ūkātāji

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Nobesījuši. ir tāda suga - mauc pa trasi un kā ierauga ceļa malā kādu ar avareikām vai mentus, tā uz 90. Protams, paliekot otrā joslā. Normāli cruisēju uz 110 un tādi impji reāli traucē normāli braukt. nepakam nesaprot pavākties uz labo joslu.

Vai nu brauciet vai čunkulējiet pa maliņu.

 
1 2 3
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

ir arī tauta ar neatslēdzamo kruīzu. pamatā lauku pāķi.

tie kruizē uz statiskiem 70-90km/h. ne ātrāk. pie tam ātrums tiek ieturēts neatkarīgi no zīmēm. apdzīvotā vietā tādi diezgan agresīvi lien pakaļā un apdzen, pēc tam uz štrāses kreisē ar to pašu ātrumu.

garausis Reģ.: 24.03.2006
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: ir arī tauta ar neatslēdzamo kruīzu. pamatā lauku pāķi.

tie kruizē uz statiskiem 70-90km/h. ne ātrāk. pie tam ātrums tiek ieturēts neatkarīgi no zīmēm. apdzīvotā vietā tādi diezgan agresīvi lien pakaļā un apdzen, pēc tam uz štrāses kreisē ar to pašu ātrumu.

Šito variantu par nemainīgo ātruma ar esmu ievērojis.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

garausis rakstīja:

anonimikis rakstīja: ir arī tauta ar neatslēdzamo kruīzu. pamatā lauku pāķi.

tie kruizē uz statiskiem 70-90km/h. ne ātrāk. pie tam ātrums tiek ieturēts neatkarīgi no zīmēm. apdzīvotā vietā tādi diezgan agresīvi lien pakaļā un apdzen, pēc tam uz štrāses kreisē ar to pašu ātrumu.

Šito variantu par nemainīgo ātruma ar esmu ievērojis.

Šamējiem laikam Igauņu un Poļu krustojumi. No mātes puses mantojuši nespēju braukt ātri un no tēva nebremzēt pilsētās. Vai otrādi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

orion rakstīja:

Seene rakstīja: Un vēl - kruīzu var uzlikt tikai mašīnām ar normālu jaudas rezervi - nemotoriem nekas nesanāks.

Kā tad tas, orģinālu taču pavisam dažādiem auto ir kruīzkontrole, arī nemotoriem? Vispār ko dod kruīzkontrole, ja cilvēks nevar vai nemāk vienmērīgi pabraukt, Latvija tāpat tik maza, ka braukt nav kur, turklāt to ceļu kvalitāte, rezultātā pāris desmitu km dēļ kruīzkontrole nav vajadzīga.

Agrāk man bija tā - visu dienu kaut kas rakts, krāmēti kauliņi vai vienalga kas cits, pienāk vakars, jābrauc uz mājām, a tās 20 km pa šoseju, bet labā kāja vienkārši vairs nevelk un jāspiež ar kreiso Tagad arī vakarā ir nogurums, bet jābrauc 5 km ar mainīgu ātrumu - 50-100 kmph Par to ceļu kvalitāti tas ir fufelis. Reizi nedēļā es braucu 25 km pa ļoti bedrainu ceļu, bet tās bedres man neliek ne reizi nomesties zem 90 kmph. Protams, pirms tā posma ir atmazku zīme "ieteicamais ātrums 50 kmph"

Sēne - iedomāsimies, tu kruīzē ar savu super duper ķīseli pa kaut kādiem baisiem kalniem, pie sevis mal "manam ķīselim ir baigā jaudas rezerve, manam ķīselim ir baigā jaudas rezerve" un piepeši jauks ļoti stāvs kalns un viss Kurš pa sarežģītu ceļu brauc ar kruīzu? Atsaldenis? Pokujists? Bet, protams, arī ar nemotoru var kruīzēt pa baisiem kalniem - kruīzs uztur ātrumu nevis abarotus - ieliekam trešajā robā un kruīzējam

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: ir arī tauta ar neatslēdzamo kruīzu. pamatā lauku pāķi.

tie kruizē uz statiskiem 70-90km/h. ne ātrāk. pie tam ātrums tiek ieturēts neatkarīgi no zīmēm. apdzīvotā vietā tādi diezgan agresīvi lien pakaļā un apdzen, pēc tam uz štrāses kreisē ar to pašu ātrumu.

Es vienu līdzīgu pazīstu, bet tikai, tā kā jams ir latvietis, tad jams sēņo visur Pa šoseju stabils 80-85 kmph, pa pilsētu 35-40 kmph, mašīna piektais feisliftotais fordeļesis ar 1.8 ļurboķīseli. Var jau saprast, cilvēkam uz zemapziņu iedarbojas uz barankas uzlīmētais zilais geju ovāls, bet nu būtu vismaz noplēsis to "ļurbo ķiesel" uzrakstu no sava eša pakaļas Vienreiz stāvu liepājā uz ganībenes pie viena krusta, man jau sāk degties iekšā zaļais, piepeši izteš pazīstama izskata esis kārtīgā ātrumā Domāju, tā arī aizbrauks, bet kuj - uz ielas, maita ticis, tālāk jāsēņo, a man ej nu izdomā - otrais robs par īsu - iet virs 2k rpm [grabošās šāles ], a trešais par garu...

Bens_Jois Reģ.: 10.04.2008
0 0 Atbildēt

Ideots rakstīja:

Magistrs rakstīja:

Da to purva smaku jau pa gabalu var just...

Ko tu ņirdz? Man ne ar vienu no purviem nav nekāda sakara.

Tupaki.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

orion rakstīja:

Seene rakstīja: Un vēl - kruīzu var uzlikt tikai mašīnām ar normālu jaudas rezervi - nemotoriem nekas nesanāks.

Kā tad tas, orģinālu taču pavisam dažādiem auto ir kruīzkontrole, arī nemotoriem? Vispār ko dod kruīzkontrole, ja cilvēks nevar vai nemāk vienmērīgi pabraukt, Latvija tāpat tik maza, ka braukt nav kur, turklāt to ceļu kvalitāte, rezultātā pāris desmitu km dēļ kruīzkontrole nav vajadzīga.

Agrāk man bija tā - visu dienu kaut kas rakts, krāmēti kauliņi vai vienalga kas cits, pienāk vakars, jābrauc uz mājām, a tās 20 km pa šoseju, bet labā kāja vienkārši vairs nevelk un jāspiež ar kreiso Tagad arī vakarā ir nogurums, bet jābrauc 5 km ar mainīgu ātrumu - 50-100 kmph Par to ceļu kvalitāti tas ir fufelis. Reizi nedēļā es braucu 25 km pa ļoti bedrainu ceļu, bet tās bedres man neliek ne reizi nomesties zem 90 kmph. Protams, pirms tā posma ir atmazku zīme "ieteicamais ātrums 50 kmph"

Sēne - iedomāsimies, tu kruīzē ar savu super duper ķīseli pa kaut kādiem baisiem kalniem, pie sevis mal "manam ķīselim ir baigā jaudas rezerve, manam ķīselim ir baigā jaudas rezerve" un piepeši jauks ļoti stāvs kalns un viss Kurš pa sarežģītu ceļu brauc ar kruīzu? Atsaldenis? Pokujists? Bet, protams, arī ar nemotoru var kruīzēt pa baisiem kalniem - kruīzs uztur ātrumu nevis abarotus - ieliekam trešajā robā un kruīzējam

Nevajag nekādus baisos kalnus. Vidusmēra nemotors bez pārslēgšanās netiks galā pat ar mūsu līdzenumu zemes šosejām. Piemēram, Valmieras. Ir sanācis braukt ar kruīzu mašīnai, kam motors ir uz robežas - Multivan ar 1.9 - kruīza izmantošana bija gandrīz neiespējama - kruīzs atslēdzās ātruma krituma dēļ ļoti bieži.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu nezinu kā ir tādiem kruīziem un ķīseļiem, kuriem kruīzu realizē savādāk. Manā gadījumā tas būtu visparastākais pneimatiskais kruīzs, kurš nedarbojas zem 50 kmph vai tad, ja nospiež bremzi vai sajūgu Par ātruma kritumiem nezinu, ja tādam tāds joks būtu, tad būtu jāpēta, kā to novērst

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nu nezinu kā ir tādiem kruīziem un ķīseļiem, kuriem kruīzu realizē savādāk. Manā gadījumā tas būtu visparastākais pneimatiskais kruīzs, kurš nedarbojas zem 50 kmph vai tad, ja nospiež bremzi vai sajūgu Par ātruma kritumiem nezinu, ja tādam tāds joks būtu, tad būtu jāpēta, kā to novērst

Kruīzs visām man zināmajām mašīnām atslēdzas arī nespējot noturēt ātrumu noteiktajās robežās, neatkarīgi no tā, kā tas ir realizēts. Automāti vēl pa vidu mēģina slēgt atrumus un, nedod dievs, būsi trāpījis uzlikt kruīzu tieši tajā zonā, kur tomāts sajūk prātā un nepaºtraukti slēgājas.

Tengizss Reģ.: 25.07.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Nevajag nekādus baisos kalnus. Vidusmēra nemotors bez pārslēgšanās netiks galā pat ar mūsu līdzenumu zemes šosejām. Piemēram, Valmieras. Ir sanācis braukt ar kruīzu mašīnai, kam motors ir uz robežas - Multivan ar 1.9 - kruīza izmantošana bija gandrīz neiespējama - kruīzs atslēdzās ātruma krituma dēļ ļoti bieži.

Mana Meriva 1,3 CDTI stāvajā kalnā pie Plāča, braucot no Valmieras puses, ceturtajā pārnesumā stabili velk augšā ar 60 km/h.

Bens_Jois Reģ.: 10.04.2008
0 0 Atbildēt

Tengizss rakstīja:

Seene rakstīja:

Nevajag nekādus baisos kalnus. Vidusmēra nemotors bez pārslēgšanās netiks galā pat ar mūsu līdzenumu zemes šosejām. Piemēram, Valmieras. Ir sanācis braukt ar kruīzu mašīnai, kam motors ir uz robežas - Multivan ar 1.9 - kruīza izmantošana bija gandrīz neiespējama - kruīzs atslēdzās ātruma krituma dēļ ļoti bieži.

Mana Meriva 1,3 CDTI stāvajā kalnā pie Plāča, braucot no Valmieras puses, ceturtajā pārnesumā stabili velk augšā ar 60 km/h.

Oooo!!! Vari uzcelt sev pieminekli.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Mana Meriva 1,3 CDTI stāvajā kalnā pie Plāča, braucot no Valmieras puses, ceturtajā pārnesumā stabili velk augšā ar 60 km/h.

Sieva ar bērniem diemžēl tikmēr iet ar kājām

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

ja vējš pretī, tad sieva un bērni stabili stumj merivu kalnā ...

Peksiic Reģ.: 07.11.2003
0 0 Atbildēt

Plaacii ir staavs kalns? Da tur tikai paarkrautaam fuureem vajadzeetu buut probleemaam.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

Njā. Atraduši kalnu.

Spriež par kukuržņiem kurus nodēvē par «kalnu» . Nu var jau būt ka tas pampaks varētu būt problēma divcilindru pēgijai, kura velk divasu treileri. Bija kautkur tāds mov., kā kautkur englandē viens kuļibins ar absolūto nemotoru stiep kalnā lielo treileri, tad netiek un treileris visu klaberkasti novelk lejā grabēdams.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt
HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja: www.youtube.com/...

Viennozimigi nepareiza riepu izvele Vai ar velosipedisti bija pie vainas

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: ir arī tauta ar neatslēdzamo kruīzu. pamatā lauku pāķi.

tie kruizē uz statiskiem 70-90km/h. ne ātrāk. pie tam ātrums tiek ieturēts neatkarīgi no zīmēm. apdzīvotā vietā tādi diezgan agresīvi lien pakaļā un apdzen, pēc tam uz štrāses kreisē ar to pašu ātrumu.

tādi irr, bet tie ir jopanie rīdzinieki kas pa lielceļu kreisē uz tiem pašiem 70 kā pa savu lielmiestu

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Lietošanā ir tomāts ar kruizu, nekādu problēmu, vidēji kalnainos ceļos, viņš pats pārslēdzas uz leju, kad ir nepieciešams

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

arba rakstīja: Lietošanā ir tomāts ar kruizu, nekādu problēmu, vidēji kalnainos ceļos, viņš pats pārslēdzas uz leju, kad ir nepieciešams

Jap... Un pie neveiksmīgas izvēlētā ātruma sakritības tomāts sāk slēgties turpu atpakaļ ik pēc 0,5km uz praktiski līdzena ceļa... Tas protams attiecas uz modernajiem 5/6 pakāpju automātiem, kam ir relatīvi "īsi" pārnesumi un parasti tie ir aprīkoti arī ar manuālo režīmu, kas no šīs sērgas var paglābt.

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

smaidiigais rakstīja: tādi irr, bet tie ir jopanie rīdzinieki kas pa lielceļu kreisē uz tiem pašiem 70 kā pa savu lielmiestu

Nedomāju ka tie ir kādi konkrētam miestam vai apvidum piesieti indivīdi. Manuprāt tas atkarīgs no paša indivīda nevis deklarācijas vietas. Lai gan ko var zināt – kāda radiācija kurā vietā.

nesmaidiigais Reģ.: 20.02.2008
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

smaidiigais rakstīja: tādi irr, bet tie ir jopanie rīdzinieki kas pa lielceļu kreisē uz tiem pašiem 70 kā pa savu lielmiestu

Nedomāju ka tie ir kādi konkrētam miestam vai apvidum piesieti indivīdi. Manuprāt tas atkarīgs no paša indivīda nevis deklarācijas vietas. Lai gan ko var zināt – kāda radiācija kurā vietā.

nepareizi. Tie ir indivīdi, kam jau berģi un ķekava ir milzumtālu, un pasākums aizbraukt uz siguldu tiek plānots pusgadu uz priekšu. pa pilsētu ar savu pepelacu viņš zin un prot gāzēt, bet izbraucis uz platas un tukšas šosejas apjūk:

uupis Reģ.: 13.01.2004
0 0 Atbildēt

nesmaidiigais rakstīja: nepareizi. Tie ir indivīdi, kam jau berģi un ķekava ir milzumtālu, un pasākums aizbraukt uz siguldu tiek plānots pusgadu uz priekšu. pa pilsētu ar savu pepelacu viņš zin un prot gāzēt, bet izbraucis uz platas un tukšas šosejas apjūk:

Vot šitas gan ir aplami. Tādi indivīdi parasti ievēro visas zīmes un pat baltās strīpiņas uz ceļa.

Esmu redzējis pietiekami daudz tādu fruktu un man līdz šim brīdim nav skaidra viņu motivācija. Uz štrāses tu viņam aizej garām tāpēc ka velkās uz 70-it un tad braucot cauri piemēram Saulkrastiem kādā brīdī tev tas čaiņiks paiet garām, pie kam diezgan bīstamā veidā nievērojot pat nepārtraukto. Un atkal tālāk pēc miesta pokščina.

Nu fiks viņu zina kāpēc tā noteik, un ar ko motivē šādu rīcību. Ķipa apdzen tāpēc ka pirms tam tu viņu apdzini? Nemāku pateikt kādus radioaktīvos ukraiņu piparus viņi lieto uzturā...

HIPPY Reģ.: 11.12.2001
0 0 Atbildēt

Apdzit BMW ir gods – pec tam miesta menesi uz rokam nesa Pirmais puisis ciema Vislabak to ir darit pilseta lai kamins redz

Trance Reģ.: 07.03.2008
0 0 Atbildēt

edijz rakstīja: Vajag noorganizēt labdarības fondu, kas nodarbojas ar kruīzsistēmu implementēšanu opju mašīnās. Ir cilvēki, kuri vienkārši neprot braukt vienmērīgi bez elektronikas palīdzības.

Varbuut tie brauceeji ar mainiigo aatrumu meegjina ekonomeet degvielu braucot ar automaatiskajaam kaarbaam - patur pedaaliiti un atlaiz, patur un atlaiz

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti