Pie Akmens tilta – dusmas un agresija

Martinelli Reģ.: 03.12.2001
 
1 2 3 4 5
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

a tu padomā kas būs, ja visi tie, kas tagad tramvajā sēž, iekāps auto un izlīdīs uz brīvībenes

Epilators Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: Bet principā tur vajag tāpat kā uz vanšu tilta - salikt borģūras, bet Mūkusalas/Akmens ielu krustojumu paplašināt - lai tie kas grib tikt uz radisonu netiktu kavēti, bet tie kas grib tikt uz mūkusalas 41 u.c. biroju kompleksiem - mierīgi apgriezties pirms šā krustojuma.

vel jau "gasimas pils" tur kaut sadarīs

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

gaismas pils tur salaidiis visu taadaa tirzaa ka maz neliksies.. skaiti ka paari akmens ielai ar tak tas briinums stiepsies... ja nekljuudos protams...

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

Epilators rakstīja:

Master_D rakstīja: Bet principā tur vajag tāpat kā uz vanšu tilta - salikt borģūras, bet Mūkusalas/Akmens ielu krustojumu paplašināt - lai tie kas grib tikt uz radisonu netiktu kavēti, bet tie kas grib tikt uz mūkusalas 41 u.c. biroju kompleksiem - mierīgi apgriezties pirms šā krustojuma.

vel jau "gasimas pils" tur kaut sadarīs

drīzāk - sadir****sīs, ņemot vērā kā mūsu viedie RD satdepovci plāno satiksmi

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Master_D rakstīja: Tramvajs ir vienīgais normālais sabtransports, kas nav atkarīgs no korķiem.

Cerams, ka tādi kā tu netiks pie teikšanas RDSD (lai gan brīžiem šķiet, ka tas jau ir noticis )

Tramvajs ir dārgākais un nemobīlākais transporta līdzeklis, kurš ir atkarīgs no ļoti daudziem faktoriem gluži kā narkomāns. Ja viņš neietekmējas no korķiem tad tikai tāpēc ka pēc noteikumiem tas ir dievs ar tirkšķi uz ielas. Novācot Tramvaju pazustu arī bruģis no Barona ielas un VEF tilta, kā arī uzbraukšana uz Akmens tilta no pārdaugavas būtu daudz reiz vienkāršāka. Vot lūk tā

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Eksporta iela un vēl daudzas citas iegūtu cilvēcīgu izskatu. Putekļu daudzums mazinātos uz pusi. Un vēl daudzi citi labumi kā arī naudas ekonomija un inplācijas apturēšana. Vot.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Master_D rakstīja: Tramvajs ir vienīgais normālais sabtransports, kas nav atkarīgs no korķiem.

Cerams, ka tādi kā tu netiks pie teikšanas RDSD (lai gan brīžiem šķiet, ka tas jau ir noticis )

Tramvajs ir dārgākais un nemobīlākais transporta līdzeklis, kurš ir atkarīgs no ļoti daudziem faktoriem gluži kā narkomāns. Ja viņš neietekmējas no korķiem tad tikai tāpēc ka pēc noteikumiem tas ir dievs ar tirkšķi uz ielas. Novācot Tramvaju pazustu arī bruģis no Barona ielas un VEF tilta, kā arī uzbraukšana uz Akmens tilta no pārdaugavas būtu daudz reiz vienkāršāka. Vot lūk tā

ja nu tu arii domaa taapat kaa te vipendronus taisi: tad nu jaasaka ka talaak par savu svimpi tu neredzi

Epilators Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ rakstīja:

Epilators rakstīja:

Master_D rakstīja: Bet principā tur vajag tāpat kā uz vanšu tilta - salikt borģūras, bet Mūkusalas/Akmens ielu krustojumu paplašināt - lai tie kas grib tikt uz radisonu netiktu kavēti, bet tie kas grib tikt uz mūkusalas 41 u.c. biroju kompleksiem - mierīgi apgriezties pirms šā krustojuma.

vel jau "gasimas pils" tur kaut sadarīs

pareizi, lai taisa mūkusalas ielu ciet uzreiz aiz dzelzceļa tilta tur kur tā stavvieta uztaisīs apgriešanos un viss būs forši, lai visi dodas uz pašu skaistāko un dārgāko tiltu "Dienvidu tiltu"

drīzāk - sadir****sīs, ņemot vērā kā mūsu viedie RD satdepovci plāno satiksmi

Epilators Reģ.: 13.02.2002
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ rakstīja:

Epilators rakstīja:

Master_D rakstīja: Bet principā tur vajag tāpat kā uz vanšu tilta - salikt borģūras, bet Mūkusalas/Akmens ielu krustojumu paplašināt - lai tie kas grib tikt uz radisonu netiktu kavēti, bet tie kas grib tikt uz mūkusalas 41 u.c. biroju kompleksiem - mierīgi apgriezties pirms šā krustojuma.

vel jau "gasimas pils" tur kaut sadarīs

drīzāk - sadir****sīs, ņemot vērā kā mūsu viedie RD satdepovci plāno satiksmi

pareizi, lai taisa mūkusalas ielu ciet uzreiz aiz dzelzceļa tilta tur kur tā stavvieta uztaisīs apgriešanos un viss būs forši, lai visi dodas uz pašu skaistāko un dārgāko tiltu "Dienvidu tiltu"

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:..Novācot Tramvaju pazustu arī bruģis no Barona ielas un VEF tilta, kā arī uzbraukšana uz Akmens tilta no pārdaugavas būtu daudz reiz vienkāršāka. Vot lūk tā...

Sākumā pabeidz pamatskolu, tad varēsi plānot satiksmi Rīgā!

Līdz šim nebiju pamanijis, ka tramvaijs var braukt tikai pa bruģi!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

saf rakstīja: Līdz šim nebiju pamanijis, ka tramvaijs var braukt tikai pa bruģi!

Noņem brilles - paskaties cik vietās sliežu gulšņus klāj asfalts? Un tad vari klārēt par tramvaja braukšanu pa bruģi un pesku (no kuras ir diktan daudz putekļu).

mx_black Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

saf rakstīja: Līdz šim nebiju pamanijis, ka tramvaijs var braukt tikai pa bruģi!

Noņem brilles - paskaties cik vietās sliežu gulšņus klāj asfalts? Un tad vari klārēt par tramvaja braukšanu pa bruģi un pesku (no kuras ir diktan daudz putekļu).

Zemitaanu tilts

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

saf rakstīja: Sākumā pabeidz pamatskolu, tad varēsi plānot satiksmi Rīgā!

Man pietiek ar trīs klašu izglītību lai spētu izlasīt csn 82. punktu, un lai saprastu ka bruģis ir liela bremze Rīgas satiksmē.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: gaismas pils tur salaidiis visu taadaa tirzaa ka maz neliksies.. skaiti ka paari akmens ielai ar tak tas briinums stiepsies... ja nekljuudos protams...

+ vēl kontcertzāle un RD administratīvais centrs uz ~ 5-6k darbiniekiem turpat netālu

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

bruģis ir bremze.

bet bruģis tramvajam nav vajadzīgs !!!!

par bruģi gaudo bariem praideru, kam tas ir "vecais, autentiskais".

izskatās, ka tie ir atrāvušies ar bruģakmeni.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

mx_black rakstīja: Zemitaanu tilts

Paldies dievam - tur nav tramvaja. Kādas šausmas tur būtu ja parādītos tas monstrs - korķis būtu pa Ieriķu ielu līdz Biķernieku mežam. Pērnavas Brīvības krusts būtu mierā - 2 mašinas ciklā (ar nosacījumu ka visi vadītāji Rīgā mācētu iebraukt krustojumā, nevis tikai šķērsotu stoplīniju).

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

uz vienības gatves ir bruģis un kur tur tramvajs? malā bez visa burģa

Reģ.: 26.04.2024
0 0 Atbildēt

Lieciet tak mierā bruģi! Bruģis ir OK un lai paliek, smukāka pilsēta. Uupjiem tikpat bruģi nevajag.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

deksters rakstīja: Uupjiem tikpat bruģi nevajag.

Un tramvajus arī nevajaga.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tramvajs ir kaa tarakaans - vienreiz tika iekshaa - laikaaa vairs neizdziisi

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

mx_black rakstīja: Zemitaanu tilts

Paldies dievam - tur nav tramvaja. Kādas šausmas tur būtu ja parādītos tas monstrs - korķis būtu pa Ieriķu ielu līdz Biķernieku mežam. Pērnavas Brīvības krusts būtu mierā - 2 mašinas ciklā (ar nosacījumu ka visi vadītāji Rīgā mācētu iebraukt krustojumā, nevis tikai šķērsotu stoplīniju).

Ūpi- Kalnciema ielā tramvaja nav. Bet sastrēgums ka tik turies. Slāvu apļa apkārtnes ielās tramvaja nav pat tuvumā, bet korķis visu diennakti. Atkal tramvajs vainīgs? Čakenē arī ir korkis, tur tev arī tramvajs vainīgs?

Par Juglas krustu varu pateikt, ka ja visi uzsāktu normāli no krusta pie zaļā braukt, tad satiksme ritētu 3x ātrāk! Ko var gribēt, ja draiveri guļ pie stūres un sāk meklēt robus un pedāļus tikai tad, kad zaļais jau līdz pusei iztecējis???

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Slāvu apļa apkārtnes ielās tramvaja nav pat tuvumā, bet korķis visu diennakti. Atkal tramvajs vainīgs?

Jā, jo pēc slāvu tilta krustojums ar tramvaja sliedēm.

Bams rakstīja: Čakenē arī ir korkis, tur tev arī tramvajs vainīgs?

Barona iela tikpat plata kā Čaka iela - noņem tramvaju un Čakene būs tukšāka.

Reģ.: 26.04.2024
0 0 Atbildēt

Ej tak uz poda ar saviem tramvaju traucējumiem. Ne tur roc.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Slāvu apļa apkārtnes ielās tramvaja nav pat tuvumā, bet korķis visu diennakti. Atkal tramvajs vainīgs?

Jā, jo pēc slāvu tilta krustojums ar tramvaja sliedēm.

Bams rakstīja: Čakenē arī ir korkis, tur tev arī tramvajs vainīgs?

Barona iela tikpat plata kā Čaka iela - noņem tramvaju un Čakene būs tukšāka.

Varu tevi nomierināt ar sekojošiem plāniem;

1)Projektā ir tramvaja tunelis no Barona ielas līdz Ropažu ielai, trams tiks noņemts no Gaisa tilta (nezinu gan vai bruģi ļaus noņemt) un no Brīvībenes gar Vef-u.

2)Tālākā nākotnē ideju un skiču līmenī ir tramvaju no Operas zem visas Baronielas laist pa tuneli. Būs tev visa baronene

3)Likvidēt tramvaju no Aspazijas bulvāra līdz Anatomikumam (varēsi nobraukt no Vanšu tilta bez sliežu šķērsošanas ).

4)Pārcelt tramvaju no Eksporta ielas uz jaunbūvejamo rajona ielu pa Andrejostu, ja tas rajons tiks būvēts.

Tā, kas vel bija... A, palaist tramvaju pa tuneli zem Kalnciema ielas to šķērsojot pa Slokas ielu.

Grandiozas pārmaiņas sagiga Uzvaras bulv. Ranķa dambja-Slokas ielas krustu. Tur visdrīzāk tramvajs paliks, bet tas tiks likvidēts Slokas ielā cauri parkam un visdrīzāk pati iela arī. Nezinu gan vai tas ko līdzēs. Tā, nu tas lielos vilcienos viss.

Bet Uupim pa prieku ir vesels saraksts ar ielām, galvenokārt centrā, kur tramvajs tiks palaists

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

deksters rakstīja: Ej tak uz poda ar saviem tramvaju traucējumiem. Ne tur roc.

Nu kā ne tur?

Akmens tilts un tramvaji - nedalāms jēdziens (patreiz).

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti