Eļļa Hondai Civic 5d 1.8 iVtec (2007.g.)

Liepajniex Reģ.: 10.08.2007

Sveiki, Bensona it kā lej Castrol 0w30.

Eļļas nomaiņa ar filtru, darbu un eļļu sanāk ap Ls 80.

Rīga ir diezgān patālu no Liepājas, tāpēc ir doma braukt mainīt motora eļļu uz Klaipēdu (pie Leišiem), vienīgais, ka viņiem ir vai nu "Honda" eļļa, vai "Mobil" :/

Es gribētu tieši Castrol. Diemžēl, šāda eļļa ir diezgan dārga un piemēram Liepāja nedabūnama Pie Leišiem 1L maksā ap 60LTL=12LVL.

Tatad jautājums, kādu eļļu vēl varētu liet šīm dzinējam? Vēlams, Castrol, bet varbūt jūs esat citās domās, par šo jautajumu, kas varētu būt labāk manam dzinējām (marku un tos skaitļus 5w30 utt.).

Domāju, kā ar laiku, pats mainīšu ēļļu nopērkot eļļās filtru un eļļu.

Paldies par uzmanību.

 
1 2 3 4
exif Reģ.: 28.09.2006
0 0 Atbildēt

0W-40 pofig kaads brends..

Liepajniex Reģ.: 10.08.2007
0 0 Atbildēt

exif rakstīja: 0W-40 pofig kaads brends..

ar ko tas ir labaaks/sliktaaks nekaa 0w30? Vai tas ir piemeerotaaks, ziemas vai vasaras apstakljiem?

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

2007 gada auto, tātad vajadzētu vēl būt rūpnīcas garantijām, labāk jau ievērot to, ko rekomendē ražotājs, nevis pašam izdomāt, vai klausīt ko iauto lietotāji iesaka.

Bet vispār domāju, ka pilnīgi vienalga, ja nav paredzēts ar viņu braukt 500 000 km

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Jaunām Hondām, nopērkot, ir minerāleļļa. Ar to ieteicam nobraukt pirmos 5 000 -8 000 km, bet var braukt pirmos 20 000. Mainīt pēc 5 000 - 8 000 km nav prasības, bet rekomendācija. Pēc tam tiek lieta sintētiskā eļļa.

Ieteiktu gan visas apkopes iet pie dīlera, lai nav problēmas ar garantiju. Protams, apkopes nav lēts prieks, maksāt tādu naudu tikai par eļļa maiņu nav forši, bet domāju, ka vēl neforšāk ir čakarēties, ja nepieciešams garantijas serviss. Galu galā, kāpēc pirkt jaunu auto, ja pats sačakarē garantiju?

Liepajniex Reģ.: 10.08.2007
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: 2007 gada auto, tātad vajadzētu vēl būt rūpnīcas garantijām, labāk jau ievērot to, ko rekomendē ražotājs, nevis pašam izdomāt, vai klausīt ko iauto lietotāji iesaka.

Bet vispār domāju, ka pilnīgi vienalga, ja nav paredzēts ar viņu braukt 500 000 km

Ražotājs rekomendē kaut ko ar specifikāciju "ACEA A3/B4" es nez kas tas ir. Minimālā viskozitāte ir 0w20, maksimālā 5w40, tātad tas ko lej Bensonā 0w30 ir tieši par vidu...

Garantija nepazaudēsies, jo Klaipēdā tie leiši ir zem īgauņiem (Hondas pārstāvji baltikā). Es pat domāju, varbūt uz 20 000TA braukt uz leišiem, ja tur sanāks tāpāt vai lētāk

Liepajniex Reģ.: 10.08.2007
0 0 Atbildēt

ibio rakstīja: aaa un vai tik hondām nelej 5W40, vismaz 2003 gada accordam toč lieto.

Es toč zinu, kā 5w40 lēj ne tikai hondām un iet runa nevis par trešā gada accordu, bet gan septītā gada siviku

Liepajniex Reģ.: 10.08.2007
0 0 Atbildēt

kolumbs rakstīja: Jaunām Hondām, nopērkot, ir minerāleļļa. Ar to ieteicam nobraukt pirmos 5 000 -8 000 km, bet var braukt pirmos 20 000. Mainīt pēc 5 000 - 8 000 km nav prasības, bet rekomendācija. Pēc tam tiek lieta sintētiskā eļļa.

Ieteiktu gan visas apkopes iet pie dīlera, lai nav problēmas ar garantiju. Protams, apkopes nav lēts prieks, maksāt tādu naudu tikai par eļļa maiņu nav forši, bet domāju, ka vēl neforšāk ir čakarēties, ja nepieciešams garantijas serviss. Galu galā, kāpēc pirkt jaunu auto, ja pats sačakarē garantiju?

Aizbraucu uz pirmo apkopi pie 5000km - nomainīja minerāleļļu uz sintētisko Castrol 0w30.

Tagad drīz vien būs 12500km - gribu nomainīt šo Castrol (jo mašīna tiek ekspluatēta "smagos" asptakļos

Nākama TA būs pie 20000km - tad arī mainīšu eļļu.

Tad es domāju mainīt eļļu ik pēc 10000km, vai 7000km, atkarībā no tā cik "nojājāšu" autiņu...

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Liepajniex rakstīja:

kolumbs rakstīja: Jaunām Hondām, nopērkot, ir minerāleļļa. Ar to ieteicam nobraukt pirmos 5 000 -8 000 km, bet var braukt pirmos 20 000. Mainīt pēc 5 000 - 8 000 km nav prasības, bet rekomendācija. Pēc tam tiek lieta sintētiskā eļļa.

Ieteiktu gan visas apkopes iet pie dīlera, lai nav problēmas ar garantiju. Protams, apkopes nav lēts prieks, maksāt tādu naudu tikai par eļļa maiņu nav forši, bet domāju, ka vēl neforšāk ir čakarēties, ja nepieciešams garantijas serviss. Galu galā, kāpēc pirkt jaunu auto, ja pats sačakarē garantiju?

Aizbraucu uz pirmo apkopi pie 5000km - nomainīja minerāleļļu uz sintētisko Castrol 0w30.

Tagad drīz vien būs 12500km - gribu nomainīt šo Castrol (jo mašīna tiek ekspluatēta "smagos" asptakļos

Nākama TA būs pie 20000km - tad arī mainīšu eļļu.

Tad es domāju mainīt eļļu ik pēc 10000km, vai 7000km, atkarībā no tā cik "nojājāšu" autiņu...

Kas ir smagi apstakli???Balķus no meža velc vai.Lej pophjuj kadu sintetiku absaluti nekadas starpibas

LyNx8 Reģ.: 21.01.2003
0 0 Atbildēt

Pirmkārt, cik man zināms, "smagi" jāt svaigu autiņu nav ieteicams līdz kaut kādai tur kilometrāžai... Otrkārt, sajūta, ka esi nopircis autiņu uz līzi, bet apkopēm naudu vispār nebiji ieplānojis, tad nu tagad te pats plāno eļļas mainīt utt... Pajautāšu gaužām vienkārši - un ko - borta kompim eļļas maiņas intervālu arī pats resetosi??? Nav jau pavecs vācietis, kuram to ar drāts gabalu var izdarīt...

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

a nau vienkaarshaak pasazvaniit bensoonam un uzjautaat -par ellju ,par leishiem utt. pie bensoona taa eljja 8,5ls/l

Liepajniex Reģ.: 10.08.2007
0 0 Atbildēt

LyNx8 rakstīja: Pirmkārt, cik man zināms, "smagi" jāt svaigu autiņu nav ieteicams līdz kaut kādai tur kilometrāžai... Otrkārt, sajūta, ka esi nopircis autiņu uz līzi, bet apkopēm naudu vispār nebiji ieplānojis, tad nu tagad te pats plāno eļļas mainīt utt... Pajautāšu gaužām vienkārši - un ko - borta kompim eļļas maiņas intervālu arī pats resetosi??? Nav jau pavecs vācietis, kuram to ar drāts gabalu var izdarīt...

Nav ieteicams jāt, līdz 500km, pēc 5000km var (kad jau būs iestrādājušie agregāti) un būs sintētika (man jau tās ir kārtībā).

Nauda apkopēm ir ieplānota. Visas vajadzīgas apkopes es varu iziet, es gribu vienkārši, biežāk mainīt ēļļu. Un no Liepājas °uz rīgu un atpakaļ eļļas mainīšanas dēļ tērēt vismaz 7 stundas ir stulbums, man nav tik daudz laika.

Datoru resetos uz ofic.apkopēm, es vnk gribu biežāk mainīt eļļu.

Ja nezinat līdz kādai kilometrāžai, nav ieteicams jāt, tad kāpēc rakstat? Tante Zina, ar kaut ko dzirdēja, bet es tac neiešu viņai prasīt padomu, kādu eļļu liet? Labāk, neatbildiet šajā tēmā, ja konkrēti nezina atbildi uz manis uzdoto jautajumu. Paldies!

Liepajniex Reģ.: 10.08.2007
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: Ja vari pārbaudīt eļļas izcelsmi, tad ir jēga pirkt "brendus". A tā nav nekādas starpības kas rimi tirgotā carlube pa 2 Ls litrā vai autoveikala mobils par 9 Ls litrā.

Jaunam motoram 0W30, 0W40, lietotam no 5W40 uz augšu.

paldies. bet kāda starpība starp 0w30 un 0w40?

Liepajniex Reģ.: 10.08.2007
0 0 Atbildēt

TDI rakstīja: a nau vienkaarshaak pasazvaniit bensoonam un uzjautaat -par ellju ,par leishiem utt. pie bensoona taa eljja 8,5ls/l

Jau viss ir izprašņāts. Es negribu braukt uz rīgu - prasīs naudu un laiku (80 LVL eļļās maiņa + 20LVL benža+ vismaz 7 stundas laika).

Es nomainītu to eļļu, kaut vai Liepājā, bet man nav eļļās filtrs.

Pie leišu Hondas pārstavjiem tās viss ir, izņēmot 0w30 Castrol eļļu (pie leišiem Eļļas nomaiņa maksā 204 LTL kas ir 40 LVL + 10 LVL benžai + 3 stundas).

Man nav izdevīgi braukt uz benosnu lai nopirktu 5L 0w30 eļļas, jo tas prasīs 6.5stundas laika + 42 LVL par eļļu + 20 LVL benžai)

Liepajniex Reģ.: 10.08.2007
0 0 Atbildēt

Magistrs rakstīja: 0W30 ir nedaudz šķidrāka.

Vispār, nevajag aizrauties ar šķidrām eļļām. Ja nu vienīgi turbo motoram.

Es domāju, ka 0w30 ir tieši tās kas ir vajadzīgs, kārtīgām augstapgrizienu, japāņu, iVtec atmosfērsikajam dzinējam

Liepajniex Reģ.: 10.08.2007
0 0 Atbildēt

ibio rakstīja:

Nu nevajag tev to eļļu mainīt

Paldies, par ieteikumu. Es padomāšu

Liepajniex Reģ.: 10.08.2007
0 0 Atbildēt

Labs i, pakonsultēšos ar \"Bensonu\" un tad visdrīzāk ieliešu Castrol 0w30, Mobil 1 analogu pie leišiem

vadoties pēc šīs tabulas: www.bullenger.no/...

Varbut kādam ar noder

exif Reģ.: 28.09.2006
0 0 Atbildēt

0W-30 ir skjidraaka par 0W-40? Cik saprotu, 0W noraada viskozitaates pakaapi, bet otrs cipars- noturiibu pie lielaakas slodzes (temperatuura, spiediens..) ??? Kura tad sanaak labaaka turbo motoram?

alisters Reģ.: 04.09.2002
0 0 Atbildēt

Liepajniex rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Pirmkārt, cik man zināms, "smagi" jāt svaigu autiņu nav ieteicams līdz kaut kādai tur kilometrāžai... Otrkārt, sajūta, ka esi nopircis autiņu uz līzi, bet apkopēm naudu vispār nebiji ieplānojis, tad nu tagad te pats plāno eļļas mainīt utt... Pajautāšu gaužām vienkārši - un ko - borta kompim eļļas maiņas intervālu arī pats resetosi??? Nav jau pavecs vācietis, kuram to ar drāts gabalu var izdarīt...

Nav ieteicams jāt, līdz 500km, pēc 5000km var (kad jau būs iestrādājušie agregāti) un būs sintētika (man jau tās ir kārtībā).

Nauda apkopēm ir ieplānota. Visas vajadzīgas apkopes es varu iziet, es gribu vienkārši, biežāk mainīt ēļļu. Un no Liepājas °uz rīgu un atpakaļ eļļas mainīšanas dēļ tērēt vismaz 7 stundas ir stulbums, man nav tik daudz laika.

Datoru resetos uz ofic.apkopēm, es vnk gribu biežāk mainīt eļļu.

Ja nezinat līdz kādai kilometrāžai, nav ieteicams jāt, tad kāpēc rakstat? Tante Zina, ar kaut ko dzirdēja, bet es tac neiešu viņai prasīt padomu, kādu eļļu liet? Labāk, neatbildiet šajā tēmā, ja konkrēti nezina atbildi uz manis uzdoto jautajumu. Paldies!

Tu domā, ka te ir akūni krutie gondu speci nolasījušies? Tās pašas tantes Zinas vien iraid...

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Liepajniex rakstīja:

LyNx8 rakstīja: Pirmkārt, cik man zināms, "smagi" jāt svaigu autiņu nav ieteicams līdz kaut kādai tur kilometrāžai... Otrkārt, sajūta, ka esi nopircis autiņu uz līzi, bet apkopēm naudu vispār nebiji ieplānojis, tad nu tagad te pats plāno eļļas mainīt utt... Pajautāšu gaužām vienkārši - un ko - borta kompim eļļas maiņas intervālu arī pats resetosi??? Nav jau pavecs vācietis, kuram to ar drāts gabalu var izdarīt...

Nav ieteicams jāt, līdz 500km, pēc 5000km var (kad jau būs iestrādājušie agregāti) un būs sintētika (man jau tās ir kārtībā).

Nauda apkopēm ir ieplānota. Visas vajadzīgas apkopes es varu iziet, es gribu vienkārši, biežāk mainīt ēļļu. Un no Liepājas °uz rīgu un atpakaļ eļļas mainīšanas dēļ tērēt vismaz 7 stundas ir stulbums, man nav tik daudz laika.

Datoru resetos uz ofic.apkopēm, es vnk gribu biežāk mainīt eļļu.

Ja nezinat līdz kādai kilometrāžai, nav ieteicams jāt, tad kāpēc rakstat? Tante Zina, ar kaut ko dzirdēja, bet es tac neiešu viņai prasīt padomu, kādu eļļu liet? Labāk, neatbildiet šajā tēmā, ja konkrēti nezina atbildi uz manis uzdoto jautajumu. Paldies!

Kapec gribi biežak mainit eļļu???Motoram no ta labak nebus un sliktak ari ne,bet maciņam gan

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

1. Kaa man saka priekshaa OATS elektroniskais katalogs, tad tavaa gadiijumaa laikam ir runa par Civic 1.8i VTEC, bez burta S nosaukumaa.

2. Nu vispaar tavam auto kaa pamata elloshanas materiaals motoram ir paredzeeta ella, kuras viskozitātes klase ir

SAE 0W-20, jaa, "divdesmit!" - tjipa jauna tendence motorellu jomaa, lietot peec iespeejas shkjidraakas ellas t.s. pārsuukneeshanas un ventilaacijas zudumu samazinaashanai. Veciem un vecu konstrukciju auto sho ellu nav veerts liet - buus vairaak miinusu , kaa plusu.

3. Paldies Dievam (a mok Soichiro Hondam? ) ir pieljaujama arii SAE 0W-30 un 5W-30 ellu lietoshana.

4. Darbaspeeju klase ellai benziinniekiem ir prasiita ACEA A1 - (96 vai 9. Taa ir benziinmotoru ellu augstaakaa darbspeeju klase, atshkjiriibaa no diizeljmotorellu klasifikaacijaam.

5. It kaa tavaa dzineejaa vareetu liist iekshaa 3.4 litri ellas.

6. No muusu kantora produktiem visizdeviigaakaa vareetu buut TEXACO HAVOLINE ENERGY 5W-30, ACEA A1-98/ B1-98. Taa ir hidrokrekinga ella, kuru nevar iisti ierindot ne sinteetisko, ne 1/2 sinteetisko ellu viduu Peedeejo gadu bojeviks pasaules meerogaa, un maksaa mazumtirdznieciibaa kaadus 3-4 LVL litraa. Preciizi varu noskaidrot, starp citu buus arii Internetveikalaa. Atsit savu e-pastu uz .

7. Ja negribi, tad jaameklee visrinkjii , pirmais mekleeshanas nosaciijums; ACEA A1-xx, otrais SAE 0W-30, vai 5W-30.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Sorry, nepamaniiju , ka esi Liepaajaa - tad vari aizskriet, piemeeram uz Grobinju, "KINGS" benziintanks (visa firma ir muusu sadarbiibas partneris), tur vajadzeetu buut tai ENERGY.

Liepajniex Reģ.: 10.08.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft rakstīja: Sorry, nepamaniiju , ka esi Liepaajaa - tad vari aizskriet, piemeeram uz Grobinju, "KINGS" benziintanks (visa firma ir muusu sadarbiibas partneris), tur vajadzeetu buut tai ENERGY.

Paldies par izversto atbildi.

Sapratu, ka juus domaajat ka vajag A1/B1, bet vai tad liidz ar to man degvielas pateerinjksh nepalielinaasies?

Man lietotaaja pamaciibaa raxtiits (galvenokārt reklāma):

"Ieteicamā eļļa

[i]Eiropas modeļiem[/i]

Eļļā i galvenā dzinēja darbības un ilgmužības nodrošīnātāja. Vienmēr izmantojiet augstas kvalitātes eļļu ar tīrošām īpašībām. ļoti ieteicams automašīnai visu tā kalpošanas laiku izmantot oriģinālo "Honda" motoreļļū (jā jā smiekli nāk), |ACEA A1/B1" vai "ACEA A3/B3".

Vienmēr izmantojiet oriģīnālo "Honda" motoreļļu vai degvielu ekonomējošo eļļu, uz kuras iepakojum arakstīts "ACEA A1/B41" vai "ACEA A3/B3". Šī eļļa ir radīta, lai samazinātu dzinēja degvielas patēriņu."

Un par to TEXACO eļļu, man jau vienalga nevajag to eļļu pirkt Lilepājā, jo man nav eļļas filtrs :/ sanāk, kā tik un tā eļļu pirkšu tur, kur to mainīšu

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu gribi teikt, ka priekš kosmiskajiem civikiem nevar liepājā eļļas filtru nopirkt? Kaut kā neticu...

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Kāpēc jācenšas atklāt jauna pasaule. Ja ražotājs ir noteicis, ka eļļa jāmaina ik pēc 20 000 km vai reizi gadā, tad tā arī jādara. Nekādu labumu neiegūsi, ja mainīsi biežāk. Ražotājs eļļas maiņas intervālu nav no gaisa parāvis. Gan jau ir veikti pētījumi.

Man liekas, ka tagad lielai daļai auto apkopes ir ik pēc 20 000 km vai 15 000. Nezinu nevienu auto kam būtu ik pēc 10 000. Varbūt vienīgi LADA?

Par filtriem - atbrauc vienreiz uz Rīgu un nopērc 8 gab. Kādam laikam pietiks.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Paldies par izversto atbildi.

Sapratu, ka juus domaajat ka vajag A1/B1, bet vai tad liidz ar to man degvielas pateerinjksh nepalielinaasies?

======================

A1 ir taa sauktaas "Energy Conserving" klases ellas, kuras veicina degvielas pateerinja samazinaashanu. Arii dalja A3 klases ellu taapat veicina degvielas ekonomiju. B1 - B klase attiecas uz vieglajiem diizeljiem, principaa tevi vajadzeetu interesee tikai, vai ir A1 - xx (gadaskaitlis).

Man lietotaaja pamaciibaa raxtiits (galvenokārt reklāma):

"Ieteicamā eļļa

[i]Eiropas modeļiem[/i]

Eļļā i galvenā dzinēja darbības un ilgmužības nodrošīnātāja. Vienmēr izmantojiet augstas kvalitātes eļļu ar tīrošām īpašībām. ļoti ieteicams automašīnai visu tā kalpošanas laiku izmantot oriģinālo "Honda" motoreļļū (jā jā smiekli nāk), |ACEA A1/B1" vai "ACEA A3/B3".

Vienmēr izmantojiet oriģīnālo "Honda" motoreļļu vai degvielu ekonomējošo eļļu, uz kuras iepakojum arakstīts "ACEA A1/B41" vai "ACEA A3/B3". Šī eļļa ir radīta, lai samazinātu dzinēja degvielas patēriņu."

-------------------------

Par A1 un B1 es jau teicu - tevi vajag intereseet vieniigi A1-xx. tam muusu ENERGY vispaar bija tikai benziina kategorija saakumaa (ACEA A1) veelaak naaca klaat diizeljkategorija B1

Un par to TEXACO eļļu, man jau vienalga nevajag to eļļu pirkt Lilepājā, jo man nav eļļas filtrs :/ sanāk, kā tik un tā eļļu pirkšu tur, kur to mainīšu

--------------------------

HVZ, nu var tachu painceeties par filtru tai pashaa Grobinjas "Kings", vai "SD Autocentrs", vai HONDA diilera Liepaajaa nav?

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti