Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Amerikas V8 VS vācieši.

Gregers Reģ.: 26.02.2008

Amerikas V8 VS vācieši.

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Uh_ti Reģ.: 22.03.2008
0 0 Atbildēt

Ā, Gregers, žirafe tiko izlasīja tavu jautājumu par gāzi. Tikko, šonedēļ uzliku (sen vajadzēja). Daudz lasīju par visiem +/-. Pagaidīju, līdz draugs savai Santai uzlika. Tad arī, ņemot vērā voyagerclub.lv pieredzi, liku pie tur ieteiktā meistara (skatīt voyagerclub lapas sadaļu: partneri). Meistars ieteica pašu lētāko, BET pašu atstrādātāko sistēmu. Maksāja 550 Ls bez PVN. Šobrīd vēl joprojām esmu ekstāzē. Neesmu nobraucis 1k km, tas lai nokalibrētu sprauslas. Gāzes smakas salonā vnk nav. 1. dienā pēc uzlikšanas bija, domāju, bļ..., tagad būs jāosta gāze? 2. dienā smaka pazuda kā nebijusi. Ā, arī par jaudas zudumu neko nezinu. Vienīgi šobrīd pie 4k apgriezieniem rijās ciet un pārslēdzās un benzīnu. Taču, nokalibrējot sprauslas, tam vajadzētu pazust. Savādāk diezvai šis kantoris vēl joprojām būtu voyageru mājas lapā. Konkrētāk varēšu pateikt pēc ~2 ned.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

GirtzB rakstīja:

Gregers rakstīja: schizo, ja neuzmanīgi skatijies tad neievēroji, ka autrālietis ir ražots amerika, un aprīkots ar amo V8, atšķirās no Roush mustanga tikai ar salona dizainu!

Austrālietis ražots austrālijā ar GM dzinēju

GM sen ir globāls koncerns, tāpat varētu Opel nosaukt par amerikāni

WALA, amo kāreiz nav fanāti un japo ienāk tirgū jo skaitās kruta

ja tev ir japo vai vācietis, kā ari beidzot viņiem normāli sadalās tirgus, kā pie mums- V8 baudītājiem, 1.6-2.0l sipējiem.

Piekares īpatnības kāreiz ir tirgus īpatnība, jo ja amo uztaisīs citādāku to nepirks! Pietam tevis pieminētā piekare ir tikai dažiem busiem, pikapiem un Mustangam! Mustangam jo tā ir viņa filozofija-

mustanga un corvettes gadījumā ne tikai filozofija bet arī romantiskas attiecības ar kapeiku.

auto tiem kuri vēlās paši to pilnveidot, galvenais lai ir V8 un izskats! Par šūpošanos-nezinu nevienu pašu amo kurš uz 45 profīla šūpotos!!! Par nobraukšanu līdz citronam- pie viņu braukšanas un tizlās attieksmes japāņi, francūži un lielākā daļa vāciešu knapi garantijas laiku iztur!!! Un tas ir fakts nevis bla-bla!!!

sūpojās un kā vēl, pabrauc ar eiropieti uz 55,60 profila, sapratīsi

Taipat laikā amo ražojumi kalpo 5, 10 un vairāk gadus!!!

tas ka amerikosi ir stulbi, sen skaidrs.

Bet eiropas auto ar citronu ar nav nekāds megaretums.

STALINS,

1. piekrītu, bet par 50% no starpības starp vācu auto cenu un amo tev jebkurā salonā tos sīkumus nostrādās vēl labāk nekā vācietī+ tieši tā kā vēlēsies, tā teikt- pareizajā krāsā un izmērā =).

2. Nezinu gan, pats esmu 192 cm un tieši ērtību dēļ sākumā pievērsos amo, jo citos auto nevienā neesmu juties tik ērti un brīvi, bet varbūt Tev gadījies kāds mazais Chrysler. Pamēģini 300m, Vision, LHS, Cadillac Town Car.

nēesi pietiekoši eiropiešus mēģinājis.

3.Arī nepiekritīšu. Ieejot piemājas pagriezienā ar 70 km/h ar 300m un A6 tieši A6 īpašnieks jautāja ko trakoju kaut blakus man sēdēja sieviete kura ļoti asi reāģē uz agresīvu braukšanu!

Kā arī ziemā ir daudz, daudz mierīgāka braukšana ar amo. Varbūt tev gadījies amo ar klasisko defektu- pilnīgi nomirušiem amortizātoriem?

varbūt tādēļ, ka arī ar veseliem amortizatoriem tas auto nelīdzenumos uzvedās kā no ķēdes norāvies.

4. Jā...var nedomāt par to vai tā bedre ko nesalauza, un ja arī salauza tad remonts maksās saprātīgu daudzumu naudas.

5. Kā kuram... daži pūst, bet daži pat nedomā, daži daļēji kā piem. Vision- bagāžnieks nopūs bet auto pat pēc ātomkara paliks vesels.

6. ??? ar kādu amo tu braucis esi??? Ar Neon???!!!! Tādu mieru kā amo neviena cita marka nesniedz!!! Ir protams ekonomiskie modeļi kuri sliktāki par Ladu, bet arī BMW 520 nav BMW, tad neteiksim, ka esam braukuši ar amo kamēr nēesam =)

7. Pilnīgi ēsmli!!!! Lielākajai daļai modeļu tuvo vispār nav!!! Atliek vainu priecāties par lieliskajām tālajām vai izvēlēties eiropai domātos modeļus.

kā var nebūt tuvie, nu gan sviestu sarakstīji.

Paldies par viedokli!

Pamēģini 300m eiropas modeli, uz citiem vairs neskatīsies =)

greger Roush un saleen ir tjūna kantori un nesāc runāt par uzrāvienu, kā galveno auto mērauklu

un salons jekuram amo ir plastmasas un lētuma kalngals.

Mīksts atsperojums+kvalitatīvi amortizātori=lieliska vadāmība taisnē un saprātīgos ātrumos arī pagriezienos+nejūtam bedres. Apmēram tā!

šito jāliek pie sienas rāmītī.

Amo auto varbūt arrī neizturētu ja brauc bieži pa zemes ceļiem, jo tam tie arī nav domāti, bet pa asvaltu tie ir ļoti izturīgi, ĻOTI!

domas kalngals - pa gludu asfaltu dajebkura piekare ir ļooti izturīga.

hmz vidsmēra amo ir ~50 - 60 zs litrā

vidusmēra vācietim - 70zs litrā

griezes no litra arī dažreiz eiropietim ir pat vairāk.

tad vēl amo pretīgi mīkstie ķebel kuros sāp mugura garākos ceļa gabalos.

Starp citu tiem, kas vēlas no usa vilkt jaunus un mazlietotus auto neaizmirstiem pieskaitīt sertifikāciju(pēc 2000 gada obligāta), muitu un PVN piemēram Chalenger SRT8 sanāk 40 keur iekš lv

1. Austrālietis ražots no Chevrolet detaļām un ar to pašu dzinēju kas ir Mustang, korvetei C6 un citiem.

2.Tā ari ir filozofija! Lēts, tūnējams auto!

3.Esmu mēģinājis!!! Zem 90k eur nekas pat tuvu nestāv!!! Jā phaetons, GS, S klasse ir ok, bet pārējos pēc amo liekas nēerti un sāp mugura.

4.Pats braucu ziemā ar 65 profīlu, vasarā 60 profīlu, bet 225 riepām!

5.Kādēļ nebraukt daudzus gadus ja auto apmierina un nelūzt.

6.Ko domā ar vārdu nelīdzenumi? Uz izdangātas šosejas kā pielīmēts, bet uz lauku ceļa trepes jā nepārāk ok, bet VIŅI NAV DOMĀTI ZEMES CEĻAM< TAM IR JAPO UN VECIE VĀCIEŠI(pirms 1995g)

7.Dauns, ko vēl es varu teikt! Tas ir tēlaini, nav-lasi ļoti sliktas!

8.Tūnunga kantori kuri tavā vietā uzlabo auto un vispār minēju tos salīdzinājumam, ko sniedz muskuļnieks par 65k doļu pēc sertifikācijas.

9. Kurr tu Latvijā redzi gludu asvaltu? Amo nav domāti zemes ceļiem, bet gan sliktam asvaltam ko arī tur lieliski!

10.Kas tas par amo ar drēbes salonu!!! Nezinu pat spriest par amo drēbes salonu jo ādas salons liekas ērtāks un ādas saloni amo ir exelenti, visizturīgākā āda no visām markām(nākamais ir SAAB)

11.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Uh_ti rakstīja: Ā, Gregers, žirafe tiko izlasīja tavu jautājumu par gāzi. Tikko, šonedēļ uzliku (sen vajadzēja). Daudz lasīju par visiem +/-. Pagaidīju, līdz draugs savai Santai uzlika. Tad arī, ņemot vērā voyagerclub.lv pieredzi, liku pie tur ieteiktā meistara (skatīt voyagerclub lapas sadaļu: partneri). Meistars ieteica pašu lētāko, BET pašu atstrādātāko sistēmu. Maksāja 550 Ls bez PVN. Šobrīd vēl joprojām esmu ekstāzē. Neesmu nobraucis 1k km, tas lai nokalibrētu sprauslas. Gāzes smakas salonā vnk nav. 1. dienā pēc uzlikšanas bija, domāju, bļ..., tagad būs jāosta gāze? 2. dienā smaka pazuda kā nebijusi. Ā, arī par jaudas zudumu neko nezinu. Vienīgi šobrīd pie 4k apgriezieniem rijās ciet un pārslēdzās un benzīnu. Taču, nokalibrējot sprauslas, tam vajadzētu pazust. Savādāk diezvai šis kantoris vēl joprojām būtu voyageru mājas lapā. Konkrētāk varēšu pateikt pēc ~2 ned.

Liels paldies!

GirtzB Reģ.: 18.03.2002
0 0 Atbildēt

Es nekur neraxtīju par auduma salonu - arī ādas saloni amo izpildījumā ir lētuma kalngals.

Nejau kopā Mustangu ar Corveti un Holdenu

tas ka raksti ka jamiem vienāds motors vien nozīmē ka nezini kas ir kas

Ja tev šķiet ka Amo un SAAB(ierinadas) uz mūsu šosejām labi turās, tad pabrauc ar ko cietāku(kaut vai 9-5 Aero), secināsi ka jamie vispār neturās

Dauns es nēesmu - mācies skaidri izteikties

hmz, lētus grabošus(tm(nav obligāti jāgrab)) salonus tjūnēt ir megačakars, jamie kantori tos auto padara tikai jaudīgākus, piemirstot par dažām citām būtiskām lietām.

Amo filozofija ir lēts vienreizlietojams auto, tāpat kā vienreizlietojamie fotoaparāti.

p.s. pa 65k doļu nekas tjūnēts tev nesanāk tas ir sērijveida Challenger SRT8, un šabos ka jams sniedz labākas izjūtas kā mazlietots ///M, RS vai AMG par to pašu naudu

GirtzB Reģ.: 18.03.2002
0 0 Atbildēt

p.s. negludu asflatu arī eiropieša piekare tur lieliski (no liglaicīgas bmw cietpiekaru lietotāja pieredzes)

GirtzB Reģ.: 18.03.2002
0 0 Atbildēt

super duper performance SRT8 un Viper ir 70zs litrā, bik smieklīgi...

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

GirtzB rakstīja: Es nekur neraxtīju par auduma salonu - arī ādas saloni amo izpildījumā ir lētuma kalngals.

Nejau kopā Mustangu ar Corveti un Holdenu

tas ka raksti ka jamiem vienāds motors vien nozīmē ka nezini kas ir kas

Ja tev šķiet ka Amo un SAAB(ierinadas) uz mūsu šosejām labi turās, tad pabrauc ar ko cietāku(kaut vai 9-5 Aero), secināsi ka jamie vispār neturās

Dauns es nēesmu - mācies skaidri izteikties

hmz, lētus grabošus(tm(nav obligāti jāgrab)) salonus tjūnēt ir megačakars, jamie kantori tos auto padara tikai jaudīgākus, piemirstot par dažām citām būtiskām lietām.

Amo filozofija ir lēts vienreizlietojams auto, tāpat kā vienreizlietojamie fotoaparāti.

p.s. pa 65k doļu nekas tjūnēts tev nesanāk tas ir sērijveida Challenger SRT8, un šabos ka jams sniedz labākas izjūtas kā mazlietots ///M, RS vai AMG par to pašu naudu

Ādas saloni kāreiz ir visok, vācieša ādas krēslā jūtos kā uz žiguļa dermantīna benķa. Amo normāla bieza āda nevis trausls balējošs...kautkas...

Korvetei un Holdenam viens V8, Mustangam nedaudz modificēts.

Fakti vecīt!!!

Kamdēļ man cietāks? Man tie Grifini un 300m kāreiz tieši patīk ka nav katru plaisiņu jāizjūt kā vācietī!

Un starpcitu Aero itin ok turās pa plesenes pirmo joslu, labāk kā BMW 525 un A4, ar tiem visu laiku nācās cīnīties lai no joslas nelec ārā!!! SAAbu un amo mierīgi ar vienu roku vadu, jo rises un bedres šie ignorē!

Par vienreizējiem piekrītu ja runājam par 2004 un jaunākiem ražojumiem, bet pirms...nu, nu un ko vēl izdomāsi?

Saloni ir piem 300m, Pacifica, Vision utt ir itin normāli tikai saskrūvēti slikti un skaņas izolācijas maz, pārskrūvēt un noizolēt nekāda čakara neredzu!

Roush Mustanga 2007g cena 47k dolāru, jau komplektā būs ar ādu apšūts pr. panelis, hroma daļas, mūsdienīgāka paskata audio/klima vadības bloki, modificēts dzinējs, piekare un pastiprināta virsbūve precīzāk te

www.youtube.com/...

Lietotai S, RS, M, AMG!!! Nu nu...kādam einšteinam jābūt lai nopiktu auto kuru iepriekšējais saimnieks ir no visa spēka lauzis!?

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

GirtzB rakstīja: p.s. negludu asflatu arī eiropieša piekare tur lieliski (no liglaicīgas bmw cietpiekaru lietotāja pieredzes)

Atkarībā ko domā ar lieliski tur!

Ja to, ka ik pa 25k jāpārliek visa piekare tad vajadzēs piekrist, bet manuprāt labāk palikšu pie amo kuram ar 132k jūdžu noskrējienu vel ir original viss!

BMW piekare izturīga!!! Nu ko tu tagad fleitē!

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Pa šo laiku labāk veiktu 50 atspiešanās balstā guļus.

Vairāk jēgas būtu

GirtzB Reģ.: 18.03.2002
0 0 Atbildēt

saku velrēiz ja nesaprati ar pirmo

Corvettes un Holdena V8 ir cits motoros kā Mustanga

nejaudz kopā Ford un GM motorus

p.s izbrauc ar BMW 525 kuram savirze noregulēta

Vācietim vairs salons nav jāpārskrūvē un jāizolē, pie tam plastmasu kvalitāte krietni augstāka.

Es labāk iepērku mazlietotu un nenojātu ///M, RS, AMG nekā amerikosu.

47k ir cena amerikā, eiropā tie būs 47k eur.

hvz man atkal ameriksu āda pēc sajūtām dermantīns, SAAB un BMW ir daudz kvalitatīvāka

un vienreilietojamos amreikosus sāka ražot ap 80-to vidu

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Es jau paspēju =) brīdi atpakaļ uz zāli pabiju tā kā es jau.

Kāpēc ja amo īpašnieks saka, manuprāt vācu auto ir arlaicīgi, nēerti un neuzticami tad es mūldu un tukši iztērēju laiku, bet vācu stūrētāji var nodirst katru kas pasaka, ka stūrē amo un tā esot objektīva viedokļa izklāstīšana kaut ja iedziļināss tad tikai gaumes lieta, jo vācieši sausiņiem, amerikāņi sliņķiem un viss jo katrai markai savi mīnusi. Amo piem grab salons, nav kur remontēt, grūti atrast ar noskrējienu zem 350k km.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

GirtzB rakstīja: saku velrēiz ja nesaprati ar pirmo

Corvettes un Holdena V8 ir cits motoros kā Mustanga

nejaudz kopā Ford un GM motorus

p.s izbrauc ar BMW 525 kuram savirze noregulēta

Vācietim vairs salons nav jāpārskrūvē un jāizolē, pie tam plastmasu kvalitāte krietni augstāka.

Es labāk iepērku mazlietotu un nenojātu ///M, RS, AMG nekā amerikosu.

47k ir cena amerikā, eiropā tie būs 47k eur.

hvz man atkal ameriksu āda pēc sajūtām dermantīns, SAAB un BMW ir daudz kvalitatīvāka

un vienreilietojamos amreikosus sāka ražot ap 80-to vidu

Vāciešiem paneļi vēsturiski no cieta materiāla, arī A6, bet gandrīz visiem normālajiem amo vainu ar ādu apšūti vai ar mīkstu ādas imitāciju. Vācietī viss kam pieskaries izņemot jumtu ir darināts no nepat

ikamas cietas plastmasas vai metāla- kā tagadējos amo tik amo grab, bet vācietis kārtīgi saskrūvēts, un par saskrūvēšanu + 300% cenā??!!! Absurds! 525, vai 745 2007 bez atšķirības, visi risēs kā apdauzīti un pat jauns katru bedrīti salasa uz salonu, bet pagriezienos sverās tikpat kā mans 300m, tikvien ka ziemā var sānis fun paķert, toties troksnis visu laiku slonā neatkaīgi no seguma.

A par vienreizlietošanu, tak vācieši ar ap 1995 gadu tieši to arī sāka darīt un ir izkopuši šobrīd līdz smalkumam, tikai japo(gandrīz visi modeļi) un amo (dažas markas)vēl ražo auto ar kuru var nobraukt vairāk par dažiem gadiem.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Fakti no čoma grāmatvedības.

Chrysler Vision 1995 gads 3.5l dzinējs.

pirkts jauns iekš Ņujorkas un brauc līdz šim brīdim

Noskrējiens 612k km

kopā iegūldīti 5208 LVL remontos.

Viņa sievas A6 2.5 TDi, 2000 gads.

Pirkts jauns Latvijā.

301k km

Kopā iegūldīti 4291 LVL

Itogo amo= 5208 dalīts uz 12 gadiem=434 LVL

Audi=4291 dalīts uz 7 gadiem=613 gadā LVL

Savus izdevumus varēšu dot kad vēl vienu gadu būšu nobraucis, pagaidām ir nobraukts gads un septiņi mēneši un iegūldīts remontos 175 LVL, taisīts viss ko norādija serviss+ ap k labojot kuinjas kuras pielaida Atlas Motors.

Šajā summā protams neiekļāvu eļlas kārbai un citus šķidrumus.

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Ņujorkā radās kāre kādu drapaku atvilkt. Ja ne pašam, tad vismaz pārdošanai. Tā kārtīgi apdomājot, no tās domas atteicos. Nesistu eksemplāru nebija jēga stiept šurp. Tas tā, pārdomas

batka Reģ.: 17.01.2007
0 0 Atbildēt

Gribi konstruktoru perc vai nu krievu mašinu vai jeņķu.Tapat viss japarskruve un jaizole lai negrabKapitali autiņi.Vienigais kas man viņos patik ir dizains gan virsbuve gan salons.Ja to apvienotu ar vacu kvalitati tad butu labs auto

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

batka rakstīja: Gribi konstruktoru perc vai nu krievu mašinu vai jeņķu.Tapat viss japarskruve un jaizole lai negrabKapitali autiņi.Vienigais kas man viņos patik ir dizains gan virsbuve gan salons.Ja to apvienotu ar vacu kvalitati tad butu labs auto

Vācu kvalitāti par tarpību cenā var dabūt+ vēl papildus extras!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja: Ņujorkā radās kāre kādu drapaku atvilkt. Ja ne pašam, tad vismaz pārdošanai. Tā kārtīgi apdomājot, no tās domas atteicos. Nesistu eksemplāru nebija jēga stiept šurp. Tas tā, pārdomas

Savu pirmo jeņī ar;i no Ņujorkas 1999 gadā pats atvedu, sanāca par 3k eiro lētāk nekā te pirkt+ zināms kā izskatījās kad bija tur tātad 100% netiks lietuvas brāļu remonts.

Pacificu arī pats bračka veda, kopā ar remontiem izdevās ulažitsa 12 štukās eiru. +abas reizes normāls piedzīvojums kamēr atbrauc.

Kas Tevi atturēja?

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Prikols, sēžam un mūldam 0:43 naktī...

A es domāju man vienam bezmiegs =)

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

Kaspersky rakstīja: Pa šo laiku labāk veiktu 50 atspiešanās balstā guļus.

Vairāk jēgas būtu

un pērnos traukus nomazgāt...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

GirtzB rakstīja: saku velrēiz ja nesaprati ar pirmo

Corvettes un Holdena V8 ir cits motoros kā Mustanga

nejaudz kopā Ford un GM motorus

p.s izbrauc ar BMW 525 kuram savirze noregulēta

Vācietim vairs salons nav jāpārskrūvē un jāizolē, pie tam plastmasu kvalitāte krietni augstāka.

Es labāk iepērku mazlietotu un nenojātu ///M, RS, AMG nekā amerikosu.

47k ir cena amerikā, eiropā tie būs 47k eur.

hvz man atkal ameriksu āda pēc sajūtām dermantīns, SAAB un BMW ir daudz kvalitatīvāka

un vienreilietojamos amreikosus sāka ražot ap 80-to vidu

Vāciešiem paneļi vēsturiski no cieta materiāla, arī A6, bet gandrīz visiem normālajiem amo vainu ar ādu apšūti vai ar mīkstu ādas imitāciju. Vācietī viss kam pieskaries izņemot jumtu ir darināts no nepat

ikamas cietas plastmasas vai metāla- kā tagadējos amo tik amo grab, bet vācietis kārtīgi saskrūvēts, un par saskrūvēšanu + 300% cenā??!!! Absurds! 525, vai 745 2007 bez atšķirības, visi risēs kā apdauzīti un pat jauns katru bedrīti salasa uz salonu, bet pagriezienos sverās tikpat kā mans 300m, tikvien ka ziemā var sānis fun paķert, toties troksnis visu laiku slonā neatkaīgi no seguma.

A par vienreizlietošanu, tak vācieši ar ap 1995 gadu tieši to arī sāka darīt un ir izkopuši šobrīd līdz smalkumam, tikai japo(gandrīz visi modeļi) un amo (dažas markas)vēl ražo auto ar kuru var nobraukt vairāk par dažiem gadiem.

Uhh, nu man liekas gan auzās sabrauci, japāni vispār vieni no pirmajiem sāka ražot "vienreiz" lietojamos auto. Tā viņus dēvē jo a) ir maksimāli plāni bleķi b) lielā vairumā gadījumu ir mazlitrāžas motori. Bet piekares gan viņiem ir ar labu rezervi uztaisītas, un arī tas ka detaļas vairākiem modeļiem ir savstarpēji aizvietojamas, kas ir daudz, daudz saprātīgāķ resursu izmantošana.

Protams īsmūžība nav attiecināma uz Japānu džipakiem, un Luksus markām, jo tur tomēr vairāk pacentušies. Bet nu arī lētais gals kalpo uz goda, jo auto ir pārdomāti, lai arī protams ne jau pilnīgi bez gļukiem. Ko diemžēl nevaretu teikt par amerikāņu auto.

Arī Eiropas auto ir krietni pāºdomātāki, arī kaut vai tieši paneļa ziņā un ergonomikas ziņā - un man tas ir būtiski.

Āda uz paneļa - mēdz būt gan labi gan draņķigi piemēri, tas nekas ka daži domā ka tas ir kruti. Ja tā āda/panelis atspīd stiklā, tas nozīmē ka ir sūdīgi padarīts darbs utt.!!! Tiesa uzlikt ādu visiem elementiem nav gºūti, taču tas nepaslēps lētu apdari apakšā un diemžēļ liela daļa amerikānu izmanto kaut kādas arahaiskas tehnoloģijas panelim un konsolei, un plastikāts ir vienkārši pretīgs apmēram Dacītes Lokanās stilā.

tadsjautues Reģ.: 13.02.2008
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja: Fakti no čoma grāmatvedības.

Chrysler Vision 1995 gads 3.5l dzinējs.

pirkts jauns iekš Ņujorkas un brauc līdz šim brīdim

Noskrējiens 612k km

kopā iegūldīti 5208 LVL remontos.

Viņa sievas A6 2.5 TDi, 2000 gads.

Pirkts jauns Latvijā.

301k km

Kopā iegūldīti 4291 LVL

Itogo amo= 5208 dalīts uz 12 gadiem=434 LVL

Audi=4291 dalīts uz 7 gadiem=613 gadā LVL

Savus izdevumus varēšu dot kad vēl vienu gadu būšu nobraucis, pagaidām ir nobraukts gads un septiņi mēneši un iegūldīts remontos 175 LVL, taisīts viss ko norādija serviss+ ap k labojot kuinjas kuras pielaida Atlas Motors.

Šajā summā protams neiekļāvu eļlas kārbai un citus šķidrumus.

but vinjai iepriekshejaaas paaudzes A6 tad tas cipars buutu krietni savadaaks

GirtzB Reģ.: 18.03.2002
0 0 Atbildēt

un vispār topics bija par Amo V8 VS vācieši, Vision token nav v8 nekad bijis, tāpat kā 300M un pacifica...

šitos FWD un V6 pārpratumus vispār nevar uzskatīt par īsteniem amerikosu auto, amerikosu auto ir RWD un V8 (skatīt 300C, Charger, ...)

Tā kā lūdzu atgriezīsimies pie tēmas

p.s. ar štruntīgu ādu apvilkts panelis izksatās un uz tausti ir vēl sliktāks par kvalitatīvu plastmasu, totāli lētas pēc paskata un sajūtām koka imitācijas arīdzan amerikosi iecienījuši.

Japāņi ir apjēguši, ka vai nu liek lētus materiālus un necenšas izskatīties dārgi(vecie honda civic, subaru impreza u.c. saloni) vai arī liek kvalitatīvus materiālus (jaunais Honda Accord, Lexus IS, Subaru Legacy)

amerikosi vēl jo projām liek lēto desu un cenšas lai pa gabalu izskatās dārgi.

Dzonijs_007 Reģ.: 16.06.2006
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Setup rakstīja: Amo autiņus subjektīvi var salīdzināt ar mobīlajiem telefoniem - Samsung ir labs, daudz kur pārspēj Nokia un SE, bet kaut kā tomēr pietrūks, ja gribi lai būtu super, pašam jāpieliek roka, respektīvi, jāpačo, jāpāršuj utt, galu galā sanāks izcils produkts, kurš tad arī pārspēs citus. Amīšiem tieši tas pats, dažos aspektos tiešām labs, bet līdzi nevelk EU autiņiem, bet ja pieķers klāt, tad var no viņiem dabūt visu pārējo. Tikai jautājums ir, vai cilvēki ir tam gatavi? (pašam ņemties...) Jo vienkāršāk ir paņemt gatavu autosu, kuram nekas nav vairs jādara.

Bet nu katram savs, personīgi man arī labāk patīk amerikāņi.

Es dr'iz'ak sal'idzin'atu ar SE telefoniem, viss nepiecie'samais ir standart'a, bet ja kas trukst pieliec kl'at.

Roku jau nav jaliek, tikai janodod salona pie uzlabot'ajiem.

Piem. A6 1998=9000 eur, 300m 1999 ir 5500 eur, starp'ibu ap'ed-1000 savest kart'ib'a, 1000 audio sagatavosana(DVD, vibro izol'acija' skanjas izol'acija) 1000 smuki, viegli diski un pul'e'sana, sakop'sana viz'u'ali, 1500 atliek fant'azijas lidojumam, kas nu kuram pr'at'a, citam aerografija, citam turbo un chiposana, citam vel kas.

A6 1999.g nemaksaa 9K EUR saakas no 6K EUR un normaalu jau var dabuut no 7K EUR.

Un 99% pirceeju nav nekaadas veeleesanaas nonemeties ar kaut kaadaam papildus audi instalaacijam un vibroizolaacijaam, nopeerk un brauc.

VArbuut veel gribeesi teikt ka arī BMW ir suudiigaaka vadaamiiba par 300M

Par CTS jau ir cits staasts taa ir daudz labaak masiina par 300M jo taa ir taisita Eiropas tirgum. Esmu izbraucis ar 2005.g CTS un tiesaam gan vadaamiiba gan tas kaa iet paari bedreem ir vienkaarsi super arii skanas izolacija ir laba, dizains lielisks. Un ja ASV pateicoties zemajam bakša kursam 2006.g CTS var dabuut ~ no 15K EUR tad taa jau vairs galiigi nav slikta izveele.

Sviestc Reģ.: 26.05.2004
0 0 Atbildēt

Saab tik rullē...

pārējie operāti ir tādi, nu pūt un pavelc, un iedod pabraukt tiem, kam rokas šķības...

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

GirtzB rakstīja: un vispār topics bija par Amo V8 VS vācieši, Vision token nav v8 nekad bijis, tāpat kā 300M un pacifica...

šitos FWD un V6 pārpratumus vispār nevar uzskatīt par īsteniem amerikosu auto, amerikosu auto ir RWD un V8 (skatīt 300C, Charger, ...)

Tā kā lūdzu atgriezīsimies pie tēmas

p.s. ar štruntīgu ādu apvilkts panelis izksatās un uz tausti ir vēl sliktāks par kvalitatīvu plastmasu, totāli lētas pēc paskata un sajūtām koka imitācijas arīdzan amerikosi iecienījuši.

Japāņi ir apjēguši, ka vai nu liek lētus materiālus un necenšas izskatīties dārgi(vecie honda civic, subaru impreza u.c. saloni) vai arī liek kvalitatīvus materiālus (jaunais Honda Accord, Lexus IS, Subaru Legacy)

amerikosi vēl jo projām liek lēto desu un cenšas lai pa gabalu izskatās dārgi.

Ko nozīmē DĀRGI?

Tas ir uzrāviena sinonīms vai stabilitātes, vai ērtuma?

Kāds hrens cik maksā, nejau pirkstu liekšanai pērku auto, bet gan braukšanai un dārgums neko nedod, man piem patīk kā izskatās amo saloni un tur nekur nav lētas ādas vai sliktu aizstājēju. Amo āda asociējās ar labiem mājas dīvāniem un kvalitatīvām ādas jakām, bet vācu āda ar lētu ķīniešu dermantīna jakas un smaržo nevis pēc ādas, bet vītinātām zivīm!

Īsteni amo auto ir lieli, stabili, vienmēr pietiekami jaudīgi un izturīgi, īstens vācietis ir 'pelēks', mazjaudīgs, cietu, neērtu sdalonu, samudrītu, niķīgu motoru un drebelīgu piekari! Gan amo, gan vāciešiem protams ir atkāpes no normas, bet tendence nosaka kopskatu.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti