droseles staavoklja deveejs pie troses spoles
vakuuma trubas, tas melnais suuda membraansuuknis, kuraa ieiet 3 vakuuma trubinjas, un iznaak aaraa 2 vai otraadi....(ja ir tas mezgls vispaar)
droseles staavoklja deveejs pie troses spoles
vakuuma trubas, tas melnais suuda membraansuuknis, kuraa ieiet 3 vakuuma trubinjas, un iznaak aaraa 2 vai otraadi....(ja ir tas mezgls vispaar)
Lai gan-
es neliktos ne zinis....
ar kaaju pietureetu i viss....
tur veel automaat čoks ir, varbuut tas gļuko
tagad tak nav -15 no riita
Zoo rakstīja: Lai gan-
es neliktos ne zinis....
ar kaaju pietureetu i viss....
tur veel automaat čoks ir, varbuut tas gļuko
tagad tak nav -15 no riita
A kur tas čoks?!
Varbūt ir zināms kāds saits priekš volvo, elektriskās shēmas apskatīt utt.(ka piem elcats.ru/saab vai saabfaq.msk.ru/...
Zem -15C iedarbinot noslāpst, ja tur ar kāju apgriezienus, tad ok, uzsilstot strāda labi!
Ar ko sākt!?
--------------------------
Hmm, shitam dzineejam it kaa vajadzeetu buut Motronikam ...940 bez lambadas? Jociigi ...Vispaar tur vajadzeetu buut vienam dauktam, kursh teoreetiski var taisiit ziepes auto ar lielaaku nobraukumu - tukshgaitas apgriezienu regulatoram - novietot kopaa ar visu stellmotoru zem iepluudes kolektora. Ja vinja plunzhers liip aizveertaa staavoklii, tad taads efekts vareetu buut - iedarbinot gaiss iet tikai caur vinju.Man 240/Motronic bij preteejs efekts - jamais pielipa liidz galam atveertaa staavoklii (ar laiku tur tomeer kaut kas uzkraajas no ellas tvaikiem) un iedarbinot dzineejs reeca kaa vaajpraatiigs, bez gaazpedaalja gaaja ap 70 km/h Visu laiku bij jaabremzee, pie krustiem azh bremzes briikshkjeeja Nonjeemam, izmazgaajaam, izzhaaveejaam, uzlikaam atpakalj, viss OK.Notika tas pie bik >200kkm nobraukuma. Mok papeeti to mezglu, ja taadsir, protams.
Crankshaft rakstīja: Zem -15C iedarbinot noslāpst, ja tur ar kāju apgriezienus, tad ok, uzsilstot strāda labi!
Ar ko sākt!?
--------------------------
Hmm, shitam dzineejam it kaa vajadzeetu buut Motronikam ...940 bez lambadas? Jociigi ...Vispaar tur vajadzeetu buut vienam dauktam, kursh teoreetiski var taisiit ziepes auto ar lielaaku nobraukumu - tukshgaitas apgriezienu regulatoram - novietot kopaa ar visu stellmotoru zem iepluudes kolektora. Ja vinja plunzhers liip aizveertaa staavoklii, tad taads efekts vareetu buut - iedarbinot gaiss iet tikai caur vinju.Man 240/Motronic bij preteejs efekts - jamais pielipa liidz galam atveertaa staavoklii (ar laiku tur tomeer kaut kas uzkraajas no ellas tvaikiem) un iedarbinot dzineejs reeca kaa vaajpraatiigs, bez gaazpedaalja gaaja ap 70 km/h Visu laiku bij jaabremzee, pie krustiem azh bremzes briikshkjeeja Nonjeemam, izmazgaajaam, izzhaaveejaam, uzlikaam atpakalj, viss OK.Notika tas pie bik >200kkm nobraukuma. Mok papeeti to mezglu, ja taadsir, protams.
bijabija...
tur viens pats gaisa masas meeriitaajs (melna kaste gaisa trubaa) un viss...92 gazoliins un uz prieksu....
es saku, ka automaatčoks gļuko....
vai sveces/vadi suudiigi
Crankshaft rakstīja: Zem -15C iedarbinot noslāpst, ja tur ar kāju apgriezienus, tad ok, uzsilstot strāda labi!
Ar ko sākt!?
--------------------------
Hmm, shitam dzineejam it kaa vajadzeetu buut Motronikam ...940 bez lambadas? Jociigi ...Vispaar tur vajadzeetu buut vienam dauktam, kursh teoreetiski var taisiit ziepes auto ar lielaaku nobraukumu - tukshgaitas apgriezienu regulatoram - novietot kopaa ar visu stellmotoru zem iepluudes kolektora. Ja vinja plunzhers liip aizveertaa staavoklii, tad taads efekts vareetu buut - iedarbinot gaiss iet tikai caur vinju.Man 240/Motronic bij preteejs efekts - jamais pielipa liidz galam atveertaa staavoklii (ar laiku tur tomeer kaut kas uzkraajas no ellas tvaikiem) un iedarbinot dzineejs reeca kaa vaajpraatiigs, bez gaazpedaalja gaaja ap 70 km/h Visu laiku bij jaabremzee, pie krustiem azh bremzes briikshkjeeja Nonjeemam, izmazgaajaam, izzhaaveejaam, uzlikaam atpakalj, viss OK.Notika tas pie bik >200kkm nobraukuma. Mok papeeti to mezglu, ja taadsir, protams.
Auto ar 500 000 noskrējienu.
Apskatīsies un izstāstīs rezultātu!
Paldies Zoo par saitu, labs!
vOLVO 940 auksts nestrādāt brīvgaitā
Auto 94 g. 2.3l (motora iespejamais kods B230FK 135HP bez lambda zondes )
Zem -15C iedarbinot noslāpst, ja tur ar kāju apgriezienus, tad ok, uzsilstot strāda labi!
Ar ko sākt!?