Bams rakstīja: Bet Uupim pa prieku ir vesels saraksts ar ielām, galvenokārt centrā, kur tramvajs tiks palaists
Nu es tak saku ka tramvajs tā ir sērga.
Bams rakstīja: Bet Uupim pa prieku ir vesels saraksts ar ielām, galvenokārt centrā, kur tramvajs tiks palaists
Nu es tak saku ka tramvajs tā ir sērga.
uupis rakstīja:
Bams rakstīja: Bet Uupim pa prieku ir vesels saraksts ar ielām, galvenokārt centrā, kur tramvajs tiks palaists
Nu es tak saku ka tramvajs tā ir sērga.
Nebūt ne. Lielākā sērga ir pilsoņi, kuri ir ielīduši siltos krēslos un satiksmes problēmas "risina" izmantojot tikai aizlieguma metodi- braukt aizliegts, nogriezties aizliegts, apstāties aizliegts u.c. marasmi.
Starp citu vardā nesaukšu, bet satiksmes idejas tiek smeltas no viena "transporta plānotāju kantora" kuram viena no "ģeniālākajām" idejām ir visur problemātiskās vietās izbūvēt aplveida krustojumus... Rezultatā mēs iegūsim neskaitāmus "pudeļu kaklus" un jaunus korķus vietās, kur to nav, jo kā zināms, pēc csn, tad no apļa var izbraukt tikai pa vienu joslu, neskatoties uz to, ka aplī varbūt sanāk 4 ielas pa 2-3 joslām vienā virzienā...
uupis rakstīja:
Bams rakstīja: Slāvu apļa apkārtnes ielās tramvaja nav pat tuvumā, bet korķis visu diennakti. Atkal tramvajs vainīgs?
Jā, jo pēc slāvu tilta krustojums ar tramvaja sliedēm.
seedies, 2!
aizej un paskaties veelreiz, kuras ir taas vietas, kuraas satiksme nobremzeejas.
Bams rakstīja:
Starp citu vardā nesaukšu, bet satiksmes idejas tiek smeltas no viena "transporta plānotāju kantora" kuram viena no "ģeniālākajām" idejām ir visur problemātiskās vietās izbūvēt aplveida krustojumus... Rezultatā mēs iegūsim neskaitāmus "pudeļu kaklus" un jaunus korķus vietās, kur to nav.
shitaa tiek "risinaatas" satiksmes probleemas Liepaajaa. Olimpiskaa pilseeta ibim
Kam interesē, var mazliet papētīt, kādas grandiozas idejas ir rīgas plānotājiem www.rdpad.lv/...
mx_black rakstīja: seedies, 2!
aizej un paskaties veelreiz, kuras ir taas vietas, kuraas satiksme nobremzeejas.
Pašam tev 1 (štoks).
Korķis sākas uz Piedrujas, Darzciema, un kādas tur vēl trešās ielas un beidzas kur? Otrā Slāvu tilta galā pēc tramvaja sliežu šķērsošanas, jeb es kautko jaucu? Slāvu tilts ir brīvi sērfojams? Slāvu aplis virzienā uz Krustpils ielu arī nosprūdis? Visi stumjās uz Grindeksu vai pļavniekiem no Piedrujas un Dārzciema ielām?
Bams rakstīja: Nebūt ne. Lielākā sērga ir pilsoņi, kuri ir ielīduši siltos krēslos un satiksmes problēmas "risina" izmantojot tikai aizlieguma metodi- braukt aizliegts, nogriezties aizliegts, apstāties aizliegts u.c. marasmi.
Nu silto krēslu pilsoņi nav jau vieni bez vainas. Pašiem šoferīšiem arī jāuzņemas daļa atbildības par aizliegumu ieviešanu. Kā spilgtu piemēru minēšu Brīvības un Indrānu ielas krustojumu, kur braucot no centra kreisais pagrieziens bija jāveic pāri 3 joslām. Kā rezultatā neuzmanīgākiem tur bija regulārie bumsi un tosola puņķi pa ielu.
Liela daļa aizliegumu tiek ievisti tamdēļ lai novērstu avāriju rašanās iespēju problemātiskajos krustos. Sak ja taisat bumsi bumsi tad braukt nemākat un klapējam bīstamo manevru šajā krustā ciet ar zīmēm.
Uggga rakstīja: Kam interesē, var mazliet papētīt, kādas grandiozas idejas ir rīgas plānotājiem www.rdpad.lv/...
nu super! tilts uz Mangaļsalu
uupis rakstīja:
mx_black rakstīja: seedies, 2!
aizej un paskaties veelreiz, kuras ir taas vietas, kuraas satiksme nobremzeejas.
Pašam tev 1 (štoks).
Korķis sākas uz Piedrujas, Darzciema, un kādas tur vēl trešās ielas un beidzas kur? Otrā Slāvu tilta galā pēc tramvaja sliežu šķērsošanas, jeb es kautko jaucu? Slāvu tilts ir brīvi sērfojams? Slāvu aplis virzienā uz Krustpils ielu arī nosprūdis? Visi stumjās uz Grindeksu vai pļavniekiem no Piedrujas un Dārzciema ielām?
ko tu te betonee.
ja tramvajs nebuutu, tad arii luksofora krustaa ar maskavas ielu nebuutu? vai esi ieveerojis, ka uz slaavu aplja ir pagruuti tikt darbdienaas gan no krustpils, gan lubaanas ielaam deelj taa, ka visa striipa staav vai nu pie daarzciema ielas sarkanaa (tie, kas grib tur iegriezties) vai arii pie Eerglju pagrieziena? un kaads tam visam sakars ar tramvaju? beidz aakstiities...
sakars ir tāds, ka tur tramvaja nav un pat tad stāv visi.
ja būtu tramvajs, tad vispār būtu pepec
mx_black rakstīja: ko tu te betonee.
ja tramvajs nebuutu, tad arii luksofora krustaa ar maskavas ielu nebuutu? vai esi ieveerojis, ka uz slaavu aplja ir pagruuti tikt darbdienaas gan no krustpils, gan lubaanas ielaam deelj taa, ka visa striipa staav vai nu pie daarzciema ielas sarkanaa (tie, kas grib tur iegriezties) vai arii pie Eerglju pagrieziena? un kaads tam visam sakars ar tramvaju? beidz aakstiities...
Pats esi celtnieks.
Ja Slāvu tilts raiti kustētos tad arī slāvu aplis raitāk attīrītos. Kas pa modi visiem zaļajiem gurķiem ievērot tikai to kas ir kapota priekšā? Dziļāk vajag rakt, jo problēma kapota priekšā ir tikai tad kad pats kapots ir teltī.
PS. Te ir auto mīļotāju portāls nevis tramvaju. Gribi aizstāvēt tramvajus atver www.itramvajs.lv un aizstāvi savu dzelzceļu tur.
tu laikam neiebrauc. korki uz tilta rada luksofors ar maskavas ielu. tas luksofors un korki tur buutu neatkariigi no taa, vai tur ir tramvajs vai nav.
mx_black rakstīja: tu laikam neiebrauc. korki uz tilta rada luksofors ar maskavas ielu. tas luksofors un korki tur buutu neatkariigi no taa, vai tur ir tramvajs vai nav.
Dabīgi ka korķis būs jo tilts ir šaurais kakls kā visi tilti, bet stāsts ir par to ka novācot sliedes un luksafori trafiks ies raitāk nevis sprostosies pie luksafora katru minūti.
Ar Dienvidu tiltu jau līdzīgas probzas - tilts ta plats (3 joslas), bet Bauskas iela - 1 josla. Jautājums - kas notiek šaurajā galā. Un arī tur nav tālu tramvajs (10. laikam).
Tramvajs pie visa vainīgs viennozīmīgi.
Vaidzētu likvidēt arī luksoforus arī...
Tātad satiksmes plūsmas uzlabošainai Rīgā vajag:
1. Likvidēt tramvajus
2. Lividēt luksoforus
3....
Ko vēl?
Izstās, ka Uupim ir bernības trauma no tramvaja!
pie Forum Cinemas, tur es piekriitu, ka tramvajs traucee, bet ne jau Slaavu tilta probleemaas...
saf rakstīja: Vaidzētu likvidēt arī luksoforus arī...
Tātad satiksmes plūsmas uzlabošainai Rīgā vajag:
1. Likvidēt tramvajus
2. Lividēt luksoforus
3....
Ko vēl?
OCTA likvidēt - tad visatļautība beigsies jo ktram būs jāmaksā no savas ķešas.
alisters rakstīja: Izstās, ka Uupim ir bernības trauma no tramvaja!
Tad jau daudziem ir bērnības trauma no BMW ja jau tik agresīvi komentāros vēršas pret šo marku.
P.S. Tas ir mans viedoklis.
Ja kādam negaršo zivs tad tas tikai nozīmē to ka viņam
negaršo zivs.
Ja man nepatīk tramvaji tad tas arī to nozīmē.
Vakar zem akmens tilta 3.2m augstaas caurbrauktuves viena fuure augstumaa ap 4.5m centaas tikt pa apakshu Nesanaaca. Izveidojaas pamatiigais korkjiic. Fuurists deva atpakaljgaitaa un nobrauca liidz ar zemi celjaziimi. Vagjila arii izskatiijaas kaa peec 3diennieka
Es nesaprotu tik vienu fenomenu - kāpēc, kad uzlīst lietus, korķi ir kudi vairāk nekā parasti?
Vakardien gandrīz 2 h braucu uz mājām. Ierasto 1 h vietā.
Agnia rakstīja: Es nesaprotu tik vienu fenomenu - kāpēc, kad uzlīst lietus, korķi ir kudi vairāk nekā parasti?
Vakardien gandrīz 2 h braucu uz mājām. Ierasto 1 h vietā.
Tāpēc, ka daudzviet applūst ielas, cilvēki meklē apbraucamos ceļus un veido korķus, kur tie parasti nav tik lieli. Protams, ir arī tādi, kas slapjā laikā nejēdz braukt
Uggga, man liekas, ka visdrīzāk pēdējais variants! Pa ceļam nebija nevienas aplūdušas ielas, avārijas..
Ja neprot braukt lietū, lai sēž mājās vai brauc ar sabtransu!!!
Agnia rakstīja: Uggga, man liekas, ka visdrīzāk pēdējais variants! Pa ceļam nebija nevienas aplūdušas ielas, avārijas..
Ja neprot braukt lietū, lai sēž mājās vai brauc ar sabtransu!!!
Tikai ne ar tramvaju...
Agnia rakstīja: Uggga, man liekas, ka visdrīzāk pēdējais variants! Pa ceļam nebija nevienas aplūdušas ielas, avārijas..
Ja neprot braukt lietū, lai sēž mājās vai brauc ar sabtransu!!!
Tavā maršrutā varbūt nebija, bet citur bija un Tavam maršrutam bija pievienojušies ļautiņi no applūdušajām ielām.
Vakar braucu ar sabtransu - 50min gaidīju, kamēr šis līdz katedrālei tika, lai arī parasti sabtrans mani gaida
Pie Akmens tilta – dusmas un agresija