Nezinu,redzu ka rakstīts 2.7 miljoni jūdzes.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nezinu,redzu ka rakstīts 2.7 miljoni jūdzes.
UUSA rakstīja: Nezinu,redzu ka rakstīts 2.7 miljoni jūdzes.
Nuu tiešam okls - nosvinēja ar 300m 2.7,(KOMATS) miljons jūdzes
Es gan nav garamtikas speciāļists, un nav pārliecības vai komats pareizi lietoc, bet domu IMO uztvēru pareizi.
UUSA rakstīja: Nezinu,redzu ka rakstīts 2.7 miljoni jūdzes.
Aiz 2.7 ir komats!
2.7 ir litrāža!
Nobraucis ir vienu miljonu jūdžu, kas ir normāls darba cilvēka auto noskrējiens.
Oi,sorry-tas laikam matora tilpums tur iemaisīts.Par 250 nebrīnos,jo TUR ir labi ceļi un darbs tālu no mājas,kā arī benzīns lēts.
Yetti rakstīja:
Kindzulis rakstīja: amiishi- maza kompresija-long distance... faaterlande- small cube+ high performance...
viss atkariigs no celjiem regjionaa
nea... vissss atkarīgs, ko tu no tā auto gribi, tad sākas big vai small block un protams: Edelbrock...
bet TG/AM tikai tāpāc, ka sāksies debīlie spiedzieni... ja tev patiesi interesē, tad pilns tīkls ar šamiem...
t tg/am- bazara nav
bet par caariem- tak kaada atshkjiriiba...ar ko brauc... cilveekam patiik....var atljauties- i mieraa bet seedeet un utis mekleet- nu sorre... tad jau tikpat labi var cept augshaa topiku- blondiines vs brunetes
UUSA rakstīja: Oi,sorry-tas laikam matora tilpums tur iemaisīts.Par 250 nebrīnos,jo TUR ir labi ceļi un darbs tālu no mājas,kā arī benzīns lēts.
Sinēja Latvijā, jo pirms tam kā taksists grieza, bet pēcāk atnāca pie manis strādāt un tendējās uz arpusrīgu.
2.7l ir svarīgi jo tieši šis dzinulis ir vārgākais visā amo saimē, bet ja kopj un eļļu katrus 10 000 nežēlo kā redzam arī kalpo godam.
2.7 chrysler dzinējs kā kompromiss starp ekonomiju 7 šoseja 13 pilsēta un jaudu/ klusumu 208 hp/270nm.
Gregers rakstīja:
Sinēja Latvijā, jo pirms tam kā taksists grieza, bet pēcāk atnāca pie manis strādāt un tendējās uz arpusrīgu.
2.7l ir svarīgi jo tieši šis dzinulis ir vārgākais visā amo saimē, bet ja kopj un eļļu katrus 10 000 nežēlo kā redzam arī kalpo godam.
2.7 chrysler dzinējs kā kompromiss starp ekonomiju 7 šoseja 13 pilsēta un jaudu/ klusumu 208 hp/270nm.
būšu nepieklājīgs...
kop sūdu kā gribi, tik un tā sūc...
Kindzulis rakstīja:
Yetti rakstīja:
Kindzulis rakstīja: amiishi- maza kompresija-long distance... faaterlande- small cube+ high performance...
viss atkariigs no celjiem regjionaa
nea... vissss atkarīgs, ko tu no tā auto gribi, tad sākas big vai small block un protams: Edelbrock...
bet TG/AM tikai tāpāc, ka sāksies debīlie spiedzieni... ja tev patiesi interesē, tad pilns tīkls ar šamiem...
t tg/am- bazara nav
bet par caariem- tak kaada atshkjiriiba...ar ko brauc... cilveekam patiik....var atljauties- i mieraa bet seedeet un utis mekleet- nu sorre... tad jau tikpat labi var cept augshaa topiku- blondiines vs brunetes
Es jau ar par to, ka katrs brauc ar to kas patīk, bet zb, ka vācu autobūves fani noliek amo autoīpašniekus, un noliek bez faktiem, tukši, neargumentēti savārstijumi tipo rijīgs, neuzticams utt kautgan tā nav. Vot i gribēju parunāt.
Redzēs cik tāļu es noripošu ar sau TOYO 1,6, patreiz bez kapeikām 200 kkm, ir doma nepārdot un nobraukt līdz "kliņķim". Vienīgi nu tagad iet pie 30 kkm gadā, a ja nopirks otru ģimenes auto tad drošī vispār ne sū neuztīšu.
Offtop.
Vai kāds var pateikt kur uzpildīt kondiķi.
Pie mūsdienu servisa personāla bezatbildīgās attieksmes pret auto bail nepazīstamā vietā pildīt, ka nesasipj kko.
Yetti rakstīja:
Gregers rakstīja:
Sinēja Latvijā, jo pirms tam kā taksists grieza, bet pēcāk atnāca pie manis strādāt un tendējās uz arpusrīgu.
2.7l ir svarīgi jo tieši šis dzinulis ir vārgākais visā amo saimē, bet ja kopj un eļļu katrus 10 000 nežēlo kā redzam arī kalpo godam.
2.7 chrysler dzinējs kā kompromiss starp ekonomiju 7 šoseja 13 pilsēta un jaudu/ klusumu 208 hp/270nm.
būšu nepieklājīgs...
kop sūdu kā gribi, tik un tā sūc...
maybe, pašam jau arī tas 2.7 nepatīk, bet īsti mīnusus arī neredzu tam bīdelim.
WALA rakstīja: Redzēs cik tāļu es noripošu ar sau TOYO 1,6, patreiz bez kapeikām 200 kkm, ir doma nepārdot un nobraukt līdz "kliņķim". Vienīgi nu tagad iet pie 30 kkm gadā, a ja nopirks otru ģimenes auto tad drošī vispār ne sū neuztīšu.
200k jau nekas nav! SAAB man pie 400+k bija bez īpašas kopšanas lieliskā stāvoklī.
WALA rakstīja: Redzēs cik tāļu es noripošu ar sau TOYO 1,6, patreiz bez kapeikām 200 kkm, ir doma nepārdot un nobraukt līdz "kliņķim". Vienīgi nu tagad iet pie 30 kkm gadā, a ja nopirks otru ģimenes auto tad drošī vispār ne sū neuztīšu.
Khm...nospiedās Submit.
Patrizējam 300m ir 132k miles un vel visa piekare oriģinālā izņemot stab. atsaiti, šaru vienu, amortizātorus un nevajadzīgi nomainītajiem atbalsta gūltņiem, bet tehniskā neko neuzrāda, viss lieliskā kārtībā.
Gregers rakstīja: ...
maybe, pašam jau arī tas 2.7 nepatīk, bet īsti mīnusus arī neredzu tam bīdelim.
lietotu neņemtu
Gregers rakstīja: ....bet tehniskā neko neuzrāda, viss lieliskā kārtībā.
nea...
ja tu auto kop pēc tehniskās...
Yetti rakstīja:
Gregers rakstīja: ....bet tehniskā neko neuzrāda, viss lieliskā kārtībā.
nea...
ja tu auto kop pēc tehniskās...
Tipo tu katru vakaru nevari aizmigt kamēr kko nēesi nomainijis!!!!
Ja nekas neklab, negrab, un citādi par sevi nedo mnīt ad servisā tikai reizi mēnesī iebraucu apskatei.
Yetti rakstīja:
Gregers rakstīja: ...
maybe, pašam jau arī tas 2.7 nepatīk, bet īsti mīnusus arī neredzu tam bīdelim.
lietotu neņemtu
Es ar nobijos jo redzēju cik daudz nobraukti 2.7 nāk Latvijā.
Bet ja par tehnisko pusi runājam piem. labs eksemplārs iepirkts,
Ko vari teikt? Kam uzmanību jāpievērš?
H v zin kam, vk ja esi pro draivers, gan jau auto pats pateiks priekšā!
Uh_ti rakstīja: H v zin kam, vk ja esi pro draivers, gan jau auto pats pateiks priekšā!
Man pašam 3.5 special. Bet ar to 2.7 brau vecis diezgan piekasīgs auto teh. stāvoklim un itkā neko neredz.
Uh_ti rakstīja: H v zin kam, vk ja esi pro draivers, gan jau auto pats pateiks priekšā!
Kur pildi kondiķi?
Tad jau Tev nav jājāj stikla kalnā, gan 'piekasīgais' tehnikas eksperts pats tiks galā!
Nav vēl bijusi vajadzība, bet 100% to darītu TC motorā. Vismaz ar garantiju.
Gregers rakstīja:
WALA rakstīja: Redzēs cik tāļu es noripošu ar sau TOYO 1,6, patreiz bez kapeikām 200 kkm, ir doma nepārdot un nobraukt līdz "kliņķim". Vienīgi nu tagad iet pie 30 kkm gadā, a ja nopirks otru ģimenes auto tad drošī vispār ne sū neuztīšu.
200k jau nekas nav! SAAB man pie 400+k bija bez īpašas kopšanas lieliskā stāvoklī.
Zini es ar nesūdzos, ir bijis šis un tas no elektronikas datčikiem jāmaina, bet ar tiem jebkurā gadījumā nevar viennozīmīgi apgalvot ka tāš vai šīs markas auto tie birtu biežāk, tikko aimugures stabilizatora bukses nomainīju - IMO normāli pie mūsu ceļiem. Ak jā un tāds sīkums tieši pirms nomainīju mūsu TA ar izgāju ka prieks pa 0, lai arī jau tad bukses stāvēja bardačokā un gaidīja kārtējo 10kkm apkopi uz nomaiņu. Tā kā īsti TA par "benchmark" neuzskatu.
Gregers rakstīja: schizo, ja neuzmanīgi skatijies tad neievēroji, ka autrālietis ir ražots amerika, un aprīkots ar amo V8, atšķirās no Roush mustanga tikai ar salona dizainu!
Austrālietis ražots austrālijā ar GM dzinēju
GM sen ir globāls koncerns, tāpat varētu Opel nosaukt par amerikāni
WALA, amo kāreiz nav fanāti un japo ienāk tirgū jo skaitās kruta
ja tev ir japo vai vācietis, kā ari beidzot viņiem normāli sadalās tirgus, kā pie mums- V8 baudītājiem, 1.6-2.0l sipējiem.
Piekares īpatnības kāreiz ir tirgus īpatnība, jo ja amo uztaisīs citādāku to nepirks! Pietam tevis pieminētā piekare ir tikai dažiem busiem, pikapiem un Mustangam! Mustangam jo tā ir viņa filozofija-
mustanga un corvettes gadījumā ne tikai filozofija bet arī romantiskas attiecības ar kapeiku.
auto tiem kuri vēlās paši to pilnveidot, galvenais lai ir V8 un izskats! Par šūpošanos-nezinu nevienu pašu amo kurš uz 45 profīla šūpotos!!! Par nobraukšanu līdz citronam- pie viņu braukšanas un tizlās attieksmes japāņi, francūži un lielākā daļa vāciešu knapi garantijas laiku iztur!!! Un tas ir fakts nevis bla-bla!!!
sūpojās un kā vēl, pabrauc ar eiropieti uz 55,60 profila, sapratīsi
Taipat laikā amo ražojumi kalpo 5, 10 un vairāk gadus!!!
tas ka amerikosi ir stulbi, sen skaidrs.
Bet eiropas auto ar citronu ar nav nekāds megaretums.
STALINS,
1. piekrītu, bet par 50% no starpības starp vācu auto cenu un amo tev jebkurā salonā tos sīkumus nostrādās vēl labāk nekā vācietī+ tieši tā kā vēlēsies, tā teikt- pareizajā krāsā un izmērā =).
2. Nezinu gan, pats esmu 192 cm un tieši ērtību dēļ sākumā pievērsos amo, jo citos auto nevienā neesmu juties tik ērti un brīvi, bet varbūt Tev gadījies kāds mazais Chrysler. Pamēģini 300m, Vision, LHS, Cadillac Town Car.
nēesi pietiekoši eiropiešus mēģinājis.
3.Arī nepiekritīšu. Ieejot piemājas pagriezienā ar 70 km/h ar 300m un A6 tieši A6 īpašnieks jautāja ko trakoju kaut blakus man sēdēja sieviete kura ļoti asi reāģē uz agresīvu braukšanu!
Kā arī ziemā ir daudz, daudz mierīgāka braukšana ar amo. Varbūt tev gadījies amo ar klasisko defektu- pilnīgi nomirušiem amortizātoriem?
varbūt tādēļ, ka arī ar veseliem amortizatoriem tas auto nelīdzenumos uzvedās kā no ķēdes norāvies.
4. Jā...var nedomāt par to vai tā bedre ko nesalauza, un ja arī salauza tad remonts maksās saprātīgu daudzumu naudas.
5. Kā kuram... daži pūst, bet daži pat nedomā, daži daļēji kā piem. Vision- bagāžnieks nopūs bet auto pat pēc ātomkara paliks vesels.
6. ??? ar kādu amo tu braucis esi??? Ar Neon???!!!! Tādu mieru kā amo neviena cita marka nesniedz!!! Ir protams ekonomiskie modeļi kuri sliktāki par Ladu, bet arī BMW 520 nav BMW, tad neteiksim, ka esam braukuši ar amo kamēr nēesam =)
7. Pilnīgi ēsmli!!!! Lielākajai daļai modeļu tuvo vispār nav!!! Atliek vainu priecāties par lieliskajām tālajām vai izvēlēties eiropai domātos modeļus.
kā var nebūt tuvie, nu gan sviestu sarakstīji.
Paldies par viedokli!
Pamēģini 300m eiropas modeli, uz citiem vairs neskatīsies =)
greger Roush un saleen ir tjūna kantori un nesāc runāt par uzrāvienu, kā galveno auto mērauklu
un salons jekuram amo ir plastmasas un lētuma kalngals.
Mīksts atsperojums+kvalitatīvi amortizātori=lieliska vadāmība taisnē un saprātīgos ātrumos arī pagriezienos+nejūtam bedres. Apmēram tā!
šito jāliek pie sienas rāmītī.
Amo auto varbūt arrī neizturētu ja brauc bieži pa zemes ceļiem, jo tam tie arī nav domāti, bet pa asvaltu tie ir ļoti izturīgi, ĻOTI!
domas kalngals - pa gludu asfaltu dajebkura piekare ir ļooti izturīga.
hmz vidsmēra amo ir ~50 - 60 zs litrā
vidusmēra vācietim - 70zs litrā
griezes no litra arī dažreiz eiropietim ir pat vairāk.
tad vēl amo pretīgi mīkstie ķebel kuros sāp mugura garākos ceļa gabalos.
Starp citu tiem, kas vēlas no usa vilkt jaunus un mazlietotus auto neaizmirstiem pieskaitīt sertifikāciju(pēc 2000 gada obligāta), muitu un PVN piemēram Chalenger SRT8 sanāk 40 keur iekš lv
Amerikas V8 VS vācieši.
Amerikas V8 VS vācieši.