ivekjis manupraat glujkainaaks ir... bet matoriishi labaaki...
tb mazos apgriezienos labaak velk... (subjektiivs varbuut veerteejums bet taada sajuuta bij ar 2.5tdi LT braucot)
skaies uz >3.5T vai tie kas naak LT46 un Ivekjis 4912?
ivekjis manupraat glujkainaaks ir... bet matoriishi labaaki...
tb mazos apgriezienos labaak velk... (subjektiivs varbuut veerteejums bet taada sajuuta bij ar 2.5tdi LT braucot)
skaies uz >3.5T vai tie kas naak LT46 un Ivekjis 4912?
Tev jāņem MB SPRINTER
Ja nopietni, tad šie IVECO ir pats švakākais, ko vispār vari nopirkt. Problēma uz riteņiem, nemitīgi servisa apmeklējumi elektroiekārtas defektu dēļ, ziemā problēmas ar degvielas sistēmu (mazākais ūdens daudzums dīzelī un kirdik) - tas viss info no reāliem lietotājiem, kuri otru tādu JAUNU darba autiņu nekad mūžā nepirkšot.
Kindzulis rakstīja: ivekjis manupraat glujkainaaks ir... bet matoriishi labaaki...
tb mazos apgriezienos labaak velk... (subjektiivs varbuut veerteejums bet taada sajuuta bij ar 2.5tdi LT braucot)
skaies uz >3.5T vai tie kas naak LT46 un Ivekjis 4912?
Es skatos līdz 3.5t
kasinsh79 rakstīja: Tev jāņem MB SPRINTER
Ja nopietni, tad šie IVECO ir pats švakākais, ko vispār vari nopirkt. Problēma uz riteņiem, nemitīgi servisa apmeklējumi elektroiekārtas defektu dēļ, ziemā problēmas ar degvielas sistēmu (mazākais ūdens daudzums dīzelī un kirdik) - tas viss info no reāliem lietotājiem, kuri otru tādu JAUNU darba autiņu nekad mūžā nepirkšot.
A kādi ir elektro defekti??? ūdens jebkuru tiešās iesmidzināšanas dīzeli nokaus ātrāk, kā vecos dīzeļu!
Par MB - nezinu kāpēc, bet man bail no tiem.
Provodka, piemēram. Tās pēc vairāku Latvijas ziemu pārciešanas vairs vienkārši nav.. Un uzreiz pēc garantijas tās atjaunošana maksā
Ļoti kaprīzi šie IVECO. Kas brauc ar Sprinteriem bēdu nezin, tajā pašā laikā itāļu brīnums pa servisiem vien dzīvojas. Tas tiešām no transporta firmu pieredzes Latvijā. Kā teica kāds vācietis, no kura iegādājāmies labu Sprinteri, da sind Mercedes un alle andere sind nur Schrottwagen
kasinsh79 rakstīja: Provodka, piemēram. Tās pēc vairāku Latvijas ziemu pārciešanas vairs vienkārši nav.. Un uzreiz pēc garantijas tās atjaunošana maksā
Ļoti kaprīzi šie IVECO. Kas brauc ar Sprinteriem bēdu nezin, tajā pašā laikā itāļu brīnums pa servisiem vien dzīvojas. Tas tiešām no transporta firmu pieredzes Latvijā. Kā teica kāds vācietis, no kura iegādājāmies labu Sprinteri, da sind Mercedes un alle andere sind nur Schrottwagen
tajaa pashaa laikaa... jaaskataas ir tikai vaacijaa vaaktie.. tie kas naak turku i iveco liimenii
paareejais: motori labaaki kaa folksim... bundzja puust taapat... hadene ir oki
BET... liidz 3.5 tonnaam dubultie ritenji buus TIKAI ivekjim ja vien auto nav regjistreejot muhljiits
Kindzulis rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Provodka, piemēram. Tās pēc vairāku Latvijas ziemu pārciešanas vairs vienkārši nav.. Un uzreiz pēc garantijas tās atjaunošana maksā
Ļoti kaprīzi šie IVECO. Kas brauc ar Sprinteriem bēdu nezin, tajā pašā laikā itāļu brīnums pa servisiem vien dzīvojas. Tas tiešām no transporta firmu pieredzes Latvijā. Kā teica kāds vācietis, no kura iegādājāmies labu Sprinteri, da sind Mercedes un alle andere sind nur Schrottwagen
tajaa pashaa laikaa... jaaskataas ir tikai vaacijaa vaaktie.. tie kas naak turku i iveco liimenii
paareejais: motori labaaki kaa folksim... bundzja puust taapat... hadene ir oki
BET... liidz 3.5 tonnaam dubultie ritenji buus TIKAI ivekjim ja vien auto nav regjistreejot muhljiits
Kā var zināt, kur likts kopā???
Es te Mobile paskatījos, ņemuhļīts buss in Germany vismaz ar 400k noskrējienu un parūsējis! Latvijas tirgū ap 200k, nerūsējuši! Diezgan smieklīgi!
Ja MB, kāds motors vispateicīgākais!
2.9 ~120zirdzinji...
kaa uzzinaat... hmm.. peec virsbuuves kodiem droshi vien preciizaak nepateikshu... prasi kaadam kas tos paarzin...
Maxi 313 CDi - jaudas un ekonomijas labākais apvienojums.
129 zs, vidēji ar kravu zem 10 litriem. Un tas komplektā ar tiešām labu dinamiku.
Mēs Vācijā ilgi meklējām, līdz atradām salīdzinoši dārgu, taču pilnīgi kā jaunu un ar ļoti mazu noskrējienu, 2004.gada un 170 tkm. Nu vispār bez lietojuma pazīmēm Bet maksāja 17 000 eur bez PVN
Pirkums tagad kalpo godam!
Kur var aizdzīt VW vai MB uz pirkšanas diagnostiku????
Iveco - "das ist ein Zirkus" Tas no tās pašas sērijas.
kasinsh79 rakstīja: Maxi 313 CDi - jaudas un ekonomijas labākais apvienojums.
129 zs, vidēji ar kravu zem 10 litriem. Un tas komplektā ar tiešām labu dinamiku.
Mēs Vācijā ilgi meklējām, līdz atradām salīdzinoši dārgu, taču pilnīgi kā jaunu un ar ļoti mazu noskrējienu, 2004.gada un 170 tkm. Nu vispār bez lietojuma pazīmēm Bet maksāja 17 000 eur bez PVN
Pirkums tagad kalpo godam!
Tā viņš ir. Mums arī darbā ir tikai MB Sprinteri. (14 gab.) Ir jau protams šādas, tādas ķibeles, bet priekš busa, kurš lielāko daļu braukā gandrīz ar pilnu kravu ir saprotams. Tagad arī pēdējo paņēmām 2004 gada 2.1 dzinējs, bet duka un uzrāviens pat nedaudz labāks kā citi ar 2.9 dzinēju.
Iveco Daily vs VW LT. 2000-2002 gadu!!!
Lasīju diskusiju, kuru busu ņemt. Bet tur bija ļoti maz minēts par Iveco! Kādreiz pats braucu ar Iveco, bet tas bija 98 gada. Bija labs! 200k nobrauca bez problēmām.
Vairāk skatos uz dubultajiem ratem aizmugurē.