1. zobsiksnu nost.
2.sadaleni nost.
kompensatorus nomainam.
+izveertee vai nevajag pie viena nomainiit vaarstu bliivsleegus,un pie viena siksnas.
1. zobsiksnu nost.
2.sadaleni nost.
kompensatorus nomainam.
+izveertee vai nevajag pie viena nomainiit vaarstu bliivsleegus,un pie viena siksnas.
Ellju nomaini !
Nopietni, palīdz, ar vecu, skidru ellu (kad jau tuvojas mainjas laiks) vecie audiki biezi vien grabina kompensatorus. Vēl var mēģināt ieliet ar lielāku viskozitāti. Nu bet tie ir "workaroundi", ja tiesam beigti kompensatori ta jaamaina.
Reizem ari šaļu maiņa palidz.Tas ir tajos gadijumos kad grab deļ zema eļļas spiediena
Ko nozīmē "drusku klab"????
Ja aukstam motoram klab kompensatori bet silts ir kluss, tad nav ko traucēt normāli strādājošu mehānismu.
Maldīgu troksni vārstu virzienā var radīt vakuumsūkņa štoks.
Dorisa rakstīja: Ko nozīmē "drusku klab"????
Ja aukstam motoram klab kompensatori bet silts ir kluss, tad nav ko traucēt normāli strādājošu mehānismu.
Maldīgu troksni vārstu virzienā var radīt vakuumsūkņa štoks.
ABT motoram nav shiis mantas.
amiz rakstīja: Drusku klab motors, skiet, ka varetu buut kompensatoru vaina.
Kaada pieredze shajaa sakaraa, cik darbietilpiigs pasaakums?
Auto ir b4, 93 gads.
nahren tev vinjus mainit, nemaini, brauc tik. tev ko trauce ta skanja? un nav teikts ka palidzes, jo sadilst ne tikai pasi kompensatori...
ja grab visu laiku vari mainit. man (arii ABT) grab tikko pielaists auksts motors bet siltam nav nekada grabonja. ja tev tapat tad ko krenjketies? otrkart grabonu pastiprina veca ella vai zems ellas limenis.
Vispār jau motoram ir jābūt smagi nobrauktam , lai sāktu grabēt kompensatori...
Pie vainas var būt arī kolektora blīve... man Astrai arī " tipa grabēja" kamēr auksts...
Bet reāli parbaudi eļļas spiedienu.. var mēģināt pieliet piedevas, kas palielina eļļas viskozitāti, ja tad nelīdz tad gan....
kompensatoru mainja 2.0 ABT motoram
Drusku klab motors, skiet, ka varetu buut kompensatoru vaina.
Kaada pieredze shajaa sakaraa, cik darbietilpiigs pasaakums?
Auto ir b4, 93 gads.