Pazuda salona siltums Mondeo!

Marx Reģ.: 08.04.2003

Laba diena.

Iestājoties aukstajam laikam ir nepieciešamība sildīties arī auto salonā, bet manam Mondeo (2.5 benzīns) šogad kkur pazudis siltums.

Kad motors ir uzkarsis (un pat slēdzās iekšā ventilātors), salonā pūstais gaiss ir vēs vai ja ir silts, tad ļoti īsu brīdi. īstis karstu nevar dabūt.

Ventilātors stādā visos režīmos (izmetu pat salona filtru lai palielinātu plūsmu), virzienu klapes strādā visos režīmos.

biju aizjaucies līdz salona radiatoram, konstatēju, ka tas ir silts tikai tik ilgi kāmēr neieslēdz salona ventilatoru, ja ieslēdz, radiators tiek mometā atdzesēts un siltumu vairs nedod. Tātad ir samazināta šķidruma cirkulācija caur radiatoriņu, jo drusku situmu var dabūt arī ja stāvot uz vietas motors tiek griezts uz 3000 apgriez. tad ir kkāda šķidruma aprite un neliels siltumiņš, bet ar nepietiek lai uzsildītu salonu.

termostata vaina?? ūdens sūkņa vaina?? gaiss (esmu speciāli uz slīpuma (priekš gaisā) uzbraucis, bet nekā)?

Kartonu pieliku priekšā, bet tas arī neko nedod.

IDEJAS?? Ko iesākt?

P.S. vienā forumā lasīju, ka keksam ar identisku problēmu nomainot termostatu situācija tāpat neuzlabojās tātad vaina ir kkur citur..

 
1 2 3
uncsss Reģ.: 05.08.2007
0 0 Atbildēt

Domaju vaina par 99% ir ūdenssūknī.IEPRIEKšEjam autiņam bija tas kas Tew,vainIgs-Udenssūknis,izradījās.Tagad braucu ar citu auto,jau labu laici'nu ka zūd dzeš.šķidrums,esmu iegriezies vairakos servisos un nevienā nevar atrast kur tie'si zūd tosols,bet vakar pats atklāju-- ūdenssūknis laiz garām,braucot krītās līmenis un pečka pārstaj sildīt.,un kad pārstāj sildīt,sāk kāpt temperatūra.Tikai inresanti butu uzzināt,ja temp. uz minūtēm 3-5 uzkāpj līdz 120 gr. braucot--- vai ar to pietiek lai b'utu jau problēmas ar galvas blīvēm un tas jau 3X divu dienu laikā??? ,vēlētos uzzināt citu domas sai sakara,jo neesmu tik zinošs auto lietās

p.s. ja zūd dzeš.šķidrums--var gadīties,ka no pečkas,tādā gadījumā tosols sāks parādīties uz blakussēdētāja paklājiņa!

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
0 0 Atbildēt

Marx rakstīja:

Shiirs rakstīja: paskaties vai udens suukna skriemelim siksna nav pa otru pusi uzlikta un tas suuknis griezhas uz nepareizo pusi. man shitads prikols vienreiz bija, kad dzheki servuisaa lazhu uztaisiija. ilgi nevareju atrast kas par vainu, jo viss itkaa straadaa, bet silto gaisu saak puust tikai virs 3tk apgriezieniem un ito ne ta ka vajadzeetu.

man tur nav variantu, sūknīti piedzen sadalene ar atsevišķu siksnu, neko nevar sajaukt..

vienīgi sūknim ir plastmasas propellers, moš salūzis??

Par versiju, ka aizaudzis radiators- nu nez, šķidrums ir mainīts, bačokā viss tīrs utt

Var jau būt ka kāda atsevišķa klape nestrādā un laiž auksto gaisu garām, bet tad es nebūtu sataustijis, ka pats radiators paliek vēsāks..

Tas ka bačokā viss tīrs vēl neko neizsaka ! Bieži ir vaina pečkas radiatoros, bet ne tāpēc ka tie aizaug, bet tieši pretēji un tad šķidrums vairsn neiet caur visu rdiatoru, bet teiksim tikai caur vienu caurulīti un uzreiz atpakaļ blokā un tad tu nekādu siltumu arī nedabūsi !

Dodu 99% ka tev jāmaina pečkas radiators !

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: vislielākā varbūtība, ka samazināts šķidruma līmenis...

kad man reiz bija fords ar nelielu šķidruma sūcīti.... pirmā pazīme bija tieši salona siltuma iztrūkums.... motors dzesējās normāli, bet salona siltuma cilpā nav cirkulācijas... par to liecina arī uz vietas stāvot 3k apgriezienu dotais siltums

tas, ka radiators aizkaļķojies/aizaudzis ir vismazāk ticamais scenārijs, protams ja nav regulāti liets ūdens no peļķes tosola vietā....

vēl ko derētu paskatīties ir vakumsistēmas veselums - vai tikai tam fordam tur nebija kautkādi vakumpribambasi pečkas vadībai....

Tev izrādījās taisnība!! Pielietais līmenis un trubas elpināšana palīdzēja (kaut nekādi burbuļi neizleca), šodien jau salonā varēja izģērbties

Nekad nebūtu domājis, ka pazemināts līmenis (jo nebija taču zem min atzīmes) radītu tādu problēmu. Labi ka visu auto neizārdīju, mainot pečku utt ) Paldies!

Ear Reģ.: 19.02.2006
0 1 Atbildēt

Uzuala rakstīja:

Marx rakstīja: tikko pielēju līdz max (~700 ml), bija gandrīz minimālais līmenis.

Vakarā braukšu, tad redzēs kas notiks.

ar sho vaidzeeja saakt. veel reekjini ka gaiss iznaaks aaraa.

to teica pirmais

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Ear rakstīja:

Uzuala rakstīja:

Marx rakstīja: tikko pielēju līdz max (~700 ml), bija gandrīz minimālais līmenis.

Vakarā braukšu, tad redzēs kas notiks.

ar sho vaidzeeja saakt. veel reekjini ka gaiss iznaaks aaraa.

to teica pirmais

ursi, tak beidz vienreiz cepties...

tev atšķirībā no manis, fords nekad nav bijis

nu kā tu varētu zināt, ka fordiem ja nav līmeņa, nav salona apkures.... vai trakākais.... kā tu varētu zināt, ka komonreila dīzeļfordiem NAV bākā degvielas sūkņa

fokss Reģ.: 26.10.2006
0 0 Atbildēt

Ja cilvēkam nav ko darīt,tad viņš ņem un iegādājas fordu....un turpmāk par bezdarbību vairs nevar būt ne runas.Pašam ir bijis gan siers,gan tīri pajauns eskorts.vairāk negribu.Nekādas jau nopietnas vainas,tikai šādi kaitinoši sīkumi biezā slānī.

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

fokss rakstīja: Ja cilvēkam nav ko darīt,tad viņš ņem un iegādājas fordu....un turpmāk par bezdarbību vairs nevar būt ne runas.Pašam ir bijis gan siers,gan tīri pajauns eskorts.vairāk negribu.Nekādas jau nopietnas vainas,tikai šādi kaitinoši sīkumi biezā slānī.

FORD= Fix Or Repair Dayly

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

Papildinam tēmu siltums atkal gājis mazumā, vai tik nebūs termostata vaina??? Ventilators kkā bieži slēdzas iekšā, bet no siltuma salonā ne vēsts. Tad kādu brīdi nāk silts, tad atkal pazū!!

motora giešana ap 3K arī vairs nelīdz. ZB jau šitas FORDS!!!

exif Reģ.: 28.09.2006
0 0 Atbildēt

Nomaini termostatu un kurini uz nebeedu

Rashns Reģ.: 12.06.2003
0 0 Atbildēt

Fords ir sūūūūūūūds, es zinu ko saku, no lietotiem fordiem ir jātiek vaļā savādāk naksies tikai piķot servisiem.

Varbūt kads nevelas 95 gada ford mondeo, izskats labs, nav rūsējis un sists, to es garanteju, tiko veikts automatiskās kārbas remonts, spole mainīta, ir arī gāze, bet tā japatīra, motors 2,5 litri, visas extras kas tā laika fordiem bija. Piekare nav nojata,apskate līdz kautkādam maijam laikam.

Cena 1100 ls, nebūtu bijis remonts, atdotu par velti

Cable_guy Reģ.: 12.08.2002
0 0 Atbildēt

Rashns rakstīja: Fords ir sūūūūūūūds, es zinu ko saku, no lietotiem fordiem ir jātiek vaļā savādāk naksies tikai piķot servisiem.

Varbūt kads nevelas 95 gada ford mondeo, izskats labs, nav rūsējis un sists, to es garanteju, tiko veikts automatiskās kārbas remonts, spole mainīta, ir arī gāze, bet tā japatīra, motors 2,5 litri, visas extras kas tā laika fordiem bija. Piekare nav nojata,apskate līdz kautkādam maijam laikam.

Cena 1100 ls, nebūtu bijis remonts, atdotu par velti

Remontu paturi sev un atdod par velti

Cable_guy Reģ.: 12.08.2002
0 0 Atbildēt

Marx rakstīja: Papildinam tēmu siltums atkal gājis mazumā, vai tik nebūs termostata vaina??? Ventilators kkā bieži slēdzas iekšā, bet no siltuma salonā ne vēsts. Tad kādu brīdi nāk silts, tad atkal pazū!!

motora giešana ap 3K arī vairs nelīdz. ZB jau šitas FORDS!!!

"Mīci" tik viņam tās trubas un skaties tosola līmeni sistēmā - ja motors ir uzsilis tiktāl ka ventilators slēdzas iekšā, man domāt ka diez vai tur tad ir termostata vaina.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

es atkal lieku uz pečkas vadības vakuumsistēmu....

ezis666 Reģ.: 10.05.2003
0 0 Atbildēt

FORD=Found On the Road Dead

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: es atkal lieku uz pečkas vadības vakuumsistēmu....

Veca tēma , jaunas skņas tā nu stāv mans vecais arkls garāžā un gaida jauno īpašnieku, pa to laiku ir piezadzies pi$*&ets un pēc pāris mēnešu nedarbinšānas, izbraucot līkumiņu, konstatēju ka pečas klapes nestrādā, un ventilators tikai uz 4 ātrumu darbojas (zemākie nestrādā). KO NU? Kas tur ir ar to vakuma vadību, viš i beigts vai var ko remontēt. Ir kādam piedredze?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

ventilatoram parasti ir tā, ka pirmie ātrumi caur vadības bloku (nu nekāds vadības bloks jau nav - pāris pretestības) un pēdējais pa taisno. tad nu tajā blokā ir kaut kas nosipies. kāds kontakts droši vien.

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: ventilatoram parasti ir tā, ka pirmie ātrumi caur vadības bloku (nu nekāds vadības bloks jau nav - pāris pretestības) un pēdējais pa taisno. tad nu tajā blokā ir kaut kas nosipies. kāds kontakts droši vien.

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: ventilatoram parasti ir tā, ka pirmie ātrumi caur vadības bloku (nu nekāds vadības bloks jau nav - pāris pretestības) un pēdējais pa taisno. tad nu tajā blokā ir kaut kas nosipies. kāds kontakts droši vien.

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: ventilatoram parasti ir tā, ka pirmie ātrumi caur vadības bloku (nu nekāds vadības bloks jau nav - pāris pretestības) un pēdējais pa taisno. tad nu tajā blokā ir kaut kas nosipies. kāds kontakts droši vien.

Fak, kkas nesaslēdzās te forumā

Karoč, tas bloks ir kur? tas kur kloķi vai pie pečkas apaksā'??

Sviestnesis Reģ.: 26.01.2004
0 0 Atbildēt

Atceros vecos labos laikus kad man vēll neauga bārda un piederāja automašina Zaz 965...

tur arī bija problēmas ar apsildi, jo ta bija autonoma , ar kaut kādu tur kvēlsveci darbināma un mēdza regulāri uzsprāgt, noraujot blakus sēdētājam kājas...

nu vismaz tā man stāstīja citi laimīgie Zaz 965 īpašnieki, jo pašam man to salona apsildes agregātu tā arī neizdevās iedarbināt , kamēr man tā automašina piederēja...

nu tad lūk, kā es risināju salona apsildes problēmu..

elementāri....

līdzi ir jāvadā lodlampa, kuru blakussēdētājs laiku pa laikam lai ieslēdz un uzsilda ar to gaisu salonā.....

tikai ir jābūt uzmanīgam lodlampu piededzinot, lai liesma netiek uz sēdekļa un uz citam ugunsnedrošām automašinas detaļām, jo tad var izcelties ugunsgrēks....

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

tas bloks var būt dajebkur pa vidu starp kloķi un ventilatoru. atkarībā no ford inženieru tupuma - var arī bagažniekā iebāzt

Gun_s Reģ.: 15.06.2004
0 0 Atbildēt

"anonimikis

11.11.2008 16:56

tas bloks var būt dajebkur pa vidu starp kloķi un ventilatoru. atkarībā no ford inženieru tupuma - var arī bagažniekā iebāzt"

Reostatu bloks ir pasažiera pusē, pie kājām , turpat, kur pats ventilators, bet!.... Pēc paša novērojumiem, vaina parasti ir pārslēdzējā uz paneļa. Ir gadījies sastapt divas vainas: slikts kontakts štekeros uz slēdža (apsviluši) un, kā rezultāts, sakususi plastmasa slēdža iekšpusē. Līdz ar to, kontakta plāksne tiek aizlieta ar izkusušo plastmasu un kontakta nav. Ceturtais gan mēdz strādāt ja nav apsvilis pienākošais štekeris.

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

Gun_s

Reostatu bloks ir pasažiera pusē, pie kājām , turpat, kur pats ventilators, bet!.... Pēc paša novērojumiem, vaina parasti ir pārslēdzējā uz paneļa. Ir gadījies sastapt divas vainas: slikts kontakts štekeros uz slēdža (apsviluši) un, kā rezultāts, sakususi plastmasa slēdža iekšpusē. Līdz ar to, kontakta plāksne tiek aizlieta ar izkusušo plastmasu un kontakta nav. Ceturtais gan mēdz strādāt ja nav apsvilis pienākošais štekeris.

Taks, vakar parakājos Fordā, konstatēju, ka bija slikts kontakts klapju regulatoram, tāpēc klapes bija "iesprūdušas" vienā pozīcijā. Tagad klapes strādā. Ventilators gan nedardbojas (tikai 4 ātrums), cik vizuāli novēroju, varētu būt ka tiešām sakusuši kontaktiņi iekš ventilatora "selektora" (viduskonsolē).

Varbūt zinu cik tas slēdzis/selektors maksā. jauns vai šrotā?

Marx Reģ.: 08.04.2003
0 0 Atbildēt

Pag, tas slēdzis ir izjaucams (lai varētu konstatēt vainu for sure) jebšu tur sāks lekt ārā atsperītes un pēc tam nebūs savācams tik un tā?

vieplis Reģ.: 09.02.2006
0 0 Atbildēt

Marx rakstīja: Varbūt zinu cik tas slēdzis/selektors maksā. jauns vai šrotā?

Jaunu nevajag, šrotā vajadzētu būt par sakarīgām naudām, ņemot vērā ievērojamo UK donoru skaitu mūsu šrotos. Pats pirku par kādiem 10ls Elkšņos - tiesa gan, pirms vairākiem gadiem.

Marx rakstīja: Pag, tas slēdzis ir izjaucams (lai varētu konstatēt vainu for sure) jebšu tur sāks lekt ārā atsperītes un pēc tam nebūs savācams tik un tā?

Ir izjaucams un sekmīgi savācams, vajag tik\' pacietību un kabatzagļa/pianista pirkstus. Ārā leks atsperītes un - ja gana tālu izjauksi - arī mazas gultņu lodītes .

Pašrocīgi šī lieta darīta pirms 3-4 gadiem, tāpēc atmiņa pašvaka, bet noteikti varu teikt, ka jārok tajā virzienā, ko jau norādīja Gun_s.

Papildus iekopēju (1) linku uz krievu resursu un (2) tekstu, ko pirms 3-4 gadiem šeit rakstīju, kad DM bij\' tāda pati problēma. Mirušos bilžu linkus aizstāju ar jauniem.

(1) Links uz uz krievu resursu:

mondeoclub.ru/...

(2) :

\"Sorry, ja ko nepareizi apsaukāšu - ar elementāro fiziku, spainīti elektrības un detaļu nosaukumiem esmu uz \"Jūs\".

DM rakstīja: Kas varētu būt pie vainas?

Pečkas pretestību bloks, kura dēļ arī sakusis štekeris un vadi pie bloka. Ja vainu neārstēsi, tad tālāk var sakust štekeris pie pozīciju slēdža un pats slēdzis, mehaniski ieciklējoties uz vienu pozīciju.

DM rakstīja: kur atrast?

Pretestību bloks - izņem \'bardačoku\', topi par slieku un mēģini ielocīties ar galvu un redzokļiem tajā vietā, kur priekšas pasaži izstiepj savas apakšējās ekstremitātes. Pretestību bloks ir tā baltā figņa, kas rēgojas tur dziļumā pie pečkas motora, aiz [izņemtā] \'bardačoka\':

keep4u.ru/...

Bildē balts, bet mēdz būt arī ar melnu plastmasas korpusu. Kad izķeksēts ārā, varētu pavērties šāda aina:

mondeoclub.ru/...

mondeoclub.ru/...

mondeoclub.ru/...

Jadabū vietā jauns bloks (vai lietots, kaut vai no angļu mondeo, ar kuriem tagad piegāzti šroti) un vadi ar štekeri.

Varbūt nepareizi atceros, bet šķiet, ka tie četri vadi aiziet tieši uz pozīciju slēdzi, un pa ceļam nav iemuļļāti citu vadu saišķī. Tādā gadījumā, ja šrota donoram jau izrauta viduskonsole un vidus plastmasa (tā, kas uz pečkas slēdžiem), tad var šrotmenim paprasīt noskrūvēt vēl to plastmasu, kas rēgojas pirmās un otrās bildes kreisā stūrī, un, mazliet uz aklo pačakarējoties, tikt pie vadiem un štekeriem vienā gabalā, visā garumā (no bloka līdz slēdzim). Ja man tomēr nav taisnība, tad no šrota donora jānošņikā nost \'vainīgā gala\' vadi ar štekeri.

Tālāk - ielikt vietā jauno pretestību bloku un pielodēt/pievienot jaunos vadus+štekerus. Ja nav garāžas un iespējas lodēt, tad vadus var savienot kaut vai ar parastajiem 220V skrūvējamiem vadu savienotājiem, bet tā rūpīgi un prātīgi, lai vada izolācija \"ielien iekšā\" līdz pat skrūves vietai (jeb pasmelies idejas auto.delfi.lv/... .

Idejas zagtas no www.mirez.co.uk/...

Vēl var iemest mondeoclub.ru/...

meklētājā frāzi \"блок резисторов\", vai palasīt topikus iekš www.fordmondeo.org/...

\"

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti