Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pie Akmens tilta – dusmas un agresija

Martinelli Reģ.: 03.12.2001
 
1 2 3 4 5
uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Vēl viens sviests ar Zemitānu tiltu:

www.tvnet.lv/...

Kreisais no tilta uz Pērnavas ielu būs ciet. Tikai tad viņiem tālāk uz Čakenes vajadzētu razvarotu izveidot, jo tas jau sen tur prasās.

unloco Reģ.: 09.09.2005
0 0 Atbildēt

Nu...kreiso uz Peernavas no Chaka ielas un no tilta,sen jau vajadzeeja aizliegt...bezpredels tajaa krustaa ar to kreiso...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

paarreeecos!

Uggga rakstija: "... cilvēki ... veido korķus, kur tie parasti nav tik lieli."

Nez kaa vinji veido

Korkju veidotaju biedriiba

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tramvaju ir japarok zem zemes un probza beigsies!

vieniigais zinaataajiem jasaprot, ka tada gadijuma vinsh nesauksies vairs TRAMVAJS bet METRO!!!

Agnia Reģ.: 07.12.2005
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

Agnia rakstīja: Uggga, man liekas, ka visdrīzāk pēdējais variants! Pa ceļam nebija nevienas aplūdušas ielas, avārijas..

Ja neprot braukt lietū, lai sēž mājās vai brauc ar sabtransu!!!

Tavā maršrutā varbūt nebija, bet citur bija un Tavam maršrutam bija pievienojušies ļautiņi no applūdušajām ielām.

Vakar braucu ar sabtransu - 50min gaidīju, kamēr šis līdz katedrālei tika, lai arī parasti sabtrans mani gaida

Kuras ielas tad centrā applūda?

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Nekas ipass - tur kur vienmeer

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Agnia rakstīja:

Uggga rakstīja:

Agnia rakstīja: Uggga, man liekas, ka visdrīzāk pēdējais variants! Pa ceļam nebija nevienas aplūdušas ielas, avārijas..

Ja neprot braukt lietū, lai sēž mājās vai brauc ar sabtransu!!!

Tavā maršrutā varbūt nebija, bet citur bija un Tavam maršrutam bija pievienojušies ļautiņi no applūdušajām ielām.

Vakar braucu ar sabtransu - 50min gaidīju, kamēr šis līdz katedrālei tika, lai arī parasti sabtrans mani gaida

Kuras ielas tad centrā applūda?

Kāpēc centrā? Korķis jau neveidojas tikai tajā vietā, kur kaut kas ir applūdis/saplīsis, tas ietekmē daudz lielāku teritoriju, kā tikai viens krustojums/iela.

Agnia Reģ.: 07.12.2005
0 0 Atbildēt

Labi, labi!

Bet vienalga ir zināma likumsakarība starp lietu un korķiem

Agnia Reģ.: 07.12.2005
0 0 Atbildēt

Agnia rakstīja: Labi, labi!

Bet vienalga ir zināma likumsakarība starp lietu un korķiem

tb starp lietu un braucējiem

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Tas ka satiksmes aatrums samazinaas par 20-30 km stundaa lietus laikaa tas gan ir fakts!

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Nost ar tramvajiem biedri.

Bams Reģ.: 28.02.2005
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Nost ar tramvajiem biedri.

Lai kā Tev tas nepatiktu, pievedīšu dazus ciparus.

Rīgā tramvajs pārvadā 30% pasažieru, tas ir apm. 1/3 daļu starp autobusa, trolejbusa un tramvaja pasažieriem.

Nedaudz vairāk trolejbuss un vēl nedaudz autobuss.

Bet. Lai pārvestu šo 1/3, ikdienā tiek izmantoti ap 100 tramvaju sastāvu (divi vag.), kurus apkalpo +/- 200 vadītāji.

Turpretim trolejbusi šo 1/3 pārvadā ik dienu ar apm. 250 trolejbusiem, kurus apkalpo ap 500 vadītāju.

Savukārt autobusi ikdienā tiek izmantoti ap 400, kurus apkalpo ap 800 šoferu. Sajuti atsķirību? Tu gribi tramvaju vietā ielās papildus vēl 350-400 autobusu/trolejbusu? Jeb lai daļa no tramvajbraucējiem saperkas mašīnas un pārsēžas vieglajos autiņos??? Nu kamon vecit, domā ar galvu.

Turklāt tramvaja sliežu ceļš bez remontiem kalpo 20 gadus kā minimums, Rīgā ir vēl n-tie km sliežu, kuras liktas 70-tajos gados. Kur tu esi redzejis asfaltu, kas likts 70 gados???

Likvidēt tramvajus Rīga nekad neparakstīsies!

unloco Reģ.: 09.09.2005
0 0 Atbildēt

Bams rakstīja:

uupis rakstīja: Nost ar tramvajiem biedri.

Lai kā Tev tas nepatiktu, pievedīšu dazus ciparus.

Rīgā tramvajs pārvadā 30% pasažieru, tas ir apm. 1/3 daļu starp autobusa, trolejbusa un tramvaja pasažieriem.

Nedaudz vairāk trolejbuss un vēl nedaudz autobuss.

Bet. Lai pārvestu šo 1/3, ikdienā tiek izmantoti ap 100 tramvaju sastāvu (divi vag.), kurus apkalpo +/- 200 vadītāji.

Turpretim trolejbusi šo 1/3 pārvadā ik dienu ar apm. 250 trolejbusiem, kurus apkalpo ap 500 vadītāju.

Savukārt autobusi ikdienā tiek izmantoti ap 400, kurus apkalpo ap 800 šoferu. Sajuti atsķirību? Tu gribi tramvaju vietā ielās papildus vēl 350-400 autobusu/trolejbusu? Jeb lai daļa no tramvajbraucējiem saperkas mašīnas un pārsēžas vieglajos autiņos??? Nu kamon vecit, domā ar galvu.

Turklāt tramvaja sliežu ceļš bez remontiem kalpo 20 gadus kā minimums, Rīgā ir vēl n-tie km sliežu, kuras liktas 70-tajos gados. Kur tu esi redzejis asfaltu, kas likts 70 gados???

Likvidēt tramvajus Rīga nekad neparakstīsies!

...un pareizi dariis.Tramvajam buut!Un vispaar taa doma par protaalu itramvajs.lv nemaz nebija slikta

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Ka tik tas Ūpis nestrādā par taksistu..

Kaut kāda fiča jau tajā antitramvajismā slēpjas..

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Sviestc rakstīja: Kaut kāda fiča jau tajā antitramvajismā slēpjas..

Man patīk platas un tukšas ielas. Vot.

Reģ.: 23.11.2024
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Sviestc rakstīja: Kaut kāda fiča jau tajā antitramvajismā slēpjas..

Man patīk platas un tukšas ielas. Vot.

Tad tev jābrauc uz Pripetu dzīvot.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Sviestc rakstīja: Kaut kāda fiča jau tajā antitramvajismā slēpjas..

Man patīk platas un tukšas ielas. Vot.

brauc pa nakti

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja:

uupis rakstīja:

Sviestc rakstīja: Kaut kāda fiča jau tajā antitramvajismā slēpjas..

Man patīk platas un tukšas ielas. Vot.

brauc pa nakti

vai vēl labāk pa sapņiem.

A ja tiešām gribās pa tukšiem ceļiem atvilkt, var aizbraukt uz Kurzemes pusi. Sestdien sanāca vizināties pa Ventspis - Kolkas šoseju. Ceļš plats, tukšs (aptuveni 1 mašīna pa 20 minūtēm, darba dienās gan jau ka vēl mazāk), segums - grants... uhhh

seaman Reģ.: 18.08.2005
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

anonimikis rakstīja:

uupis rakstīja:

Sviestc rakstīja: Kaut kāda fiča jau tajā antitramvajismā slēpjas..

Man patīk platas un tukšas ielas. Vot.

brauc pa nakti

vai vēl labāk pa sapņiem.

A ja tiešām gribās pa tukšiem ceļiem atvilkt, var aizbraukt uz Kurzemes pusi. Sestdien sanāca vizināties pa Ventspis - Kolkas šoseju. Ceļš plats, tukšs (aptuveni 1 mašīna pa 20 minūtēm, darba dienās gan jau ka vēl mazāk), segums - grants... uhhh

toties igauņu asfalts ir vienkāš excelents, pat grantene labāka

iebraucot LV uzreiz jūties kā kalnos, ārprātīgās rises.

Martinelli Reģ.: 03.12.2001
0 0 Atbildēt

Lieku ķīlā kāju, ka Pripetē nav trolejbusu, tramvaju ne tik.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Martinelli rakstīja: Lieku ķīlā kāju, ka Pripetē nav trolejbusu, tramvaju ne tik.

Vot laba dzīve šamajiem

ielas tukšas no travajiem.

Bet vispār - brauciet ka uz Peru - tur kalnos ir tāds ezers kas vajadzīgs tramvajmīļiem.

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

10 tramvajs - saursliezu

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Aizliegt tramvajus.

Kurš teica ka no viņiem nekāda sliktuma nav?

Es teisu ka tas ir netīrākais un dārgākais transports pilsētā, kurš atkal uz ziemu apēdīs kāpostu. www.delfi.lv/...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Aizliegt tramvajus.

Kurš teica ka no viņiem nekāda sliktuma nav?

Es teisu ka tas ir netīrākais un dārgākais transports pilsētā, kurš atkal uz ziemu apēdīs kāpostu. www.delfi.lv/...

www.delfi.lv/...

shitas murgs traucees vairaak kaa stulbais trambulis

vietas jau itkaa mazaak nebuushot(gribu maniit to ne mazaak vietu pie Mellaa Kakja piektdienas vakaraa )... lai gan... stavvietas mazaak+ paprovee pagriezties pa labi uz 13 janvaara ja taa josla buus pieslaaniita ar joabnijiem trolejiem kuri savukaar veeleesies doties abos paareejos virzienos...

atbalstiitu sabtrans joslas ja jamie nebuutu tiesiigi taadaa vietaa liist citaas.... sukas nah

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: www.delfi.lv/...

shitas murgs traucees vairaak kaa stulbais trambulis

atbalstiitu sabtrans joslas ja jamie nebuutu tiesiigi taadaa vietaa liist citaas.... sukas nah

Nedomāju gan. Novācot parkingu ielas transporta plūsmas caurlaidība palielināsies.

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti