Konkrēti bazārs varētu būt par šiem:
jaunais: nice and clean
vecais: apskapējis, ar veco pretīgo salonu, bet 2x lētāks
Konkrēti bazārs varētu būt par šiem:
jaunais: nice and clean
vecais: apskapējis, ar veco pretīgo salonu, bet 2x lētāks
Jaunajam nāk augstas ražības augstspiediena sūknis, kas visticamāk neremontējas, bet mainās un maksā droši vien pie štukas.
Viņa dzīvi visticamāk ietekmē slikta degviela.
Tas tā kā būtu skaidrs.
Jautājums ir par citiem potenciāliem defektiem - novērptām galvām, defektīvām turbīnām, devējiem...
Vecais 3.1 ar 115hp ejot miljonu. Bet prieka no tā motora nav. Rēc, kratās un neiet.
Manam tēvam vajag.
Lai brauktu uz darbu.
Viņš strādā ACB, līdz ar to, lai pie objekta piebrauktu bieži vien ir jāpārvar dubļu jūra.
Objekti mēdz būt arī Latgalē, tādēļ kaut kādam komfortam arī vajadzētu būt.
par vienkāršību tev taisnība, turklāt tētis nav tik izlepis kā es, viņš vēl pirms pāris gadiem ar žigsi rullēja. Vienīgā ekstra, ko viņš grib, ir kondicionieris.
Montereys viņam iepatikās tīri vizuāli. Sākumā bija štukojis par parasto cherokee, bet tur ar dīzeļiem ir slikti.
tad jau labāk šito www.ss.lv/...
Es ari balsoju par Land Rover. Ir nacies sedet tada. Un cena ir tikai nedaudz lielaka par jaunako Monterey.
Dzirdets ka tie ir baigi labie. Bet par remontiem un citam tehniskam lietam neko nevaru pateikt.
automāts neder
cipars par lielu
Bet nu ieteikšu.
mašīna laba,bet dīzeli neiesaku,tas tiešām ir izcili neizdevies,konkrēti komonrail sistēma konkrētāk ar sprauslu blīvējumu galvā
mašīna laba,bet motors,konkrētāk komonrail sistēma ,vēl konkrētāk sprauslu blīvējums galvā ir vājā vieta mezglā.gribi zināt smalkāk zvani.bet dīzeli neiesaku pirkt
Un kad fāčūks brauca ar VAZni , tad ko , viss bija slikti -netika pie darba ??
Nuxaj tos vecos SUVlūžņus vajag??? par to piķi var labulabo faufagenu iepirkt un ruļļāt bezkreņķī
P.S. ņemtu veco LC , ja nu viss galīgi slikti , un pa ~4kls vajaga SUVu.
Vecs dīzeļdžips ir nāve ģimenes budžetam. It īpaši ja tā ir vienīgā/ikdienā izmantojama mašīna. Ja svētdienas, tad nav tik traki. ACB saki? Šie, ko, ķerru nedod? Ja dod kādu škodinieku, tad to vajag ātri norakt pāris reizes vai vēl labāk - noslīcināt tajos dubļos. Gan pēc tam ACB iešķiebs kādu cienījamu dubļu bridēju.
gastello rakstīja: mašīna laba,bet dīzeli neiesaku,tas tiešām ir izcili neizdevies,konkrēti komonrail sistēma konkrētāk ar sprauslu blīvējumu galvā
vēl konkrētāk sprauslu blīvējums galvā ir vājā vieta mezglā.gribi zināt smalkāk zvani.bet dīzeli neiesaku pirkt
nekonesapratu. Isuzu/Opelim ar 3.0 DTI tas kreņķis ir? Konkrētajam, vai vispār?
Kam zvanīt?
Darba vieta tačku nedod, toties lej dīzeli
Famīlijai ir arī pēdējā gada dīzeļomega famīlijas izbraucieniem, tā kā backup vāģis nav problēma.
Arī man gribās, lai ir tā, ka šad tad var aizņemties dubļu bridēju uz mežu aizšaut.
No LC tur sanāk vien pavisam pirmatnējais ~93 gada verķis un piedāvāums ir niecīgs.
Arī patroļi, kas ražoti pēc plūdiem ir kādu štuku - divas virs budžeta.
Master_D rakstīja:
gastello rakstīja: mašīna laba,bet dīzeli neiesaku,tas tiešām ir izcili neizdevies,konkrēti komonrail sistēma konkrētāk ar sprauslu blīvējumu galvā
vēl konkrētāk sprauslu blīvējums galvā ir vājā vieta mezglā.gribi zināt smalkāk zvani.bet dīzeli neiesaku pirkt
nekonesapratu. Isuzu/Opelim ar 3.0 DTI tas kreņķis ir? Konkrētajam, vai vispār?
Kam zvanīt?
jā konkrēti 3.0dti dīzelim,tel 29221907
Beigās tika nopirkts 97. gada LR discovery 1
nu vot i praatiiga izveele... apsveicu!
Šitas līdz lv būtu dārgi sanācis?
Girc44 rakstīja: Šitas līdz lv būtu dārgi sanācis?
www.plus.lv/...
Jaunais motors (skat gastello komentu)
Un viņš nav vienīgais, kas man ir teicis, ka vecais 3.1 pret jauno esot kā diena pret nakti.
Ar vecajiem ir problēma, ka LV tirgotie visi izskatās pēc atejas - tādu auto būtu kauns rādīt ģimenei ar vārdiem "nopirku jaunu mašīnu".
Visiem aplūkotajiem bija sapuvušas bagažnieka durvis, krimināli izjāti saloni, mistiski degošas vai iztrūkstošas lampiņas panelī un borzijie pārdevēji, kas uzskata, ka 4000 latu par to šrotu ir pats minimums, jo redz esot investējuši XXXX latus tajā lūznī praktiski tik-tikko.
Nu i nafig + lendijam ar rezerves daļām vismaz nav problēmu.
Eļļa tek no viņiem visiem un arī pūst viņi puslīdz vienādi (disco mazāk, jo ir pa pusei no alumīnija.)
tā jau ir. droši ka pats visu labāk apdomāji
Kapec Petroli neizskati ka variantu??Manliekas ka labaks pa visiem citiem vecajiem 4x4
Girc44 rakstīja: Šitas līdz lv būtu dārgi sanācis?
www.plus.lv/...
Šim pieminētajam ir motora defekts.
batka rakstīja: Kapec Petroli neizskati ka variantu??Manliekas ka labaks pa visiem citiem vecajiem 4x4
nezinu.
Kaut kas neiepatikās. Sanāca tikai vecais modelis (ar apaļajām lampām), baumas par pārkarsušajiem 2.8 dīzeļiem ar novērptām galvām, 4durvju versija baigais kuģis utt...
Master_D rakstīja:
batka rakstīja: Kapec Petroli neizskati ka variantu??Manliekas ka labaks pa visiem citiem vecajiem 4x4
nezinu.
Kaut kas neiepatikās. Sanāca tikai vecais modelis (ar apaļajām lampām), baumas par pārkarsušajiem 2.8 dīzeļiem ar novērptām galvām, 4durvju versija baigais kuģis utt...
Parkarset var jebkuru.Bet šitam vismaz ar daļam šrotos nav problemu.Un vienkarš ka bobiks
Trooper / Monterey un co
Jautājums par šo bezceļnieku, kas ražojās ap 97-98 gadu
Vecajiem ir 3.1 TD dzinējs. Nenokaujams, bet lēnīgs.
Jaunajiem ir 3.0 DTi - par 30% jaudīgāks, bet dzirdētas sliktas atsauksmes (degvielas sūkņa defekti utt)
Varētu ņemt veco, bet visi apskatītie ir nojātas atejas par skarbiem cipariem. Par 4000 latiem, ko prasa par vizuāli izpistu, bet itkā tehniski labu "veco" (jau ar jauno salonu), var dabūt vizuāli itin pievilcīgu "jauno" ar 3.0 motoru.
Vai ar tiem jaunajiem DTi dīzeļiem viss tik tiešām ir TIK slikti, kā bazūnē pa krievu un ārzemju forumiem? Kas to dzinēju ražo?
Vecais monterey, cik saprotu, ir tīrasiņu japānis, kam pat opel bļembas ir lipinātas japānā.
jaunais iraid ar opeļmotoru? Lai gan neesmu dzirdējis, ka vēl kādam opelim būtu 3.0 R4 dīzelis...
Ņemt ar veco motoru vai ar jauno motoru to dubļu zaldātu, ko?