Nē, paldies! Ja būtu gribējis, būtu jau uzreiz pircis Merivu ar 1,7 litru 100 zirgspēku CDTI. Būdams mierīgs cilvēks, savas Merivas, kurai tagad nobraukums 47728 km, jaudā pēc 27 mēnešu braukšanas neesmu vīlies.
Pasaki man - napig tev tur vispār motoru? Izmet to laukā un ierīko attiecīgu mehānismu uz diviem pedāļiem un min pats!
Un vēl man tāds jautājums - kā tas ir - "mierīgs cilvēks"? Pagājušo piektdien pa šoseju uz sotaku ripojot māju virzienā, nācās nokost divreiz pa trijiem "mierīgiem cilvēkiem", kuri kaut ko kasīja uz 70 kmph... Tu esi tik mierīgs?
Nē, paldies! Ja būtu gribējis, būtu jau uzreiz pircis Merivu ar 1,7 litru 100 zirgspēku CDTI. Būdams mierīgs cilvēks, savas Merivas, kurai tagad nobraukums 47728 km, jaudā pēc 27 mēnešu braukšanas neesmu vīlies.
Pasaki man - napig tev tur vispār motoru? Izmet to laukā un ierīko attiecīgu mehānismu uz diviem pedāļiem un min pats!
Un vēl man tāds jautājums - kā tas ir - "mierīgs cilvēks"? Pagājušo piektdien pa šoseju uz sotaku ripojot māju virzienā, nācās nokost divreiz pa trijiem "mierīgiem cilvēkiem", kuri kaut ko kasīja uz 70 kmph... Tu esi tik mierīgs?
Nē, tik mierīgs neesmu. Satiksmes vienmērības interesēs parasti braucu tuvu 90 km/h. Provincē, agrā rītā vai naktī gan mēdzu pasēņot ekorežīmā ar dīzeļdegvielas patēriņu zem 4 litriem uz 100 km.
Dīvaini, ka Jāņu brīvajās dienās mani starp Vangažiem un Sēnīti neapturēja, lai gan braucu ar 102 km/h (107 km/h pēc spidometra). Ceļu policists nāca laukā no maza perpendikulāra celiņa, taču neturēja mani un skatījās kaut kur tālumā...
Mana Meriva nemaz tik švaka nav. Zirgspēki tikai 75, bet griezes moments lielāks nekā tautā mīlētajam Audi-80 B3 ar 1,8 litru 90 zirgspēku benzīna motoru.
"vienmērīgi tuvu 90" noteikti pēc spidometra ir 85, kas visticamāk ir 80 kmph, ļoti ātri, vārdu sakot.
Un par kuru "tautā iecienīto B3 ar 1.8" tu runā? Tautā iecienīts ir 1.8 karburatornieks ar 88 lopiem, man reiz tāds bija Un ko tas dod, ja tev griezes vairāk - tu to griezi tāpat neizmanto, bet tava meriva labākajā gadījumā sver tikpat, cik pieminētā muca, bet drīzāk vairāk
Kautka neticas ka chiposhana ljautu ietaupit degvielu - vairak ietapijumu var panakt nonemot kaju no gazes pedala un ta vieta lai gāzētu-bremzētu -gāzētu līdzeni brauktu.
theerny rakstīja: Kautka neticas ka chiposhana ljautu ietaupit degvielu - vairak ietapijumu var panakt nonemot kaju no gazes pedala un ta vieta lai gāzētu-bremzētu -gāzētu līdzeni brauktu.
Pirmais rakstīja: ekskluzīvs piedāvājums vēvēfanam
šipojiens viņa 1.3tdci - tie +20zirgi un +30ņūtoni tam bezmotoram būs reāls pagarinājums.....
iedo vinjam skidku
nau godiigi kaast no 1,3teedeeceeiii tikpat cik no 3,0teedeeesa
ok, vēvēfana merivas šipošana izmaksās 150ls
Nē, paldies! Ja būtu gribējis, būtu jau uzreiz pircis Merivu ar 1,7 litru 100 zirgspēku CDTI. Būdams mierīgs cilvēks, savas Merivas, kurai tagad nobraukums 47728 km, jaudā pēc 27 mēnešu braukšanas neesmu vīlies.
šipšķūnings samazinās tavas merivas patēriņu..... GARANTĒJU!
Pirmais rakstīja: ekskluzīvs piedāvājums vēvēfanam
šipojiens viņa 1.3tdci - tie +20zirgi un +30ņūtoni tam bezmotoram būs reāls pagarinājums.....
iedo vinjam skidku
nau godiigi kaast no 1,3teedeeceeiii tikpat cik no 3,0teedeeesa
ok, vēvēfana merivas šipošana izmaksās 150ls
Nē, paldies! Ja būtu gribējis, būtu jau uzreiz pircis Merivu ar 1,7 litru 100 zirgspēku CDTI. Būdams mierīgs cilvēks, savas Merivas, kurai tagad nobraukums 47728 km, jaudā pēc 27 mēnešu braukšanas neesmu vīlies.
šipšķūnings samazinās tavas merivas patēriņu..... GARANTĒJU!
Jā, bet tik daudz, ka tie ieguldītie 150Ls nāks ļoooti ilgi atpakaļ
muļķīgs jautājuma - a kam tu gribi garantiju????? motoram??? turbīnai????
sašipojam, tu pamēģini, ja tev nepatīk, es turpat uz vietas atšipoju atpakaļ un atdodu tev piķi
Čipotājs tiešām nevar dot garantiju uz galvenajiem mezgliem. Viss ir ļoti lielā mērā atkarīgs no agregātu stāvokļa uz čipošanas brīdi. Ir zināms stāsts par diviem 3.0d bembjiem, kur viens bija ahūnā starā par iegūto, bet otrs vēl ilgu laiku braukāja pa diagnostikām u.t.t, jo pēc dotā pasākuma līda ārā kaites, kas agrāk nebija manāmas.
Dīvaini, ka Jāņu brīvajās dienās mani starp Vangažiem un Sēnīti neapturēja, lai gan braucu ar 102 km/h (107 km/h pēc spidometra). Ceļu policists nāca laukā no maza perpendikulāra celiņa, taču neturēja mani un skatījās kaut kur tālumā...
fani- tu tak i agresiivs
sirdsapzinja nemoka- atnjeemi tak ceepistam pusdienas.... nu kapeec nestaajies un pats nepieteicies ????? un vispaar- normaalaa valstii par shaadu paarkaapumu tev sen tiesiibas nost buutu...
theerny rakstīja: nu man pietika sākt jēdzīgi braukt lai paterins nokristos no 7,5 uz 5,8 l/100km
Te arī ir pareizā atbilde. Dīzeļi pēc savas dabas ir zemapgriezienu motori, bet lielākajai daļai autovadītāju nez kādēļ liekas pareizi braukt sacīkšu režīmā, katru pārnesumu aizgriežot līdz "atdurei". Un čipošanas gadījumā motora raksturlīkne tiek pievilkta tuvāk šādai izpratnei par braukšanu, kas arī ir ekonomijas celonis. Ja kāds vēl nezin - motors viesefektīvāk izmanto degvielu brīdī, kad ir visaugstakā Nm/Zs attiecība. Tuvu sarkanajiem apgriezieniem, kas Zs ir vielielākie, Nm strauji tiecas uz leju un motors degvielu sāk strēbt kā izslāpis zilonis.
muļķīgs jautājuma - a kam tu gribi garantiju????? motoram??? turbīnai????
sašipojam, tu pamēģini, ja tev nepatīk, es turpat uz vietas atšipoju atpakaļ un atdodu tev piķi
Čipotājs tiešām nevar dot garantiju uz galvenajiem mezgliem. Viss ir ļoti lielā mērā atkarīgs no agregātu stāvokļa uz čipošanas brīdi. Ir zināms stāsts par diviem 3.0d bembjiem, kur viens bija ahūnā starā par iegūto, bet otrs vēl ilgu laiku braukāja pa diagnostikām u.t.t, jo pēc dotā pasākuma līda ārā kaites, kas agrāk nebija manāmas.
es tak saku, ja kādam kautkas nepatiks, atšipoju atpakaļ un īpašnieks iegūst tieši tādu pašu tačku kā viņam jau bija
a par tām kaitēm.... varētu teikt, ka katra mašīna ir unikāla, kaut arī zavodā jamās cenšas uztaisīt līdzīgas......
theerny rakstīja: nu man pietika sākt jēdzīgi braukt lai paterins nokristos no 7,5 uz 5,8 l/100km
Te arī ir pareizā atbilde. Dīzeļi pēc savas dabas ir zemapgriezienu motori, bet lielākajai daļai autovadītāju nez kādēļ liekas pareizi braukt sacīkšu režīmā, katru pārnesumu aizgriežot līdz "atdurei". Un čipošanas gadījumā motora raksturlīkne tiek pievilkta tuvāk šādai izpratnei par braukšanu, kas arī ir ekonomijas celonis. Ja kāds vēl nezin - motors viesefektīvāk izmanto degvielu brīdī, kad ir visaugstakā Nm/Zs attiecība. Tuvu sarkanajiem apgriezieniem, kas Zs ir vielielākie, Nm strauji tiecas uz leju un motors degvielu sāk strēbt kā izslāpis zilonis.
Šis Seenes skaidrojums izklausās ļoti kompetents. No tā izriet, ka man, braucot ar Opel-Merivu mierīgā stilā, nekāda ekonomija nesanāks.
VWfans rakstīja: ... es gribēju teikt, ka no čiptūninga man ekonomijas nebūs pretstatā TDI, kurš ar lielisko Honda-CR-V 2,2 litru dīzeli brauc sportiski.
dīzeļu čipšķūnings
ekskluzīva iespēja tikai šomēnes.... dīzeļmašīnu īpašniekiem - piedāvāju papildus zirgus un ņūtomnetrus... maksā apmēram 170-200 lašus...
zvanīt 29365064
jāzina mašīnas modelis un marka, diemžēl ne visi dīzeļi smuki šipojās