Seene rakstīja: P.S. un ekoloģiskāk arī - servisā eļļu lej no 200L daudzkārt izmantojamas mucas, bet man jāpēr 1x lietojama un izmetama plastmasas burka.
...un tajā sintētiskās eļlas mucā ir ielieta pussintētika šādiem pieliešanas gadījumiem.....
Seene rakstīja: P.S. un ekoloģiskāk arī - servisā eļļu lej no 200L daudzkārt izmantojamas mucas, bet man jāpēr 1x lietojama un izmetama plastmasas burka.
...un tajā sintētiskās eļlas mucā ir ielieta pussintētika šādiem pieliešanas gadījumiem.....
Seene rakstīja:
smaidiigais rakstīja:
Seene rakstīja:
batka rakstīja:
msh rakstīja: Kāda šķirba starp "mazumtirdzniecības" un "profesionālajām"? Pirmās tirgo kanniņās, bet otrās mucās?
Nosaukumi atšķiras un viss
Ne tikai - tajā pašā Magnatec sērijā profesionālās ir 5w-30 un 10w-30, bet "amatieru" 5w-40 un 10w-40. Kas ar to ir gribēts pateikt - prasiet ražotājam - bet fakts ir acīmredzams.
ar to ir gribēts tev sasipt prātu, lai tu savu ēlļu pirktu par lielākiem $$
Nepiekritīšu - servisā litrs profesionālās eļļas maksā mazāk nekā veikalā litrs "amatieru", kā rezultātā es pērku par mazāku $$
nu bet tad vnk pie eļlas maiņas palūdz lai tev iepilda Mangaļu pudelī kādu lieko litru pieliešanai ar to pašu elļas, nevajadzēs uz katru pieliešanu dzīt uz servi un tērēt savu laiku kura laikā var pelnīt $$$
bobcat rakstīja: citāts no īles lapas:
Eļļas
Volkswagen iesaka lietot FUCHS. Ievērojot autoražotāju augstās prasības attiecībā uz a/m dzinēju un tās pārējo mezglu eļļošanu un degvielas taupīšanu, mūsdienu smērvielas jau sen ir kļuvušas par šķidrajām augstajām tehnoloģijām. FUCHS koncerns ir līderis šo tehnoloģiju izstrādāšanā Vācijā, Eiropā. Volkswagen kopš ilga laika uzticas FUCHS kompetencei. Abi tirgus līderi uz partnerības pamata izstrādā un ....
no motors lapas:
Uzziniet šeit, kāda eļļa Jūsu automašīnai ir pareizā, kāpēc Volkswagen iesaka Castrol un to, ka eļļa nav nemaz eļļa. Pavisam vienkārši saīsiniet savu bez-galīgo pareizās smērvielas meklēšanu plauktā, kas pilns ar dažādām eļļas markām, un atstājiet iespaidu uz savu kaimiņu ar savām zināšanām par eļļu. Bez tam mēs atbildēsim uz septiņiem vissvarīgākajiem jautājumiem pa.......
vispār jau caur google var atrast to eļlu sarakstu ko var liet VAG koncerna autiņiem. Piem. 2007/2008.gada benzīnniekiem tur bija kādas 150 dažādu ražotāju dažādas eļļas -no dārgiem ""profesionāliem" brendiem līdz no name lētām tipa eļļām. Tās VISAS atļauj liet ražotājs.
ValdisM rakstīja:
Seene rakstīja:
smaidiigais rakstīja:
Seene rakstīja:
batka rakstīja:
msh rakstīja: Kāda šķirba starp "mazumtirdzniecības" un "profesionālajām"? Pirmās tirgo kanniņās, bet otrās mucās?
Nosaukumi atšķiras un viss
Ne tikai - tajā pašā Magnatec sērijā profesionālās ir 5w-30 un 10w-30, bet "amatieru" 5w-40 un 10w-40. Kas ar to ir gribēts pateikt - prasiet ražotājam - bet fakts ir acīmredzams.
ar to ir gribēts tev sasipt prātu, lai tu savu ēlļu pirktu par lielākiem $$
Nepiekritīšu - servisā litrs profesionālās eļļas maksā mazāk nekā veikalā litrs "amatieru", kā rezultātā es pērku par mazāku $$
nu bet tad vnk pie eļlas maiņas palūdz lai tev iepilda Mangaļu pudelī kādu lieko litru pieliešanai ar to pašu elļas, nevajadzēs uz katru pieliešanu dzīt uz servi un tērēt savu laiku kura laikā var pelnīt $$$
Nē, vajag saremontēt motoru, lai nevajag pieliet Parasti tak starp min un max ir litrs
msh rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Seene rakstīja:
smaidiigais rakstīja:
Seene rakstīja:
batka rakstīja:
msh rakstīja: Kāda šķirba starp "mazumtirdzniecības" un "profesionālajām"? Pirmās tirgo kanniņās, bet otrās mucās?
Nosaukumi atšķiras un viss
Ne tikai - tajā pašā Magnatec sērijā profesionālās ir 5w-30 un 10w-30, bet "amatieru" 5w-40 un 10w-40. Kas ar to ir gribēts pateikt - prasiet ražotājam - bet fakts ir acīmredzams.
ar to ir gribēts tev sasipt prātu, lai tu savu ēlļu pirktu par lielākiem $$
Nepiekritīšu - servisā litrs profesionālās eļļas maksā mazāk nekā veikalā litrs "amatieru", kā rezultātā es pērku par mazāku $$
nu bet tad vnk pie eļlas maiņas palūdz lai tev iepilda Mangaļu pudelī kādu lieko litru pieliešanai ar to pašu elļas, nevajadzēs uz katru pieliešanu dzīt uz servi un tērēt savu laiku kura laikā var pelnīt $$$
Nē, vajag saremontēt motoru, lai nevajag pieliet Parasti tak starp min un max ir litrs
tad jau sanāk, ka audī motori nav saremontējami
Tad jau sanāk, ka tur nav ko remontēt - vecais, galīgi nokautais motoriņš netērēja ne pili, esošais šo to nozaudēja dēļ beigta eļļas dzesētāja un pāris blīvēm Bet nu eļļas dzesētāja vairs nav un visas blīves jaunas - tā ka eļļai vajadzētu palikt vietā
Pirmais, tas ka tu savu nokauto motoru noslauki ar lupatu, nesaucas remonts
msh rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Seene rakstīja:
smaidiigais rakstīja:
Seene rakstīja:
batka rakstīja:
msh rakstīja: Kāda šķirba starp "mazumtirdzniecības" un "profesionālajām"? Pirmās tirgo kanniņās, bet otrās mucās?
Nosaukumi atšķiras un viss
Ne tikai - tajā pašā Magnatec sērijā profesionālās ir 5w-30 un 10w-30, bet "amatieru" 5w-40 un 10w-40. Kas ar to ir gribēts pateikt - prasiet ražotājam - bet fakts ir acīmredzams.
ar to ir gribēts tev sasipt prātu, lai tu savu ēlļu pirktu par lielākiem $$
Nepiekritīšu - servisā litrs profesionālās eļļas maksā mazāk nekā veikalā litrs "amatieru", kā rezultātā es pērku par mazāku $$
nu bet tad vnk pie eļlas maiņas palūdz lai tev iepilda Mangaļu pudelī kādu lieko litru pieliešanai ar to pašu elļas, nevajadzēs uz katru pieliešanu dzīt uz servi un tērēt savu laiku kura laikā var pelnīt $$$
Nē, vajag saremontēt motoru, lai nevajag pieliet Parasti tak starp min un max ir litrs
Jautājums vai tas remonts da jebkab vispār atmaksāsies??? Ja eļlā maksā 3Ls/litrā, tad cik jānobrauc lai motora kapitalka atmaksātos??
Miljons?
Skaties uz to savādāk - lambdām eļļa diez ko nepatīk Universālās trīsvadu lambdas veikala cena ir 45-50 ls. Pirms remonta man lambda aizdirsās reizi pa pāris ned, tad katru reizi tika izskrūvēta, nobirstēta ar drāšu birsti un atkal uz pāris ned Un vienreiz tā lambda arī var izbeigties Kaut gan tāpat tās rekomendē mainīt reizi pa 30-60k km, precīzi neatceros. Nedēļā ielejos pa 20 ls, pie vidējā patēriņa ~8-9l/100 km pats vari spriest, cik nobraucu. Motoram visas blīves un blīvslēgi [kas attiecīgi novērsa nopuņķošanos ] sanāca kaut kas ap 70 ls
Protams, tipisks servisu apmeklētajs brauktu ar aizdirstu lambdu ar patēriņu 12l/100 km un uz augšu
Tad nu parēķini - pat pie mana nobraukuma mēnesī lieki 40 ls zupā Eļļas patēriņš uz tā fona diezgan smagi nobāl
Sretsked rakstīja: Labāk pastāstiet kāds, kas tajā Nipponā notiek?? Kas labs,kas slikts?
Beidzot kāds atsvaidzināja sakarsušos prātus, atgādinot topika nosaukumu.
Tātad, kas notiek ar Nipponu?
M1A1 rakstīja:
Sretsked rakstīja: Labāk pastāstiet kāds, kas tajā Nipponā notiek?? Kas labs,kas slikts?
Beidzot kāds atsvaidzināja sakarsušos prātus, atgādinot topika nosaukumu.
Tātad, kas notiek ar Nipponu?
Nippon(jatnoooo....)
Sretsked rakstīja: Labāk pastāstiet kāds, kas tajā Nipponā notiek?? Kas labs,kas slikts?
nippons pamazām attīstās.
ņemtos klientus kas grib hondas.
Bensons notirgots wessam, ved pārrunas ar japāņiem.
drīzumā domājams būs skaidrs, kas notiks.
ja bensons/wess dabūs dīlertiesības, tad nipponam būs tirsā, jo nav ne normāla salona ne servisa, turpretim wessam būs lielisks salons+ uzbliezīs vēl 2-berģos
Njuss tauta - kādi jaunumi par tēmu?
msh rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Seene rakstīja:
smaidiigais rakstīja:
Seene rakstīja:
batka rakstīja:
msh rakstīja: Kāda šķirba starp "mazumtirdzniecības" un "profesionālajām"? Pirmās tirgo kanniņās, bet otrās mucās?
Nosaukumi atšķiras un viss
Ne tikai - tajā pašā Magnatec sērijā profesionālās ir 5w-30 un 10w-30, bet "amatieru" 5w-40 un 10w-40. Kas ar to ir gribēts pateikt - prasiet ražotājam - bet fakts ir acīmredzams.
ar to ir gribēts tev sasipt prātu, lai tu savu ēlļu pirktu par lielākiem $$
Nepiekritīšu - servisā litrs profesionālās eļļas maksā mazāk nekā veikalā litrs "amatieru", kā rezultātā es pērku par mazāku $$
nu bet tad vnk pie eļlas maiņas palūdz lai tev iepilda Mangaļu pudelī kādu lieko litru pieliešanai ar to pašu elļas, nevajadzēs uz katru pieliešanu dzīt uz servi un tērēt savu laiku kura laikā var pelnīt $$$
Nē, vajag saremontēt motoru, lai nevajag pieliet Parasti tak starp min un max ir litrs
gribi teikt piem. gadu vecs auto nedrīkst noēst uz apm.15 000 km kādu 1- 1,2 l eļļas? šad tad pabraucot arī ārpus atļautajiem km/h
nu bij domaats 1,9 tdi motorīc, tā i ka mazliet ēd
eļļu ēd dajebkurš mators , kam apkopju intervāls ir virs 7kkm
kam i zem 7kkm ( tie gan parsvara ira vecie dizeļi) tiem glužī vienkarsi eļļa nepaspēj pazust gana manāmā daudzumā
pieredze ar ilgstoši ( vairāk kā 200kkm ) lietotiem dzinejiem :
toyota 3,0 , apkopju intervals 10kkm , neko 'neēda'
vw1,9TDI (AHF) ~1l uz 15kkm ,
2,2iCTDI 1l/10kkm , intervals 20kkm ,
2,0iVTEC ~0,3l uz 20kkm ,
2,4 , 3,0 ,2,3 MB vecie dīzeļi 0l uz 7kkm
nu un protams auģī 2,8 30V - ja 'vālē' tad 1l/1,5kkm
2,1turbõõõ~1l/10kkm
2,2i -1l/10kkm
nu kautkā tā
RLaguna rakstīja:
Sretsked rakstīja: Labāk pastāstiet kāds, kas tajā Nipponā notiek?? Kas labs,kas slikts?
nippons pamazām attīstās.
ņemtos klientus kas grib hondas.
Bensons notirgots wessam, ved pārrunas ar japāņiem.
drīzumā domājams būs skaidrs, kas notiks.
ja bensons/wess dabūs dīlertiesības, tad nipponam būs tirsā, jo nav ne normāla salona ne servisa, turpretim wessam būs lielisks salons+ uzbliezīs vēl 2-berģos
Un te vēlviens - Lauva auto..... pa pieskari aizgājis : auto.apollo.lv/...
Kaksis rakstīja: Audi motoriem eļļas rīšana ir normāla lieta. Ja motors nerij eļļu, tad viņš vai nu netiek darbināts vai ir nemotors.
Nu bet protams, visiem jau nevar būt piecpadsmitgadīgi 4.2.
pirdiens rakstīja:
Un te vēlviens - Lauva auto..... pa pieskari aizgājis : auto.apollo.lv/...
Skaisti.
Kaksis rakstīja:
msh rakstīja:
Kaksis rakstīja: Audi motoriem eļļas rīšana ir normāla lieta. Ja motors nerij eļļu, tad viņš vai nu netiek darbināts vai ir nemotors.
Nu bet protams, visiem jau nevar būt piecpadsmitgadīgi 4.2.
Varu parādīt divgadīgu 2.7 Bit, kurš rij kā divdesmitgadīgs KV.
Ja tādu pērk tad ir arī jāvar to saremontēt
P.N. Normāls KV arī nerīs.... Kaut vai tāpēc ka tam nav pat viena ļurbai, kurai nosprāgt, kur nu vēl divas..
P.P.N. +1 Gachs
msh rakstīja:
Kaksis rakstīja: Audi motoriem eļļas rīšana ir normāla lieta. Ja motors nerij eļļu, tad viņš vai nu netiek darbināts vai ir nemotors.
Nu bet protams, visiem jau nevar būt piecpadsmitgadīgi 4.2.
svaigi iebraukts (teiksim pusgadu vecs) audī divlitrīgais motors normāli atvelkot (piemēram virs 5k apgriezieniem) norīs puslitru uz 1000km un aplaizīsies....
negriežot tālāk par 2k, protams, ka viss būs čikiniekā
p.n.
15 gadīgs audī neapšaubēmi ir laba mašīna
LETA
04. februāris (2009)
14:01
Janvārī Latvijā pārdotas tikai 494 jaunas automašīnas, kas ir četrarpus reizes mazāk nekā 2008.gada janvārī, kad tika pārdota 2191 automašīna, liecina Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas apkopotā statistika.
Visvairāk šogad pārdotas "VW" automašīnas - 77 vienības, kas gan ir par 59% mazāk nekā pirms gada. "Toyota", kas ilgu laiku atradās tirgus līderpozīcijās, šogad pārdevusi tikai 57 jaunas automašīnas, kas ir par 79,1% jeb 216 vienībām mazāk.
Trešajā vietā atrodas "Ford", kas pārdevis 40 jaunas automašīnas jeb par 56,5% mazāk nekā gadu iepriekš, bet ceturtajā vietā ir "Mitsubishi" - pārdotas 37 jaunas automašīnas.
Līdzīgi kā pērn, arī šogad gandrīz visu marku jauno automašīnu pārdošanas apjomi samazinājušies vairāk nekā divas reizes. Lielāko kritumu piedzīvojušas "Škoda" - 87,6% ar 24 pārdotām vienībām, "Honda" - 92,5% ar 15 pārdotām vienībām, "Opel" - 92,1% ar 13 pārdotām vienībām un "Hyundai" - 87,2% ar 14 pārdotām vienībām.
Salīdzinot ar pagājušā gada janvāri, vairāk automašīnu izdevies pārdot tikai "Land Rover" un "SAAB", taču pārdoto automašīnu skaits nepārsniedz desmit vienības.
Kā ziņots, pagājušajā gadā Latvijā pārdotas 19 192 jaunas automašīnas, kas ir par 40,9% mazāk nekā 2007.gadā.
Pārdošanas apjomu kritums, salīdzinot 2007.gada datiem, sākās jau janvārī, kad tika piedzīvots 17,7% kritums. Apjomi turpināja samazināties ar katru mēnesi - līdz 39,7% 2008.gada pirmajos 11 mēnešos un 40,9% visa gada laikā.
2007.gadā jauno automašīnu pārdošanas apjomi pieauga par 26,8%, realizējot 32 497 vienības. Bet vēl gadu iepriekš tirgus apjomi pieauga par 53%.
Jebkurš motors ēd eļļu. Ja motors neēd eļļu, un daudz maz normāli dod virsū jāmeklē vaina vai degviela neiet eļļā. Izņēmums varētu būt audī muca
Kas ar to Njipon? Ir verc uz turieni braukt? Tur vispar kads iegirezhas? Vinji vel strada?
manam megaturbosupervagjim vajag lampinu nomainit
tunos rakstīja:
msh rakstīja:
ValdisM rakstīja:
Seene rakstīja:
smaidiigais rakstīja:
Seene rakstīja:
batka rakstīja:
msh rakstīja: Kāda šķirba starp "mazumtirdzniecības" un "profesionālajām"? Pirmās tirgo kanniņās, bet otrās mucās?
Nosaukumi atšķiras un viss
Ne tikai - tajā pašā Magnatec sērijā profesionālās ir 5w-30 un 10w-30, bet "amatieru" 5w-40 un 10w-40. Kas ar to ir gribēts pateikt - prasiet ražotājam - bet fakts ir acīmredzams.
ar to ir gribēts tev sasipt prātu, lai tu savu ēlļu pirktu par lielākiem $$
Nepiekritīšu - servisā litrs profesionālās eļļas maksā mazāk nekā veikalā litrs "amatieru", kā rezultātā es pērku par mazāku $$
nu bet tad vnk pie eļlas maiņas palūdz lai tev iepilda Mangaļu pudelī kādu lieko litru pieliešanai ar to pašu elļas, nevajadzēs uz katru pieliešanu dzīt uz servi un tērēt savu laiku kura laikā var pelnīt $$$
Nē, vajag saremontēt motoru, lai nevajag pieliet Parasti tak starp min un max ir litrs
gribi teikt piem. gadu vecs auto nedrīkst noēst uz apm.15 000 km kādu 1- 1,2 l eļļas? šad tad pabraucot arī ārpus atļautajiem km/h
Par tiem eļļas patēriņiem. Normāli mašīnai eļļa nav jāpielej no apkopes līdz apkopei. Nedaudz savādāk ir ar svaigu mašīnu, kam jāpaseko līdzi patēriņam, jo kamēr dzinējs tiek piebraugts, eļļas līmenis nedaudz krītas. Mans VOLVO D5 uz 15k km nav jāpapildina un MBA160 līdz kārtējai apkopei arī ir OK. SAABS ar opel 2,2tdi gan neizvilka, bija jāpielej 0,5l!!
Nippon Auto
Nu sķiet, ka pagaidām ir garām....
Nezinu, kā tur uz vietas izskatās taču zvanīju šamējiem - kārtējā apkope autiņam.
Paceļ meitietis ar nelielu akcentu: - Nippon Auto.
Es: - Labdien, es gribētu noskaidrot par apkopes izmaksām un kad to varētu izdarīt.
Meitietis: - Pievienošu Jums meistaru, uzgaidiet. (Balss toņa laipnība 10 baļļu skalā ap 1.50.... un nez kāpēc man meistars uzreiz vajadzīigs.... gg).
Gaidu kādu brītiņu, paceļ Meistars: - Lūdzu.
Es: - Labdien, es gribētu noskaidrot par apkopes izmaksām un kad to varētu izdarīt.
Meistars: - Nūūū, mēs vēl tā īsti nezinām... vēl tikai kalkulējam... nu būs kādus 10 latus lētāk kā pie iepriekšējiem, nu pie Bensona.
Es: - Tur bija aptuveni 150,- Ls.
Meistars: - Nu jā, mums būs kādi 10... 15 lati mazāk. Bet mēs vēl kalkulējam.
Es: - Un kad to apkopi varētu uztaisīt.
Meistars: - Nu vēl nevaram, nav mumsa serviss vēl vaļā. Kaut kad pēc 15-tā datuma varētu. Bet precīzi vēl nevaru pateikt.
Es: labi, paldies par informāciju.
Sarunas beigas.
Secinājums: Ja pie Bensona Tu jebkurā saziņas veidā - pa telefonu vai uz vietas esi KLIENTS, tad šeit man radās padomju laika gastranomijas veikala apmeklējuma sajūta.....