10w40 jau nebus biezaka
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
5W40 - tīri finansiāli 5W40 iznāk izdevīgāk, jo 10W40 - kalpo 10000km, 5W40 15000km - skaiti pats. Bet kādas eļļas ieteicams liet Tev ir rakstīts servisa grāmatiņā, parasti ir aba gan 10W40, gan 15W40 - un eļļas kvalitāte ir atkarīga no ražotāja.
Izvēlies mobile, carlube, castrol vai ja ir liels nobraukums var pamēģināt xado.
nedrīkst liet 5w30, 10w30 vai 15w30
tas visticamāk ir arī servisa grāmatiņā rakstīts ar trekniem burtiem...
es ieteiktu 5w40 vai 5w50
Magistrs rakstīja:
viestursp rakstīja: 5W40 - tīri finansiāli 5W40 iznāk izdevīgāk, jo 10W40 - kalpo 10000km, 5W40 15000km - skaiti pats. Bet kādas eļļas ieteicams liet Tev ir rakstīts servisa grāmatiņā, parasti ir aba gan 10W40, gan 15W40 - un eļļas kvalitāte ir atkarīga no ražotāja.
Un cik tad kalpo 0W40? 20 000
15000km
x-viņu zina cik mērcis ir noteicis eļļas maiņu...
komonreila turbodīzelim tas brīvi varētu būt arī 20000 vai vismaz reizi gadā, bet ar atrunu, ka ja sēž korķos uttt, tad eļļa jāmaina biežāk...
vispār jau nobrauktie km nav nekāds rādītājs motora darbam - motorstundu jēdziens būtu precīzāka definīcija.... vai motora apgriezienu skaits
mainīju eļļu vienā servisā (abas reizes castrol 5W40). uzlika lapiņu, ka nākamā reize pēc 15K. tagad citā servisā ar to pašu eļļu uzlika lapiņu, ka maiņa pēc 10K
Magistrs rakstīja:
anonimikis rakstīja: mainīju eļļu vienā servisā (abas reizes castrol 5W40). uzlika lapiņu, ka nākamā reize pēc 15K. tagad citā servisā ar to pašu eļļu uzlika lapiņu, ka maiņa pēc 10K
Normāliem auto maiņas intervālu ieprogrammē. Lapiņas uzliek tikai attiecīgā iestādē uz nagliņas.
Nu tad jau 70% auto ir nenormāli
Normāli,ja vien nav pofigs par motoru,eļļu ir jāmaina ik pēc 10kkm,neskatoties kāda tā ir. Var jau kā Fordiem rakstīts ik pēc 25,bet kas būs,kad uz odo būs virs 250 ???
TKO rakstīja: Gribu redzēt kompetentu atbildi par eļļas izvēli 2001.gada MB dīzelim 320 CDI. Liet jau klasisko 10W40 vai tomēr 5W.
Jau iepriekš pateicos.
ei, a pie Tevis, pa pilota palīgu (piedzērušus valstsvīrus un tml varavīksni no lidaparāta ārā sviest varu) var?
ja nopietni - pussintētiku lej...
ZZXX rakstīja: Normāli,ja vien nav pofigs par motoru,eļļu ir jāmaina ik pēc 10kkm,neskatoties kāda tā ir. Var jau kā Fordiem rakstīts ik pēc 25,bet kas būs,kad uz odo būs virs 250 ???
nu un kas tad būs? nekas nebūs! normāli motori bez īpašām problēmām iet visus 350-400K. Labi motori 600K un vairāk.
anonimikis rakstīja:
ZZXX rakstīja: Normāli,ja vien nav pofigs par motoru,eļļu ir jāmaina ik pēc 10kkm,neskatoties kāda tā ir. Var jau kā Fordiem rakstīts ik pēc 25,bet kas būs,kad uz odo būs virs 250 ???
nu un kas tad būs? nekas nebūs! normāli motori bez īpašām problēmām iet visus 350-400K. Labi motori 600K un vairāk.
kā kopj...
Tur jau tā lieta, ka vācu manuālī nav par eļļas tipa maiņām...jo nav laikam domāts vispār zināt kāda tieši eļļa ir motorā. Galvenais, ka ir līmenis OK, ko parāda arī kompis un odometra rādījums, cik ir atlicis braukt ar šo eļļu, kuru ieprogrammē pie kārtējās eļļas maiņas.
Vairāk tomēr sliecos uz 5W40, bet ja skatās reāli - autiņam 7 gadi..var jau sākt pāriet uz 10W40 ehhh.
Zvanīju uz TUF, šiem eļļa maksā 8,5Ls/L un maiņa 65Ls ..kopā sanāk nenormāls cipars
TKO rakstīja: Tur jau tā lieta, ka vācu manuālī nav par eļļas tipa maiņām...
tur IR konkrēta marka dota...
protams, ka tādu ciparu maksāt ir neprāts, lej 5W40, jebkurā normālā servisā, kaut vai esso uz valmieras un bruņinieku stūra pie piena kombināta, esmu tur savlaik mainījis-serviss ok, cenas ok, par 10W40 šim auto vispār nevajadzētu domāt, jo nav jau vairs 80 to gadu tehnoloģijas 2000 gadu motoros. Es braucu ar opel vectra 2003, 2,0 dti un leju 5W40 Carlube - maiņa (darbs/filtrs/eļļa) izmaksāja 45 Ls.
viestursp rakstīja: protams, ka tādu ciparu maksāt ir neprāts, lej 5W40, jebkurā normālā servisā, kaut vai esso uz valmieras un bruņinieku stūra pie piena kombināta, esmu tur savlaik mainījis-serviss ok, cenas ok, par 10W40 šim auto vispār nevajadzētu domāt, jo nav jau vairs 80 to gadu tehnoloģijas 2000 gadu motoros. Es braucu ar opel vectra 2003, 2,0 dti un leju 5W40 Carlube - maiņa (darbs/filtrs/eļļa) izmaksāja 45 Ls.
jap, pļē... prosto ļej,,,
Yetti rakstīja:
viestursp rakstīja: protams, ka tādu ciparu maksāt ir neprāts, lej 5W40, jebkurā normālā servisā, kaut vai esso uz valmieras un bruņinieku stūra pie piena kombināta, esmu tur savlaik mainījis-serviss ok, cenas ok, par 10W40 šim auto vispār nevajadzētu domāt, jo nav jau vairs 80 to gadu tehnoloģijas 2000 gadu motoros. Es braucu ar opel vectra 2003, 2,0 dti un leju 5W40 Carlube - maiņa (darbs/filtrs/eļļa) izmaksāja 45 Ls.
jap, pļē... prosto ļej,,,
Atkal nenāk miegs?
msh rakstīja:...
Atkal nenāk miegs?
da nē, kožu...
Yetti rakstīja:
msh rakstīja:...
Atkal nenāk miegs?
da nē, kožu...
Uzminēju
msh rakstīja:
Yetti rakstīja:
msh rakstīja:...
Atkal nenāk miegs?
da nē, kožu...
Uzminēju
ko tieši?
Tikko izgāju kursus tieši par autopreci. Labāks protams ir 5w40, efektivitāte ir vienlīdz laba tik pie lielākām temperatūras amplitūdām. Cik zinu pēc tabulas, tad pie - 30 10w40 paliek jau kristālisks vai jau ievērojami biezāks, kur sekas - grūtāk un ilgāk būs mašīnu piešķilt, bet 5w40 vēl saglabās savas īpašības tādā temperatūrā. Tieši tādēļ arī atšķirās cenas. Tavā gadījumā ieteiktu 5w40. TAs viss ko zinu, bet spečuks nekāds neesmu....
viestursp rakstīja: 5W40 - tīri finansiāli 5W40 iznāk izdevīgāk, jo 10W40 - kalpo 10000km, 5W40 15000km - skaiti pats. Bet kādas eļļas ieteicams liet Tev ir rakstīts servisa grāmatiņā, parasti ir aba gan 10W40, gan 15W40 - un eļļas kvalitāte ir atkarīga no ražotāja.
neskatās uz šiem cipariem un kilometrāžu, bet gan cik ražotājs kilometrus norādījis un braukšanas režīmu ( pilsēta vai ārpus tās). JA pa pilsētu tikai tiek braukts tad ieteicams jau laicīgāk mainīt eļļu... Tās ir pilnīgas pasakas, ka 5w40 būs jāmaina vēlāk eļļa nekā 10w40
Legenda rakstīja: Tikko izgāju kursus tieši par autopreci. Labāks protams ir 5w40, efektivitāte ir vienlīdz laba tik pie lielākām temperatūras amplitūdām. Cik zinu pēc tabulas, tad pie - 30 10w40 paliek jau kristālisks vai jau ievērojami biezāks, kur sekas - grūtāk un ilgāk būs mašīnu piešķilt, bet 5w40 vēl saglabās savas īpašības tādā temperatūrā. Tieši tādēļ arī atšķirās cenas. Tavā gadījumā ieteiktu 5w40. TAs viss ko zinu, bet spečuks nekāds neesmu....
shii ziema iipashi izceelaas ar salu -30
galvenais ir eljas kvalitaate,un tikai taapeec leju sinteetiku,jeb 5W-40.
a paaris santiimus var ietaupiit lejot 10W-40 ,jeb pusiiti sinteetikas.
mineraalo es nelietu 15W-40.
kaa jau teicu galvenais ir kvalitaate.
Legenda rakstīja:
viestursp rakstīja: 5W40 - tīri finansiāli 5W40 iznāk izdevīgāk, jo 10W40 - kalpo 10000km, 5W40 15000km - skaiti pats. Bet kādas eļļas ieteicams liet Tev ir rakstīts servisa grāmatiņā, parasti ir aba gan 10W40, gan 15W40 - un eļļas kvalitāte ir atkarīga no ražotāja.
neskatās uz šiem cipariem un kilometrāžu, bet gan cik ražotājs kilometrus norādījis un braukšanas režīmu ( pilsēta vai ārpus tās). JA pa pilsētu tikai tiek braukts tad ieteicams jau laicīgāk mainīt eļļu... Tās ir pilnīgas pasakas, ka 5w40 būs jāmaina vēlāk eļļa nekā 10w40
Pilnīgas muļķības esi te sarakstījis. Galīgu stulbumu gvelz. Viss atkarīgs no ražôtāja noteiktā maiņas intervāla. Sintētikai kvalitātes līkne strauji krīt pie noteikta nobraukuma, turpretī pusintētikai pakāpeniski. Tā kā, nemels niekus.
5W40 vai 10W40 ???
Gribu redzēt kompetentu atbildi par eļļas izvēli 2001.gada MB dīzelim 320 CDI. Liet jau klasisko 10W40 vai tomēr 5W.
Jau iepriekš pateicos.