Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Nippon Auto

ruukiic Reģ.: 26.03.2003

Nu sķiet, ka pagaidām ir garām....

Nezinu, kā tur uz vietas izskatās taču zvanīju šamējiem - kārtējā apkope autiņam.

Paceļ meitietis ar nelielu akcentu: - Nippon Auto.

Es: - Labdien, es gribētu noskaidrot par apkopes izmaksām un kad to varētu izdarīt.

Meitietis: - Pievienošu Jums meistaru, uzgaidiet. (Balss toņa laipnība 10 baļļu skalā ap 1.50.... un nez kāpēc man meistars uzreiz vajadzīigs.... gg).

Gaidu kādu brītiņu, paceļ Meistars: - Lūdzu.

Es: - Labdien, es gribētu noskaidrot par apkopes izmaksām un kad to varētu izdarīt.

Meistars: - Nūūū, mēs vēl tā īsti nezinām... vēl tikai kalkulējam... nu būs kādus 10 latus lētāk kā pie iepriekšējiem, nu pie Bensona.

Es: - Tur bija aptuveni 150,- Ls.

Meistars: - Nu jā, mums būs kādi 10... 15 lati mazāk. Bet mēs vēl kalkulējam.

Es: - Un kad to apkopi varētu uztaisīt.

Meistars: - Nu vēl nevaram, nav mumsa serviss vēl vaļā. Kaut kad pēc 15-tā datuma varētu. Bet precīzi vēl nevaru pateikt.

Es: labi, paldies par informāciju.

Sarunas beigas.

Secinājums: Ja pie Bensona Tu jebkurā saziņas veidā - pa telefonu vai uz vietas esi KLIENTS, tad šeit man radās padomju laika gastranomijas veikala apmeklējuma sajūta.....

 
1.. 8 9 10 11 12 13
Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

rudens68 rakstīja: ...

Par smagajiem............Jaunajiem VOLVO vilcējiem ir pirmā eļla pie 12 000 un turpmāk ik pa 75 000 . Un vai viņiem ir uber krutāka tā eļla , vai viņiem slodze mazāka ....domāju ka nē

laikam jau, ka ir krutāka eļļa...

vai arī visiem "vieglo" dīleriem būs jāatdzīst (nejaukt ar "jāatzīst"), ka viņi čakarē "vieglo" lietotājus... iespējams, ka pat neapzinoties...

plje, izdevās man....

Yetti Reģ.: 28.11.2007
0 0 Atbildēt

gribētos dzirdēt Castrol, Shell, Mobil un tml dīleru komentus...

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

VWfans

Nez kāpēc tad, kad es pirku savu Merivu, eļļas maiņas intervāls bija noteikts 15 tūkstošu km apmērā, bet tagad tas ir 30 tūkstoši km?

--------------------------------------

Vareetu buut taapeec, ka VW grupas auto meedz buut divu veidu baroshanas sisteemas - kompjuutera tikai "vadiitas', vai arii "vadiitas un uzraudziitas". Taam, kuraam ir tikai "vadiibas" funkcija, ir t.s. fikseetais ellas mainjas intervaals, 15 000 km shodien. "Uzraudziitajaam" sisteema seko liidzi auto ekspluataacijas rezhiimiem, ellas staavoklim, un vajadziigajaa briidii borta dators tev pasaka "Ir laiks mainiit ellu!". Un tas nenotiek pie abstraktiem 30 000 km , noskreejiens VAR SASNIEGT 30 000 km starp ellas mainjaam

Yetti

gribētos dzirdēt Castrol, Shell, Mobil un tml dīleru komentus...

-------------------------------------------

Nu un , ko tu gribeetu izdzirdeet shais komentaaros? Es personiigi esmu dafiga skaidrojis ieintereseetai publikai par t.s. "Long Life" ellaam un to izmantoshanas iipatniibaam Jebkuraa gadiijumaa katras konkreetas ellas markas / viskozitaates izmanoshanas noteikumus nosaka tikai un vieniigi autorazhotaajs, kursh akcepteeto ellu (vai citu produktu) arii iekljauj savos akcepteeto materiaalu sarakstos. Arii citi smagaas tehnikas razhotaaji dara taapat.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Crankshaft , par tiem 'vadītas un uzraudzītas' lietām , ta gan nava piem Honda līdz kadam 2004ajam prasija eļļu mainīt ik pa 10km , tad 2005ajā modelis feisliftojās ( dzinējs gan nē) bet intervalus ieviesa uz 20kkm lieki teikt ka to gadu Hondās nekadi OILcheki paneļos nau

taxšto sitā štelle ir miglā tīta

P.S.VAGiem gan jau sen bij 'uzraudzība' , tad paradijās longlifes eļļas utt utpr.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

TDIOT - a tāda doma teiksim ka autorāžotājs vispirms veic ilglaicīgus motora testu ar konkrēto motora/eļļas savienojumu nav ienākusi pºātā ??? Un tikai tad ja nav būtiski pasliktinājies rezultāts ka ar iepriekšējo eļļu, tad dod zaļo gaismu šādai rekomendācijai par retāiem servisa intervāliem ar šo moderno eļļu!!!

STALINS Reģ.: 12.11.2003
0 0 Atbildēt

TDIOTS rakstīja:

taxšto sitā štelle ir miglā tīta

+1

esmu pat gatavs saderēt, ka mārketinga apsvērumi tajos maiņas intervālos spēlē ne pēdējo lomu

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja:

VWfans rakstīja: Nez kāpēc tad, kad es pirku savu Merivu, eļļas maiņas intervāls bija noteikts 15 tūkstošu km apmērā, bet tagad tas ir 30 tūkstoši km?

Nu reizēm pirmie intervāli arī citiem tiek noteikti īsāki. Piem Civic Type R, jo jamajam ir "jāpiebraukā" motors (laikam bija kaut kas ap 5 -10 K), un pat bija apgriezienu ierobežotājs zemāk uzlikc uz šo piebraukšanas laiku.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Atvainojos, iepriekš drusku neskaidri izteicos. Manai 2006.gada martā pirktajai Merivai eļļas maiņas intervāls noteikts ik pēc 15 tūkstošiem km. Turpretī tagad pārdodamajām Merivām (modelis tas pats pēc feislifta) eļļas maiņas intervāls ir 30 tūkstoši km:

www.adamauto.lv/...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

nobraukums kilometros vispār irļooooti nosacīts lielums eļļas maiņai....

motorstundu jēdziens būtu daudz precīzāk izmantojams

takšto eļļu var mainīt kopā ar mašīnu un arī nebūs nekādas vainas

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

jugasvilli rakstīja:

Pagājušajā transporta izstādē MAN pārstāvis ar putām uz lūpām stāstīja, ka jaunajam TGX intervāls ir 120 000 km.

Zin nekā jau pārdabiska tajā var nebūt - uzliekam papildus eļļas rezervuārus, lai lielāks kopējais eļļas tilpums + piemetam ja vajag papildus dzesēšanu+ piemetam nopietnākus filtrus, vai vairākus filtrus - un atiet. Kravinieka servisošanas laika dīkstāv izmaksā uzņēmumam nopietnu piķi, līdz ar to tajā kravas auto atmaksājas iebxtīt dārgākas lietas iekšā, lai tas joprojām īpašniekam iznāktu izdevīgāk.

Vieglajem savukart ir 2 ierobežojumi - vieta, un tas cik tas viss izmaksāto. Protams arī tas kā tiek vieglie ekspluatēti arī atšķiras no smagajiem. Smagais būs vēl jāpameklē kurš būs sasniedzis 2500 rpm, kamēr vieglie ļoti bieži skrien pāri šiem apgriezieniem.

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

Factory programming

ECO Service Flex is programmed in in the factory (service plan / checklist ")

ECO Service-Flex

The new Opel car has a flexible engine oil change interval that depends on the customer's driving profile.

Under optimum driving conditions 2 years / 35,000 km is achieved with a petrol engine or 2 years / 50,000 km

with a diesel engine.

An algorithm calculates the driver's driving habits from the following information:

l Distance driven

l Engine speed

l Engine torque

l Driving cycles

l Coolant temperature

l Oil temperature

and defines the driving distance until the next oil change is required.

The length of the service interval is not affected by topping up with engine oil of an approved grade.

Instrument display

The customer is notified of the next engine oil change by an indicator in the odometer.

The necessity for an engine oil change, subdivided into:

l "Remaining distance between 600 and 1500 km" and

l "Remaining distance less than 600 km"

is automatically displayed in the instrument cluster odometer for several seconds whenever the ignition is switched on.

VWfans

Atvainojos, iepriekš drusku neskaidri izteicos. Manai 2006.gada martā pirktajai Merivai eļļas maiņas intervāls noteikts ik pēc 15 tūkstošiem km. Turpretī tagad pārdodamajām Merivām (modelis tas pats pēc feislifta) eļļas maiņas intervāls ir 30 tūkstoši km

---------------------------------------------

Kopsh 2004. gada Opel/ Vauxhall saaka pakaapeniski ieviest t.s. ECO Service Flex sisteemu, kura arii "seko" ellas nolietojuma pakaapei un signalizee par nepiecieshamiibu mainiit ellu. Ellas kalposhanas laiks var buut liidz 30 000 km , atsevishkjos gadiijumso pat 35 000 km. Automobiljiem bez shiis Service Flex sisteemas ellas mainjas intervaals ir "Fixed", t.i. 15 000 km. Ceru, ka vari salasiit / izlasiit anglisko tekstu augstaak Taa ka tev buus gadiijies veel auto ar "Fixed" sisteemu, Merivaam it kaa to "Flexible" ieviesa kaut kad 2006. gada nogalee. Ja buutu "Flex', tad obligaati jaalieto tikai motorellas, kuras autorizeetas atbilstoshi standartiem GM-LL-A-025 (benziinam), GM-LL-B-025 (vieglie diizelji)."Fixed' gadiijumaa deriigas arii motorellas, kuras atbilst ACEA A3-xx / B3-xx kategorijai (derees arii A1-xx / B1-xx) un SAE 5W-30 viskozitaates klasei Leetaak sanaaks )) Teiksim, TEXACO nomenklatuuraa taada LL ella ir Havoline Ultra G Longlife 5W-30. No SAE 5W-30 "Fixed" motorellaam var ieteikt Havoline Energy 5W-30 . Ja grib, var inceeties "VAMotors" Bukultu ielaa (see www.vamotors.lv), tel. 67 383881 vai 67282733. Good luck!

Crankshaft Reģ.: 31.10.2004
0 0 Atbildēt

jugasvilli

Pagājušajā transporta izstādē MAN pārstāvis ar putām uz lūpām stāstīja, ka jaunajam TGX intervāls ir 120 000 km.

-------------------------------------

Shaadus intervaalus smagajiem vilceejiem un starppilseetu autobusiem saaka ieviest jau 1990-o gadu viduu, pirmie bija Daimler Benz. Saakotneeji veel prasiija papildus ellas filtru uzstaadiishanu, bet njemot veeraa ellu "kjiimijas" progresu kopsh taa laika, daudzi autorazhotaaji pat to vairs neprasa Ir riiki, kam standarta intervaals noteikts pat 150 000 km, bet vienmeer shis intervaals ir saistiits ar konkreetiem standartiem / prasiibaam vai arii produkts iekljauts akcepteeto produktu sarakstaa (kaa MB Silver Book / Blue Pages)

Motorstundu skaitiitaajus plashi izmanto stacionaarajos dzineejos un Off-Road tehnikaa, autotransportaa vairaak tomeer orienteejas uz nobraukumu km. Turklaat peedeejos gados arii smagajos ievieshas dazhaadas dzineeju un, attieciigi, motorellu "monitoringa" sisteemas, kuras signalizee par gaidaamo ellas mainju.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Ja treknie gadi nebūtu beigušies, tad mēs uz Latvijas ceļiem redzētu daudz jaunā modeļa Honda-Accord:

www.honda.lv/...

perkons Reģ.: 30.07.2001
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Ja treknie gadi nebūtu beigušies, tad mēs uz Latvijas ceļiem redzētu daudz jaunā modeļa Honda-Accord:

www.honda.lv/...

Kur tā tava doma, bez Hondas jaunajiem modeļiem mēs daudz vairāk rtedzētu Toyotas LC 2009 g. modeļus, kur ir tava pamatojuma argumets?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Nekādas dižās domas man nebija... Vienkārši acīmredzami, ka jaunu, acis priecējošu, tikko pirktu auto uz ielām ir mazāk... Tautai ir tendence turpināt braukt ar jau esošajiem automobiļiem...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

VWfans rakstīja: Nekādas dižās domas man nebija... Vienkārši acīmredzami, ka jaunu, acis priecējošu, tikko pirktu auto uz ielām ir mazāk... Tautai ir tendence turpināt braukt ar jau esošajiem automobiļiem...

tautai ir tendence vilkt ārā no sētmalēm un lauku šķūņiem ārā 15-20 gadīgos, bet vēl tīri labi ejošos auto.

1.. 8 9 10 11 12 13
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti