RAAP noteikti garām, viņiem būs pofig, cenas "adekvātas"
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
RAAP noteikti garām, viņiem būs pofig, cenas "adekvātas"
Vittrans gertrudes ielaa. salaboja divreiz atraak un divreiz leetaak nekaa raap
Ak, tu laikam esi tas skrūvētājs Met ārā to tomātu jau savlaicīgi Rēķini pats - mešalkai kaut kādus sinhronizatorus nomainīt pavelk vismaz uz 250ls, bet tu gribi reanimēt tomātu... Cita lieta, ka kārbu pirkt ir risks...
kaarbas mainja uz meshalku ir murgs. pedaalji, pusasis, spararats ar sajuugu, pats rausteklis ar visiem pribambasiem.... tur buus liela naudas kaudze. tam tomatam remonts buus max 350-400ls man taa domaat.
Jā, bet tur tikai process būs murgs, kamēr tas tomāts pats par sevi ir murgs ar trijiem robiem
msh rakstīja: Jā, bet tur tikai process būs murgs, kamēr tas tomāts pats par sevi ir murgs ar trijiem robiem
pirmais golps tak nava dragsters, driiz buus klassika. tomats jareanimee.
Pričom tur dragsters? Nesen bija izdevība salīdzināt opja otro tomātgolfmašīnu ar 1.6 karburatornieku pret muteres trešo golfmašīnu ar 1.6 mono - opja golfmašīnai 2x draņķīgāks cēliens, nebijis tā tomāta, cēliens būtu stipri labāks. A tā tik spied pedāli un gaidi kad kkas notiks
Man te stāv viens motora ziņā tāds pats auto, tik ar mehānisko kārbu, to tad arī varētu likt. Tur gan kārba gan dzinējs labi, tik sajūgs jauns jāuzliek. Bet nu tas npoteikti nenotiks servisā, bet gan manā pagalmā..
Nez, nekāds lielais murgs jau nav. Man patīk dikti.. Tik derētu šo te izlabot. Ir idejas, kas par vainu? Man ir tāds čuiņiks, ka tur ir kaut kas ieķīlējies un tur ir darbiņš āmuram un skrūvgriezim. Galugālā - kas 81. gada kārbā var būt tik sarežģīts?
Pirmaigs Golfs jau ir klasika..
Rxx rakstīja: Man ir tāds čuiņiks, ka tur ir kaut kas ieķīlējies
Hidrotransformators...
ar aamuru un skruuvgriezi tur neko neizdariisi. taas kaarbas pat ir nedaudz sarezhgitaakas par elektriskajaam, jo visi spiedieni reguleejas un paarsleedzas mehaaniskiem varstiniem. dzen tik uz remontu. tomaats jau ir taa lieta, ko jadod professionaliem.
Centis_Nuudele rakstīja:
Rxx rakstīja: Man ir tāds čuiņiks, ka tur ir kaut kas ieķīlējies
Hidrotransformators...
Man ar liekas, ka velk uz to pusi, un šitas laikam Slavikam blakusgarāzā nebūs pa spēkam. Ved vien uz servisu, tur bija mufta pa valcējumu jāatver un pēc remonta, ja nemaldos, metināja ciet.
Koroče diezgan sarežģīts process.
Es taisīju RAAP (džekiem gan sanāca "dublis-2"- ar pirmo nesanāca), bet uz tās pašas atrilērijas (laikam) ielas esot vēl viens AT serviss.
Es kaut kur lasījuu, ka RAAP ne pārāk dārgi piedāvā uz apmaiņu jau lietotus hidrotransformatorus - ja tur tā vaina. Vajag aizbraukt pie šiem aprunāties.
Varētu biš apskaidrot, kas tas hidrotransformators ir un ko viņš dara?
Rxx rakstīja: Varētu biš apskaidrot, kas tas hidrotransformators ir un ko viņš dara?
var teikt ka sajuuga aizvietotaajs. bet mainiit tikai vinju ir muljkiigi, ja jau nonjem kaarbu, tad ustais kapitalo, un par vinju var aizmirst.
Rxx rakstīja: Varētu biš apskaidrot, kas tas hidrotransformators ir un ko viņš dara?
Ai ai... Nopērk pirmo mašīnu skrūvēšanai un nezina klasisku ierīču darbības principus
Tavs tomāts sastāv no divām galvenajām daļām - planetārā kārba ar trijiem robiem [un atpakaļrobu] un hidrotransformatora, kurš spēj mainīt pārnesumskaitli 2x [vismaz padumjo ražojuma mašīnām bija 2x ]
msh rakstīja:
Rxx rakstīja: Varētu biš apskaidrot, kas tas hidrotransformators ir un ko viņš dara?
Ai ai... Nopērk pirmo mašīnu skrūvēšanai un nezina klasisku ierīču darbības principus
Tavs tomāts sastāv no divām galvenajām daļām - planetārā kārba ar trijiem robiem [un atpakaļrobu] un hidrotransformatora, kurš spēj mainīt pārnesumskaitli 2x [vismaz padumjo ražojuma mašīnām bija 2x ]
Ai, ai , gudriniek, parādi man planetāro pārvadu ar trīs pārnesumiem...
krishus rakstīja:
msh rakstīja:
Rxx rakstīja: Varētu biš apskaidrot, kas tas hidrotransformators ir un ko viņš dara?
Ai ai... Nopērk pirmo mašīnu skrūvēšanai un nezina klasisku ierīču darbības principus
Tavs tomāts sastāv no divām galvenajām daļām - planetārā kārba ar trijiem robiem [un atpakaļrobu] un hidrotransformatora, kurš spēj mainīt pārnesumskaitli 2x [vismaz padumjo ražojuma mašīnām bija 2x ]
Ai, ai , gudriniek, parādi man planetāro pārvadu ar trīs pārnesumiem...
Es tev varu vienīgi piedāvāt ieskanēt aprakstu un shēmu par GAZ-21M tomātu, der? Netā slinkums skatīties un nav arī vajadzība...
Oooo - MSH - labi ka motor×××× nēēsi ... :hihi
msh rakstīja:
krishus rakstīja:
msh rakstīja:
Rxx rakstīja: Varētu biš apskaidrot, kas tas hidrotransformators ir un ko viņš dara?
Ai ai... Nopērk pirmo mašīnu skrūvēšanai un nezina klasisku ierīču darbības principus
Tavs tomāts sastāv no divām galvenajām daļām - planetārā kārba ar trijiem robiem [un atpakaļrobu] un hidrotransformatora, kurš spēj mainīt pārnesumskaitli 2x [vismaz padumjo ražojuma mašīnām bija 2x ]
Ai, ai , gudriniek, parādi man planetāro pārvadu ar trīs pārnesumiem...
Es tev varu vienīgi piedāvāt ieskanēt aprakstu un shēmu par GAZ-21M tomātu, der? Netā slinkums skatīties un nav arī vajadzība...
Tu maz zini kas ir planetārais pārvads??? Man domāt, ka nē....
Dafaj, dajoš, gribu redzēt to trīs robu plaņetarku!
Palasi šito - noteikti tas pats, tikai latviski un saprotami un par piemēru paņemta reāla kārba, nevis zīmuļdrāzējs
msh rakstīja: foto.inbox.lv/...
Palasi šito - noteikti tas pats, tikai latviski un saprotami un par piemēru paņemta reāla kārba, nevis zīmuļdrāzējs
Aga, bet šajā gadījumā plaņetarka vnk maina pārnesumskaitli starp spararatu un p-kārbas primāro vārpstu konstanti, tāpat kā MAZa riteņu reduktorā...
Kā tā plaņetarka tos trīs robus pārslēdz? Parādi!!
plin- ko var stresot? pamedii pa googlestanti kaads automaats utt...
Golpam klaat tikshana elementaara- attieciigi pasha speekiem veicams pasaakums
hidrotransformators- Citronam Riigaa- 15Ls... b/u protams (mainiits tapa jo skruuves norautas)
kaaroch- stresam nav pamata
AT remonts