Opel Zafiras pirkšana

vdrug32 Reģ.: 17.07.2008

Ir doma pirkt Zafiru 1999-2001, 1,8benzins...Vai doma ir pareiza???Un ko varat ietekt.Paldies

 
senuks Reģ.: 02.02.2006
0 0 Atbildēt

Doma nepareiza -OPELIS.

superb Reģ.: 26.04.2003
0 0 Atbildēt

01/1999 Pirmais Opel minivens Zafira. Motori 1,6 16v (101 ZS) un 1,8 16v (125 ZS). 09/1999 Jauns 2,0 DI tiešās iešprices turbodīzelis (82 ZS). Dīzelim bāzes aprīkojumā ESP. Pēc pasūtījuma ar 4 pakāpju automātu aprīko modifikāciju ar R4 1,8 16v motoru.

02/2000 Speciāla sērija Edition 2000. Pēc pasūtījuma ar ESP aprīko arī modifikāciju ar 1,8 16v motoru.

03/2000 2,2 16v motors (147 ZS).

10/2001 Aprīkojuma līmeņi Comfort, Elegance, Selection, Executive un OPC.

Top modifikācija OPC ar 2,0 16v turbomotoru (192 ZS). Tiešās iešprices turbodīzelis 2,0 DTI (101 ZS).

01/2002 Tiešās iešprices turbodīzelis 2,2 DTI (125 ZS). Modifikācija Zafira CNG ar 1,6 16v (97 ZS) motoru, kurš pielāgots darbam ar dabasgāzi.

01/2003 Modeļa atjaunināšana. OPC 2,0 16v turbomotoram 200 ZS.

05/2005 Ženēvas autoizstādē prezentē nākamās paaudzes Zafira II.

Sekojot Renault Megane Scenic veiksmīgajai debijai arī Opel saskatīja lielu perspektīvu vienapjoma automašīnās, kuras būvētas uz kompaktklases platformas. Rezultāts sanāca negaidīti labs – 7 vietīgā Zafira kļuva par tirgus līderi. Vairāki populāri auto izdevumi modeli nominējuši kā „labākais kompaktvens”, „ātrākais kompaktvens” un „labākais lietotais kompaktvens”. Salīdzinoši ar Opel Astra Caravan, Zafira ir par 8 cm pagarināta riteņu bāze, kopējais garums lielāks par 3 cm, platums tikpat, bet augstums pieaudzis par 12 cm. Salona noformējumā nekļūdīgi var atpazīt Astra modeli, jo mērinstrumentu panelis, stūre, pārslēdzēji un pedāļu mezgls ir gandrīz identiski. Papildus ērtības nodrošina glāžu turētāji, lielas kabatas durvīs, 12V rozetes un gaisa pievadi aizmugurē sēdošajiem. Vidējās rindas krēsli bīdāmi pa sliedītēm un nolaižamām atzveltnēm iekāpšanai trešajā rindā. Aizmugurē ērtības nosacītas, taču gluži par bērnu vietām tās saukt nevar. Bagāžnieka tilpuma palielināšanai inženieri izdomāja sistēmu FLEX 7. Atlaižot fiksatorus minūtes laikā pēdējās rindas divi dalītie sēdekļi transformējami līdzenā grīdā. Atkrīt problēma ar to izcelšanu un uzglabāšanu. Salona grīdas tīrībai gan jāseko līdzi, jo sēdvirsmas atbalstās tieši uz tās. Šādi iegūstam 640 litrus, bet nolokot vidējo rindu jau 1700 litru tilpumu. Zafira pārsteidz ar labu piekares regulējumu par ko jāpateicas pieaicinātajiem speciālistiem no Porsche. Virāžās jūtama vāji izteikta nepietiekama pagriežamība, nav veniem raksturīgo virsbūves svārstību, laba ceļa informācija uz stūres un zemi aerodinamiskie trokšņi. Piekare vienlīdz labi slāpē sīkas bedrītes un lielākas braucot vienam vai pie pilnas noslodzes lielākos ātrumos. Zafira var lepoties ar versiju OPC, kuras 200 ZS turbomotors dod iespēju sasniegt 220 km/h. Citiem pretim ko likt nav. Atjauninātā mašīna 2003. gada sākumā ieguva citādu radiatora maskas un lukturu noformējumu un nelielas izmaiņas interjerā. Kā opciju var pasūtīt klimatkontroli. Vidējās rindas sēdekļi tagad dalās trijās daļās 40:20:40 un tos var tālāk pārbīdīt pa sliecēm kā iepriekš. Pēdējās rindas sēdekļiem ir 6 pozīcijās maināms atzveltnes atgāzums. Daudzo labo īpašību apvienojums ar praktiskumu un samērīgu cenu ir kā magnēts patērētājiem.

Biežākie atteikumi un trūkumi.

Kopš modeļa ražošanas TUV uzrāda pieticīgus rezultātus - 85. un 106. vieta (12,8 – 14,6% TA caurkritušo) apskatīto mašīnu tabulās. Rezultāts nav sliktākais, jo daudzi no lielajiem veniem – Alhambra, Sharan, Voyager un Galaxy atrodas vēl zemākās ailēs. Sāncensim Scenic klājas labāk – 58. un 63. vieta (6,4 – 12,2 % TA neizgājušu mašīnu). Zafira galvenos aizrādījumus saņem par priekšējo piekari, stūres mehānismu un apgaismes ierīcēm. Sastopami gadījumi, kad jau pēc 40000 km jāmaina kāds no priekšējo riteņu gultņiem (ar rumbu), kas kopā ar darbu pie dīlera izmaksās ~ Ls 250. Lodbalsti kalpo 80-120000 km. Tuvojoties 200000 km noskrējienam lielākā daļa motoru patērē ~1 litru eļļas uz 2000 km. Pie ierindas lietām pieder eļļu noplūdes caur blīvslēgiem. Regulāri izdegoša priekšējā kreisā luktura spuldze ir elektroinstalācijas konstruktīva nepilnība. Viegli traumējami miglas lukturu aizsargstikli. Biežāk lietotās durvis izsēžas eņģēs un pēc pieregulēšanas mainās spraugu izmēri pret pārējām virsbūves daļām. Paneļa grabēšana un dažādi blakus trokšņi salonā ir tikai laika un lietošanas intensitātes jautājums. Jāpierod pie sānskatu aizsedzošajām statnēm priekšējam logam un augstas sēdpozīcijas pie stūres. Vadītājus virs 185 cm neapmierinās sēdekļa atbīdīšanas iespējas. Akseleratora pedālis izvietots dziļi un par tuvu bremžu pedālim liekot to aizķert vai pie katras manipulācijas. Lietotāju atsauksmēs minēti automātiskās ātrumkārbas vadības bloka, paneļa indikatoru, apkures krāsniņu un kondicionieru defekti. Ir ziņojumi par krāsas atslāņošanos uz sliekšņiem, rūsu uz riteņu arkām un durvju kantīm sākuma gadu mašīnām. Masveidā modeli rūsa vairs neapgrūtina un tikai izpūtējs tai palicis uzticīgs. 1,6 litru motora jauda nav pietiekama regulāri izmantojot pilnu kravnesību. Kalnu ceļos arī 1,8 litru motors par vāju, īpaši komplektācijā ar automātisko ātrumkārbu. Jaunās paaudzes ECOTEC dīzeļi apgādāti ar Bosch elektroniski vadītiem augstspiediena sūkņiem, kuri ražotāja katalogā apzīmēti kā vienota detaļa neparedzot remonta iespējas. Firmas, kas specializējas dīzeļu remontos apstiprina pietiekami biežus atteikumus un tad jārēķinās ar summu Ls 1200 – 1500.

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

Gregers rakstīja:

vdrug32 rakstīja: Saki dizeli...gribi teikt ka ar tadam degvielas cenam(dizelim) es vinnešu???Kur ta ekonomija kad tadi cenniki???Ar to pašu benzina daudzumu var tik pat gandriz nobraukt ka ar soļaru...Nu ja vienigi no krivijas soļaru izmantot, tur tiešam cenas starpiba verama

Ne ekonomijas dēļ dīzeli, bet brauktprieka dēļ!!!

Līdz divi litri benzīnnieki ir nīkuļi, bet dīzeļiem ir pietiekami NM lai normāli pārvietotos gan pilsētā gan pa šoseju!

Ar 1.8 benzīnnieku braucot ar pilnu salonu un kko bagāžniekā tu nevienu neapdzīsi, jo to ko tu darīsi garām fūrēm par apdzīšanu var nosaukt tikai zapiņa īpašnieks, bet ar 2.0 dīzeli brauksi kā cilvēks!

beidz taas zekjes piipeet

vai arii esi no tiem daunjiem kas apdziit saak tikai tad kad ir izlecis vstrechkaa?

He, he a tu apdzen vel esot taj pašā joslā?!!! A ko, apdzenamais par bagāžnieka bojājumiem neko nesaka!!???

Gregers Reģ.: 26.02.2008
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

Gregers rakstīja:

vdrug32 rakstīja: Saki dizeli...gribi teikt ka ar tadam degvielas cenam(dizelim) es vinnešu???Kur ta ekonomija kad tadi cenniki???Ar to pašu benzina daudzumu var tik pat gandriz nobraukt ka ar soļaru...Nu ja vienigi no krivijas soļaru izmantot, tur tiešam cenas starpiba verama

Ne ekonomijas dēļ dīzeli, bet brauktprieka dēļ!!!

Līdz divi litri benzīnnieki ir nīkuļi, bet dīzeļiem ir pietiekami NM lai normāli pārvietotos gan pilsētā gan pa šoseju!

Ar 1.8 benzīnnieku braucot ar pilnu salonu un kko bagāžniekā tu nevienu neapdzīsi, jo to ko tu darīsi garām fūrēm par apdzīšanu var nosaukt tikai zapiņa īpašnieks, bet ar 2.0 dīzeli brauksi kā cilvēks!

beidz taas zekjes piipeet

vai arii esi no tiem daunjiem kas apdziit saak tikai tad kad ir izlecis vstrechkaa?

Ak ja... A man vajadzētu tagad justies slikti jo varu atļauties braukt ar auto kuram apdzīšanas ieskrējienu nav jāsāk kilometru pirms apdzenamā??? Tu neticēsi, bet es tev zvēru ir autiņi kuri arī pēc 30 km/h sasniegšanas turpina pāatrināties!!!Jej bogu vecais!!!

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

Gregers rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

Gregers rakstīja:

vdrug32 rakstīja: Saki dizeli...gribi teikt ka ar tadam degvielas cenam(dizelim) es vinnešu???Kur ta ekonomija kad tadi cenniki???Ar to pašu benzina daudzumu var tik pat gandriz nobraukt ka ar soļaru...Nu ja vienigi no krivijas soļaru izmantot, tur tiešam cenas starpiba verama

Ne ekonomijas dēļ dīzeli, bet brauktprieka dēļ!!!

Līdz divi litri benzīnnieki ir nīkuļi, bet dīzeļiem ir pietiekami NM lai normāli pārvietotos gan pilsētā gan pa šoseju!

Ar 1.8 benzīnnieku braucot ar pilnu salonu un kko bagāžniekā tu nevienu neapdzīsi, jo to ko tu darīsi garām fūrēm par apdzīšanu var nosaukt tikai zapiņa īpašnieks, bet ar 2.0 dīzeli brauksi kā cilvēks!

beidz taas zekjes piipeet

vai arii esi no tiem daunjiem kas apdziit saak tikai tad kad ir izlecis vstrechkaa?

Ak ja... A man vajadzētu tagad justies slikti jo varu atļauties braukt ar auto kuram apdzīšanas ieskrējienu nav jāsāk kilometru pirms apdzenamā??? Tu neticēsi, bet es tev zvēru ir autiņi kuri arī pēc 30 km/h sasniegšanas turpina pāatrināties!!!Jej bogu vecais!!!

jaunēkli, braukšanas māka nesākas dzineja tilpuma litros, tā sākas smadzenēs.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ rakstīja:

Gregers rakstīja:

Kindzulis rakstīja:

Gregers rakstīja:

vdrug32 rakstīja: Saki dizeli...gribi teikt ka ar tadam degvielas cenam(dizelim) es vinnešu???Kur ta ekonomija kad tadi cenniki???Ar to pašu benzina daudzumu var tik pat gandriz nobraukt ka ar soļaru...Nu ja vienigi no krivijas soļaru izmantot, tur tiešam cenas starpiba verama

Ne ekonomijas dēļ dīzeli, bet brauktprieka dēļ!!!

Līdz divi litri benzīnnieki ir nīkuļi, bet dīzeļiem ir pietiekami NM lai normāli pārvietotos gan pilsētā gan pa šoseju!

Ar 1.8 benzīnnieku braucot ar pilnu salonu un kko bagāžniekā tu nevienu neapdzīsi, jo to ko tu darīsi garām fūrēm par apdzīšanu var nosaukt tikai zapiņa īpašnieks, bet ar 2.0 dīzeli brauksi kā cilvēks!

beidz taas zekjes piipeet

vai arii esi no tiem daunjiem kas apdziit saak tikai tad kad ir izlecis vstrechkaa?

Ak ja... A man vajadzētu tagad justies slikti jo varu atļauties braukt ar auto kuram apdzīšanas ieskrējienu nav jāsāk kilometru pirms apdzenamā??? Tu neticēsi, bet es tev zvēru ir autiņi kuri arī pēc 30 km/h sasniegšanas turpina pāatrināties!!!Jej bogu vecais!!!

jaunēkli, braukšanas māka nesākas dzineja tilpuma litros, tā sākas smadzenēs.

uz sho kadru tas nemaz nevar attiekties... smadzenju ta naff

vdrug32 Reģ.: 17.07.2008
0 0 Atbildēt

Idite vse na bukvu .UJ)))))))))))))))0

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

vdrug32 rakstīja: Idite vse na bukvu .UJ)))))))))))))))0

izgulies ! savādāk rīt ar sāpošo vietu ko sauc par galvu atkal cepsi jaunus topikus par smart vai fiat 500 iegādes priekšrocībām 6 cilvēku lielās ģimenes vajadzībām

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Bolzens rakstīja:

vdrug32 rakstīja: ...Hmmm, nu jaaa Paldies par info, bet laikam tomer 1.8 bezinieks man bus tuvak. Nu tad jautajums par zobsiksnu, ka ta ar to lietu, pec kada nobraukuma jamaina, nu konkreti Zafirai????

Uz šo jautājumu precīzi neatbildēšu, jo 2,2 l dīzelim, kāds ir man, ir ķēde un šis jautājums man nav bijis aktuāls.

sābiem (ir tāds opeļa paveids) arī ir ķēde, kas jāmaina uz katriem 100 000

Opel orģinālajā servisa grāmatā par to nekas nav teikts.

Bolzens Reģ.: 27.12.2006
0 0 Atbildēt

vdrug32 rakstīja: ))Nu jaaa, ka saka viens mekle, otrs jau pardeva...nu gan jau..)Klau, kas tas pa fiču dzinejam-ECO TEC??? Nu ja var ta saprotama valoda...

Cik saprotu, tad ECOTEC ir tāds trademark-s (tirdzniecības zīmols

). Manuprāt Opels savulaik licis uzsvaru uz ekoloģiju un tāpēc arī burtus "eco" ielicis motora apzīmējumā uzverot, ka dzinējs ir ekoloģiskās nekā pārējie. Iespējams, ka tā ir bat nevaru to noliegt, ne apstiprināt. Ar ekonomiju gan šie trīs burti "eco" netiek saistīti.

JBOZ Reģ.: 06.01.2003
0 0 Atbildēt

Es metu acis uz OPC versiju.....

Joekid Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ rakstīja:

vdrug32 rakstīja: Idite vse na bukvu .UJ)))))))))))))))0

izgulies ! savādāk rīt ar sāpošo vietu ko sauc par galvu atkal cepsi jaunus topikus par smart vai fiat 500 iegādes priekšrocībām 6 cilvēku lielās ģimenes vajadzībām

Pēc ilgiem laikiem viens sakarīgs topiks uzradies un galvenie personāži ir klāt, ar domu, ka atkal kaut kas jāiespamo! Nu tak normāli jautājumi cilvēkam, kurš par auto neko nezina, kam tad tas forums domāts? Jau ilgi, ilgi te esmu reģistrējies, bet reti sanāk ko interesantu palasīt... žēl!

Goosh Reģ.: 04.06.2004
0 0 Atbildēt

ECOTEC ---> 16V dzinējs, attiecīgi labāka jauda un patēriņš

Zafira ir būvēta uz Astras bāzes tādēļ ļoti laba un izturīga piekare!

Cinkoti autiņi gan nav ir pretrūsas apstrāde, jāatzīst ka arī citām markām nenotiek vairs nekāda cinkošana, pārāk dārgs process.

Problēmas ar sūkņiem izteiktas tikai 2.0 DTi dīzeļiem, 2.2 ir OK, bet remonts tāpatās 400 - 600 Ls , tādēļ domāju nav jau tik traģiski, ja nu trāpās eksemplārs...

No benzīnniekiem 1.8 pats optimālākais... 1.6 nīkulis, 2.2 pārāk rijīgs.

OPC īsto ieteiktu neņemt... forši, bet visticamāk nobeigti dzinēji (turbo pauzi jau reti kurš ievēro)

Piebaldzens Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

Es nu gan neieteiktu juuzeet OPEL megakrutos ECOTEC dzineejus... MEESLI... Pats 1,5 gadu juuzeeju darba vajadziibaam sjitaadu uz VECTRA B caravaana baazes 1.6 16V. Dinamika NEKAADA un rij arii neadekvaadi daudz - pa pilseetu sanaaca ~10-11 l/100km ja ne vairaak. Turklaat veel 1x 30tk km ir jaamaina aizdedzes sveces...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Protams, piebaldzēnam nu ir lagūna ar 3l motoru

Goosh tā jauda dod kaut ko tikai uz papīra 1.6 16v žopeļvētrai kodiens labākajā gadījumā ir līdzvērtīgs ar trešo golfmašīnu ar 1.4 8v, labākajā gadījumā

Piebaldzens Reģ.: 04.06.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Protams, piebaldzēnam nu ir lagūna ar 3l motoru

Goosh tā jauda dod kaut ko tikai uz papīra 1.6 16v žopeļvētrai kodiens labākajā gadījumā ir līdzvērtīgs ar trešo golfmašīnu ar 1.4 8v, labākajā gadījumā

Nee veciit man ir MEGANE II ar 1.6 16V - tipa vienaa svaru kategorijaa ar Opeli, par ko jau rakstiiju...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tātad tev arī ir "dinamika NEKĀDA un rij neadekvāti daudz"? Īsts gonščika motors, tikai nejauši ielikts lagūnā, nevis klijā

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Tagad ,,Hansa auto,, veikalā par patīkamām cenām var iegādāties īsteni konfortablu un ietilpīgu auto - septiņvietīgo Opel-Zafira ar automātisko ātrumkārbu. Auto ar 1,8 litru 140 zirgspēku motoru tiek piedāvāts ar 2623 latu (!!!) lielu atlaidi - par 13412 latiem iepriekšējo 16035 latu vietā, bet mašīna ar 1,9 litru 120 zirgspēku dīzeļmotoru ar 2972 latu (!!!) atlaidi - par 15470 latiem iepriekšējo 18442 latu vietā:

www.hansaauto.lv/...

Nortel Reģ.: 16.03.2007
0 0 Atbildēt

Es skatījos uz Zafiru, bet nopirku Espace. Zafira ir mazāka, zemāka, nedaudz neērtāka.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Tagad ,,Hansa auto,, veikalā par patīkamām cenām var iegādāties īsteni konfortablu un ietilpīgu auto - septiņvietīgo Opel-Zafira ar automātisko ātrumkārbu. Auto ar 1,8 litru 140 zirgspēku motoru tiek piedāvāts ar 2623 latu (!!!) lielu atlaidi - par 13412 latiem iepriekšējo 16035 latu vietā, bet mašīna ar 1,9 litru 120 zirgspēku dīzeļmotoru ar 2972 latu (!!!) atlaidi - par 15470 latiem iepriekšējo 18442 latu vietā:

www.hansaauto.lv/...

vakar veikalā redzēju minerālūdeni - nosvītrota cena 49 un uzrakstīta 41..... citos veikalos es TO minerālūdeni dārgāk par 42 vispār neesmu redzējis ir arī pa 39.....

vajadzētu ATLAIST, vai ne

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Tagad ,,Hansa auto,, veikalā par patīkamām cenām var iegādāties īsteni konfortablu un ietilpīgu auto - septiņvietīgo Opel-Zafira ar automātisko ātrumkārbu. Auto ar 1,8 litru 140 zirgspēku motoru tiek piedāvāts ar 2623 latu (!!!) lielu atlaidi - par 13412 latiem iepriekšējo 16035 latu vietā, bet mašīna ar 1,9 litru 120 zirgspēku dīzeļmotoru ar 2972 latu (!!!) atlaidi - par 15470 latiem iepriekšējo 18442 latu vietā:

www.hansaauto.lv/...

jau tālajā 2005.g. pērkot firmai automašinu tur brīvi varēja nokaulēt 3000 eiras... tā ka tagad runāt par atlaidi kas ir kādi 15% no cenas ir ļooti smieklīgi. atlaide mūsdienās sākas no 40%

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Atlaides prasa tik bomāri Normāli keksi noskaita kešā un aizbrauc.

Bet tas laikam uz opeļiem īsti neattiecas...

vari tā arī domāt tālāk un kā normāls kaksis maksāt kešā tik cik no tevis plēš.

tieši normāls keksis nosaka cenu un tādu arī maksā, nevis tupā sejā rāmi noskaita. un modeļiem šeit nav nekāda sakara, vai tas ir žopels vai rAudi

Maija_Eskuella Reģ.: 07.04.2005
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

VWfans rakstīja: Tagad ,,Hansa auto,, veikalā par patīkamām cenām var iegādāties īsteni konfortablu un ietilpīgu auto - septiņvietīgo Opel-Zafira ar automātisko ātrumkārbu. Auto ar 1,8 litru 140 zirgspēku motoru tiek piedāvāts ar 2623 latu (!!!) lielu atlaidi - par 13412 latiem iepriekšējo 16035 latu vietā, bet mašīna ar 1,9 litru 120 zirgspēku dīzeļmotoru ar 2972 latu (!!!) atlaidi - par 15470 latiem iepriekšējo 18442 latu vietā:

www.hansaauto.lv/...

vakar veikalā redzēju minerālūdeni - nosvītrota cena 49 un uzrakstīta 41..... citos veikalos es TO minerālūdeni dārgāk par 42 vispār neesmu redzējis ir arī pa 39.....

vajadzētu ATLAIST, vai ne

+1 It īpaši izceļas Beta (vismaz Siguldas) - n-tās cenas izkarinātas visapkārt, kas pārsvītrotas un blakus "cipars ar atlaidi", bet kas par cenām! Un kādas atlaides! Precīzi neatceros, bet apraksts par minerālūdeni ļoti līdzīgs - parastais mangalis "nocenots" bija no kkādiem 50-60 sanjiem uz 40-cik tur.

mansotraises Reģ.: 15.09.2005
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

mansotraises rakstīja:

Kaksis rakstīja: Atlaides prasa tik bomāri Normāli keksi noskaita kešā un aizbrauc.

Bet tas laikam uz opeļiem īsti neattiecas...

vari tā arī domāt tālāk un kā normāls kaksis maksāt kešā tik cik no tevis plēš.

tieši normāls keksis nosaka cenu un tādu arī maksā, nevis tupā sejā rāmi noskaita. un modeļiem šeit nav nekāda sakara, vai tas ir žopels vai rAudi

neglaimo sev...

neko citu jau tu nevari pateikt un nevajag ar, jo tukša kaksīšana nav sarunas vērta

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Kaksis

30.03.2009 12:56

Atkārošos vēlreiz tam neparašam...

Normāls kekss atnāk uz salonu ar čemodānu un aizbrauc ar auto.

----------------------------------

Ieprieksh sniedzot zinjas, kur vinjsh njeemis taadu kvantumu cash, kaa visaas normaalaas valstiis Neesmu shinii teemaa iedziljinaajies, bet runa par piemeeroshanos ierastajai pasaules praksei, ka, uzrodoties ar lielu summu cash, ir jaadeklaree taas izcelsme, bij jau labu laiku atpakalj. ASV shii magjiskaa robezha ir 10 000 $$$, Eiropaa , liekas, 10 000 EUR, varu kljuudiities. Taa ka jaacenshas sarunaat, ka katru meenesi atnaaksi ar mazu sominju, kuraa buus kaads 1000 lashu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti