Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Amerikas V8 VS vācieši.

Gregers Reģ.: 26.02.2008

Amerikas V8 VS vācieši.

 
1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Dzonijs_007 rakstīja:

Gregers rakstīja:

Setup rakstīja: Amo autiņus subjektīvi var salīdzināt ar mobīlajiem telefoniem - Samsung ir labs, daudz kur pārspēj Nokia un SE, bet kaut kā tomēr pietrūks, ja gribi lai būtu super, pašam jāpieliek roka, respektīvi, jāpačo, jāpāršuj utt, galu galā sanāks izcils produkts, kurš tad arī pārspēs citus. Amīšiem tieši tas pats, dažos aspektos tiešām labs, bet līdzi nevelk EU autiņiem, bet ja pieķers klāt, tad var no viņiem dabūt visu pārējo. Tikai jautājums ir, vai cilvēki ir tam gatavi? (pašam ņemties...) Jo vienkāršāk ir paņemt gatavu autosu, kuram nekas nav vairs jādara.

Bet nu katram savs, personīgi man arī labāk patīk amerikāņi.

Es dr'iz'ak sal'idzin'atu ar SE telefoniem, viss nepiecie'samais ir standart'a, bet ja kas trukst pieliec kl'at.

Roku jau nav jaliek, tikai janodod salona pie uzlabot'ajiem.

Piem. A6 1998=9000 eur, 300m 1999 ir 5500 eur, starp'ibu ap'ed-1000 savest kart'ib'a, 1000 audio sagatavosana(DVD, vibro izol'acija' skanjas izol'acija) 1000 smuki, viegli diski un pul'e'sana, sakop'sana viz'u'ali, 1500 atliek fant'azijas lidojumam, kas nu kuram pr'at'a, citam aerografija, citam turbo un chiposana, citam vel kas.

A6 1999.g nemaksaa 9K EUR saakas no 6K EUR un normaalu jau var dabuut no 7K EUR.

Un 99% pirceeju nav nekaadas veeleesanaas nonemeties ar kaut kaadaam papildus audi instalaacijam un vibroizolaacijaam, nopeerk un brauc.

VArbuut veel gribeesi teikt ka arī BMW ir suudiigaaka vadaamiiba par 300M

Par CTS jau ir cits staasts taa ir daudz labaak masiina par 300M jo taa ir taisita Eiropas tirgum. Esmu izbraucis ar 2005.g CTS un tiesaam gan vadaamiiba gan tas kaa iet paari bedreem ir vienkaarsi super arii skanas izolacija ir laba, dizains lielisks. Un ja ASV pateicoties zemajam bakša kursam 2006.g CTS var dabuut ~ no 15K EUR tad taa jau vairs galiigi nav slikta izveele.

Par nevēlēšano taisīt tev taisniba, tāpēc jau lielākā daļa brauc ar širpotrebu!

Un kad meklēj auto tad lētāk par 6k LVL neko pērkamu starp A6, A8 neatradu un nēesmu redzējis vispār!!!

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Vienai daļai patīk braukt sajūtot katru ceļa pumpu, otrai daļai tā lai, dzerot kafiju, nejustu bedres, trešajiem vienalga, ka tik lētāk.

Un ir bezjēdzīgi strīdēties, kas ir labāk

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Dzonijs_007 rakstīja:

Gregers rakstīja:

Setup rakstīja: Amo autiņus subjektīvi var salīdzināt ar mobīlajiem telefoniem - Samsung ir labs, daudz kur pārspēj Nokia un SE, bet kaut kā tomēr pietrūks, ja gribi lai būtu super, pašam jāpieliek roka, respektīvi, jāpačo, jāpāršuj utt, galu galā sanāks izcils produkts, kurš tad arī pārspēs citus. Amīšiem tieši tas pats, dažos aspektos tiešām labs, bet līdzi nevelk EU autiņiem, bet ja pieķers klāt, tad var no viņiem dabūt visu pārējo. Tikai jautājums ir, vai cilvēki ir tam gatavi? (pašam ņemties...) Jo vienkāršāk ir paņemt gatavu autosu, kuram nekas nav vairs jādara.

Bet nu katram savs, personīgi man arī labāk patīk amerikāņi.

Es dr'iz'ak sal'idzin'atu ar SE telefoniem, viss nepiecie'samais ir standart'a, bet ja kas trukst pieliec kl'at.

Roku jau nav jaliek, tikai janodod salona pie uzlabot'ajiem.

Piem. A6 1998=9000 eur, 300m 1999 ir 5500 eur, starp'ibu ap'ed-1000 savest kart'ib'a, 1000 audio sagatavosana(DVD, vibro izol'acija' skanjas izol'acija) 1000 smuki, viegli diski un pul'e'sana, sakop'sana viz'u'ali, 1500 atliek fant'azijas lidojumam, kas nu kuram pr'at'a, citam aerografija, citam turbo un chiposana, citam vel kas.

A6 1999.g nemaksaa 9K EUR saakas no 6K EUR un normaalu jau var dabuut no 7K EUR.

Un 99% pirceeju nav nekaadas veeleesanaas nonemeties ar kaut kaadaam papildus audi instalaacijam un vibroizolaacijaam, nopeerk un brauc.

VArbuut veel gribeesi teikt ka arī BMW ir suudiigaaka vadaamiiba par 300M

Par CTS jau ir cits staasts taa ir daudz labaak masiina par 300M jo taa ir taisita Eiropas tirgum. Esmu izbraucis ar 2005.g CTS un tiesaam gan vadaamiiba gan tas kaa iet paari bedreem ir vienkaarsi super arii skanas izolacija ir laba, dizains lielisks. Un ja ASV pateicoties zemajam bakša kursam 2006.g CTS var dabuut ~ no 15K EUR tad taa jau vairs galiigi nav slikta izveele.

Ak jā...BMW vadās labi...trassē...bet uz ielas nafig to raustīgumu!!! U trassei arī labāk izvēlos Audi quatrro va ko līdzīgu jo BMW trassē izjūk pa div apļiem! Pārbaudīts ar jaunu M3, pēc 15 min biķernieku trassē vajadzēja 5 dienas un gandrīz div štukas lai savestu kārtībā!!!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

tadsjautues rakstīja:

Gregers rakstīja: Fakti no čoma grāmatvedības.

Chrysler Vision 1995 gads 3.5l dzinējs.

pirkts jauns iekš Ņujorkas un brauc līdz šim brīdim

Noskrējiens 612k km

kopā iegūldīti 5208 LVL remontos.

Viņa sievas A6 2.5 TDi, 2000 gads.

Pirkts jauns Latvijā.

301k km

Kopā iegūldīti 4291 LVL

Itogo amo= 5208 dalīts uz 12 gadiem=434 LVL

Audi=4291 dalīts uz 7 gadiem=613 gadā LVL

Savus izdevumus varēšu dot kad vēl vienu gadu būšu nobraucis, pagaidām ir nobraukts gads un septiņi mēneši un iegūldīts remontos 175 LVL, taisīts viss ko norādija serviss+ ap k labojot kuinjas kuras pielaida Atlas Motors.

Šajā summā protams neiekļāvu eļlas kārbai un citus šķidrumus.

but vinjai iepriekshejaaas paaudzes A6 tad tas cipars buutu krietni savadaaks

Piekrītu! Bija mums ģimenē vienu brīdi universwālis, izturības ziņā identisks 300m, bet drusku dārgākas detaļas un elektronika no gadiem ik pa laikam gļukoja, tad pie 470k nobruka motors un nolēmu ka jāiemidzina gotiņu =)

GirtzB Reģ.: 18.03.2002
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja: [

Amo āda asociējās ar labiem mājas dīvāniem un kvalitatīvām ādas jakām, bet vācu āda ar lētu ķīniešu dermantīna jakas un smaržo nevis pēc ādas, bet vītinātām zivīm!

Īsteni amo auto ir lieli, stabili, vienmēr pietiekami jaudīgi un izturīgi, īstens vācietis ir 'pelēks', mazjaudīgs, cietu, neērtu sdalonu, samudrītu, niķīgu motoru un drebelīgu piekari! Gan amo, gan vāciešiem protams ir atkāpes no normas, bet tendence nosaka kopskatu.

precīzi ačgārni. Amo auto ir pilns visādu aizstājēju(pie tam zemas kvalitātes).

GirtzB Reģ.: 18.03.2002
0 0 Atbildēt

hvz BMW nekur neraustās.

Jāpiekrīt vien būs Arbam

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Vienai daļai patīk braukt sajūtot katru ceļa pumpu, otrai daļai tā lai, dzerot kafiju, nejustu bedres, trešajiem vienalga, ka tik lētāk.

Un ir bezjēdzīgi strīdēties, kas ir labāk

Es jau arī par to pašu, BET, tieši vācu BMW 0000 ražojumu īpašnieki

neliek citu marku īpašniekus mierā, jo lūk tie nebraukā ar tādām pelēkām kastēm!!!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

GirtzB rakstīja:

Gregers rakstīja: [

Amo āda asociējās ar labiem mājas dīvāniem un kvalitatīvām ādas jakām, bet vācu āda ar lētu ķīniešu dermantīna jakas un smaržo nevis pēc ādas, bet vītinātām zivīm!

Īsteni amo auto ir lieli, stabili, vienmēr pietiekami jaudīgi un izturīgi, īstens vācietis ir 'pelēks', mazjaudīgs, cietu, neērtu sdalonu, samudrītu, niķīgu motoru un drebelīgu piekari! Gan amo, gan vāciešiem protams ir atkāpes no normas, bet tendence nosaka kopskatu.

precīzi ačgārni. Amo auto ir pilns visādu aizstājēju(pie tam zemas kvalitātes).

Aaaaa...joptv...tu vispār esi ādreiz pabijis amo auto?! Neko izņemot ādu un tu tur neredzēsi!!! Lētais gals tipo Buick jā, viss no plikas plastmasas, bet tie auto arī maksā 15-17k eur.

Cadillac, Chrysler i td plastmasa ir tikai centrālajā konsolē, viss pār;ejais vainu mīksts audums vai bieza, gruntīga, izturīga āda!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

GirtzB rakstīja: hvz BMW nekur neraustās.

Jāpiekrīt vien būs Arbam

BMW savas cietās piekares dēļ reaģē uz katru risi un katru plaisiņu, brauc kā pajūgā! Trassē tāda piekare ir ok, bet cik bieži BMW Latvijā izbrauc trassē? Pietam vācu saloni vienmēr atstāj kantora sajūtu, labāka vai sliktāka, bet kantora.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Un pietam, lai kā censtos vācu auto vadītājs man nekad vel nav nācies saspringt lai noturēts šim astē =) aizmukt ir mēģinājuši daudzi

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Oi pļe kur gudri var tirst.Lai nu kas ir taisits ka širpotrebs bet nu amerikanis jau nu ir tas kas ir domats tieši širpotrebam.Paskaties ar ko brauka arabu šeihi.Kaut ka jeņķu auto ļoti reti gadas redzet.Parsvara MB,BMW,JAGUARI,Pa retam kads amo džips.Salons ir tik leti nostradats ka pat krievu brinums talu neatpaliek.Un piekare jau nu vispar kaut kads unikums.Katru tramvaja sliedi izjut.7BMW iet pari gandriz nejutot.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Oi pļe kur gudri var tirst.Lai nu kas ir taisits ka širpotrebs bet nu amerikanis jau nu ir tas kas ir domats tieši širpotrebam.Paskaties ar ko brauka arabu šeihi.Kaut ka jeņķu auto ļoti reti gadas redzet.Parsvara MB,BMW,JAGUARI,Pa retam kads amo džips.Salons ir tik leti nostradats ka pat krievu brinums talu neatpaliek.Un piekare jau nu vispar kaut kads unikums.Katru tramvaja sliedi izjut.7BMW iet pari gandriz nejutot.

Šeihi principā arī ar amo V8 braukalē, aizbrauc kādreiz apskaties, un parastā tauta kāreiz lielākoties brauc ar amo jo viņiem nav jaloka pirksti, ņem izturīgāko un ērtāko! Salonā amo esi bijis? Parādi ar pirkstu kur tieši ir slikti nostrādāts?

Piekare izturīga un vienkārša, a 7 BMW ja ievēroji sākot no 80k eiro un jau normālā komplektācijā lai tiešām pēc BMW izskatās kkur ap 130k eur! Amo vidēji maximālā komplektācija 40k eur, tu pats saproti ko runā, da par atšķirību 40-90k eur to amo var apzeltīt!!! Un piem man nav pieņemama 7 sērijas piekare, ja jauns, gadu vecs jau kko maina tad tas ir shit, man nav tik daudz laika ko pa servisiem tusēt!

GirtzB Reģ.: 18.03.2002
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja: Un pietam, lai kā censtos vācu auto vadītājs man nekad vel nav nācies saspringt lai noturēts šim astē =) aizmukt ir mēģinājuši daudzi

šitas txt arī ir pelnījis vietu rāmīti.

GirtzB Reģ.: 18.03.2002
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

batka rakstīja: Oi pļe kur gudri var tirst.Lai nu kas ir taisits ka širpotrebs bet nu amerikanis jau nu ir tas kas ir domats tieši širpotrebam.Paskaties ar ko brauka arabu šeihi.Kaut ka jeņķu auto ļoti reti gadas redzet.Parsvara MB,BMW,JAGUARI,Pa retam kads amo džips.Salons ir tik leti nostradats ka pat krievu brinums talu neatpaliek.Un piekare jau nu vispar kaut kads unikums.Katru tramvaja sliedi izjut.7BMW iet pari gandriz nejutot.

Šeihi principā arī ar amo V8 braukalē, aizbrauc kādreiz apskaties, un parastā tauta kāreiz lielākoties brauc ar amo jo viņiem nav jaloka pirksti, ņem izturīgāko un ērtāko! Salonā amo esi bijis? Parādi ar pirkstu kur tieši ir slikti nostrādāts?

Piekare izturīga un vienkārša, a 7 BMW ja ievēroji sākot no 80k eiro un jau normālā komplektācijā lai tiešām pēc BMW izskatās kkur ap 130k eur! Amo vidēji maximālā komplektācija 40k eur, tu pats saproti ko runā, da par atšķirību 40-90k eur to amo var apzeltīt!!! Un piem man nav pieņemama 7 sērijas piekare, ja jauns, gadu vecs jau kko maina tad tas ir shit, man nav tik daudz laika ko pa servisiem tusēt!

vispār jau ierindas arābi brauc ar japāņu auto, turīgais gals ar eiropas.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

GirtzB rakstīja:

Gregers rakstīja: Un pietam, lai kā censtos vācu auto vadītājs man nekad vel nav nācies saspringt lai noturēts šim astē =) aizmukt ir mēģinājuši daudzi

šitas txt arī ir pelnījis vietu rāmīti.

Droši! Un neaizmirsti to, jo tā ir svēta patiesība!!! Es protams nerunāju par M, SR utt, tie ir citā kategorijā.

Ā, un par sliedēm runājot, principā piekrītu, bet tas pats 7 BMW ar kuru tu nejūti sliedes toties jūti katru plaisiņu un katru pat vismaz;ako bedrīti un es zinu par ko runāju, klientiem ir tādi vāgeni. Pietam gan A6, gan A8, gan Q7, gan 7sērijā nekādi nevarēju ērti iekārtoties jo sēdekļi cieti, īsi, un no plānas nepatīkamas ādas+ tā voblas smaka visiem salonā!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

GirtzB rakstīja:

Gregers rakstīja:

batka rakstīja: Oi pļe kur gudri var tirst.Lai nu kas ir taisits ka širpotrebs bet nu amerikanis jau nu ir tas kas ir domats tieši širpotrebam.Paskaties ar ko brauka arabu šeihi.Kaut ka jeņķu auto ļoti reti gadas redzet.Parsvara MB,BMW,JAGUARI,Pa retam kads amo džips.Salons ir tik leti nostradats ka pat krievu brinums talu neatpaliek.Un piekare jau nu vispar kaut kads unikums.Katru tramvaja sliedi izjut.7BMW iet pari gandriz nejutot.

Šeihi principā arī ar amo V8 braukalē, aizbrauc kādreiz apskaties, un parastā tauta kāreiz lielākoties brauc ar amo jo viņiem nav jaloka pirksti, ņem izturīgāko un ērtāko! Salonā amo esi bijis? Parādi ar pirkstu kur tieši ir slikti nostrādāts?

Piekare izturīga un vienkārša, a 7 BMW ja ievēroji sākot no 80k eiro un jau normālā komplektācijā lai tiešām pēc BMW izskatās kkur ap 130k eur! Amo vidēji maximālā komplektācija 40k eur, tu pats saproti ko runā, da par atšķirību 40-90k eur to amo var apzeltīt!!! Un piem man nav pieņemama 7 sērijas piekare, ja jauns, gadu vecs jau kko maina tad tas ir shit, man nav tik daudz laika ko pa servisiem tusēt!

vispār jau ierindas arābi brauc ar japāņu auto, turīgais gals ar eiropas.

Uz ielām pārsvarā redzami Toijotas, micu un chevrolet izstrādājumi. Turīgais gals redzams keksusos un itāļos+RS, AMG, Brabus utt.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Nedaudz atkāpe, sliedi tu nevis jūti, bet dzirdi. Ja muzika ir skaļāk pagriezta tad pat lielas bedres neievēro.

GirtzB Reģ.: 18.03.2002
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

GirtzB rakstīja:

Gregers rakstīja: Un pietam, lai kā censtos vācu auto vadītājs man nekad vel nav nācies saspringt lai noturēts šim astē =) aizmukt ir mēģinājuši daudzi

šitas txt arī ir pelnījis vietu rāmīti.

Droši! Un neaizmirsti to, jo tā ir svēta patiesība!!! Es protams nerunāju par M, SR utt, tie ir citā kategorijā.

Ā, un par sliedēm runājot, principā piekrītu, bet tas pats 7 BMW ar kuru tu nejūti sliedes toties jūti katru plaisiņu un katru pat vismaz;ako bedrīti un es zinu par ko runāju, klientiem ir tādi vāgeni. Pietam gan A6, gan A8, gan Q7, gan 7sērijā nekādi nevarēju ērti iekārtoties jo sēdekļi cieti, īsi, un no plānas nepatīkamas ādas+ tā voblas smaka visiem salonā!

imho pat nevajag ///m, RS, AMG, Type-R, R un citus monstrus.

pietiks ar salīdzināmies auto(masas un jaudas ziņā)

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

GirtzB rakstīja:

Gregers rakstīja:

GirtzB rakstīja:

Gregers rakstīja: Un pietam, lai kā censtos vācu auto vadītājs man nekad vel nav nācies saspringt lai noturēts šim astē =) aizmukt ir mēģinājuši daudzi

šitas txt arī ir pelnījis vietu rāmīti.

Droši! Un neaizmirsti to, jo tā ir svēta patiesība!!! Es protams nerunāju par M, SR utt, tie ir citā kategorijā.

Ā, un par sliedēm runājot, principā piekrītu, bet tas pats 7 BMW ar kuru tu nejūti sliedes toties jūti katru plaisiņu un katru pat vismaz;ako bedrīti un es zinu par ko runāju, klientiem ir tādi vāgeni. Pietam gan A6, gan A8, gan Q7, gan 7sērijā nekādi nevarēju ērti iekārtoties jo sēdekļi cieti, īsi, un no plānas nepatīkamas ādas+ tā voblas smaka visiem salonā!

imho pat nevajag ///m, RS, AMG, Type-R, R un citus monstrus.

pietiks ar salīdzināmies auto(masas un jaudas ziņā)

Piemēram! Ja minēsi o tādu kas nav mēģinājis un neticis prom no manis tad godīgi atzīšu ka man nav taisnība! Piebildīšu, ka bieži sēdu astē kad esmu ilgi braucis un gandrīz visi lielo auto īpašneki mēģina aizlaisties, atkāpjos tad kad sāk 'svīst rokas'. Pagaidām esmu pārliecinājies, ka M un AMG kā arī jebkurš keksus gan taisnē iet ātrāk par manu 300m gan pagriezienos ir stabilāki, bet tiem jau visādas ļoti gudras kontroles kuru 300m nav un nevajag, bet ir uzliekamas par 8k eur ja vajag kādā vācu kantorī.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

ak jā, Opel Vektra 1999 hečš GT no manis pagriezienos aizmūk kā no stāvoša, taisnēs gan nav tik stabila. Bet domāju ar labu vadītāju un nedaudz neprāta ar to Vektru arī no citiem lielajiem var aizmukt. Pats esmu redzējis kā no A6 S line 1998 šis aiztina pa līkumainu asvaltētu ceļu.

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

sviests kaut kāds...

staipi pirksteļus, bet beigās iznāk, ka opelis tevi uzvelk uz žaņa...

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja: sviests kaut kāds...

staipi pirksteļus, bet beigās iznāk, ka opelis tevi uzvelk uz žaņa...

Tevi ar uzvilks! Tas Opelis iet pagriezienos ļoti labi, kā nekā īss, salīdzinoši plats, diezgan smags un diezgan zems+ tam eksemplāram ir pirelli riepas un laikam standartā jau 150 HP

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Yetti rakstīja: sviests kaut kāds...

staipi pirksteļus, bet beigās iznāk, ka opelis tevi uzvelk uz žaņa...

Tevi ar uzvilks! ...

krāniņš pa īsu...

vilcējs hrenova...

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Yetti rakstīja: sviests kaut kāds...

staipi pirksteļus, bet beigās iznāk, ka opelis tevi uzvelk uz žaņa...

Tevi ar uzvilks! Tas Opelis iet pagriezienos ļoti labi, kā nekā īss, salīdzinoši plats, diezgan smags un diezgan zems+ tam eksemplāram ir pirelli riepas un laikam standartā jau 150 HP

bazara naff... pirelli + 150HP .... tas i speeks

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Gregers rakstīja:

Yetti rakstīja: sviests kaut kāds...

staipi pirksteļus, bet beigās iznāk, ka opelis tevi uzvelk uz žaņa...

Tevi ar uzvilks! ...

krāniņš pa īsu...

vilcējs hrenova...

Pirms tirst pamēģini iekabini!!!

Nevar smaga, 5 m gara mašīna straujos pagriezienos tikt līdzi īsai ar manuālo kārbu apgādātai GT mašīnitei līdzi! Dabas likumi darbojās!!!

1.. 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti