Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pus-retro interesentiem - VAZ 21035!

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
 
1.. 3 4 5 6 7 8 9
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Dorisa rakstīja:

ursis rakstīja:

Pirmais rakstīja: incanti kā šitas šķūnētais fiats pagarina????

moš dizains no pinafarīniem? vai vienkārši pietiek pateikt maģisko vārdu "italy"

designed by italy

neapšaubāmi.

pirms krievu biedri izdomāja radīt šo dizaina šedevru, tādu jau ražoja poļi zem kaut kāda FIAT xx P nosaukuma.

Nu, ne 100% krievi nošpikoja, bet atšķirības nelielas.

es esmu ar tādu fiatu pats personīgi braucis...... sarkanā krāsā starp citu.....

biku atšķirības ir - spārni tam fiatam ir tādi uz augšu spicāki

norvēģijā viens polis ar tādu bija atbraucis.....

domkrats, starp citu, ceļ augšā vienu mašīnas pusi

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Dorisa rakstīja: pl.wikipedia.org/...

te viš i.

vo vo, precīzi šitāds, tikai sarkans bija

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Dorisa rakstīja:

ursis rakstīja:

Pirmais rakstīja: incanti kā šitas šķūnētais fiats pagarina????

moš dizains no pinafarīniem? vai vienkārši pietiek pateikt maģisko vārdu "italy"

designed by italy

neapšaubāmi.

pirms krievu biedri izdomāja radīt šo dizaina šedevru, tādu jau ražoja poļi zem kaut kāda FIAT xx P nosaukuma.

Nu, ne 100% krievi nošpikoja, bet atšķirības nelielas.

njaaa.... derevņa.... krievi šo auto ar visu ražošanu bija iepirkuši no itāļiem.... par kādu špikošanu iet runa?

ŠO auto nopirka kaukāds linksa radinieks... brāķētu.... visticamāk ka ne no itālijas....

ja runa ir par žiguļiem kā tādiem.... tad nopirka kapeikas ražošanas līnijas un tehnoloģijas.... troikai sakarināja spīdekļus virsū un tas bija SUPERLUKSS

nezinu neko par konkrēto eksemplāru, bet cik nu es esmu dzirdējis par 3 žiguli.... jamajiem kautkādiem bija neveiksmīgs padomju motors...

motoram bija pagarināts virzuļa gājiens.... ar tam līdzi nākošajām problēmam lielos abarotos....

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

pirmo reizi pagarinaaja kaa reizi motoram 1500(2103).

1500 motoraa bija 2101 virzulji(1200),ieliekot no 21011(1300) ieguna super luksu 2106(1600).

pirmoreiz paraadaas 2106 probleemas ar defektainajiem vaarstu bliivsleegiem -bija saakusji likt vieteejos.

domaaju ka tu nerunaa par sho posmu?

Tad kad uzradas 2105 izdomaaja ka kjeedes vietaa nu tik liks SIKSNU !!! un uzrodas elektroniskaa(bezkontaktu!) aizdedze. ar aizdedzi probzu nebija-taa pat bija ljoti laba. tad ar siksnas trukkshanu -baumaas dzirdeetaas sekas. aatri iemaaciijas gan katu meistari gan ruupniicaa izfreezeet virzuljos rievas lai tas nenotiktu.

2105 veel bija slavens ar jaunajaam sadaleneem -fosfatizeetajaam. kad noruudiita ir ljoti plaana metaala virsma,bet tai izdilstot atklaajas "miiksts" metaals. arii taas iemaaciijaas restaureet.

peec laika saakas haoss ar motoriem dazaados kuzovos. ar to ir izskaidrojumi visi indeksi aiz pirmajiem cetriem pamata.

P.S. 2103 ziksis bij izpelniijies labaakaa zika statusu. 2106 motora defektu jau mineeju,bet taa laika defeciita apstaakljos nopeelums ilgi nebija jaagaida.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Dorisa rakstīja: modena, tu pats esi ģerevņa.

No itāļiem nopirka 124.to, kopā ar visu rūpnīcu. Un nosauca par VAZ 2101. Visi pārējie pēc tam ir krievu konstruktoru atraugas.

tomēr ģerevņa dzīvo tu...

krievi nopirka 124, poļi - 125.... un slavenais SUPERLUKS parādījas jau no paša Fiat - jo šiem krutākām modifikācijam bija savādāks izskats... re kur iedvesmes avots 2103... vaz2101.ru/...

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Dorisa rakstīja: modena, tu pats esi ģerevņa.

No itāļiem nopirka 124.to, kopā ar visu rūpnīcu. Un nosauca par VAZ 2101. Visi pārējie pēc tam ir krievu konstruktoru atraugas.

tomēr ģerevņa dzīvo tu...

krievi nopirka 124, poļi - 125.... un slavenais SUPERLUKS parādījas jau no paša Fiat - jo šiem krutākām modifikācijam bija savādāks izskats... re kur iedvesmes avots 2103... vaz2101.ru/...

OK, jefreitors jau zin labāk.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Dorisa rakstīja: modena, tu pats esi ģerevņa.

No itāļiem nopirka 124.to, kopā ar visu rūpnīcu. Un nosauca par VAZ 2101. Visi pārējie pēc tam ir krievu konstruktoru atraugas.

ko par šo teiksi? autoforum.volgograd.ru/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

oplā.... vēl viens "pircējs" uzradās

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

pasji polji teica ka PSRS fiat ir labaaks par Polju. tanii laikaa valodas barjera trauceeja noskaidrot kur iemesls. tk tika saprasts "sborka i motor".

ja PSRS zikam bija augseejaa sadalene -kas kaa zinaam piedzina ar kjeedi .

tad polji un pasji itaalji veel ilgi razoja ar apaksjaa novietotu sadaleni. jeb vaarstus biidiija biidiitaaj stienji- kaa vecajai un laikam jau visaam volgaam... 24 ieskaitot.

ja itaalji atteicaas no vecaas konstrukcijas,tad polji taa arii nekad savaadaak nav razojusji.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Dorisa rakstīja: modena, tu pats esi ģerevņa.

No itāļiem nopirka 124.to, kopā ar visu rūpnīcu. Un nosauca par VAZ 2101. Visi pārējie pēc tam ir krievu konstruktoru atraugas.

ko par šo teiksi? autoforum.volgograd.ru/...

kaut kā nesaskatu līdzību ar poļiem.... pie tam tas joprojam Fiat 124, tikai jau Speciall....

Ta kā Vaz - 2103 ir joprojam itāļu atrauga....

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

ursis rakstīja: pasji polji teica ka PSRS fiat ir labaaks par Polju. tanii laikaa valodas barjera trauceeja noskaidrot kur iemesls. tk tika saprasts "sborka i motor".

ja PSRS zikam bija augseejaa sadalene -kas kaa zinaam piedzina ar kjeedi .

tad polji un pasji itaalji veel ilgi razoja ar apaksjaa novietotu sadaleni. jeb vaarstus biidiija biidiitaaj stienji- kaa vecajai un laikam jau visaam volgaam... 24 ieskaitot.

ja itaalji atteicaas no vecaas konstrukcijas,tad polji taa arii nekad savaadaak nav razojusji.

nu ko var gribēt no sborkas - ja jau poļi ražošanas līniju nenopirka.... viņi nopirka modeli... itāļi šos riktīgi piečekarēja.... krievi jau mācījas no poļu ašo zēnu kļūdam...

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

Dorisa rakstīja: modena, tu pats esi ģerevņa.

No itāļiem nopirka 124.to, kopā ar visu rūpnīcu. Un nosauca par VAZ 2101. Visi pārējie pēc tam ir krievu konstruktoru atraugas.

ko par šo teiksi? autoforum.volgograd.ru/...

Ko brīnies

lauku šķūningu neesi redzējis?

Es esmu redzējis arī 6.to ar 5.tā kantainajiem luukturiem. Lietas būtība jau nemainās - 2101. ir vienīgais, ko krievi oficiāli nopirka no itāļiem. Pārējie ir plaģiāts.

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

lai runaa eksperti taalaak,vnk atcereejos jauniibu.

un no itaalju fiata ,PSRS inzenieri bija speejiigaaki izveidot progresiivaaku fiat u. tajos gados un tanii laikaa.

mans pirmais auto bija 1970 ! gada ziks. kam es mainiiju virsbuuvi. tad motors bija noskreejis ap 600 tkm. un neilgi pirms tam bij izsliipeeti tikai cilndri. paareejais bija originaals. kopeejais ap 650 tkm. kam nebija sliipeeta klokjene,ne mainiita sadalene.

www.iauto.lv/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ursis rakstīja: lai runaa eksperti taalaak,vnk atcereejos jauniibu.

un no itaalju fiata ,PSRS inzenieri bija speejiigaaki izveidot progresiivaaku fiat u. tajos gados un tanii laikaa.

mans pirmais auto bija 1970 ! gada ziks. kam es mainiiju virsbuuvi. tad motors bija noskreejis ap 600 tkm. un neilgi pirms tam bij izsliipeeti tikai cilndri. paareejais bija originaals. kopeejais ap 650 tkm. kam nebija sliipeeta klokjene,ne mainiita sadalene.

www.iauto.lv/...

audī varētu pamācīties no šitiem bāleliņiem ražot motorus

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

ursis rakstīja: lai runaa eksperti taalaak,vnk atcereejos jauniibu.

un no itaalju fiata ,PSRS inzenieri bija speejiigaaki izveidot progresiivaaku fiat u. tajos gados un tanii laikaa.

mans pirmais auto bija 1970 ! gada ziks. kam es mainiiju virsbuuvi. tad motors bija noskreejis ap 600 tkm. un neilgi pirms tam bij izsliipeeti tikai cilndri. paareejais bija originaals. kopeejais ap 650 tkm. kam nebija sliipeeta klokjene,ne mainiita sadalene.

www.iauto.lv/...

audī varētu pamācīties no šitiem bāleliņiem ražot motorus

nepiekriitu ! jo to vinji maak,ja pieskaita atkrutjiitos raadiijumus

ar veco 2.0 AUDI 1/2 limona nav griesti.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: [c/]

publicē viņa telefoniņu, būs man kautkas ārā metams, noteikti piezvanīšu

p.n.

tad jau venīgais man pazīstamais kolekcionārs ir ursis.....

Sviestcs, tas nav uzskatāms par kolekcionāru, jo reizēm kādu sābu no savas kolekcijas pārdot (tiklīdz uzrodās kāds pircējs)

re kur tev ir iespēja... mobile.de/...

visi kontakti... zvani, prasi - kāpēc tik dārgi...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

ursis rakstīja:

Pirmais rakstīja:

ursis rakstīja: lai runaa eksperti taalaak,vnk atcereejos jauniibu.

un no itaalju fiata ,PSRS inzenieri bija speejiigaaki izveidot progresiivaaku fiat u. tajos gados un tanii laikaa.

mans pirmais auto bija 1970 ! gada ziks. kam es mainiiju virsbuuvi. tad motors bija noskreejis ap 600 tkm. un neilgi pirms tam bij izsliipeeti tikai cilndri. paareejais bija originaals. kopeejais ap 650 tkm. kam nebija sliipeeta klokjene,ne mainiita sadalene.

www.iauto.lv/...

audī varētu pamācīties no šitiem bāleliņiem ražot motorus

nepiekriitu ! jo to vinji maak,ja pieskaita atkrutjiitos raadiijumus

ar veco 2.0 AUDI 1/2 limona nav griesti.

neko nezinu par vecajiem, bet jaunie daudzvārtu divlitrenieki biki ēd eļļu.... sāk jau pie 100 000.... bez kruķīšanas.... vienam kolēģim nupat autorīgā 3gadīgai mašīnai mainīja gredzenus.... 450ls kopā ar darbu....

otram ir 4 gadi un biki vairāk nobraukums... simptomi tie paši....

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: rezumējums....

ja pacans gribētu pārdot pepelacu, tad ieliktu sludekli ss-kā un vissss. a šitā ir tāda gaļimā lohu ķeršana ar publisku ierēkšanu par to visu....

karoče normāls spams

Nu bet tad nevarēs pastāstīt par vectēvu,kurš kara komisariātā strādājis un kur labs bijis strādātājs,ka viņam piešķirtas tiesības nopirkt rietumnieku brāķētu žiguli un ka vectēvs bijis super galdnieks un vēl tur blā blā blā...

SS.lv tā nepaplātīsies

A te,skaties, vesela lynksa dienasgrāmata sanāk. Kā pirka pasātu,kā to remontēja, kā tagad tirgo vecpapa mūža dampi.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Dorisa rakstīja:

modena rakstīja:

Dorisa rakstīja: modena, tu pats esi ģerevņa.

No itāļiem nopirka 124.to, kopā ar visu rūpnīcu. Un nosauca par VAZ 2101. Visi pārējie pēc tam ir krievu konstruktoru atraugas.

ko par šo teiksi? autoforum.volgograd.ru/...

Ko brīnies

lauku šķūningu neesi redzējis?

Es esmu redzējis arī 6.to ar 5.tā kantainajiem luukturiem. Lietas būtība jau nemainās - 2101. ir vienīgais, ko krievi oficiāli nopirka no itāļiem. Pārējie ir plaģiāts.

kāds šķūnings?

ofic reklamas bilde....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

paklau torgaš.....

ja es pirkšu to žiguli par 800 latiem, bet jau tagad apsolos viņu nākamajā dienā pēc nopirkšanas iestādīt kokā un aizdedzināt.....

vai tu man viņu pārdosi???

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

ursis rakstīja: lai runaa eksperti taalaak,vnk atcereejos jauniibu.

un no itaalju fiata ,PSRS inzenieri bija speejiigaaki izveidot progresiivaaku fiat u. tajos gados un tanii laikaa.

mans pirmais auto bija 1970 ! gada ziks. kam es mainiiju virsbuuvi. tad motors bija noskreejis ap 600 tkm. un neilgi pirms tam bij izsliipeeti tikai cilndri. paareejais bija originaals. kopeejais ap 650 tkm. kam nebija sliipeeta klokjene,ne mainiita sadalene.

www.iauto.lv/...

Lai gan neesmu eksperts, paskaidrošu.

Pirmajos Toljati rūpnīcas darba gados itāļu vagari ar sūdainiem mietiem stāvēja krieviem aiz muguras un mācīja viņus taisīt mašīnas. Kā Tu domā, no kurienes krievijā radās kvalificēts darbaspēks tādai rūpnīcai? Izaudzināja uz vietas.

Pie reizes itāļi kontrolēja, lai montāžā pielietotu tikai atbilstošas kvalitātes detaļas, ar precīzu kustošo pāru komplektāciju utt.

Kad itāļi aizvācās, krieviskā mentalitāte ņēma virsroku.

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

Dorisa rakstīja:

ursis rakstīja: lai runaa eksperti taalaak,vnk atcereejos jauniibu.

un no itaalju fiata ,PSRS inzenieri bija speejiigaaki izveidot progresiivaaku fiat u. tajos gados un tanii laikaa.

mans pirmais auto bija 1970 ! gada ziks. kam es mainiiju virsbuuvi. tad motors bija noskreejis ap 600 tkm. un neilgi pirms tam bij izsliipeeti tikai cilndri. paareejais bija originaals. kopeejais ap 650 tkm. kam nebija sliipeeta klokjene,ne mainiita sadalene.

www.iauto.lv/...

Lai gan neesmu eksperts, paskaidrošu.

Pirmajos Toljati rūpnīcas darba gados itāļu vagari ar sūdainiem mietiem stāvēja krieviem aiz muguras un mācīja viņus taisīt mašīnas. Kā Tu domā, no kurienes krievijā radās kvalificēts darbaspēks tādai rūpnīcai? Izaudzināja uz vietas.

Pie reizes itāļi kontrolēja, lai montāžā pielietotu tikai atbilstošas kvalitātes detaļas, ar precīzu kustošo pāru komplektāciju utt.

Kad itāļi aizvācās, krieviskā mentalitāte ņēma virsroku.

a ko padariisi...

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

nuhajs rakstīja:

Pirmais rakstīja: rezumējums....

ja pacans gribētu pārdot pepelacu, tad ieliktu sludekli ss-kā un vissss. a šitā ir tāda gaļimā lohu ķeršana ar publisku ierēkšanu par to visu....

karoče normāls spams

Nu bet tad nevarēs pastāstīt par vectēvu,kurš kara komisariātā strādājis un kur labs bijis strādātājs,ka viņam piešķirtas tiesības nopirkt rietumnieku brāķētu žiguli un ka vectēvs bijis super galdnieks un vēl tur blā blā blā...

SS.lv tā nepaplātīsies

A te,skaties, vesela lynksa dienasgrāmata sanāk. Kā pirka pasātu,kā to remontēja, kā tagad tirgo vecpapa mūža dampi.

dex.... cik atceros šīe auto bija tirdzniecības iestāžu prioritāte... ja viņa papis būtu karakomisārs - braukātu vai nu ar Moskviču vai nu ar Volgu...

starp citu ko tad par armiju v trjapo4ku...?

nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

modena rakstīja:

starp citu ko tad par armiju v trjapo4ku...?

??? nesapratu

1.. 3 4 5 6 7 8 9
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti