Kindzulis rakstīja: un taa jau ir diagnoze...
lai buutu pa teemu- 1.9tdi ruljii
lai būtu pavisam precīzi, 1.9tdi reāli rulzoja PATSMIT GADUS ATPAKAĻ....
2000 jau ir uz tās rulzošanas robežas tad jau daudzi ražotāji strādāja pie modernākiem dīzeļiem
Kindzulis rakstīja: un taa jau ir diagnoze...
lai buutu pa teemu- 1.9tdi ruljii
lai būtu pavisam precīzi, 1.9tdi reāli rulzoja PATSMIT GADUS ATPAKAĻ....
2000 jau ir uz tās rulzošanas robežas tad jau daudzi ražotāji strādāja pie modernākiem dīzeļiem
p.s. neiet runa par 400m... lai gan e60/1 ar 170Ps... vareetu buut gruuts kumaasinjsh arii Tavam 1.9 bezmotoram
Kindzulis rakstīja:
pasakiet man pls... ar ko e34 520 ar 150Ps i suudiigs? vai arii E60/1 520d?
Ar ko sūdīgs? Ar to, ka tas NAV bmw
Pirmais rakstīja:
Kindzulis rakstīja: un taa jau ir diagnoze...
lai buutu pa teemu- 1.9tdi ruljii
lai būtu pavisam precīzi, 1.9tdi reāli rulzoja PATSMIT GADUS ATPAKAĻ....
2000 jau ir uz tās rulzošanas robežas tad jau daudzi ražotāji strādāja pie modernākiem dīzeļiem
protams ruljii tagad tikai 1.9 hrenja izpildiijumaa
Gregers rakstīja:
3.5l labāk skrien, bet kopumā patīk 3.0 BMW V6, sliktākajā gadījumā var iztikt ar 2.4l no Audi. Zem 2l vispār nenopietni dzinēji kuri domāti kapeikžmiedzējiem kuri ir par slinku lai atrastu normālu darbu/sāktu beidzot esošajā normāli strādāt!
A varbūt kādreiz sarīkojam dižmotora 3,5 cīņu ar bmw 3,0d? Nu tā, tīri diršanas pēc
Gregers rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Gregers rakstīja:
Tik neiet nifiga un dkan kā šujmašīna... it īpaši A6 ar 1.9 ruļī...krutāks tikai 520 bmw!
Varbūt gribi nolikt blakus 1,9tdi un bmw520? Es pat sievu pie stūres pielikšu, pats tikai novērošu
cilveeks tak dziivo iluuziju varaa... negrauj taas...
Viņam liekas, ka tikai 3,8 dižmotors iet. Es vēl atceros to neseno gonku ar tādas litrāžas drapaku
3.5l labāk skrien, bet kopumā patīk 3.0 BMW V6, sliktākajā gadījumā var iztikt ar 2.4l no Audi. Zem 2l vispār nenopietni dzinēji kuri domāti kapeikžmiedzējiem kuri ir par slinku lai atrastu normālu darbu/sāktu beidzot esošajā normāli strādāt!
zem 2 litri pat fofāgena koncernam ir viens normāls motors pastāvēšanas laikā izdevies 1.8
nu tas, kuru apkrāmē ar visāda izmēra un konfiguracijas turbīnām
Gregers rakstīja:
3.5l labāk skrien, bet kopumā patīk 3.0 BMW V6, sliktākajā gadījumā var iztikt ar 2.4l no Audi. Zem 2l vispār nenopietni dzinēji kuri domāti kapeikžmiedzējiem kuri ir par slinku lai atrastu normālu darbu/sāktu beidzot esošajā normāli strādāt!
Vot normāls strādātājs toreiz ar 3,8 pontiaku aizbrauca domādams. Nestrēb kastru, čalīt.
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
pasakiet man pls... ar ko e34 520 ar 150Ps i suudiigs? vai arii E60/1 520d?
Ar ko sūdīgs? Ar to, ka tas NAV bmw
sorre aizmirsaas ka bumers it tikai zjurka un pulja
veelams emma...
da nu nah
Kindzulis rakstīja: nav jams pieredzeejis laikus... ar rAudi 100 1.6 un bumeru 518.. i pasaatu 1.3...
pasakiet man pls... ar ko e34 520 ar 150Ps i suudiigs? vai arii E60/1 520d?
Nu kas var kaitēt auto kuram uz gandrīz divu tonnu pilnu masu ir nieka 150 HP un kuj cekih kuj desjatih NM... 1.3 Golf 2 nekabina jamajam gadījumā?
Pirmais rakstīja:
zem 2 litri pat fofāgena koncernam ir viens normāls motors pastāvēšanas laikā izdevies 1.8
nu tas, kuru apkrāmē ar visāda izmēra un konfiguracijas turbīnām
A renim ir kāds motors vispār, kurš ir pieminēšanas vērts (par apbrīnu pat nerunāju)?
Gregers rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Gregers rakstīja:
Tik neiet nifiga un dkan kā šujmašīna... it īpaši A6 ar 1.9 ruļī...krutāks tikai 520 bmw!
Varbūt gribi nolikt blakus 1,9tdi un bmw520? Es pat sievu pie stūres pielikšu, pats tikai novērošu
cilveeks tak dziivo iluuziju varaa... negrauj taas...
Viņam liekas, ka tikai 3,8 dižmotors iet. Es vēl atceros to neseno gonku ar tādas litrāžas drapaku
3.5l labāk skrien, bet kopumā patīk 3.0 BMW V6, sliktākajā gadījumā var iztikt ar 2.4l no Audi. Zem 2l vispār nenopietni dzinēji kuri domāti kapeikžmiedzējiem kuri ir par slinku lai atrastu normālu darbu/sāktu beidzot esošajā normāli strādāt!
pusnormaalais- KAD BMW ir razjojis 3L V6 ???????
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Gregers rakstīja:
Tik neiet nifiga un dkan kā šujmašīna... it īpaši A6 ar 1.9 ruļī...krutāks tikai 520 bmw!
Varbūt gribi nolikt blakus 1,9tdi un bmw520? Es pat sievu pie stūres pielikšu, pats tikai novērošu
cilveeks tak dziivo iluuziju varaa... negrauj taas...
Viņam liekas, ka tikai 3,8 dižmotors iet. Es vēl atceros to neseno gonku ar tādas litrāžas drapaku
3.5l labāk skrien, bet kopumā patīk 3.0 BMW V6, sliktākajā gadījumā var iztikt ar 2.4l no Audi. Zem 2l vispār nenopietni dzinēji kuri domāti kapeikžmiedzējiem kuri ir par slinku lai atrastu normālu darbu/sāktu beidzot esošajā normāli strādāt!
zem 2 litri pat fofāgena koncernam ir viens normāls motors pastāvēšanas laikā izdevies 1.8
nu tas, kuru apkrāmē ar visāda izmēra un konfiguracijas turbīnām
nezkaadeelj liekaas ka 1.9 ar no taas pashas sugas bija.. mok kljuudos...
Kindzulis rakstīja:
pusnormaalais- KAD BMW ir razjojis 3L V6 ???????
Neņem saabistus uz pontu, viņi ir dusmīgi
Kindzulis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Kindzulis rakstīja: un taa jau ir diagnoze...
lai buutu pa teemu- 1.9tdi ruljii
lai būtu pavisam precīzi, 1.9tdi reāli rulzoja PATSMIT GADUS ATPAKAĻ....
2000 jau ir uz tās rulzošanas robežas tad jau daudzi ražotāji strādāja pie modernākiem dīzeļiem
protams ruljii tagad tikai 1.9 hrenja izpildiijumaa
tagad 1.9 reņa dīzelis īpaši neruļī, bet objektīvi aplūkojot par audī 1.9 tdi biki modernāks tomēr ir gan
no mazajiem dīzelīšiem ruļī reņa 2litru dīzelis, ko kaukādā 5 gadā sāka sērijā likt
un protams jaunie vilcēju dīzeļi, bet to tu pats zini
Kaspersky rakstīja:
Pirmais rakstīja:
zem 2 litri pat fofāgena koncernam ir viens normāls motors pastāvēšanas laikā izdevies 1.8
nu tas, kuru apkrāmē ar visāda izmēra un konfiguracijas turbīnām
A renim ir kāds motors vispār, kurš ir pieminēšanas vērts (par apbrīnu pat nerunāju)?
F1 ir tiri labs
Pirmais rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Kindzulis rakstīja: un taa jau ir diagnoze...
lai buutu pa teemu- 1.9tdi ruljii
lai būtu pavisam precīzi, 1.9tdi reāli rulzoja PATSMIT GADUS ATPAKAĻ....
2000 jau ir uz tās rulzošanas robežas tad jau daudzi ražotāji strādāja pie modernākiem dīzeļiem
protams ruljii tagad tikai 1.9 hrenja izpildiijumaa
tagad 1.9 reņa dīzelis īpaši neruļī, bet objektīvi aplūkojot par audī 1.9 tdi biki modernāks tomēr ir gan
no mazajiem dīzelīšiem ruļī reņa 2litru dīzelis, ko kaukādā 5 gadā sāka sērijā likt
un protams jaunie vilcēju dīzeļi, bet to tu pats zini
ne tikai jaunie... arii vecie dieseleeni jamajiem deriigi bija...
Kaspersky rakstīja:
Gregers rakstīja:
3.5l labāk skrien, bet kopumā patīk 3.0 BMW V6, sliktākajā gadījumā var iztikt ar 2.4l no Audi. Zem 2l vispār nenopietni dzinēji kuri domāti kapeikžmiedzējiem kuri ir par slinku lai atrastu normālu darbu/sāktu beidzot esošajā normāli strādāt!
Vot normāls strādātājs toreiz ar 3,8 pontiaku aizbrauca domādams. Nestrēb kastru, čalīt.
Tu man pasaki kurš NORMĀLS cilvēks ar pontiaku, kadiju vai Chry skriesies? A davaj kādu dienu tālā nākotnē kad man būs atvaļinājums ailaidīsim uz kādu lidlauku un paskatīsimies kurš no mums no 80 km/h līdz 160 km/h pirmais tiks, jo man pilnīgi po, ka iespējams(tikai iespējams) tas hreno tiek līdz 100 km/h ātrāk nekā 8 sekundēs, bet man ir aktuāli lai no fūres astes es maksimāli tieku viņai garām arī tad ja man pilns salon ar raženiem čomiem un grabažniekā alus ar nacionālo šašliku un citiem jaukumiem.
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
pusnormaalais- KAD BMW ir razjojis 3L V6 ???????
Neņem saabistus uz pontu, viņi ir dusmīgi
saapam gan laikam bija tas 3.0V6
Pirmais rakstīja:
Gregers rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Kindzulis rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Gregers rakstīja:
Tik neiet nifiga un dkan kā šujmašīna... it īpaši A6 ar 1.9 ruļī...krutāks tikai 520 bmw!
Varbūt gribi nolikt blakus 1,9tdi un bmw520? Es pat sievu pie stūres pielikšu, pats tikai novērošu
cilveeks tak dziivo iluuziju varaa... negrauj taas...
Viņam liekas, ka tikai 3,8 dižmotors iet. Es vēl atceros to neseno gonku ar tādas litrāžas drapaku
3.5l labāk skrien, bet kopumā patīk 3.0 BMW V6, sliktākajā gadījumā var iztikt ar 2.4l no Audi. Zem 2l vispār nenopietni dzinēji kuri domāti kapeikžmiedzējiem kuri ir par slinku lai atrastu normālu darbu/sāktu beidzot esošajā normāli strādāt!
zem 2 litri pat fofāgena koncernam ir viens normāls motors pastāvēšanas laikā izdevies 1.8
nu tas, kuru apkrāmē ar visāda izmēra un konfiguracijas turbīnām
A tu tam 1.8 uz zirgu un nm daudzumu paskaties! Labuprāt to lietotu ja tam patīkamāka skaņa un resurss būtu.
batka rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Pirmais rakstīja:
zem 2 litri pat fofāgena koncernam ir viens normāls motors pastāvēšanas laikā izdevies 1.8
nu tas, kuru apkrāmē ar visāda izmēra un konfiguracijas turbīnām
A renim ir kāds motors vispār, kurš ir pieminēšanas vērts (par apbrīnu pat nerunāju)?
F1 ir tiri labs
Onānisti aplūko Džolijas bildi un rauj kulakā. Davaj to F1 neaiztiksim, ok?
Gregers rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Gregers rakstīja:
3.5l labāk skrien, bet kopumā patīk 3.0 BMW V6, sliktākajā gadījumā var iztikt ar 2.4l no Audi. Zem 2l vispār nenopietni dzinēji kuri domāti kapeikžmiedzējiem kuri ir par slinku lai atrastu normālu darbu/sāktu beidzot esošajā normāli strādāt!
Vot normāls strādātājs toreiz ar 3,8 pontiaku aizbrauca domādams. Nestrēb kastru, čalīt.
Tu man pasaki kurš NORMĀLS cilvēks ar pontiaku, kadiju vai Chry skriesies? A davaj kādu dienu tālā nākotnē kad man būs atvaļinājums ailaidīsim uz kādu lidlauku un paskatīsimies kurš no mums no 80 km/h līdz 160 km/h pirmais tiks, jo man pilnīgi po, ka iespējams(tikai iespējams) tas hreno tiek līdz 100 km/h ātrāk nekā 8 sekundēs, bet man ir aktuāli lai no fūres astes es maksimāli tieku viņai garām arī tad ja man pilns salon ar raženiem čomiem un grabažniekā alus ar nacionālo šašliku un citiem jaukumiem.
Vienozimigi bmw aizies.Tas amo suds ne vella neiet
Kaspersky rakstīja:
Pirmais rakstīja:
zem 2 litri pat fofāgena koncernam ir viens normāls motors pastāvēšanas laikā izdevies 1.8
nu tas, kuru apkrāmē ar visāda izmēra un konfiguracijas turbīnām
A renim ir kāds motors vispār, kurš ir pieminēšanas vērts (par apbrīnu pat nerunāju)?
mo mazmotoriem pieminēšanas (bet ne apbrīnas) vērti ir abi 16vārstu 2litru motori (benzīna un dīzeļa) ar turbīnām
es runāju par standarta rūpnīcas izpildījumu.....
Kaspersky rakstīja:
Pirmais rakstīja:
zem 2 litri pat fofāgena koncernam ir viens normāls motors pastāvēšanas laikā izdevies 1.8
nu tas, kuru apkrāmē ar visāda izmēra un konfiguracijas turbīnām
A renim ir kāds motors vispār, kurš ir pieminēšanas vērts (par apbrīnu pat nerunāju)?
Renualt Fueg 2.0l ar lielo karbūzi vnk monstrs!
Gregers rakstīja:
Kaspersky rakstīja:
Gregers rakstīja:
3.5l labāk skrien, bet kopumā patīk 3.0 BMW V6, sliktākajā gadījumā var iztikt ar 2.4l no Audi. Zem 2l vispār nenopietni dzinēji kuri domāti kapeikžmiedzējiem kuri ir par slinku lai atrastu normālu darbu/sāktu beidzot esošajā normāli strādāt!
Vot normāls strādātājs toreiz ar 3,8 pontiaku aizbrauca domādams. Nestrēb kastru, čalīt.
Tu man pasaki kurš NORMĀLS cilvēks ar pontiaku, kadiju vai Chry skriesies? A davaj kādu dienu tālā nākotnē kad man būs atvaļinājums ailaidīsim uz kādu lidlauku un paskatīsimies kurš no mums no 80 km/h līdz 160 km/h pirmais tiks, jo man pilnīgi po, ka iespējams(tikai iespējams) tas hreno tiek līdz 100 km/h ātrāk nekā 8 sekundēs, bet man ir aktuāli lai no fūres astes es maksimāli tieku viņai garām arī tad ja man pilns salon ar raženiem čomiem un grabažniekā alus ar nacionālo šašliku un citiem jaukumiem.
nelec no sliedes.. teikts ir 400m next... dieselpower amurikaanio sasip arii elastiiguma zinjaa...
Audi A4 Univers. 2000 gads
Sveiki, met man draugs tagad acis uz Audi A4 universāli. ar 6pakāpju kārbu. Jautājums no Jūsu pieredzes, kas ekspluatācijā labāks/lētāks utt 1,9tdi vai 2,5 tdi. Ir kādas bērnu slimības šiem modeļiem novērotas, un kāda Jums pašiem pieredze ar šo modeli???