VEGU AUTO

Vieteejais Reģ.: 05.03.2008

Es veeleejos uzzinaat cilveeku atsauksmes par "VEGU AUTO" autoservisu. Tas man ir ljoti svariigi, jo esu lielas izveeles priekshaa, kas skar patieshaam lielus izdevumus.

 
nuhajs Reģ.: 01.06.2006
0 0 Atbildēt

Vismaz virsrakstu slabo pareizi uzrakstīt?

juriz Reģ.: 09.06.2001
0 0 Atbildēt

NU tad tev arī būs patiešām lieli izdevumi.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Tas ATUO ir kaut kur leišos

viestursp Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

Palasi sadaļu Lasītāju pieredze Tur nekas spožs neesot

Raacens Reģ.: 30.01.2004
0 0 Atbildēt

Vieteejais rakstīja: Es veeleejos uzzinaat cilveeku atsauksmes par "VEGU AUTO" autoservisu. Tas man ir ljoti svariigi, jo esu lielas izveeles priekshaa, kas skar patieshaam lielus izdevumus.

Ko ta "gospaģins" grib taisīt virsbūvi, dīzeļmotoru, varbūt benzīna, varbūt automātisko kārbu varbūt ne. Starp ko ta izvēlēsies: starp taisīt netaisīt, vai starp diviem remonta kantoriem?

viestursp Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

viestursp rakstīja: Palasi sadaļu Lasītāju pieredze Tur nekas spožs neesot

Lasītāju atsauksmes

F323F Reģ.: 27.01.2004
0 0 Atbildēt

Man pirms gadiem 4iem bija ļoti slikta pieredze.

Sablieza auto un apdrošinātāji nosūtīja pie viņiem, neviena lieta nebija sataisīta kā vajag, kamēr neparādija ar pirkstu, tāda lieta kā plaukts ritošajai bija pieskrūvēts tik cik ar pliku roku var, radiatoram bačoku aizķepināja ar plastelīnam līdzīgu masu, kas pēc 2 km nobraukšanas atlipa.. visu cieņu, bet radiatoru man apsolīja citu uzlikt tiklīdz dabūšot (tā arī nedabūju, jo viens supersportists man to auto sadauzīja norakstīšanai ieskrienot man sānos) tāds sīkums kā bākas atliešana ir standarta procedūra...

Remontēja man visu ~2 mēnešus, par to, ka detaļu krāsas atšķīrās pat nevajadzētu pieminēt, jo tas uz visa pārējā fona bija sīkums..

DAGERS Reģ.: 29.11.2007
0 0 Atbildēt

Cik cilvēku,tik viedokļu un biežāk jau raksta to kas ir slikts,bet kad viss ir sataisīts O.K. tad jau par to sen ir aizmirsts un maz kurš pirkstu pakustinās ko labu uzrakstīt Taču liela kantora specifika ir daudz cilvēku un ne jau visi ir godprātīgi,diemžēl.Tāpēc varu teikt,ja ir paredzams nopietns projekts un ja ir darīšana ar apdrošinātājiem,tad labāk ņem $$$ un meklē labu privātmeistaru vai arī painteresējies provinces servisos,kur gan izcenojumi mazāki,gan par skaidru naudu attieksme pozitīvāka

Veģi nav sliktākais serviss nelieliem un vid. remontiem.Taču termiņus un darba procesus pēc iespējas vēlams kontrolet jebkurā servisā,jo personīgi es,vairs īsti neuzticos nevienam.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

kraasotaajs- daltonikjis...pienjeemeejs raspizgjajs kursh neatceraas kas soliits (pieraxtiits) soliijumi kaa no paarpilniibas raga...kvalitaate- ar miinus ziimi

katraa gadiijumaa...ja suuta uz turieni apdroshinaataaju taameetaajs alja eksperts- pajautaa cik % jams no taa sanjem

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Necik nesaņem

Varu iedot īpašnieka koordinātes, varēsit personīgi viņam visu pastāstīt

Kaut gan, ja pavisam godīgi, ar kadriem tadag ļoti čābīgi...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

ja nekljuudos Valdis tur tads bij... bet zvaniit nebij jeegas... nu diktam aiznjemts bija

par sheeminjaam...neba nu man Tev vinjas jaastaasta... pats labi zini kaa tas notiekaas pie noteikuma ka pienjeemeejs un eksperts/taameetaajs (hvz kaa pareizi bij) ir labi paziistami

Sheps Reģ.: 05.09.2002
0 0 Atbildēt

Taisa labi + daargi, bet loti ilgi, muuziigaas atmazkas, ka pasuutiitas deatalas un jau naakamais, kurs brauks uz stenda buus tiei tavs auto utml...

KSI Reģ.: 29.10.2003
0 0 Atbildēt

Viņiem pilnīgi NOTEIKTI ir vienošanās ar apdrošinātāju ekspertiem. Vismaz pirms gadiem 4 bija. Man ar šamējiem bija ļoti rūgta pieredze:

pirmajā reizē - apdrošinātāju eksperts (šķiet, Parex) mēģināja uzspiest šamējos, bet tā kā šos pirmo reizi dzirdēju, paņēmu apstiprināto tāmi, un aizgāju uz savu servisu (ne kaktenieku, bet arī pietiekami zināmu). Kaut kā sanāca tā, ka auto tika sataisīts par to ciparu, bet tas eksperts pēkšņi bija «saslimis», kaut ko nebija parakstījis, un viņa kolēģis šo remonta ciparu samazināja uz pusi... Bija kašķis ...

Otrajā reizē - skāde nebija liela, parakstījos uz šamējiem. Bet tad bija jāgaida rindā. Ok. Kaut kā jau bija sataisīts, bet pavirši ar stulbām kļūdām (piemēram - nomainīts pagrieziena rādītājs, taču ieskrūvēta atpakaļ vecā spuldzīte, kas fiziski bija vesela, bet, trieciena rezultātā, protams, beigusi savu dzīvi).

Kad biju servisā runāties (neatceros par ko), redzēju, ka pret mana auto sānu ir atstutēts jauns spārns, kas paredzēts blakus auto. Pēc pirmās mazgāšanas konstatēju, ka tieši tajā vietā ir 30cm švīka - skaidrs, ka spārns bija kritis, un slīdot noskrāpējis manu auto...

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Tas ATUO ir kaut kur leišos

Centi, tev ķipa jāliek

pedaalis Reģ.: 27.04.2004
0 0 Atbildēt

Atbraucām pēc auto kas ar divu nedēļu kavēšanos bija gatavs. Auto pieņemšanas brīdī novērtējām padarīto. Aizmugure viss skaisi sataisīts. Dodamies uz a/m priekšu - nekas nav darīts - reste joprojām lupatās, lukturis kā sadauzīts tā arī stāv, spārns un haube nerunājot nemaz par v/n - nekas nav remontēts. Apdrošinātājs APSTIPRINĀJA VIŅU PIESTĀDĪTO TĀMI kur arī priekšas remonts bija iekļauts. Izcēlās jezga servisā. Kāds it kā dabūja pa biksēm un PĒC MĒNEŠA auto bija jau kārtībā. darba kvalitātes ziņā kā nespeciālistam kur piesieties nebija.

TDI Reģ.: 29.01.2002
0 0 Atbildēt

Vegjos ( Slokaa ) tika restaureets , uz jumta pabijis , autoss . par terminjiem njepomnju , sen tas bija , citaadi viss bij kedaa labaaks nekaa 'do' , jo 10 gados izljodziitaa buuda vairs neljodzijaas un naakamais 'laimiigais iipashnieks' neticeeja ka jumc ir mainiic utt. darbinji sadariiti

P.S. kraasa bija mella nemetaalika , tur kljuudiities bij neiespeejami

krix Reģ.: 04.10.2002
0 0 Atbildēt

Ja tie ir tie paši, kas Vienības gatvē, tad "bleķinieki" viņi ir labi. Zinu ka auto-lego viņiem iznāk labi. Mans blieztais Renis pie viņiem aizgāja.

Bet vēl labāki viņi ir "papīrnieki", īpaši sadarbībā ar Parex. Vismaz viens Parex akceptēts expertu kantoris tur bāzējās.

Bet kvalitāte klibo visur, arī pazīstams īpašnieks nav panaceja. Labāk pats vai kāda uzticama persona regulāri piebraukā un izčeko. Vai arī Magistra variants ņem kāpostu un frišini atpakaļ pie pazīstamiem kaktu džekiem.

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: ja nekljuudos Valdis tur tads bij... bet zvaniit nebij jeegas... nu diktam aiznjemts bija

par sheeminjaam...neba nu man Tev vinjas jaastaasta... pats labi zini kaa tas notiekaas pie noteikuma ka pienjeemeejs un eksperts/taameetaajs (hvz kaa pareizi bij) ir labi paziistami

Valdis, Valdis

Par shēmiņām runājot - jā, bet nu ne jau eksperti ir tie, kas tur kaut ko saņem

btw, pieņēmēji ar ekspertiem tur savā starpā pat plēšās

Tik nedomā, ka aizstāvu tur kādu. Kad pašam bija nepieciešamība, remontēju savu drapaku citur...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

viss kaa vienmeer- no situaacijas atkariigs

hvz.. vai tik tepat ieksh atsuuxmeem par servjiem ar varen nelaagu vaaru bij Tavs vaardabraalis piemineets... laikam jau neiru vieniigais kas uz to traapiija

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

A tur vairs nav neviens cits, uz ko trāpīt pieņemšanā

Normāls kadrs it kā, hvz, moš sliktā omā bija?

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja: A tur vairs nav neviens cits, uz ko trāpīt pieņemšanā

Normāls kadrs it kā, hvz, moš sliktā omā bija?

teoreetiski- piekriitu normaals... bet tikko aiziet runa par kasjakiem kas sataisiiti- vai terminjiem- ataa ...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

P.S. par to slikto omu- kas jamajam- meeneshreizes vai? 2x shitie gaajieni...

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

teoreetiski- piekriitu normaals... bet tikko aiziet runa par kasjakiem kas sataisiiti- vai terminjiem- ataa ...

Da bardaks tur bieži vien ir. Tāpēc jau tās rindas sakrājās. Un viņš ir tas cilvēks, kurš klientam par kasjakiem un termiņiem atskaitās. Tāpēc dažreiz tāds nervozs paliek, kad Tu ar tiem pašiem jautājumiem esi desmitais dienā. Negribētu es tā strādāt.

A galvenajam tur pofig - ka tik saraust vairāk.

Rindas ir ne tikai tur. Vari pamēģināt pierakstīties uz virsbūves remontu pie lexus dīlera. Vot tur redzēsi, kas ir rinda

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Plus vēl tie kadri (šoreiz klienti), kuriem "tā plaisa pirms avārijas nu točno nebija, kāpēc nav salabots" Un tādu ir dafiga

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

teoreetiski- piekriitu normaals... bet tikko aiziet runa par kasjakiem kas sataisiiti- vai terminjiem- ataa ...

Da bardaks tur bieži vien ir. Tāpēc jau tās rindas sakrājās. Un viņš ir tas cilvēks, kurš klientam par kasjakiem un termiņiem atskaitās. Tāpēc dažreiz tāds nervozs paliek, kad Tu ar tiem pašiem jautājumiem esi desmitais dienā. Negribētu es tā strādāt.

A galvenajam tur pofig - ka tik saraust vairāk.

Rindas ir ne tikai tur. Vari pamēģināt pierakstīties uz virsbūves remontu pie lexus dīlera. Vot tur redzēsi, kas ir rinda

nez... bijushais chiifs IS sablieza... peec meenesha bij apakaljaam...

a par jautaajumiem- arii servju sisteema +- i zinaama- taadeelj - nekaadas lirikas... preciizi bez baxtiishanaas... terminji... un ar sapratni ja no pasha saakuma pasaka ka iespeejama kaveeshanaas... bet nu ja ir taa ka saakaas cuukaashanaas jau pie redlaina... nu sorre... neviens nelika muti virinaat un soliit bez tam... no taa transporta manis pasha naudinja ar bij atkariiga... taa ka...

da nu... lai jamie dziivojaas un darbojaas... pats uz turieni nebraukshu un citiem ar neieteikshu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti