Pie Akmens tilta – dusmas un agresija

Martinelli Reģ.: 03.12.2001
 
1 2 3 4 5
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Bet Uupim pa prieku ir vesels saraksts ar ielām, galvenokārt centrā, kur tramvajs tiks palaists

Nu es tak saku ka tramvajs tā ir sērga.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Bet Uupim pa prieku ir vesels saraksts ar ielām, galvenokārt centrā, kur tramvajs tiks palaists

Nu es tak saku ka tramvajs tā ir sērga.

Nebūt ne. Lielākā sērga ir pilsoņi, kuri ir ielīduši siltos krēslos un satiksmes problēmas "risina" izmantojot tikai aizlieguma metodi- braukt aizliegts, nogriezties aizliegts, apstāties aizliegts u.c. marasmi.

Starp citu vardā nesaukšu, bet satiksmes idejas tiek smeltas no viena "transporta plānotāju kantora" kuram viena no "ģeniālākajām" idejām ir visur problemātiskās vietās izbūvēt aplveida krustojumus... Rezultatā mēs iegūsim neskaitāmus "pudeļu kaklus" un jaunus korķus vietās, kur to nav, jo kā zināms, pēc csn, tad no apļa var izbraukt tikai pa vienu joslu, neskatoties uz to, ka aplī varbūt sanāk 4 ielas pa 2-3 joslām vienā virzienā...

mx_black Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Bams rakstīja: Slāvu apļa apkārtnes ielās tramvaja nav pat tuvumā, bet korķis visu diennakti. Atkal tramvajs vainīgs?

Jā, jo pēc slāvu tilta krustojums ar tramvaja sliedēm.

seedies, 2!

aizej un paskaties veelreiz, kuras ir taas vietas, kuraas satiksme nobremzeejas.

mx_black Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

Starp citu vardā nesaukšu, bet satiksmes idejas tiek smeltas no viena "transporta plānotāju kantora" kuram viena no "ģeniālākajām" idejām ir visur problemātiskās vietās izbūvēt aplveida krustojumus... Rezultatā mēs iegūsim neskaitāmus "pudeļu kaklus" un jaunus korķus vietās, kur to nav.

shitaa tiek "risinaatas" satiksmes probleemas Liepaajaa. Olimpiskaa pilseeta ibim

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Kam interesē, var mazliet papētīt, kādas grandiozas idejas ir rīgas plānotājiem www.rdpad.lv/...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

mx_black rakstīja: seedies, 2!

aizej un paskaties veelreiz, kuras ir taas vietas, kuraas satiksme nobremzeejas.

Pašam tev 1 (štoks).

Korķis sākas uz Piedrujas, Darzciema, un kādas tur vēl trešās ielas un beidzas kur? Otrā Slāvu tilta galā pēc tramvaja sliežu šķērsošanas, jeb es kautko jaucu? Slāvu tilts ir brīvi sērfojams? Slāvu aplis virzienā uz Krustpils ielu arī nosprūdis? Visi stumjās uz Grindeksu vai pļavniekiem no Piedrujas un Dārzciema ielām?

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja: Nebūt ne. Lielākā sērga ir pilsoņi, kuri ir ielīduši siltos krēslos un satiksmes problēmas "risina" izmantojot tikai aizlieguma metodi- braukt aizliegts, nogriezties aizliegts, apstāties aizliegts u.c. marasmi.

Nu silto krēslu pilsoņi nav jau vieni bez vainas. Pašiem šoferīšiem arī jāuzņemas daļa atbildības par aizliegumu ieviešanu. Kā spilgtu piemēru minēšu Brīvības un Indrānu ielas krustojumu, kur braucot no centra kreisais pagrieziens bija jāveic pāri 3 joslām. Kā rezultatā neuzmanīgākiem tur bija regulārie bumsi un tosola puņķi pa ielu.

Liela daļa aizliegumu tiek ievisti tamdēļ lai novērstu avāriju rašanās iespēju problemātiskajos krustos. Sak ja taisat bumsi bumsi tad braukt nemākat un klapējam bīstamo manevru šajā krustā ciet ar zīmēm.

martinello Reģ.: 15.03.2003
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja: Kam interesē, var mazliet papētīt, kādas grandiozas idejas ir rīgas plānotājiem www.rdpad.lv/...

nu super! tilts uz Mangaļsalu

mx_black Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

mx_black rakstīja: seedies, 2!

aizej un paskaties veelreiz, kuras ir taas vietas, kuraas satiksme nobremzeejas.

Pašam tev 1 (štoks).

Korķis sākas uz Piedrujas, Darzciema, un kādas tur vēl trešās ielas un beidzas kur? Otrā Slāvu tilta galā pēc tramvaja sliežu šķērsošanas, jeb es kautko jaucu? Slāvu tilts ir brīvi sērfojams? Slāvu aplis virzienā uz Krustpils ielu arī nosprūdis? Visi stumjās uz Grindeksu vai pļavniekiem no Piedrujas un Dārzciema ielām?

ko tu te betonee.

ja tramvajs nebuutu, tad arii luksofora krustaa ar maskavas ielu nebuutu? vai esi ieveerojis, ka uz slaavu aplja ir pagruuti tikt darbdienaas gan no krustpils, gan lubaanas ielaam deelj taa, ka visa striipa staav vai nu pie daarzciema ielas sarkanaa (tie, kas grib tur iegriezties) vai arii pie Eerglju pagrieziena? un kaads tam visam sakars ar tramvaju? beidz aakstiities...

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

sakars ir tāds, ka tur tramvaja nav un pat tad stāv visi.

ja būtu tramvajs, tad vispār būtu pepec

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Labs...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

mx_black rakstīja: ko tu te betonee.

ja tramvajs nebuutu, tad arii luksofora krustaa ar maskavas ielu nebuutu? vai esi ieveerojis, ka uz slaavu aplja ir pagruuti tikt darbdienaas gan no krustpils, gan lubaanas ielaam deelj taa, ka visa striipa staav vai nu pie daarzciema ielas sarkanaa (tie, kas grib tur iegriezties) vai arii pie Eerglju pagrieziena? un kaads tam visam sakars ar tramvaju? beidz aakstiities...

Pats esi celtnieks.

Ja Slāvu tilts raiti kustētos tad arī slāvu aplis raitāk attīrītos. Kas pa modi visiem zaļajiem gurķiem ievērot tikai to kas ir kapota priekšā? Dziļāk vajag rakt, jo problēma kapota priekšā ir tikai tad kad pats kapots ir teltī.

PS. Te ir auto mīļotāju portāls nevis tramvaju. Gribi aizstāvēt tramvajus atver www.itramvajs.lv un aizstāvi savu dzelzceļu tur.

mx_black Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

tu laikam neiebrauc. korki uz tilta rada luksofors ar maskavas ielu. tas luksofors un korki tur buutu neatkariigi no taa, vai tur ir tramvajs vai nav.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

mx_black rakstīja: tu laikam neiebrauc. korki uz tilta rada luksofors ar maskavas ielu. tas luksofors un korki tur buutu neatkariigi no taa, vai tur ir tramvajs vai nav.

Dabīgi ka korķis būs jo tilts ir šaurais kakls kā visi tilti, bet stāsts ir par to ka novācot sliedes un luksafori trafiks ies raitāk nevis sprostosies pie luksafora katru minūti.

Ar Dienvidu tiltu jau līdzīgas probzas - tilts ta plats (3 joslas), bet Bauskas iela - 1 josla. Jautājums - kas notiek šaurajā galā. Un arī tur nav tālu tramvajs (10. laikam).

Tramvajs pie visa vainīgs viennozīmīgi.

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

Vaidzētu likvidēt arī luksoforus arī...

Tātad satiksmes plūsmas uzlabošainai Rīgā vajag:

1. Likvidēt tramvajus

2. Lividēt luksoforus

3....

Ko vēl?

alisters Reģ.: 04.09.2002
0 0 Atbildēt

Izstās, ka Uupim ir bernības trauma no tramvaja!

mx_black Reģ.: 19.05.2004
0 0 Atbildēt

pie Forum Cinemas, tur es piekriitu, ka tramvajs traucee, bet ne jau Slaavu tilta probleemaas...

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

saf rakstīja: Vaidzētu likvidēt arī luksoforus arī...

Tātad satiksmes plūsmas uzlabošainai Rīgā vajag:

1. Likvidēt tramvajus

2. Lividēt luksoforus

3....

Ko vēl?

OCTA likvidēt - tad visatļautība beigsies jo ktram būs jāmaksā no savas ķešas.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

alisters rakstīja: Izstās, ka Uupim ir bernības trauma no tramvaja!

Tad jau daudziem ir bērnības trauma no BMW ja jau tik agresīvi komentāros vēršas pret šo marku.

P.S. Tas ir mans viedoklis.

Ja kādam negaršo zivs tad tas tikai nozīmē to ka viņam

negaršo zivs.

Ja man nepatīk tramvaji tad tas arī to nozīmē.

Arsmens Reģ.: 23.04.2003
0 0 Atbildēt

Vakar zem akmens tilta 3.2m augstaas caurbrauktuves viena fuure augstumaa ap 4.5m centaas tikt pa apakshu Nesanaaca. Izveidojaas pamatiigais korkjiic. Fuurists deva atpakaljgaitaa un nobrauca liidz ar zemi celjaziimi. Vagjila arii izskatiijaas kaa peec 3diennieka

Agnia Reģ.: 07.12.2005
0 0 Atbildēt

Es nesaprotu tik vienu fenomenu - kāpēc, kad uzlīst lietus, korķi ir kudi vairāk nekā parasti?

Vakardien gandrīz 2 h braucu uz mājām. Ierasto 1 h vietā.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Agnia rakstīja: Es nesaprotu tik vienu fenomenu - kāpēc, kad uzlīst lietus, korķi ir kudi vairāk nekā parasti?

Vakardien gandrīz 2 h braucu uz mājām. Ierasto 1 h vietā.

Tāpēc, ka daudzviet applūst ielas, cilvēki meklē apbraucamos ceļus un veido korķus, kur tie parasti nav tik lieli. Protams, ir arī tādi, kas slapjā laikā nejēdz braukt

Agnia Reģ.: 07.12.2005
0 0 Atbildēt

Uggga, man liekas, ka visdrīzāk pēdējais variants! Pa ceļam nebija nevienas aplūdušas ielas, avārijas..

Ja neprot braukt lietū, lai sēž mājās vai brauc ar sabtransu!!!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Agnia rakstīja: Uggga, man liekas, ka visdrīzāk pēdējais variants! Pa ceļam nebija nevienas aplūdušas ielas, avārijas..

Ja neprot braukt lietū, lai sēž mājās vai brauc ar sabtransu!!!

Tikai ne ar tramvaju...

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Agnia rakstīja: Uggga, man liekas, ka visdrīzāk pēdējais variants! Pa ceļam nebija nevienas aplūdušas ielas, avārijas..

Ja neprot braukt lietū, lai sēž mājās vai brauc ar sabtransu!!!

Tavā maršrutā varbūt nebija, bet citur bija un Tavam maršrutam bija pievienojušies ļautiņi no applūdušajām ielām.

Vakar braucu ar sabtransu - 50min gaidīju, kamēr šis līdz katedrālei tika, lai arī parasti sabtrans mani gaida

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti