a tu padomā kas būs, ja visi tie, kas tagad tramvajā sēž, iekāps auto un izlīdīs uz brīvībenes
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
a tu padomā kas būs, ja visi tie, kas tagad tramvajā sēž, iekāps auto un izlīdīs uz brīvībenes
Master_D rakstīja: Bet principā tur vajag tāpat kā uz vanšu tilta - salikt borģūras, bet Mūkusalas/Akmens ielu krustojumu paplašināt - lai tie kas grib tikt uz radisonu netiktu kavēti, bet tie kas grib tikt uz mūkusalas 41 u.c. biroju kompleksiem - mierīgi apgriezties pirms šā krustojuma.
vel jau "gasimas pils" tur kaut sadarīs
gaismas pils tur salaidiis visu taadaa tirzaa ka maz neliksies.. skaiti ka paari akmens ielai ar tak tas briinums stiepsies... ja nekljuudos protams...
Epilators rakstīja:
Master_D rakstīja: Bet principā tur vajag tāpat kā uz vanšu tilta - salikt borģūras, bet Mūkusalas/Akmens ielu krustojumu paplašināt - lai tie kas grib tikt uz radisonu netiktu kavēti, bet tie kas grib tikt uz mūkusalas 41 u.c. biroju kompleksiem - mierīgi apgriezties pirms šā krustojuma.
vel jau "gasimas pils" tur kaut sadarīs
drīzāk - sadir****sīs, ņemot vērā kā mūsu viedie RD satdepovci plāno satiksmi
Master_D rakstīja: Tramvajs ir vienīgais normālais sabtransports, kas nav atkarīgs no korķiem.
Cerams, ka tādi kā tu netiks pie teikšanas RDSD (lai gan brīžiem šķiet, ka tas jau ir noticis )
Tramvajs ir dārgākais un nemobīlākais transporta līdzeklis, kurš ir atkarīgs no ļoti daudziem faktoriem gluži kā narkomāns. Ja viņš neietekmējas no korķiem tad tikai tāpēc ka pēc noteikumiem tas ir dievs ar tirkšķi uz ielas. Novācot Tramvaju pazustu arī bruģis no Barona ielas un VEF tilta, kā arī uzbraukšana uz Akmens tilta no pārdaugavas būtu daudz reiz vienkāršāka. Vot lūk tā
Eksporta iela un vēl daudzas citas iegūtu cilvēcīgu izskatu. Putekļu daudzums mazinātos uz pusi. Un vēl daudzi citi labumi kā arī naudas ekonomija un inplācijas apturēšana. Vot.
uupis rakstīja:
Master_D rakstīja: Tramvajs ir vienīgais normālais sabtransports, kas nav atkarīgs no korķiem.
Cerams, ka tādi kā tu netiks pie teikšanas RDSD (lai gan brīžiem šķiet, ka tas jau ir noticis )
Tramvajs ir dārgākais un nemobīlākais transporta līdzeklis, kurš ir atkarīgs no ļoti daudziem faktoriem gluži kā narkomāns. Ja viņš neietekmējas no korķiem tad tikai tāpēc ka pēc noteikumiem tas ir dievs ar tirkšķi uz ielas. Novācot Tramvaju pazustu arī bruģis no Barona ielas un VEF tilta, kā arī uzbraukšana uz Akmens tilta no pārdaugavas būtu daudz reiz vienkāršāka. Vot lūk tā
ja nu tu arii domaa taapat kaa te vipendronus taisi: tad nu jaasaka ka talaak par savu svimpi tu neredzi
DeaDMoroZZZ rakstīja:
Epilators rakstīja:
Master_D rakstīja: Bet principā tur vajag tāpat kā uz vanšu tilta - salikt borģūras, bet Mūkusalas/Akmens ielu krustojumu paplašināt - lai tie kas grib tikt uz radisonu netiktu kavēti, bet tie kas grib tikt uz mūkusalas 41 u.c. biroju kompleksiem - mierīgi apgriezties pirms šā krustojuma.
vel jau "gasimas pils" tur kaut sadarīs
pareizi, lai taisa mūkusalas ielu ciet uzreiz aiz dzelzceļa tilta tur kur tā stavvieta uztaisīs apgriešanos un viss būs forši, lai visi dodas uz pašu skaistāko un dārgāko tiltu "Dienvidu tiltu"
drīzāk - sadir****sīs, ņemot vērā kā mūsu viedie RD satdepovci plāno satiksmi
DeaDMoroZZZ rakstīja:
Epilators rakstīja:
Master_D rakstīja: Bet principā tur vajag tāpat kā uz vanšu tilta - salikt borģūras, bet Mūkusalas/Akmens ielu krustojumu paplašināt - lai tie kas grib tikt uz radisonu netiktu kavēti, bet tie kas grib tikt uz mūkusalas 41 u.c. biroju kompleksiem - mierīgi apgriezties pirms šā krustojuma.
vel jau "gasimas pils" tur kaut sadarīs
drīzāk - sadir****sīs, ņemot vērā kā mūsu viedie RD satdepovci plāno satiksmi
pareizi, lai taisa mūkusalas ielu ciet uzreiz aiz dzelzceļa tilta tur kur tā stavvieta uztaisīs apgriešanos un viss būs forši, lai visi dodas uz pašu skaistāko un dārgāko tiltu "Dienvidu tiltu"
uupis rakstīja:..Novācot Tramvaju pazustu arī bruģis no Barona ielas un VEF tilta, kā arī uzbraukšana uz Akmens tilta no pārdaugavas būtu daudz reiz vienkāršāka. Vot lūk tā...
Sākumā pabeidz pamatskolu, tad varēsi plānot satiksmi Rīgā!
Līdz šim nebiju pamanijis, ka tramvaijs var braukt tikai pa bruģi!
saf rakstīja: Līdz šim nebiju pamanijis, ka tramvaijs var braukt tikai pa bruģi!
Noņem brilles - paskaties cik vietās sliežu gulšņus klāj asfalts? Un tad vari klārēt par tramvaja braukšanu pa bruģi un pesku (no kuras ir diktan daudz putekļu).
uupis rakstīja:
saf rakstīja: Līdz šim nebiju pamanijis, ka tramvaijs var braukt tikai pa bruģi!
Noņem brilles - paskaties cik vietās sliežu gulšņus klāj asfalts? Un tad vari klārēt par tramvaja braukšanu pa bruģi un pesku (no kuras ir diktan daudz putekļu).
Zemitaanu tilts
saf rakstīja: Sākumā pabeidz pamatskolu, tad varēsi plānot satiksmi Rīgā!
Man pietiek ar trīs klašu izglītību lai spētu izlasīt csn 82. punktu, un lai saprastu ka bruģis ir liela bremze Rīgas satiksmē.
Kindzulis rakstīja: gaismas pils tur salaidiis visu taadaa tirzaa ka maz neliksies.. skaiti ka paari akmens ielai ar tak tas briinums stiepsies... ja nekljuudos protams...
+ vēl kontcertzāle un RD administratīvais centrs uz ~ 5-6k darbiniekiem turpat netālu
bruģis ir bremze.
bet bruģis tramvajam nav vajadzīgs !!!!
par bruģi gaudo bariem praideru, kam tas ir "vecais, autentiskais".
izskatās, ka tie ir atrāvušies ar bruģakmeni.
mx_black rakstīja: Zemitaanu tilts
Paldies dievam - tur nav tramvaja. Kādas šausmas tur būtu ja parādītos tas monstrs - korķis būtu pa Ieriķu ielu līdz Biķernieku mežam. Pērnavas Brīvības krusts būtu mierā - 2 mašinas ciklā (ar nosacījumu ka visi vadītāji Rīgā mācētu iebraukt krustojumā, nevis tikai šķērsotu stoplīniju).
uz vienības gatves ir bruģis un kur tur tramvajs? malā bez visa burģa
Lieciet tak mierā bruģi! Bruģis ir OK un lai paliek, smukāka pilsēta. Uupjiem tikpat bruģi nevajag.
deksters rakstīja: Uupjiem tikpat bruģi nevajag.
Un tramvajus arī nevajaga.
Tramvajs ir kaa tarakaans - vienreiz tika iekshaa - laikaaa vairs neizdziisi
uupis rakstīja:
mx_black rakstīja: Zemitaanu tilts
Paldies dievam - tur nav tramvaja. Kādas šausmas tur būtu ja parādītos tas monstrs - korķis būtu pa Ieriķu ielu līdz Biķernieku mežam. Pērnavas Brīvības krusts būtu mierā - 2 mašinas ciklā (ar nosacījumu ka visi vadītāji Rīgā mācētu iebraukt krustojumā, nevis tikai šķērsotu stoplīniju).
Ūpi- Kalnciema ielā tramvaja nav. Bet sastrēgums ka tik turies. Slāvu apļa apkārtnes ielās tramvaja nav pat tuvumā, bet korķis visu diennakti. Atkal tramvajs vainīgs? Čakenē arī ir korkis, tur tev arī tramvajs vainīgs?
Par Juglas krustu varu pateikt, ka ja visi uzsāktu normāli no krusta pie zaļā braukt, tad satiksme ritētu 3x ātrāk! Ko var gribēt, ja draiveri guļ pie stūres un sāk meklēt robus un pedāļus tikai tad, kad zaļais jau līdz pusei iztecējis???
Bams rakstīja: Slāvu apļa apkārtnes ielās tramvaja nav pat tuvumā, bet korķis visu diennakti. Atkal tramvajs vainīgs?
Jā, jo pēc slāvu tilta krustojums ar tramvaja sliedēm.
Bams rakstīja: Čakenē arī ir korkis, tur tev arī tramvajs vainīgs?
Barona iela tikpat plata kā Čaka iela - noņem tramvaju un Čakene būs tukšāka.
Ej tak uz poda ar saviem tramvaju traucējumiem. Ne tur roc.
uupis rakstīja:
Bams rakstīja: Slāvu apļa apkārtnes ielās tramvaja nav pat tuvumā, bet korķis visu diennakti. Atkal tramvajs vainīgs?
Jā, jo pēc slāvu tilta krustojums ar tramvaja sliedēm.
Bams rakstīja: Čakenē arī ir korkis, tur tev arī tramvajs vainīgs?
Barona iela tikpat plata kā Čaka iela - noņem tramvaju un Čakene būs tukšāka.
Varu tevi nomierināt ar sekojošiem plāniem;
1)Projektā ir tramvaja tunelis no Barona ielas līdz Ropažu ielai, trams tiks noņemts no Gaisa tilta (nezinu gan vai bruģi ļaus noņemt) un no Brīvībenes gar Vef-u.
2)Tālākā nākotnē ideju un skiču līmenī ir tramvaju no Operas zem visas Baronielas laist pa tuneli. Būs tev visa baronene
3)Likvidēt tramvaju no Aspazijas bulvāra līdz Anatomikumam (varēsi nobraukt no Vanšu tilta bez sliežu šķērsošanas ).
4)Pārcelt tramvaju no Eksporta ielas uz jaunbūvejamo rajona ielu pa Andrejostu, ja tas rajons tiks būvēts.
Tā, kas vel bija... A, palaist tramvaju pa tuneli zem Kalnciema ielas to šķērsojot pa Slokas ielu.
Grandiozas pārmaiņas sagiga Uzvaras bulv. Ranķa dambja-Slokas ielas krustu. Tur visdrīzāk tramvajs paliks, bet tas tiks likvidēts Slokas ielā cauri parkam un visdrīzāk pati iela arī. Nezinu gan vai tas ko līdzēs. Tā, nu tas lielos vilcienos viss.
Bet Uupim pa prieku ir vesels saraksts ar ielām, galvenokārt centrā, kur tramvajs tiks palaists
Pie Akmens tilta – dusmas un agresija