Pazuda salona siltums Mondeo!

Marx Reģ.: 08.04.2003

Laba diena.

Iestājoties aukstajam laikam ir nepieciešamība sildīties arī auto salonā, bet manam Mondeo (2.5 benzīns) šogad kkur pazudis siltums.

Kad motors ir uzkarsis (un pat slēdzās iekšā ventilātors), salonā pūstais gaiss ir vēs vai ja ir silts, tad ļoti īsu brīdi. īstis karstu nevar dabūt.

Ventilātors stādā visos režīmos (izmetu pat salona filtru lai palielinātu plūsmu), virzienu klapes strādā visos režīmos.

biju aizjaucies līdz salona radiatoram, konstatēju, ka tas ir silts tikai tik ilgi kāmēr neieslēdz salona ventilatoru, ja ieslēdz, radiators tiek mometā atdzesēts un siltumu vairs nedod. Tātad ir samazināta šķidruma cirkulācija caur radiatoriņu, jo drusku situmu var dabūt arī ja stāvot uz vietas motors tiek griezts uz 3000 apgriez. tad ir kkāda šķidruma aprite un neliels siltumiņš, bet ar nepietiek lai uzsildītu salonu.

termostata vaina?? ūdens sūkņa vaina?? gaiss (esmu speciāli uz slīpuma (priekš gaisā) uzbraucis, bet nekā)?

Kartonu pieliku priekšā, bet tas arī neko nedod.

IDEJAS?? Ko iesākt?

P.S. vienā forumā lasīju, ka keksam ar identisku problēmu nomainot termostatu situācija tāpat neuzlabojās tātad vaina ir kkur citur..

 
1 2 3
Eziic Reģ.: 26.01.2003
0 0 Atbildēt

Ir gadījies, ka zūdot dzesēšanas šķidrumam radiatorā sāk pūst aukstu gaisu, tad arī dzinēja temperatūra strauji pieaug, bet gan jau to būsi pārbaudījis tik daudz jaucoties.

Roi Reģ.: 21.01.2004
0 0 Atbildēt

Es teiktu ka tas nav termostats jo motors tachu uzsilst normaali, vai ne?

A) pazeminaats dzeseeshanas shkjidruma liimenis

B) gaiosa burbulis pachkas radiatoraa - fordam gadiijumaa nav atgaisoshanas skruuve?

C) Teiktu ka pechkas radiators aizaudzis no iekshpuses

varianti:

1) mazgaat

2) mainiit

edgarsons Reģ.: 27.05.2002
0 0 Atbildēt

Man ar sāpe mondeo sakarā. Iestājoties vēsākam laikam logs sāka svīst ciet šofera pusē. Arī dzerts tā kā nebija. A tad tīrot auto, konstatēju, ka zem šofera paklājiņa grīda slapja t.i. kaut kur satacējis ūdens iekšā. Apskatīju to lietus ūdens noteces caurumu zem kapota- ķipa tīrs- paris rudenī sakritušās koku lapas taču neaizdambēja to. Moš dziļāk jārok. Pa kurieni vēl var ūdens ietecēt?

Atvainojos, ka ielīdu svešā topikā!

Spamu saprātīgās devās- aber lūdzu!

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

Vienkāršākais laikam būtu drusku ar uzviju ieliet antifrīzu, jo brīžam (piem. pret kalnu braucot) iedegās dzes. šķidr. līmeņa lampa.. bet citādi it kā līmenis IR.

Galvenais ka vienu brīdi (uz zienmsvētkiem) problēma pazuda, es nopriecājos, bet tagad atkal..

žēl bet atgais skrūves nav! kā lai dabū to gaisu ārā? jābrauc pie vīriem kam ir vakumsūkīts? )

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

edgarsons rakstīja: Man ar sāpe mondeo sakarā. Iestājoties vēsākam laikam logs sāka svīst ciet šofera pusē. Arī dzerts tā kā nebija. A tad tīrot auto, konstatēju, ka zem šofera paklājiņa grīda slapja t.i. kaut kur satacējis ūdens iekšā. Apskatīju to lietus ūdens noteces caurumu zem kapota- ķipa tīrs- paris rudenī sakritušās koku lapas taču neaizdambēja to. Moš dziļāk jārok. Pa kurieni vēl var ūdens ietecēt?

Atvainojos, ka ielīdu svešā topikā!

Spamu saprātīgās devās- aber lūdzu!

Noņem pasažiera pusē to plastmasu starp haubi un stiklu. Tad tiksi klāt pie īstās gaisa šķirbas, broši ka tur ir aizdambējies. ja ir salona filtrs, tad tur tu to satiksi, droši ka jāmaina..

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
0 0 Atbildēt

paskaties vai udens suukna skriemelim siksna nav pa otru pusi uzlikta un tas suuknis griezhas uz nepareizo pusi. man shitads prikols vienreiz bija, kad dzheki servuisaa lazhu uztaisiija. ilgi nevareju atrast kas par vainu, jo viss itkaa straadaa, bet silto gaisu saak puust tikai virs 3tk apgriezieniem un ito ne ta ka vajadzeetu.

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

Shiirs rakstīja: paskaties vai udens suukna skriemelim siksna nav pa otru pusi uzlikta un tas suuknis griezhas uz nepareizo pusi. man shitads prikols vienreiz bija, kad dzheki servuisaa lazhu uztaisiija. ilgi nevareju atrast kas par vainu, jo viss itkaa straadaa, bet silto gaisu saak puust tikai virs 3tk apgriezieniem un ito ne ta ka vajadzeetu.

man tur nav variantu, sūknīti piedzen sadalene ar atsevišķu siksnu, neko nevar sajaukt..

vienīgi sūknim ir plastmasas propellers, moš salūzis??

Par versiju, ka aizaudzis radiators- nu nez, šķidrums ir mainīts, bačokā viss tīrs utt

Var jau būt ka kāda atsevišķa klape nestrādā un laiž auksto gaisu garām, bet tad es nebūtu sataustijis, ka pats radiators paliek vēsāks..

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

Roi rakstīja: Es teiktu ka tas nav termostats jo motors tachu uzsilst normaali, vai ne?

A) pazeminaats dzeseeshanas shkjidruma liimenis

B) gaiosa burbulis pachkas radiatoraa - fordam gadiijumaa nav atgaisoshanas skruuve?

C) Teiktu ka pechkas radiators aizaudzis no iekshpuses

varianti:

1) mazgaat

2) mainiit

Motors uzsilst nu tā, šodien piem. pēc 15 min rādītājs bija jau braucamajā diapazonā.. braucot ir normas robežās drusku uz vēso pusi (no centra), IMO ne mazāk kā 70-80 grādi.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

vislielākā varbūtība, ka samazināts šķidruma līmenis...

kad man reiz bija fords ar nelielu šķidruma sūcīti.... pirmā pazīme bija tieši salona siltuma iztrūkums.... motors dzesējās normāli, bet salona siltuma cilpā nav cirkulācijas... par to liecina arī uz vietas stāvot 3k apgriezienu dotais siltums

tas, ka radiators aizkaļķojies/aizaudzis ir vismazāk ticamais scenārijs, protams ja nav regulāti liets ūdens no peļķes tosola vietā....

vēl ko derētu paskatīties ir vakumsistēmas veselums - vai tikai tam fordam tur nebija kautkādi vakumpribambasi pečkas vadībai....

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

Sāc ar šķidruma pieliešanu. Ja, pret kalnu braucot, iedegas brīdinājuma lampiņa, tad līmenis ir krietni par zemu. Aukstam motoram līmeni uzlej līdz minimālajai atzīmei, tad arī siltums atradīsies.

Bet vispār - ja zūd šķidrums, mēģini pameklēt, kur tas pazūd, jo atsevišķos gadījumos šķidruma zušana ir pirmais solis uz lielākām problēmām par siltuma izbeigšanos salonā.

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

juha rakstīja: Sāc ar šķidruma pieliešanu. Ja, pret kalnu braucot, iedegas brīdinājuma lampiņa, tad līmenis ir krietni par zemu. Aukstam motoram līmeni uzlej līdz minimālajai atzīmei, tad arī siltums atradīsies.

Bet vispār - ja zūd šķidrums, mēģini pameklēt, kur tas pazūd, jo atsevišķos gadījumos šķidruma zušana ir pirmais solis uz lielākām problēmām par siltuma izbeigšanos salonā.

"

škidrais jau īpaši nezūd, ir dažreiz piles pie ūdesūkņa, jo tam ir "samaduj" blīve, varbūt vēl kāds savienojums trubām pilinās (tas viss pēc motora maiņas operācijas), vai iztvaiko caur vāciņu, pus gadā kāds 1L šikdrais ir jāuzlej..

motorā cerams ka nezūd, kā nekā "jauns" motors (jau gadu, ~20t km) ar jaunām galvas blīvēm (galvas slīpētas utt), šķ. zudumi identiski vecajam motoram..

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

Marx rakstīja:

juha rakstīja: Sāc ar šķidruma pieliešanu. Ja, pret kalnu braucot, iedegas brīdinājuma lampiņa, tad līmenis ir krietni par zemu. Aukstam motoram līmeni uzlej līdz minimālajai atzīmei, tad arī siltums atradīsies.

Bet vispār - ja zūd šķidrums, mēģini pameklēt, kur tas pazūd, jo atsevišķos gadījumos šķidruma zušana ir pirmais solis uz lielākām problēmām par siltuma izbeigšanos salonā.

"

škidrais jau īpaši nezūd, ir dažreiz piles pie ūdesūkņa, jo tam ir "samaduj" blīve, varbūt vēl kāds savienojums trubām pilinās (tas viss pēc motora maiņas operācijas), vai iztvaiko caur vāciņu, pus gadā kāds 1L šikdrais ir jāuzlej..

motorā cerams ka nezūd, kā nekā "jauns" motors (jau gadu, ~20t km) ar jaunām galvas blīvēm (galvas slīpētas utt), šķ. zudumi identiski vecajam motoram..

Caur vāciņu šķidrums netvaiko, tosolu vispār ir ļoti grūti iztvaicēt. Ja pusgadā jāpielej ap 1 l šķidruma un skaidri zini, ka sūces ir tikai gar patrubokiem un sūkņa blīvi, tad nav pamata panikai. Vienkārši pielej līdz līmenim un viss.

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

tikko pielēju līdz max (~700 ml), bija gandrīz minimālais līmenis.

Vakarā braukšu, tad redzēs kas notiks.

Uzuala Reģ.: 03.11.2006
0 0 Atbildēt

Marx rakstīja: tikko pielēju līdz max (~700 ml), bija gandrīz minimālais līmenis.

Vakarā braukšu, tad redzēs kas notiks.

ar sho vaidzeeja saakt. veel reekjini ka gaiss iznaaks aaraa.

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Liekas ka bus aizaudzis pečkas radiators.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Liekas ka bus aizaudzis pečkas radiators.

man savukārt liekas, ka rezerves ritenis būs nolaidis gaisu

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

Uzuala rakstīja:

Marx rakstīja: tikko pielēju līdz max (~700 ml), bija gandrīz minimālais līmenis.

Vakarā braukšu, tad redzēs kas notiks.

ar sho vaidzeeja saakt. veel reekjini ka gaiss iznaaks aaraa.

no kā ta šis nāks? ja nu vienīgi no tās pečkas. BET līmenis jau man zem atzīmes nebija (pie Min IR virs līnijas).. un radiatoriņš Mondeo atrodas diezgan zemu (ja salīdzina piem. ar Audi 80) tuvu grīdai - aptuveni dzinēja vidusdaļā, tā kā šķiruma trūkums kā tāds diez vai varētu būt. nu bet to jau redzēs vakarā..

Vislielākais joks, ir tas, ka divas reizes iepriekš decembrī man siltums pēkšņi uzradās, un es jau domāju ka būs OK- gaisa korķis vai kas tāds, bet pēc svētkiem kā palika aukstāks, tā arī siltumu kā ar roku nēņema

grands_ Reģ.: 04.02.2007
0 0 Atbildēt

man pagaajusho ziemu ar renault laguna bija liidziigi...it kaa kko puuta, bet ne pietiekami siltu, kad nomainiiju autinju un sho aizgaajaaju uz laukiem rudenii pie vecaakiem, teevs pajauca, izskaloja sisteemu un viss aizgaaja.

izraadaas, ka visa sisteema bija pieaugusi un aizaugusi ar nogulsneem no kvalitatiivaa dzeseeshanas skjidruma jau vaacijaa..

RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 0 Atbildēt

ibio rakstīja: es teiktu ka termostats.

Termostats nu noteikti nav-pa mazo riņķi tosolu dzenā jebkurā gadījumā.99% ,ka sistēmā ir gaisa burbulis.Atgaiso.

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

Marx rakstīja: kā lai dabū to gaisu ārā? jābrauc pie vīriem kam ir vakumsūkīts? )

vari braukt pie vakumsūknīša.

Ja negribi braukt, padarbojies ar patrubokiem. Spaidi,kamēr izspļauj burbuli. Dari to pie uzsiluša motora un noņemta izplešanās bačoka vāciņa.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Vai nu burbulis. Vai nu ir kāds pečkas cirkulāciju regulējošs krāns. Ja krāns tad jau skaidrs kuer rakt.

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: Vai nu burbulis. Vai nu ir kāds pečkas cirkulāciju regulējošs krāns. Ja krāns tad jau skaidrs kuer rakt.

IMO nav tur krāna vispār.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Marx rakstīja:

uupis rakstīja: Vai nu burbulis. Vai nu ir kāds pečkas cirkulāciju regulējošs krāns. Ja krāns tad jau skaidrs kuer rakt.

IMO nav tur krāna vispār.

saku jau, ka manuprāt tur ir vakumsistēma....

kurš mondeo?

p.n.

brauc pie dīlera

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Man reiz esītim arī pazuda siltums. Izrādījās radiators aizaudzis pats ar sevi tb nolobījies alumīnijs no iekšpuses. Nomaiņa uz lietotu palīdzēja tikai daļēji.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Marx rakstīja:no kā ta šis nāks? ja nu vienīgi no tās pečkas. BET līmenis jau man zem atzīmes nebija (pie Min IR virs līnijas).. un radiatoriņš Mondeo atrodas diezgan zemu (ja salīdzina piem. ar Audi 80) tuvu grīdai - aptuveni dzinēja vidusdaļā, tā kā šķiruma trūkums kā tāds diez vai varētu būt. nu bet to jau redzēs vakarā..

Vēl aizmirsi piebilst, ka ar visu augsto pečkas atrašanās vietu Audi 80 pečka silda, arī tad, ja izplešanās trauks ir tukšs un par tādiem gaisa burbuļiem man gada laikā vispār nav gadījies dzirdēt

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti