viss par to www.audi-style.lv/...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
viss par to www.audi-style.lv/...
jauniegādātajam, bet ne jaunajam (2001.g.) manuālajam dīzeļpatrolim pēc signalizācijas likšanas arī bija šādi gļuki - apgriezieni brīvgaitā stāv uz 1100 un nekrītās. pat ja bremzējot neizņem pietiekami ātri no ātruma un nodzen apgriezienu uz 850, tāpat auto pats atlika uz 1100 atpakaļ.
sākšu ar to, ka šis errors pats izzuda, bet ir varianti kādēļ radās - liekot signalizācija bija kaut kādas kļūdas mašīnas kompis uzlasījis un pārgājis "avārijas režīmā". augstāki apgriezieni, lai nenoslāpētu mašīnu. vēl bija ideja par pogu "heat", kas strādā kā papildu čoks, bet tas tik augstus apgriezienus neceļ, kaut gan kopā ar ieslēgtu radio un A/C maybe varētu arī sasniegt tādus apgriezienus. ķipa poga gļuko, bet tev tāda nebūs.
īsāk sakot autiņš pats pēc kaut kāda laika vai nobrauktiem 350-450km atslēdza augstos apgriezienus. pirmkārt ieteiktu aizbraukt līdz kādam, kas var nodzēst kompja atmiņā ierakstītas kļūdas un tad skatīties tālāk.
Motora apgriezieni
Audi A6, 98 gada, 2.5 dīzelis, automāts- brīvgaitā dažreiz nedaudz staiga apgriezieni apmeram no 850 uz 1100. Kas varētu būt par vainu?