Yetti rakstīja:
Kaspersky rakstīja: Man auto čipošanu izgājis četras reizes. Divas pēdējās reizes manā klātbūtnē. Darbs tur max uz 5 minūtēm
ne vienmēr...
Nu Tavu stāstu es dzirdēju. Es gan īsti par to spriegumu nesapratu, kā tas dabā iespējams
Yetti rakstīja:
Kaspersky rakstīja: Man auto čipošanu izgājis četras reizes. Divas pēdējās reizes manā klātbūtnē. Darbs tur max uz 5 minūtēm
ne vienmēr...
Nu Tavu stāstu es dzirdēju. Es gan īsti par to spriegumu nesapratu, kā tas dabā iespējams
Kaspersky rakstīja:
Yetti rakstīja:
Kaspersky rakstīja: Man auto čipošanu izgājis četras reizes. Divas pēdējās reizes manā klātbūtnē. Darbs tur max uz 5 minūtēm
ne vienmēr...
Nu Tavu stāstu es dzirdēju. Es gan īsti par to spriegumu nesapratu, kā tas dabā iespējams
arī ne... kaut gan, lasot čipu ieslēdzās dzinēja ventilators un viss... nosvārstījās spriegums zem kaut kādas pieļaujamās normas un errors klāt... bet reāli iekš DE un tas puisis, kurš man čipoja liek lādētāju pirms vispār aiztiek...
Yetti rakstīja:
Seene rakstīja:...
Kuram mūsdienu auto vispār ir jebkas regulējams? Detaļu nomaiņu uz sporta variantu gluži nevarētu saukt par regulēšanu. Par jebko citu reālajā laikā rūpējas ECU, kura "regulējumus" nosaka tā pati "čipošana" - un lielākajai daļai programma ir maināma pieslēdzot datoru un nepārliekot nekādus dzelžus.
neesmu stiprs par speciāli sagatavotiem auto, bet kautkas tika darīts ar turbīnas spiedieniem....
Un kas regulē turbīnas spiedienu? Jānis no pampāļiem vai ECU?
scope rakstīja: Kādu autiņu domā čipot?
Autiņš ir 2005. gada Grand cherokee, 3nieks dīzelis. Pat TC saka, ka efekts esot būtisks
nezinu gan, vai ir daudzas elektroniski vadaams turbiinas dabaa redzeetas....
Magistrs rakstīja: Cik es sapratu, tad veica izmaiņas jaunajā vadības programmā. Karoče, huj viņ zin, man tā auto uzbūve ir pilnīgi pie *******s. Pateicu, ka vajag vismaz +50zs un viss. Džeki nopisās pusi dienas un rezultāts bija vairāk kā labs. Spriežot pēc tā, cik tālu aizmugurē paliek bmw, velk uz visiem +100zs.
Kur taisīji?
Magistrs rakstīja:
Arnis76 rakstīja:
Magistrs rakstīja: Cik es sapratu, tad veica izmaiņas jaunajā vadības programmā. Karoče, huj viņ zin, man tā auto uzbūve ir pilnīgi pie *******s. Pateicu, ka vajag vismaz +50zs un viss. Džeki nopisās pusi dienas un rezultāts bija vairāk kā labs. Spriežot pēc tā, cik tālu aizmugurē paliek bmw, velk uz visiem +100zs.
Kur taisīji?
Ne jau nu pie Latvijas līkajiem kardāniem. Lietuvā.
Nu padalies, padalies. Pats regulāri esmu leišos, tā kā...
Ozz rakstīja: nezinu gan, vai ir daudzas elektroniski vadaams turbiinas dabaa redzeetas....
Esi redzējis kādu manuāli vadāmu turbīnas vārstu ar ko būtu iespējams regulēt turbīnas spiedienu. Arī VGT kontrolē elektronika un tur nav nekā manuāli regulējama.
Seene rakstīja:
Ozz rakstīja: nezinu gan, vai ir daudzas elektroniski vadaams turbiinas dabaa redzeetas....
Esi redzējis kādu manuāli vadāmu turbīnas vārstu ar ko būtu iespējams regulēt turbīnas spiedienu. Arī VGT kontrolē elektronika un tur nav nekā manuāli regulējama.
Nu mehaniski regulejamas ir daudzam mašinam
batka rakstīja:
Seene rakstīja:
Ozz rakstīja: nezinu gan, vai ir daudzas elektroniski vadaams turbiinas dabaa redzeetas....
Esi redzējis kādu manuāli vadāmu turbīnas vārstu ar ko būtu iespējams regulēt turbīnas spiedienu. Arī VGT kontrolē elektronika un tur nav nekā manuāli regulējama.
Nu mehaniski regulejamas ir daudzam mašinam
Ok, precizēšu - kurai _čipojamai_ (t.i. ECU vadītai) mašīnai ir kaut kas manuāli regulējams?
Seene rakstīja:
batka rakstīja:
Seene rakstīja:
Ozz rakstīja: nezinu gan, vai ir daudzas elektroniski vadaams turbiinas dabaa redzeetas....
Esi redzējis kādu manuāli vadāmu turbīnas vārstu ar ko būtu iespējams regulēt turbīnas spiedienu. Arī VGT kontrolē elektronika un tur nav nekā manuāli regulējama.
Nu mehaniski regulejamas ir daudzam mašinam
Ok, precizēšu - kurai _čipojamai_ (t.i. ECU vadītai) mašīnai ir kaut kas manuāli regulējams?
var atrast ko sagroziit...kaut vai kaadu droseli utt.uz izdiluma reekjina kustiigajaas daljaas daudz kas pazuud...bet pamuļķa ļautinji tikai "čipsus"peerk......
kaur gan es juusu vietaa par to ECU tik ljoti nepriecaatos...
Seene rakstīja:
batka rakstīja:
Seene rakstīja:
Ozz rakstīja: nezinu gan, vai ir daudzas elektroniski vadaams turbiinas dabaa redzeetas....
Esi redzējis kādu manuāli vadāmu turbīnas vārstu ar ko būtu iespējams regulēt turbīnas spiedienu. Arī VGT kontrolē elektronika un tur nav nekā manuāli regulējama.
Nu mehaniski regulejamas ir daudzam mašinam
Ok, precizēšu - kurai _čipojamai_ (t.i. ECU vadītai) mašīnai ir kaut kas manuāli regulējams?
S2
Ozz rakstīja:
Seene rakstīja:
batka rakstīja:
Seene rakstīja:
Ozz rakstīja: nezinu gan, vai ir daudzas elektroniski vadaams turbiinas dabaa redzeetas....
Esi redzējis kādu manuāli vadāmu turbīnas vārstu ar ko būtu iespējams regulēt turbīnas spiedienu. Arī VGT kontrolē elektronika un tur nav nekā manuāli regulējama.
Nu mehaniski regulejamas ir daudzam mašinam
Pasaki mankas var būt izdilis mašīnai ar noskrējienu 50 000 km? Es nerunāju par bremžu klučiem
Ok, precizēšu - kurai _čipojamai_ (t.i. ECU vadītai) mašīnai ir kaut kas manuāli regulējams?
var atrast ko sagroziit...kaut vai kaadu droseli utt.uz izdiluma reekjina kustiigajaas daljaas daudz kas pazuud...bet pamuļķa ļautinji tikai "čipsus"peerk......
kaur gan es juusu vietaa par to ECU tik ljoti nepriecaatos...
tad pasaki nauhj trauceet masiinai straadaat
brauc un brauc...Tu to čipu uz sava tanka diez vai jutiisi.... cik tur poniji naak klaat 20 a Tu visus esošos ikdienaa ekspluatee tas tak nav iespeejams... jo vinji atmostas @3000rpm...(aptuveni) ja nepaveiksies ieguusi lielaakus sodreejus atgaazees un TA Tevi draaziis, un kad dziisi uz servi, tad neaizmirsti onkuljus iepaziistinaat ar savu šippu jo origjinaalie parametri buus garaam
var gan buut gan izdilis gan viskautkaads....
Ozz rakstīja: tad pasaki nauhj trauceet masiinai straadaat
brauc un brauc...Tu to čipu uz sava tanka diez vai jutiisi.... cik tur poniji naak klaat 20 a Tu visus esošos ikdienaa ekspluatee tas tak nav iespeejams... jo vinji atmostas @3000rpm...(aptuveni) ja nepaveiksies ieguusi lielaakus sodreejus atgaazees un TA Tevi draaziis, un kad dziisi uz servi, tad neaizmirsti onkuljus iepaziistinaat ar savu šippu jo origjinaalie parametri buus garaam
var gan buut gan izdilis gan viskautkaads....
S...s ar lopiem, tie ap 50, a Nm 70. Tur jau tā lieta, ka šie lopi mostas pie 3000, a chipotam zem 2000. ir šķirba, ne?
Arnis76 rakstīja:
Ozz rakstīja: tad pasaki nauhj trauceet masiinai straadaat
brauc un brauc...Tu to čipu uz sava tanka diez vai jutiisi.... cik tur poniji naak klaat 20 a Tu visus esošos ikdienaa ekspluatee tas tak nav iespeejams... jo vinji atmostas @3000rpm...(aptuveni) ja nepaveiksies ieguusi lielaakus sodreejus atgaazees un TA Tevi draaziis, un kad dziisi uz servi, tad neaizmirsti onkuljus iepaziistinaat ar savu šippu jo origjinaalie parametri buus garaam
var gan buut gan izdilis gan viskautkaads....
S...s ar lopiem, tie ap 50, a Nm 70. Tur jau tā lieta, ka šie lopi mostas pie 3000, a chipotam zem 2000. ir šķirba, ne?
kaa tas ir dabaa iespeejams Nm bikuc vairaak....tad tas chips dod ieksaa extra degvielu nemeeraa un krietni agraaku iesmidzes lenkji taisa...cik saprotu...
vaarsti nezvaniis
Magistrs rakstīja: Kad manējam čipoja, tad ne tikai nomainīja to mikreni, bet arī pieslēdza kompi, notestēja visas sitēmas un vručnuju caur kompi vēl šo to izmainīja.
vēlreiz saku, ka šitas pribambass nemaina mašīnas softu, ja es pareizi sapratu, tad viņš vienīgi nodrošina mašīnas kompi ar bišķi izmainītu kautkāda datčika rādījumu. kāda, tas droši vien būs redzams uzstādot....
Ozz rakstīja:
Arnis76 rakstīja:
Ozz rakstīja: tad pasaki nauhj trauceet masiinai straadaat
brauc un brauc...Tu to čipu uz sava tanka diez vai jutiisi.... cik tur poniji naak klaat 20 a Tu visus esošos ikdienaa ekspluatee tas tak nav iespeejams... jo vinji atmostas @3000rpm...(aptuveni) ja nepaveiksies ieguusi lielaakus sodreejus atgaazees un TA Tevi draaziis, un kad dziisi uz servi, tad neaizmirsti onkuljus iepaziistinaat ar savu šippu jo origjinaalie parametri buus garaam
var gan buut gan izdilis gan viskautkaads....
S...s ar lopiem, tie ap 50, a Nm 70. Tur jau tā lieta, ka šie lopi mostas pie 3000, a chipotam zem 2000. ir šķirba, ne?
kaa tas ir dabaa iespeejams Nm bikuc vairaak....tad tas chips dod ieksaa extra degvielu nemeeraa un krietni agraaku iesmidzes lenkji taisa...cik saprotu...
vaarsti nezvaniis
Tipa viss esot kārtībā... nekas nezvana, patēriņš arī mazāks etc.
Bijaman pirms pāris gadiemVW passat 2.0 tdi, kuru nočipoju tepat rīgā. Nu gāja tas lopā un patēriņš arī samazinājās par nepilnu litru ( uz vidējo patēriņu ap 6 litri)
batka rakstīja:
Seene rakstīja:
batka rakstīja:
Seene rakstīja:
Ozz rakstīja: nezinu gan, vai ir daudzas elektroniski vadaams turbiinas dabaa redzeetas....
Esi redzējis kādu manuāli vadāmu turbīnas vārstu ar ko būtu iespējams regulēt turbīnas spiedienu. Arī VGT kontrolē elektronika un tur nav nekā manuāli regulējama.
Nu mehaniski regulejamas ir daudzam mašinam
Ok, precizēšu - kurai _čipojamai_ (t.i. ECU vadītai) mašīnai ir kaut kas manuāli regulējams?
S2
s2 dīzelis?????
tevi ir piečakarējuši
Ozz rakstīja:
Arnis76 rakstīja:
Ozz rakstīja: tad pasaki nauhj trauceet masiinai straadaat
brauc un brauc...Tu to čipu uz sava tanka diez vai jutiisi.... cik tur poniji naak klaat 20 a Tu visus esošos ikdienaa ekspluatee tas tak nav iespeejams... jo vinji atmostas @3000rpm...(aptuveni) ja nepaveiksies ieguusi lielaakus sodreejus atgaazees un TA Tevi draaziis, un kad dziisi uz servi, tad neaizmirsti onkuljus iepaziistinaat ar savu šippu jo origjinaalie parametri buus garaam
var gan buut gan izdilis gan viskautkaads....
S...s ar lopiem, tie ap 50, a Nm 70. Tur jau tā lieta, ka šie lopi mostas pie 3000, a chipotam zem 2000. ir šķirba, ne?
kaa tas ir dabaa iespeejams Nm bikuc vairaak....tad tas chips dod ieksaa extra degvielu nemeeraa un krietni agraaku iesmidzes lenkji taisa...cik saprotu...
vaarsti nezvaniis
ozi, nu tev vulvai tak tāpat šito topicā pieminēto kastīti nevar uzlikt
nevaig saspringt
uztaisam eksperimentu
man džekam ir www.gtechpro.com iekārta
es pasūtīšu pribambasu
un nomērīsim krānu bez pribambasa un ar to....
Arnis76 rakstīja:
Tipa viss esot kārtībā... nekas nezvana, patēriņš arī mazāks etc.
Bijaman pirms pāris gadiemVW passat 2.0 tdi, kuru nočipoju tepat rīgā. Nu gāja tas lopā un patēriņš arī samazinājās par nepilnu litru ( uz vidējo patēriņu ap 6 litri)
Čipošana izmaina motora raksturlīkni, kas pa lielam nozīme jaudas pieaugumu un degvielas patēriņa samazinājumu gadījumā, ja tavs braukšanas stils ir labāk piemērots šādiem parametriem. Tie Zs un Nm, ko čipotāji norāda plusā ir maksimuma punktā. Ja izrēķina vidējo, tad darba apgriezienu diapazonā rādītāji praktiski paliek nemainīgi.
A man i nevajag....
galvenais ir izrauties visiem prieksaa un tad vinji strauji atpaliek
nu nezin nezin...laikam esmu glupš...
kaa var dabuut veel vairaak zirgus @ mazaaki apgriezieni....
tas čips gadiijumaa nav atvieglinaata spararata izskataa
hz...ja taa padomaa, tad vieniigie daudzumi ar kuriem manipuleet ir gaisa masas meeriitaajs, knock sensors....
kas veel
Ozz rakstīja: A man i nevajag....
galvenais ir izrauties visiem prieksaa un tad vinji strauji atpaliek
nu nezin nezin...laikam esmu glupš...
kaa var dabuut veel vairaak zirgus @ mazaaki apgriezieni....
tas čips gadiijumaa nav atvieglinaata spararata izskataa
smagaaka, es gribeej teikt...
Ozz rakstīja: hz...ja taa padomaa, tad vieniigie daudzumi ar kuriem manipuleet ir gaisa masas meeriitaajs, knock sensors....
kas veel
atgāzu sastāvs (lambda)
kompresija (sveces vai speciāls sensors)
turbīnas spiediens
motora dinamika
...
painteresējies, piemēram cik sensori mūsdienās nodrošina nu jau tik vecas sistēmas, kā ABS darbību.
čipošana
ir kāds provējis pirkt čipu caur ebay? Tur čips ar visu atvešanu sanāk uz Ls 100,kamēr LV nočipot prasa apLs 250. Kur āķis?