Amerikas V8 VS vācieši.

Gregers Reģ.: 26.02.2008

Amerikas V8 VS vācieši.

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

WALA rakstīja: Redzkur izdavāš arī kaut ko izkasīt nos saita kas pa rokai trāpījās:Audi A4 pakļtilts:

www.km77.com/...

Un Cadillac XLR - sporta kupejas visa piekare:

www.km77.com/...

vari paskaitīt cik kuram nāk sviru utml.

A es par ko?!!! Audi kā no stikla un katra dziļāka bedre maksā drumo piķi un laiku!!!

Zino ko nozīme A6 daudzsviru piekare! Braucot dienā ap 600-1000 km pa Latviju A6 ir katru mēnesi jāremontē katru reizi ap 500-600 LVL, bet 300m, SAAB 9000, Rover 75 tikai pirms tehniskās kādus 250 LVL jāiegūlda!!! Un tā ir neapstrīdama patiesība/pieredze!

Nu tu esi bagats vīrsvienam pašam tik daudz autiņu.Tapec likas kur tada pieredzeUn kad tu ar visiem paspej izbraukt???

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: amiishi- maza kompresija-long distance... faaterlande- small cube+ high performance...

viss atkariigs no celjiem regjionaa

nea... vissss atkarīgs, ko tu no tā auto gribi, tad sākas big vai small block un protams: Edelbrock...

bet TG/AM tikai tāpāc, ka sāksies debīlie spiedzieni... ja tev patiesi interesē, tad pilns tīkls ar šamiem...

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Uh_ti rakstīja: Man ir `02 gada, tas kuru kraislers un mersis vēl mīlas skurbulī paspēja kopā sastrādāt

Jā tieši īstais būs =)

Ko saki par jauno kantaino?

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Gregers rakstīja:

WALA rakstīja: Pie kam tam Kadijam gandrīz tāda pati piekare pēc sava risinājumā ka H3 Hummeram un AFAIk arī H2, bet kas ir labs džipakam - asfalta plēsējam ir krietni par ļodzīgu.

Pirms runā paskaties par ko tu runā!

Es arī paskatījos - tikai neprecizēju ka runa ir par priekšas piekari, jo saprotamu iemeslu dēļ "pēcpuses" tiešām nevar salīdzināt.

Sorry nepiedomāju, ka varētu pārprast.

Tu kautko spēcīgi jauc, CTS piekare ir ļoti pat ok un par ļodzīgu to var tikai EVOIV nosaukt!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

SIpšana ir detaļu nomaiņa uz lietotām vai kreisajām un pēcāka raudāšana par lūzšanu kā arī degvielas litru skaitīšana- nevari atļauties auto tad brauc ar autobusu un liec mieru tiem kuri var atļauties uzturēt un pildīt lielu auto IMXO!

A aAudi piekares gadījumā nevaru saprast kā auto ne prēmium segmenta var prasīt 500 LVL gadā tikai piekares uzturēšanai, plus

man ir ļoti svarīga izturība, bet audi un bmw ražoumi to nesniedz, pazīstamie 5 modeļu un A6, A8 īpašnieki remontē piekares un koturvel ik pa laikam kamēr es tikai nopērkot esmu naudu iegūldijis+ citu sastrādāto šitu izlabošana.

Piedod, man protams ir grūti vērtēt Audi piekares ilgmūžību, jo jaunajiem Audi es neesmu pat tuvumā stāvējis, nu nav jams patreiz manam maciņam domāts, bet ne jau dēļ remontiem, bet gan dēl jauna auto cenas. Bet nu nedomāju ka konkºetais tehniskais risinājums ir neizturīgs, arī iepriekšējais bija pietiekami izturīgs, tikai maiņa gan bija reāli sālīta ( tā pie 150 -200 kkm. nobraukuma).

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja: ...

Ļauj palabošu:

Eiropietis - zināšanas, tehnoloģijas, lāzers+pincete.

piekrītu, tik amerikānis ir kā padomijā taisīts... uz viņa var riekstus sist, vācietī bail skaļāk zobu noraut, ka nesāk elektronika gļukot....

Uh_ti Reģ.: 22.03.2008
0 0 Atbildēt

Saku, ka gribu. Vienīgi, tas ir pavisam cits auto, nekā iepriekšējie (motors 4,0l, beidzot 6-pakāpju tomāts utt.). Es domāju, ka šobrīd vajadzētu pagaidīt kādu gadu, lai auto 'izslimo bērnu slimības', un tad noteikti vismaz es ņemšu, zinu točna!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

Gregers rakstīja:

WALA rakstīja: Redzkur izdavāš arī kaut ko izkasīt nos saita kas pa rokai trāpījās:Audi A4 pakļtilts:

www.km77.com/...

Un Cadillac XLR - sporta kupejas visa piekare:

www.km77.com/...

vari paskaitīt cik kuram nāk sviru utml.

Tu tikai ar vienu visu dzīvi jau brauc!?

Ar Saabu nominu 450k, ar Vision 190k, pacifica ir bračkam un nu jau 90k Rover kaimiņš lieto, dzerot piffo uzpļāpājam šad un tad, atsauksmes tikai labas un pa to biškuvairākpargadu ko viņu redzu braucam ar 75 tikai pāris reizes bijis ko taisīt.

A es par ko?!!! Audi kā no stikla un katra dziļāka bedre maksā drumo piķi un laiku!!!

Zino ko nozīme A6 daudzsviru piekare! Braucot dienā ap 600-1000 km pa Latviju A6 ir katru mēnesi jāremontē katru reizi ap 500-600 LVL, bet 300m, SAAB 9000, Rover 75 tikai pirms tehniskās kādus 250 LVL jāiegūlda!!! Un tā ir neapstrīdama patiesība/pieredze!

Nu tu esi bagats vīrsvienam pašam tik daudz autiņu.Tapec likas kur tada pieredzeUn kad tu ar visiem paspej izbraukt???

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

batka rakstīja:

Gregers rakstīja:

WALA rakstīja: Redzkur izdavāš arī kaut ko izkasīt nos saita kas pa rokai trāpījās:Audi A4 pakļtilts:

www.km77.com/...

Un Cadillac XLR - sporta kupejas visa piekare:

www.km77.com/...

vari paskaitīt cik kuram nāk sviru utml.

Pieredze IR ļoti liela jo darbs man tāds- zināt kādi auto ir kādi, klienti ap 200 un visiem viena, divas mašīnas, gan jaunas gan netik un no visiem ievācu info kuru viņi arī sniedz nealojoties jo zin, ka pašiem manu palīdzību var ievajadzēties pērkot nākamo auto.

A es par ko?!!! Audi kā no stikla un katra dziļāka bedre maksā drumo piķi un laiku!!!

Zino ko nozīme A6 daudzsviru piekare! Braucot dienā ap 600-1000 km pa Latviju A6 ir katru mēnesi jāremontē katru reizi ap 500-600 LVL, bet 300m, SAAB 9000, Rover 75 tikai pirms tehniskās kādus 250 LVL jāiegūlda!!! Un tā ir neapstrīdama patiesība/pieredze!

Nu tu esi bagats vīrsvienam pašam tik daudz autiņu.Tapec likas kur tada pieredzeUn kad tu ar visiem paspej izbraukt???

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Gregers rakstīja:

SIpšana ir detaļu nomaiņa uz lietotām vai kreisajām un pēcāka raudāšana par lūzšanu kā arī degvielas litru skaitīšana- nevari atļauties auto tad brauc ar autobusu un liec mieru tiem kuri var atļauties uzturēt un pildīt lielu auto IMXO!

A aAudi piekares gadījumā nevaru saprast kā auto ne prēmium segmenta var prasīt 500 LVL gadā tikai piekares uzturēšanai, plus

man ir ļoti svarīga izturība, bet audi un bmw ražoumi to nesniedz, pazīstamie 5 modeļu un A6, A8 īpašnieki remontē piekares un koturvel ik pa laikam kamēr es tikai nopērkot esmu naudu iegūldijis+ citu sastrādāto šitu izlabošana.

Piedod, man protams ir grūti vērtēt Audi piekares ilgmūžību, jo jaunajiem Audi es neesmu pat tuvumā stāvējis, nu nav jams patreiz manam maciņam domāts, bet ne jau dēļ remontiem, bet gan dēl jauna auto cenas. Bet nu nedomāju ka konkºetais tehniskais risinājums ir neizturīgs, arī iepriekšējais bija pietiekami izturīgs, tikai maiņa gan bija reāli sālīta ( tā pie 150 -200 kkm. nobraukuma).

Ir diezgan ok izturība, saus 70k var ar jaunu nobraukt taisot tikai sīkumus regulāri, bet tā cena ir neadekvāta, Lexus ir ievērojami izturīgāks, bet lētāks un labāk aprīkot, un tas salons...garlaicīgs, nomācošs, drūms, "ciets"

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Nav jēgas meklēt + un - , strīdēties, kam lielāka jauda, kam lāgu atspers, kam salons labāks, štrunts tas viss ir. Auto izvēlas ne tādēļ.

Auto izvēlas sajūtu dēļ !!!

Man amo riebj, viņu ļodzīgās , mīkstās gaitas dēļ, klubkrēsliem lidzīgo samta sēdekļu dēļ, kuros var ērti iekārtoties ar kafiju rokā, un pilnīgi neinteresē, kāda viņam kvalitāte, cik zirgu u.t.t.

Bet, ja man būtu regulāri jānobrauc 1000 km pa taisnu, līdzenu ceļu iespējams, ka pirktu amo

Man gan arī vācu mašīnas nepatīk

+1

tā pauž atbalstu kādam viedoklim...

i-kultūra....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

vinstrol rakstīja: Bezjēdzīga diskusija salīdzināt vācu ,amerikānu,japāņu auto,jāskatās konkrēts modelis. Man praktiski ir bijuši visi-5.,7.bmw,mb s-class,toyota-landcruis 80 ,utt.,2 paaudzes camaro z28.utt. Virs 250 000 sāka birt visi gan bmw,gan merzavec benz ,gan amerikāņiutt. Nācās 4.g nobraukt ar tādu it kā izturības etalonu ,kā 80.landcruis 4.2 d, pēc tam ar dodge durango 5,2. Secinājumi -durango izturības ziņā ne ar ko neatpalika,tikai detaļu cenas 2x mazākas.,degvielas izm.(gāzes iešpr.)arī mazākas.Bezceļos arī izbraucu visur tur ,kur ar landcruis. Bija Bmw 7-haizivs,pirkta no bundesvēra pulkveža-perfekts auto,vadāmība super(subjektvi labāk patīka par 2005. g 735-kaut kāds pamīksts) ,3 gadi bez probl. Pēc tam 5. bmw ar 3.5 v8- bira viss pēc kārtas,galvas blīve, termomuft, radiat, ātrumk. utt. No usa auto noteikti pieverstu uzmanību corvettei un camaro Z28 ar (abi ar ls1 mot)-usa pašlaik var dabūt par saprotamu cenu.Kaut k''adā bmw vācu forumā lasīju ka LS1 5.7 motoru bija iebāzuši M5 nokauta 5.o vietā. Kaut gan 5.7 ir formāli 350 zs 400zs vietā,rāviens palika tas pats ,bet elastība uz zemiem apgr. uzlab. LS1 -1999.gadā tika atzīts par labāko sporta motoru pasaulē. Tā ka ir arī amerikāņiem normāli auto ,tikai jāatzīst'loti mazs procents,pie mums tādu praktiski nav(savezti visādi lēti nelikvidi m300 utt.)

labs teksts...

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

arba rakstīja: Nav jēgas meklēt + un - , strīdēties, kam lielāka jauda, kam lāgu atspers, kam salons labāks, štrunts tas viss ir. Auto izvēlas ne tādēļ.

Auto izvēlas sajūtu dēļ !!!

Man amo riebj, viņu ļodzīgās , mīkstās gaitas dēļ, klubkrēsliem lidzīgo samta sēdekļu dēļ, kuros var ērti iekārtoties ar kafiju rokā, un pilnīgi neinteresē, kāda viņam kvalitāte, cik zirgu u.t.t.

Bet, ja man būtu regulāri jānobrauc 1000 km pa taisnu, līdzenu ceļu iespējams, ka pirktu amo

Man gan arī vācu mašīnas nepatīk

+1

Amo ja daudz jābrauc

Japo ja gribās visu laiku gāzt un negūldīt

Vācietis ja esi iesīkstējis pagātnē, ja esi atkarīgs no apkārtējo viedokļa, ja nepieciešams liekt pirkstus.

Krievs ja vajag iemeslu regulārām pjankām garāžā

Čhina ja ūdens galvā(izņemot dažus ļoti pat cienijamus exemplārus pim. Kia Sorento)

Francis ja nezini kā izlēkt.

Ja kādu interesē varu vienu pētijumu aprakstīt, kādi ir kuru marku īpa;snieki

+1

tā pauž atbalstu kādam viedoklim...

i-kultūra....

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Dīvaini, bieži kompis ieliek rakstīto citātā kaut rakstu zem citāta...

Laikam rokas līkas =)

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Uh_ti rakstīja: ... arī mans nākamais auto būs T&C, tikai vismaz 2008. g. modelis.

izskatās tik pēc speisvagona... biški ierāvuši pakaļā ar dizainu...

Uh_ti Reģ.: 22.03.2008
0 0 Atbildēt

Kā reiz ar dizainu viss ir OK. Nedaudz atgādina Voju pirmsākumus.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Uh_ti rakstīja: Kā reiz ar dizainu viss ir OK. Nedaudz atgādina Voju pirmsākumus.

Tā jau prezentācijā arī teca, ka atgriežas pie pirmsākumiem/klasikas dizainā

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Salīdzinoši nesen viens cilvis nosvinēja ar 300m 2.7, miljons jūdzes un viņam toč ir reāla pieredze jo tas auto ir viņa rokās kopš 400k jūdzēm, gandrīz pēc 100k noklājās kārba, bet pēctam regulāri, ik pēc 30k mainijis ir eļļas un nekādu problēmu.

sviestc... automātā ir detaļas, kas regulāri jāmaina - frikcijas diski... tie ir kā bremžu uzlikas, kad jāiet, tad jāiet un viss...

vienkārši štatos to veic jebkurā garāžā pa kapeikām, bet pie mums tas ir kārbas remonts par pusi no auto vērtības...

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Uh_ti rakstīja: Kā reiz ar dizainu viss ir OK. Nedaudz atgādina Voju pirmsākumus.

te vietā teiciens par māti, meitu un kleitu...

bet ja tīk, lai labi ripo!

Uh_ti Reģ.: 22.03.2008
0 0 Atbildēt

Bez tam cena pašai, pašai 'griestu' komplektācijai iekš USA cena nepārsniedz 43k$. Atliek ~2k$ transporta izmaksas + 2k$ sertifikācija iekš vāczemes. I tavo 23,5k Ls pilnīgi svaigs auto labākajā komplektācijā.

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Uh_ti rakstīja: Es ar par to amo piekari nepiekritīšu vispārējam viedoklim. Vismaz T&C tā ir ļoti izturīga. Pat pie manas ne pārāk saudzējošās braukšanas piekarē gada laikā, kopš T&C tika iepirkts, nav investēts ne santīma. Cita runa ir par kārbu, vēl joprojām tā tiek taisīta no bijušajām konzervbundžām un papīra. Solenoīdu bloks nojūdzās, 350 ls (jauns bloks, darbs, kārbas eļļa) no maka laukā.

Runājot par to, kurš auto labāks: eiropas vai amerikas. Tas vienkārši ir gaumes jautājums, ņemt A6 ar ļumīnija piekari, katru gadu tajā investējot, vai ņemt T&C ar vienkāršu tērauda piekari, kuru nav katru gadu jāremontē. Personīgi man ir po daudzu viedoklis, arī mans nākamais auto būs T&C, tikai vismaz 2008. g. modelis.

Kārbu nebūs jāremontē ja ievērosi divus punktus- automāts nav dragiem un ja mainīsi regulāri eļļu. Salīdzinoši nesen viens cilvis nosvinēja ar 300m 2.7, miljons jūdzes un viņam toč ir reāla pieredze jo tas auto ir viņa rokās kopš 400k jūdzēm, gandrīz pēc 100k noklājās kārba, bet pēctam regulāri, ik pēc 30k mainijis ir eļļas un nekādu problēmu.

Tu drusku nepārspīlē ar to rekordu?Sanāk ~1000jūdzes dienā,ja pieņemam,ka 300M sākts lietot 1999.g.?

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

Gregers rakstīja:

Salīdzinoši nesen viens cilvis nosvinēja ar 300m 2.7, miljons jūdzes un viņam toč ir reāla pieredze jo tas auto ir viņa rokās kopš 400k jūdzēm, gandrīz pēc 100k noklājās kārba, bet pēctam regulāri, ik pēc 30k mainijis ir eļļas un nekādu problēmu.

sviestc... automātā ir detaļas, kas regulāri jāmaina - frikcijas diski... tie ir kā bremžu uzlikas, kad jāiet, tad jāiet un viss...

vienkārši štatos to veic jebkurā garāžā pa kapeikām, bet pie mums tas ir kārbas remonts par pusi no auto vērtības...

Jā, jo pie mums veljoprojām nav sapratuši ka klientu vajag navis sipt, bet kūlturāli apkalpot =)

Cik bieži šie jāmaina? Manam 100k miles, bet kārba vel nav bijusi skrūvēta vaļā, tikai ātruma devēju nomainiju

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

UUSA rakstīja:

Gregers rakstīja:

Kārbu nebūs jāremontē ja ievērosi divus punktus- automāts nav dragiem un ja mainīsi regulāri eļļu. Salīdzinoši nesen viens cilvis nosvinēja ar 300m 2.7, miljons jūdzes un viņam toč ir reāla pieredze jo tas auto ir viņa rokās kopš 400k jūdzēm, gandrīz pēc 100k noklājās kārba, bet pēctam regulāri, ik pēc 30k mainijis ir eļļas un nekādu problēmu.

Tu drusku nepārspīlē ar to rekordu?Sanāk ~1000jūdzes dienā,ja pieņemam,ka 300M sākts lietot 1999.g.?

Man domāt kādu komatu nebūsi redzējis - man sanāk tikai 250 jūdzes dienā, kas gan

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Man domāt kādu komatu nebūsi redzējis - man sanāk tikai 250 jūdzes dienā, kas gan

tikai?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Yetti rakstīja:

WALA rakstīja:

Man domāt kādu komatu nebūsi redzējis - man sanāk tikai 250 jūdzes dienā, kas gan

tikai?

galiņš norāvās.

kas gan arī nav maz, bet uz 1 k jūdzi ir tīri tāds sīkums.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti