Amerikas V8 VS vācieši.

Gregers Reģ.: 26.02.2008

Amerikas V8 VS vācieši.

 
1 2 3 4 5 6 7 8 ..10
Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Setup rakstīja: Amo autiņus subjektīvi var salīdzināt ar mobīlajiem telefoniem - Samsung ir labs, daudz kur pārspēj Nokia un SE, bet kaut kā tomēr pietrūks, ja gribi lai būtu super, pašam jāpieliek roka, respektīvi, jāpačo, jāpāršuj utt, galu galā sanāks izcils produkts, kurš tad arī pārspēs citus. Amīšiem tieši tas pats, dažos aspektos tiešām labs, bet līdzi nevelk EU autiņiem, bet ja pieķers klāt, tad var no viņiem dabūt visu pārējo. Tikai jautājums ir, vai cilvēki ir tam gatavi? (pašam ņemties...) Jo vienkāršāk ir paņemt gatavu autosu, kuram nekas nav vairs jādara.

Bet nu katram savs, personīgi man arī labāk patīk amerikāņi.

Es dr'iz'ak sal'idzin'atu ar SE telefoniem, viss nepiecie'samais ir standart'a, bet ja kas trukst pieliec kl'at.

Roku jau nav jaliek, tikai janodod salona pie uzlabot'ajiem.

Piem. A6 1998=9000 eur, 300m 1999 ir 5500 eur, starp'ibu ap'ed-1000 savest kart'ib'a, 1000 audio sagatavosana(DVD, vibro izol'acija' skanjas izol'acija) 1000 smuki, viegli diski un pul'e'sana, sakop'sana viz'u'ali, 1500 atliek fant'azijas lidojumam, kas nu kuram pr'at'a, citam aerografija, citam turbo un chiposana, citam vel kas.

To pust'ukstoti biju dom'ajis pie p'armaksas un signalenes uzst'ad'i'sanas A6, jo 'amo nav riska grup'a t'atad - 15% no polises cenas un nav j'auzst'ada nopietna sign'alene, imobilaizers un meh'aniska poga. Tatad to naudu var kaut kur citur gr'ust.

Plus ne'n'emu v'er'a to cik drausm'igas summas parasti maks'a v'acie'sa p'ecpirk'sanas ve'sana pie pr'ata!

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pie kam tam Kadijam gandrīz tāda pati piekare pēc sava risinājumā ka H3 Hummeram un AFAIk arī H2, bet kas ir labs džipakam - asfalta plēsējam ir krietni par ļodzīgu.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

edzulis rakstīja:

Kindzulis rakstīja: amiishi- maza kompresija-long distance... faaterlande- small cube+ high performance...

viss atkariigs no celjiem regjionaa

Ļauj palabošu:

Nu un nah m'usu ban'anu republik'a l'azers un pincete??!!!

Pie mums vel no sudu dak's'am nav atradin'aju'sies!

V'acij'a kur ce'li perfekti v'acu auto ir lielisks(iz'nemot garlaic'igo salonu un ne'ertos kr'eslus IMXO)!!!

Bet pa mūsu bedrēm un ar mūsu bāleliņa iesipšanas vēlmi- katik eļļu retāk mainī, katik riepas normālas nenopirkt, katik detaļu lietotu vai kreiso iemudrīt...un pēctam vālēt pa pleskaveni uz 160+

Amerikāņi - nezināšana, nekompetence, cirvis + āmurs.

Eiropietis - zināšanas, tehnoloģijas, lāzers+pincete.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pilnākai ilustrācijai redzkur ir visa A4 piekare:

www.km77.com/...

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Redzkur izdavāš arī kaut ko izkasīt nos saita kas pa rokai trāpījās:Audi A4 pakļtilts:

www.km77.com/...

Un Cadillac XLR - sporta kupejas visa piekare:

www.km77.com/...

vari paskaitīt cik kuram nāk sviru utml.

A es par ko?!!! Audi kā no stikla un katra dziļāka bedre maksā drumo piķi un laiku!!!

Zino ko nozīme A6 daudzsviru piekare! Braucot dienā ap 600-1000 km pa Latviju A6 ir katru mēnesi jāremontē katru reizi ap 500-600 LVL, bet 300m, SAAB 9000, Rover 75 tikai pirms tehniskās kādus 250 LVL jāiegūlda!!! Un tā ir neapstrīdama patiesība/pieredze!

Uh_ti Reģ.: 22.03.2008
0 0 Atbildēt

Es ar par to amo piekari nepiekritīšu vispārējam viedoklim. Vismaz T&C tā ir ļoti izturīga. Pat pie manas ne pārāk saudzējošās braukšanas piekarē gada laikā, kopš T&C tika iepirkts, nav investēts ne santīma. Cita runa ir par kārbu, vēl joprojām tā tiek taisīta no bijušajām konzervbundžām un papīra. Solenoīdu bloks nojūdzās, 350 ls (jauns bloks, darbs, kārbas eļļa) no maka laukā.

Runājot par to, kurš auto labāks: eiropas vai amerikas. Tas vienkārši ir gaumes jautājums, ņemt A6 ar ļumīnija piekari, katru gadu tajā investējot, vai ņemt T&C ar vienkāršu tērauda piekari, kuru nav katru gadu jāremontē. Personīgi man ir po daudzu viedoklis, arī mans nākamais auto būs T&C, tikai vismaz 2008. g. modelis.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

A es par ko?!!! Audi kā no stikla un katra dziļāka bedre maksā drumo piķi un laiku!!!

Zino ko nozīme A6 daudzsviru piekare! Braucot dienā ap 600-1000 km pa Latviju A6 ir katru mēnesi jāremontē katru reizi ap 500-600 LVL, bet 300m, SAAB 9000, Rover 75 tikai pirms tehniskās kādus 250 LVL jāiegūlda!!! Un tā ir neapstrīdama patiesība/pieredze!

Tu kaut kāds nenopietns sprukstiņš, sākumā citus par santīm sipējiem apsaukā, un tagad sūdzies ka Audi piekarē daudz jāiegulda !?!?! Jā bija pavecākiem modeļiem problēmas ar piekares daļu nomaiņu, bet arī to iemācījās darīt, taču jaunajiem Audi nav dzirdēts neviesn slikts vārds par to piekari. Cita lieta, ka pie mums var nopirkt auto ar odo pie 60 kkm, bet dzīvē tas auto moš ir 3 reiz tik nostaigājis.

Uh_ti Reģ.: 22.03.2008
0 0 Atbildēt

Un vēl reāla ekstra, piejama T&C: CP viņus vienkārši bez ļoti liela iemesla nestādina. Tas tā BMW īpašniekiem pārdomām.

modena Reģ.: 03.09.2003
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

modena rakstīja: Cienijamais Gregers laikām tikai dažus raidījumus no TopGear noskatījas.... un līdz ar to nespēj objektīvi saprast TG attieksmi pret amerikāņu auto....

Te par kvalitāti... youtube.com/...

Un te vispārīgs ieskats pa tēmu....

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

youtube.com/...

Šos klipus redzēju jau sen! Viņa viedoklim par amerikāņiem piekrītu pilnībā, nožēlojama tauta, BET!

Šos viņa izteikumus par amerikas auto...tie ir apspriesti un izvērtēti jau muljoniem reižu simtiem čatos un forumos!

Rezultāts= tāds, jā viņš apliek amo auto, bet nezkādēļ kad lieta nonāk līdz jebkurai citai markai kurā ir amo dzinēji vai daļas tā slavasdzziesma no viņa puses ir garantēta. Kādā raidijumā viņš ir nosaucis V8 no mustanga par mākslas darbu! Tici nu viņam...

nu ja būt precizāks- tad nu parasti slavas dziesmas ir par Eiro platformu + jaudīgs amerikāņu dzinējs....

Pie am starp mākslas darbu un izcilu dzinēju ir baigi lielā atšķiribā....

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Uh_ti rakstīja: ...

Runājot par to, kurš auto labāks: eiropas vai amerikas. Tas vienkārši ir gaumes jautājums, ņemt A6 ar ļumīnija piekari, katru gadu tajā investējot, vai ņemt T&C ar vienkāršu tērauda piekari, kuru nav katru gadu jāremontē. Personīgi man ir po daudzu viedoklis, arī mans nākamais auto būs T&C, tikai vismaz 2008. g. modelis.

A-ļumīnija piekarēm nav nekādas vainas !!! Taču ja esi atradis savu auto - forši, tikai ja vair atļāuties tad pamēgīni arī ko citu izīrējot uz ilgāku laiku vai tamlīdzīgi, domāju ka spēsi atrast arī ko labāķu, vienīgi jautājums vai tas atbildīs tavam budžetam un vajadzībām, jo diemžēl gadās ka aºī luksus segmenta vidējā klasē ne vienmēr ir padomāts par visu 4 sēdošo ērtībām.

Uh_ti Reģ.: 22.03.2008
0 0 Atbildēt

A nez amerikā ar nav tipa Top Gear modifikācijas. Ja ir, tad pilnīgi noteikti, tur euro kāri tiek uzvilkti uz liela, sarkana locekļa, tāpat kā amīšu iekš Top Gear.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Uh_ti rakstīja: A nez amerikā ar nav tipa Top Gear modifikācijas. Ja ir, tad pilnīgi noteikti, tur euro kāri tiek uzvilkti uz liela, sarkana locekļa, tāpat kā amīšu iekš Top Gear.

Pagaidām nav, bet reāli ASV vien kompānija ir nopirkusi TOP Gear licenci, un tur tiek vākta 3 cilvēku komanda, kas veidos šādu raidījumu ASV tirgum. BTW arī Austrāļi ir iepirkuši šī raidījuma licenci.

Ja incē vairāk skaties :

www.finalgear.com/...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

ASV raidījums sauksies vienkārši GEAR.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Uh_ti rakstīja: A nez amerikā ar nav tipa Top Gear modifikācijas. Ja ir, tad pilnīgi noteikti, tur euro kāri tiek uzvilkti uz liela, sarkana locekļa, tāpat kā amīšu iekš Top Gear.

Offtopic:

ja mēs savukārt runājam par to lielo sarkano locekli, tad diemžēl tieši amerikāņu autoindustrija tiek lēnā garā "uzvilkta" uz tā locekļa. Un par atsevišķām auto kategorijām man būtu žēl ja tās pazustu, kaut kā piedur tas kā tās izskatās, bet tas nekādi nemaina manu attieksmi pret to, ka caurmērā tie Amo auto ir nekvalitatīvi.

Uh_ti Reģ.: 22.03.2008
0 0 Atbildēt

Īstenībā ar šo auto bija tā: jau kkādā ~1995 gadā sanāca izbraukt ar veco, kantaino Džeri, pietika, zināju ko gribu. Tā tas ar gadiem tika atlikts, atlikts, līdz pagājšgad kļuva aktuāla jaunāka auto iegāde, izvēle tobrīd bija kritusi uz praktiskumu (VW Passat 2004. g. 19 tdi ar 131 zs). Un sakrita, kad tieši tobrīd darbojos pie viena keksa, kurš dzina autiņus no USA. Vot, un vienu rītu man ar viņu bija sarunāts kkur braukt, bet šim no rīta baigā poha. Viņš saka: ai davai tu brauc. Ar to arī pietika, lai pasāta iegāde tiktu kancelēta. No viņa gan T&C nenopirku, radās cita iespēja.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Uh_ti rakstīja: Es ar par to amo piekari nepiekritīšu vispārējam viedoklim. Vismaz T&C tā ir ļoti izturīga. Pat pie manas ne pārāk saudzējošās braukšanas piekarē gada laikā, kopš T&C tika iepirkts, nav investēts ne santīma. Cita runa ir par kārbu, vēl joprojām tā tiek taisīta no bijušajām konzervbundžām un papīra. Solenoīdu bloks nojūdzās, 350 ls (jauns bloks, darbs, kārbas eļļa) no maka laukā.

Runājot par to, kurš auto labāks: eiropas vai amerikas. Tas vienkārši ir gaumes jautājums, ņemt A6 ar ļumīnija piekari, katru gadu tajā investējot, vai ņemt T&C ar vienkāršu tērauda piekari, kuru nav katru gadu jāremontē. Personīgi man ir po daudzu viedoklis, arī mans nākamais auto būs T&C, tikai vismaz 2008. g. modelis.

Kārbu nebūs jāremontē ja ievērosi divus punktus- automāts nav dragiem un ja mainīsi regulāri eļļu. Salīdzinoši nesen viens cilvis nosvinēja ar 300m 2.7, miljons jūdzes un viņam toč ir reāla pieredze jo tas auto ir viņa rokās kopš 400k jūdzēm, gandrīz pēc 100k noklājās kārba, bet pēctam regulāri, ik pēc 30k mainijis ir eļļas un nekādu problēmu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kurš T&C tev ir vai pats jaunākais ???

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Never mind, pārlasīju un sapratu ka nav jaunākais.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Pie kam tam Kadijam gandrīz tāda pati piekare pēc sava risinājumā ka H3 Hummeram un AFAIk arī H2, bet kas ir labs džipakam - asfalta plēsējam ir krietni par ļodzīgu.

Pirms runā paskaties par ko tu runā!

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Uh_ti rakstīja: ...

Runājot par to, kurš auto labāks: eiropas vai amerikas. Tas vienkārši ir gaumes jautājums, ņemt A6 ar ļumīnija piekari, katru gadu tajā investējot, vai ņemt T&C ar vienkāršu tērauda piekari, kuru nav katru gadu jāremontē. Personīgi man ir po daudzu viedoklis, arī mans nākamais auto būs T&C, tikai vismaz 2008. g. modelis.

A-ļumīnija piekarēm nav nekādas vainas !!! Taču ja esi atradis savu auto - forši, tikai ja vair atļāuties tad pamēgīni arī ko citu izīrējot uz ilgāku laiku vai tamlīdzīgi, domāju ka spēsi atrast arī ko labāķu, vienīgi jautājums vai tas atbildīs tavam budžetam un vajadzībām, jo diemžēl gadās ka aºī luksus segmenta vidējā klasē ne vienmēr ir padomāts par visu 4 sēdošo ērtībām.

Budžets ir ok, nevaru pavilkt tikai virs 2006 gadu un premium segmentu, ja gadās kas tāds kas varētu mani pārliecināt dod ziņu.

Bet par pamēģināšanu, tur ir tā, radi braukā ar vāciešiem un pims pirkt 300m biju izbraukājis pa nedēļai ar katru no tiem-A6 2001, VW Passat 2002, Skoda Superb 2.5 TDI 2002, BMW 525 2000.

Klienti arī ir dažādu auto īpašnieki, pirkumam piegāju ļoti rūpīgi, veltiju kādu pus gadu, bet tāpat nekur no iepriekšējiem favorītiem

SAAB 9000 1997, 9.5 Griffin-Aero 2000-2003, Crhrysler Vision 1997, 300m 1999-2003 prom netiku jo neguvu tādu braukšanas komfortu un pārliecību kā šajos, labāki likās tikai Lexus un Infiniti FX, bet tos pagaidām nevaru atļauties. Šobrīd favorītiem ir pievienojies Rover 75 2.5l V6.

Uh_ti Reģ.: 22.03.2008
0 0 Atbildēt

Starp citu par to amīšu auto industrijas krīzi man pagājušajā vasarā dažas lietas pastāstīja viens USA letiņš. Ļoti lielu daļu peļņas (ko konkrēts ražotājs varētu ieguldīt nākotnes tehnoloģijās) no vietējā amerikas auto ražotāja 'izsūc' arodbiedrības, kuras tur ir megaspēcīgas. Savukārt, japīšu autoindustrija Amerikā zeļ un plaukst, jo šiem nav tik spēcīgas arotbiedrības+tehnoloģijas jau ir modernākas nekā amīšiem. Tas arī ir iemesls japīšu auto augošajai popularitātei USĀ.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

WALA rakstīja: Pie kam tam Kadijam gandrīz tāda pati piekare pēc sava risinājumā ka H3 Hummeram un AFAIk arī H2, bet kas ir labs džipakam - asfalta plēsējam ir krietni par ļodzīgu.

Pirms runā paskaties par ko tu runā!

Es arī paskatījos - tikai neprecizēju ka runa ir par priekšas piekari, jo saprotamu iemeslu dēļ "pēcpuses" tiešām nevar salīdzināt.

Sorry nepiedomāju, ka varētu pārprast.

Uh_ti Reģ.: 22.03.2008
0 0 Atbildēt

Man ir `02 gada, tas kuru kraislers un mersis vēl mīlas skurbulī paspēja kopā sastrādāt

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

Gregers rakstīja:

A es par ko?!!! Audi kā no stikla un katra dziļāka bedre maksā drumo piķi un laiku!!!

Zino ko nozīme A6 daudzsviru piekare! Braucot dienā ap 600-1000 km pa Latviju A6 ir katru mēnesi jāremontē katru reizi ap 500-600 LVL, bet 300m, SAAB 9000, Rover 75 tikai pirms tehniskās kādus 250 LVL jāiegūlda!!! Un tā ir neapstrīdama patiesība/pieredze!

Tu kaut kāds nenopietns sprukstiņš, sākumā citus par santīm sipējiem apsaukā, un tagad sūdzies ka Audi piekarē daudz jāiegulda !?!?! Jā bija pavecākiem modeļiem problēmas ar piekares daļu nomaiņu, bet arī to iemācījās darīt, taču jaunajiem Audi nav dzirdēts neviesn slikts vārds par to piekari. Cita lieta, ka pie mums var nopirkt auto ar odo pie 60 kkm, bet dzīvē tas auto moš ir 3 reiz tik nostaigājis.

SIpšana ir detaļu nomaiņa uz lietotām vai kreisajām un pēcāka raudāšana par lūzšanu kā arī degvielas litru skaitīšana- nevari atļauties auto tad brauc ar autobusu un liec mieru tiem kuri var atļauties uzturēt un pildīt lielu auto IMXO!

A aAudi piekares gadījumā nevaru saprast kā auto ne prēmium segmenta var prasīt 500 LVL gadā tikai piekares uzturēšanai, plus

man ir ļoti svarīga izturība, bet audi un bmw ražoumi to nesniedz, pazīstamie 5 modeļu un A6, A8 īpašnieki remontē piekares un koturvel ik pa laikam kamēr es tikai nopērkot esmu naudu iegūldijis+ citu sastrādāto šitu izlabošana.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Uh_ti rakstīja: Man ir `02 gada, tas kuru kraislers un mersis vēl mīlas skurbulī paspēja kopā sastrādāt

Skaic, diezga daudzi LV ir pozitīvi atsaukušīes par šô auto, bet nu pašam nav reāli sanācis braukt. Pēdējie "busi " ko iznāca salīdzināt ir kaut kādi 95 Gada VW T4 un Crysler - VW bija pārāks (man ērtāks utml lietas kuras es novērtēju auto) bet protams cenas un aprīkojums grūti salīdzināmas.

1 2 3 4 5 6 7 8 ..10
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti