritums ir, bet var pieciest. apkures cirkulacijai vaig Online upsi, ar labu izejas signalu, un tie maitas pikjo ap 180-200ls taadi luuk pigori. Gena ir iepirkts, ja kas, tumsaa neseezhu un dzive neapstaajas. bet upsim, pieksh Junkers katla, nomest 200ls vel mazliet zheel,
man apkures cirkulācijai stāv prasts sūda upsis pa 40 ls un strādā tas sūknis.
a vot man negribeeja katls stradaat..
Sretsked rakstīja:
Pirmais rakstīja: ir invertori, ko izmanto lai no vēja ģeneratoriem špannungu iedabūtu latvenergo tīklā
par mašīnas ģeneratoru runājot.... jamais parasti ir zem 100A... lai vieglāk rēķināt, jams ir uz 12 voltiem, tas nozīmē, ka prasts masīnas ģenerators nepavilks čaiņiku
To jau visi programmētājiņi nezin,ka ir ūdens vārāmās kannas ,ar kurām ūdeni var varīt no mašīnā pieejamajiem 12V vai 24V
Un ir arī 1kW pārveidotāji no 24V uz 220V
ir arii invertori uz 2kw, bet kaadaa jeega? suknja motors dziizaak ka neaizies, un akkumulatori arii nav muzhigi. ja parravums ir ziemaa, un uz nenoteiktu laiku..? labs Gena butiibaa ir visam muzham. ja lieto kad vajag. saveejo bija vajadziiba lietot 4 reizes pa 3-6 stundaam. maksaaja shams ap 420ls, toties nav beedu, un satraukumu. kameer neatrisinaashu katla baroshanas jautajienu, varu sasleegt paris elektriskos silditajus
Slinkais rakstīja: a vot man negribeeja katls stradaat..
kā tu testēji? slēdzi sūkni pie upša un skatījies ka negriež? jātestē pieslēdzot visu pie līnijas un tad noraujot nost 220. sūknim strādājot nevajag nekādu inicializācijas impulsu, par ko lielākā daļa daiļdirsēju melš. šis jau griežas un turpinās griezties, pārejot uz bačām.
anonimikis rakstīja:
Slinkais rakstīja: a vot man negribeeja katls stradaat..
kā tu testēji? slēdzi sūkni pie upša un skatījies ka negriež? jātestē pieslēdzot visu pie līnijas un tad noraujot nost 220. sūknim strādājot nevajag nekādu inicializācijas impulsu, par ko lielākā daļa daiļdirsēju melš. šis jau griežas un turpinās griezties, pārejot uz bačām.
un? katls tak pats to sukni slegaa ik pa stundai. ko man tas dod ka gaitaa shamais vel stradaas iisu briidi kameer iet sildiishana?
mazliet marazmiski ir pie aprobezotiem, un tem bolee, pasrazojamiem elektroresursiem, izmantot elektrosuuknjus cirkulaacijai, un uudens sildiishanai. cirkulaacijai labaak projekteet sisteemu ar pashcirkulaaciju, jeb piejuugt tur aareejaas sadedzes dzineeju - mle, mazliet piemirsies to labo dzineeju nosaukums. sildiishanai ir saule un malka. vai gaaze na krainjak. no akjiem barojoties uudeni ar elektriibu vaariit var izdomaat tikai kliinisks idiots, imho.
Briinos, kas tie taadi par aarpraatiigiem cirkulaacijas suuknjiem? Veel no krievu laiku govs fermaam nospertie? Var taadu variantu ar zaales pljaaveeju un gjengjeri, tik jaaiepeerk pietiekami liela akumulatoru baterija. Paarveidotaaji no- uz muusdienaas nav probleema. Bet visa baroshana tik no lielaas ab, gjengjeris tik daudz-maz papildinaashanai pie pilnas slodzes buus. Jaasareekjina tikai, cik daudz akumulatoru vajadzees. Var pat to sajuugt ar veeja gjeneratoru, taadeejaadi samazinot elektriibas reekjinus. Bija kaut kur internetaa taadas sheemas diezgan plashi reklameetas.
Ja kas - ir pieejamas miikstaa starta elektroniskaas sisteemas - soft start. Iegrieziisies atkariibaa no programmas, vairaaku sekunzhu laikaa bez lielas starta straavas.
Interesanti gan, kā auto starteris var ilgi zāģēt, bet ūdens sūknis ieslēdzoties visu nobeigs???
Labi, šovakar paskatīšos ampērus tam ūdens sūknim METABO 900W.
Cirkulācijas sūkņi ir 3 - trīsgaitas, uz radiatoriem un uz silto ūdeni!
Vai kaut kur krievu lapās ir shēmas - māku lasīt, bet ne rakstīt krieviski, līdz ar to nevaru atrast!
translit.ru var izmantot, lai rakstītu krieviski. kad kaut ko meklēju krievu webos, tad tā tik vien daros.
Sretsked rakstīja: Izrādās, arī 2,5 kW ar pīķi uz 5 kW.
toč pilnīgs āzis
bet tev jau skolā fiziku nemācīja
nav bazara par to cik jaudīgi inverteri ir nopērkami, es jau rakstīju, ka vēja ģeneratoru saražotā iedabūšanai latvenergo tīklā...
problēmas būtība ir tāda, ka ģenerators nespēs izturēt... labākajā gadījumā jamais vienkārši spēcīgi karsīs līdz nodegs.... protams var jau stutēt dafigā mašīnas ģeneratorus paralēli, bet vai izdevīgāk nav vienkārši nopirkt (vai iznomāt) gatavu ģeneratoru, kas jau dod 220 vai 360/400
pamēģini googlē pameklēt formulas un parēķini cik ampēru strāvu vajag, barojot to pasākumu no 12voltu mašīnas ģeneratora, kas tiek griezts ar zāles pļāvēja motoru
pie reizes vari iegūglēt arī parasta ģenerātora maksimālo jaudu...
vmartini rakstīja:
Labi, šovakar paskatīšos ampērus tam ūdens sūknim METABO 900W.
kur tu tos ampērus skatīsies???
Tai "ģeneratoru" (praktiski to vismaz angliski jau kādu laiku sauc par alternator, kas konstruktīvi atšķiras no tā kas ir tiešām ģenerators klasiskais !!!) sajūgšanai ar kaut kādu piedziņu ir jāatceras viena nianse, lai jebkuras mūsdienu auto ģenģeri šādi izmantotu nedrīkst aizmirst ka tam "ģeneratoram" vajag kā to pareizi sauc "ierosmes strāva" vai ??? Ja tās nav tas "ģenerators" neko neražo un attiecīgi arī neko nevar darbināt !!!
peec idejas jebkurš elektromotors var razot elektriibu...
vmartini rakstīja: Interesanti gan, kā auto starteris var ilgi zāģēt, bet ūdens sūknis ieslēdzoties visu nobeigs???
Labi, šovakar paskatīšos ampērus tam ūdens sūknim METABO 900W.
Cirkulācijas sūkņi ir 3 - trīsgaitas, uz radiatoriem un uz silto ūdeni!
Vai kaut kur krievu lapās ir shēmas - māku lasīt, bet ne rakstīt krieviski, līdz ar to nevaru atrast!
Starteris zaagjee ar straavu no akumulatora, gjenerators tik uzlaadei. bet formula tik viena - straavas stiprums tieshi proporcionaals spriegumam, apgriezti proporcionaals pretestiibai.
Visi tik uz to googli atsauces liek! Es palūdzu paskaidrot dot padomu. 1. tos ampērus var nolasīt no plāksnītes, kas ir uz sūkņa, 2. nezinu cik ampērus uz KO man jāpārrēķina, 3. vai ierosmes strāva nav tas pats manis sākumā pieminētais akumulators? Ar zālespļāvēja motoru var panākt ka tas ģenerators griežas reizes 10 ātrāk kā motors ar siksnu un dažādu izmēru diskiem. Te der vecā labā riņķa līnijas formula - piemēram ģeneratoram ir disks ar 3cm radiusu, bet zālespļāvēja motoram uzliekam disku ar 20cm radiusu. ģenerators - 18,85cm, motors - 125,66cm. Pie pilna motora apgrieziena, ģenerators apgriezīsies 125,66/18,85=6,66 reizes. MTD 51 BC motora apgriezieni ir 3000rpm. Tātad ar tādu motoru un 20cm radiusa disku ģenerators griezīsies ar ātrumu 3000*6,66=19980rpm. viss atkarīgs no ģeneratora pieļaujamā apgriezienu skaita, to es vēl māku izrēķināt. Bet to shēmu un ampērus nemāku! Tāpēc jautāju šeit forumā!
WALA rakstīja: Tai "ģeneratoru" (praktiski to vismaz angliski jau kādu laiku sauc par alternator, kas konstruktīvi atšķiras no tā kas ir tiešām ģenerators klasiskais !!!) sajūgšanai ar kaut kādu piedziņu ir jāatceras viena nianse, lai jebkuras mūsdienu auto ģenģeri šādi izmantotu nedrīkst aizmirst ka tam "ģeneratoram" vajag kā to pareizi sauc "ierosmes strāva" vai ??? Ja tās nav tas "ģenerators" neko neražo un attiecīgi arī neko nevar darbināt !!!
vispār mūsdienu ģeneratori (nu tie, kam vajag ierosmi) ir maiņstrāvas...
ja jau pilsonim vajag 220voltu maiņstrāvu, tad noravējot tableti nost un pieliekot atbilstošu transformātoru, to 220 voltu iegūšanai inverteri nevajag....
tikai pašam jāparūpējas par frekvenci
man kkur meetaajas t.s. " stabilizators" ko krievu laikaa lika teļļukam preikšā...
raadaas ka tagad varees andeleet
Pirmais rakstīja:
WALA rakstīja: Tai "ģeneratoru" (praktiski to vismaz angliski jau kādu laiku sauc par alternator, kas konstruktīvi atšķiras no tā kas ir tiešām ģenerators klasiskais !!!) sajūgšanai ar kaut kādu piedziņu ir jāatceras viena nianse, lai jebkuras mūsdienu auto ģenģeri šādi izmantotu nedrīkst aizmirst ka tam "ģeneratoram" vajag kā to pareizi sauc "ierosmes strāva" vai ??? Ja tās nav tas "ģenerators" neko neražo un attiecīgi arī neko nevar darbināt !!!
vispār mūsdienu ģeneratori (nu tie, kam vajag ierosmi) ir maiņstrāvas...
ja jau pilsonim vajag 220voltu maiņstrāvu, tad noravējot tableti nost un pieliekot atbilstošu transformātoru, to 220 voltu iegūšanai inverteri nevajag....
tikai pašam jāparūpējas par frekvenci
to jau daudz maz jeedziigs upsis maak...
vmartini rakstīja: Visi tik uz to googli atsauces liek! Es palūdzu paskaidrot dot padomu. 1. tos ampērus var nolasīt no plāksnītes, kas ir uz sūkņa, 2. nezinu cik ampērus uz KO man jāpārrēķina, 3. vai ierosmes strāva nav tas pats manis sākumā pieminētais akumulators? Ar zālespļāvēja motoru var panākt ka tas ģenerators griežas reizes 10 ātrāk kā motors ar siksnu un dažādu izmēru diskiem. Te der vecā labā riņķa līnijas formula - piemēram ģeneratoram ir disks ar 3cm radiusu, bet zālespļāvēja motoram uzliekam disku ar 20cm radiusu. ģenerators - 18,85cm, motors - 125,66cm. Pie pilna motora apgrieziena, ģenerators apgriezīsies 125,66/18,85=6,66 reizes. MTD 51 BC motora apgriezieni ir 3000rpm. Tātad ar tādu motoru un 20cm radiusa disku ģenerators griezīsies ar ātrumu 3000*6,66=19980rpm. viss atkarīgs no ģeneratora pieļaujamā apgriezienu skaita, to es vēl māku izrēķināt. Bet to shēmu un ampērus nemāku! Tāpēc jautāju šeit forumā!
uz iekārtas uzrakstītie ampēri ir tikai un vienīgi informācija par to cik lielu strāvu iekārta spēs garantēti izturēt nenodegot... nu vai arī iekārtas ķēdes posmā esošā strāva pieslēdzot pie uz tās pašas plāksnītes norādītā sprieguma...
līdzstrāvai visu nosaka oma likums ķēdes posmam
I=U/R
I - strāvas stiprums AMPĒROS
U - potenciālu starpība, jeb spriegums, tautā vairāk pazīstams kā VOLTI
R - pretestība OMOS nevis ômēs
tad nu pa lielam vienīgais ar ko var regulēt strāvas stiprumu ķēdes posmā ir spriegums....
ģeneratoriem darba diapazonā pa liela ir tā, ja jo ātrāk griežās, jo lielāku spriegumu dod....
protams katram ģeneratoram ir ražotāja izrēķinātie darba apgriezieni.... jo mūsdienu ģeneratorā ir jau iebūvēti iekšā regulators un taisngriezis....
pa lielam tas ir kompromiss - par lēnu griežot nelādē, par ātru griežot vienkārši izjūk... no elektrības viedokļa izdevīgāk ir griezt ātrāk, jo tad ir lielāks lietderības koeficients....
elektrības ģenerators 32kW