miglinieku lietošana pilsētās

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

181. Braucot priekšējos miglas lukturus atļauts iedegt:

181.1. nepietiekamas redzamības apstākļos - atsevišķi vai kopā ar tuvās gaismas lukturiem;

181.2. diennakts tumšajā laikā neapgaismotos ceļa posmos - kopā ar tuvās gaismas lukturiem.

CP - ir neierobežotas peļņas iespējas. vakaros Rīgā ir pilns ar autovadītājiem, kas CSN nav lasījuši un nezina neko par šo punktu. brauc ar tuvajiem + miglas un žilbina.

Sāciet ķert šitos un likt sodus.

 
1 2 3 4 5
juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

juha rakstīja: Nu nezinu gan, ko tie miglas tik labu dod grambu un tantiņu pamanīšanai. Ja tie ir pareizi noregulēti un ja pareizi ir noregulēti tuvie, tad miglinieki paspilgtina dažu metru redzmību mašīnas purngalā. Vēl tie ļauj labāk apskatīt ceļa nomali arī dažu metru zonā mašīnas purngalā. Ja brauc ar ātrumu 75 km/h (normāls ātrums Rīgā), tad šajos dažos metros grambu vai tantiņu labāk pamanīt varēs, bet izvairīties diezin vai.

Pateicoties miglām esmu saglābis dažas riepas.

Tad Tev ir slikti tuvie vai tie ir nepareizi noregulēti. Vai arī trešā versija - miglinieki ir saskrūvēti augstāk par tuvajiem un ļauj redzēt tālāk (šis gadījums jau būtu apzināta kaitniecība).

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

juha rakstīja:

Kaksis rakstīja:

juha rakstīja: Nu nezinu gan, ko tie miglas tik labu dod grambu un tantiņu pamanīšanai. Ja tie ir pareizi noregulēti un ja pareizi ir noregulēti tuvie, tad miglinieki paspilgtina dažu metru redzmību mašīnas purngalā. Vēl tie ļauj labāk apskatīt ceļa nomali arī dažu metru zonā mašīnas purngalā. Ja brauc ar ātrumu 75 km/h (normāls ātrums Rīgā), tad šajos dažos metros grambu vai tantiņu labāk pamanīt varēs, bet izvairīties diezin vai.

Pateicoties miglām esmu saglābis dažas riepas.

Tad Tev ir slikti tuvie vai tie ir nepareizi noregulēti. Vai arī trešā versija - miglinieki ir saskrūvēti augstāk par tuvajiem un ļauj redzēt tālāk (šis gadījums jau būtu apzināta kaitniecība).

Pēdējo reizi es izglābos uz salinieka, kad tur gāja vaļā tā riepu pārsišanas akcija. Ātrums moška kādi 55 bija, lija lietus, redzmība slikta.

Es atbalstu ceļa redzamību. Jo vairāk gaismas (pareizas), jo labāk. Atbalstu papildlukturus kā priekšā, tā uz jumta.

Nu, ja ir slikti redzamības apstaķļi, tad tā ir cita lieta.

bummerr Reģ.: 15.01.2004
0 0 Atbildēt

anonimikis rakstīja: es jau ar šito topiku tik gribēju ierosināt CP idejas budžeta papildināšanai. tagad tak jāpelna kā katrs māk ...

pilnigi atstumts, bet tas jau nav nekads jaunums... :vemt:

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

eh, nu cik var, komentatori....

vēlreiz atgādinu, miglinieki nav jālieto dienā labos laika apstākļos, tas nav korekti.

vairums no jums te grābstās apkārt pa tumsu

1. nelietojiet migliniekus labos laika apstākļos - dienā.

2. noskrūvējiet tuvo gaismu pogu no "0" uz "-3".

3. nekad nebrauciet ar tālajām gaismām.

tas viss jādara dienā-labos laika apstākļos.

paldies par uzmanību.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Džeremijs Klarksons – problēmas uz ceļiem rada idioti…

Populārās programmas Top Gear vadītājs Džeremijs Klarksons, savā asajā un tiešajā manierē, skaidro, kādas problēmas ikdienā rada autobraucēji, kas nedomā ar galvu.

Tādēļ, ka cits man zināms, galvenās problēmas rodas nevis no ātruma pārsniegšanas vai līkumu izbraukšanas uz diviem riteņiem, bet gan idiotu dēļ.

Ņemsim par piemēru, kaut vai auto novietošanu. Stīvens Frejs nekad neaizšķērsos kādam ceļu, Edinburgas hercogs nekad neveidos otru rindu šaurā ieliņā, Stīvens Houkins nekad neatstās mašīnu tā, lai invalīds tai nevarētu tikt garām. Viņi to nekad nedarīs, jo ir gudri ļaudis un domā par savas rīcības sekām. Bet muļķi – nē.

Viņiem nepietiek smadzeņu. Viņi domā: „Man te vajag, tātad es te nostāšos.” Padomāt vēl mazlietiņ viņi nevar, jo tad viņiem uzsprāgs smadzeņu pods. Tādēļ tos nevar laist pie stūres.

Tas pats attiecas uz braucējiem, kas pārkāpj ātrumu skolu tuvumā. Es tā nedaru. Ja jūs esat izlasījuši līdz šai vietai un vēl neesat nobeigušies no smadzeņu pārpūles, tad arī jūs tā nedariet. Taču puišelis tūningotā autiņā domā: „Kopā ar mani ir meitene. Ja es braukšu ātri, viņa man atdosies. Tas ir super.”

Nu riktīgs omārs! Neskaitot Veinu Rūniju, omāri ir paši stulbākie radījumi pasaulē. Pat ja tos palielinātu līdz cilvēku izmēram, to smadzenes vienalga paliktu kniepadatas lielumā. To smadzeņu darbības pietiek vien, lai kopotos un kniebtu jūs pirkstos, kad mēģiniet tos iemest katlā ar verdošu ūdeni. Jūs dotu omāram tiesības? Tā, lūk!

Šorīt es ieķēros aiz mašīnas, kas vilkās ar ātrumu 50 km/h. Varbūt tās vadītājam nepatīk ātra braukšana, varbūt to smagi skārusi degvielas krīze. Gan viens iemesls, gan arī otrs, var piespiest cilvēku kustēties ar Romas Pāvesta ātrumu, taču rādīt dūri un signalizēt ar uguņiem, mirklī, kad tevi apdzen, var tikai pārnadzis. Būtu mana teikšana, es atņemtu viņam mašīnu, tiesības un visu naudu, lai nevarētu nopirkt citu. Un nogrieztu arī olas – lai būtu pārliecināts, ka viņa ģimene nenonāks pasaules genofondā. Pie viena es atceltu auto vadīšanas eksāmenus, tādēļ, ka tie parāda vien to, ka jūs protat nogriezties aiz stūra atpakaļgaitā. Ja vien būtu iespējams pie stūres iesēdināt govi, viņa izdarītu to pašu! Un kāda gan jēga satiksmes noteikumu eksāmenam ar atbilžu variantiem? Jūs tikai apstipriniet savu veiksmi un to, ka protat darboties ar zīmuli. Ne viens, ne otrs jums nepalīdzēs tad, kad uz ielas būs tumšs, līst lietus un jūs mēģiniet izbraukt no nepazīstamas pilsētas.

Tā vietā es liktu aizpildīt IQ testu. Augsts vērtējums nozīmētu, ka kandidāts ir pietiekoši gudrs, lai saprastu kā darbojas automašīnas vadības ierīces un kā braukt dažādos laika apstākļos. Nezinu kādam vajadzētu būt ieskaites vērtējumam, taču, kad mēs to noteiksim, visi, kas šo līmeni nesasniegs, varēs iet spēlēt futbolu.

Un tad nebūs ne kameru, ne lielceļa rūķīšu, kas visur ošņājas un aptur satiksmi, kad kārtējais idiots ir cietis neveiksmi. Gudri ļaudis zina, priekš kam mašīnai stūre un kādus pedāļus spiest, kad tā draud ieskriet kokā...

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja:

juha rakstīja: Nu nezinu gan, ko tie miglas tik labu dod grambu un tantiņu pamanīšanai. Ja tie ir pareizi noregulēti un ja pareizi ir noregulēti tuvie, tad miglinieki paspilgtina dažu metru redzmību mašīnas purngalā. Vēl tie ļauj labāk apskatīt ceļa nomali arī dažu metru zonā mašīnas purngalā. Ja brauc ar ātrumu 75 km/h (normāls ātrums Rīgā), tad šajos dažos metros grambu vai tantiņu labāk pamanīt varēs, bet izvairīties diezin vai.

Pateicoties miglām esmu saglābis dažas riepas.

kapeiksipējs joabnijs

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Audi 90Q ar Nr. DG-5718 šorīt ap 8.00 brauca ar ieslēgtiem pakaļējiem miglas lukturiem.

Itkā būtu sīkums, ja vien pakaļā nerēgotos iauto uzlīme.

Pēdējā laikā kaut kā bieži sanāk, ka ļoļiki ar ieslēgtām pakaļējām miglām pa priekšu braukā(labi, ka dienas laikā). Visbiežāk kepkās, bet ir arī jaunie, kuri nejēdz slēdzīšu nozīmi - ieslēdz priekšējās miglas, lai pastilotu un pie viena ieslēdz arī pakaļējās...

Pasakiet, kā lai tādiem indivīdiem parāda, ka viņam pakaļējās miglas deg?

DeaDMoroZZZ Reģ.: 12.02.2003
0 0 Atbildēt

scope rakstīja: Pasakiet, kā lai tādiem indivīdiem parāda, ka viņam pakaļējās miglas deg?

tālie pakausī vai apstāties nākamajā krustojumā pie sarkanā, izkāpt un aizrādīt. kā jau minēts iepriekš, pārsvarā ar pakaļas miglām brauc vai nu salagas/opji/kepkas/blondīnes, kas vienkārši nejēdz ko saslēguši, vai arī sakompleksētie "stiļagas", kuriem bērnībā tētis nav jaungada eglīti nesis mājās, nav pušķota un izrotāta ar lampiņām un svecītēm - tagad to dzīves gaišuma iztrūkumu kompensē ar auto gaismas ierīcēm

scope Reģ.: 16.09.2005
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ rakstīja: tālie pakausī vai apstāties nākamajā krustojumā pie sarkanā, izkāpt un aizrādīt.

Naktī, jā, tālie palīdzētu

Bet pēdējā laikā tā laime ir dienas laikā uz štrāses un tad nelīdz tālo midžināšana/spīdināšana pakausī.

P.S. Nav jau tā ka man dienas laikā traucētu, bet tas noteikti atkārtojas arī naktī...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Audi 90Q ar Nr. DG-5718 šorīt ap 8.00 brauca ar ieslēgtiem pakaļējiem miglas lukturiem.

Itkā būtu sīkums, ja vien pakaļā nerēgotos iauto uzlīme.

Pakaļējajiem?! Daudzkaitlī - vairāk par vienu miglas lukturi?!

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja: Tā ar nesapratu, pričom te iAuto uzlīme.

vai tad tas ir Vadoņa audī????

jamo es pēc numura nepazīstu, zinu tikai, ka viņam ir apdauzīti stūri un sporta haube citā krāsā

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Paskatāmies albūmā - nu nav.

dzanks Reģ.: 08.09.2004
0 0 Atbildēt

Man personīgi normālās miglas nemaz i netraucē, kā saka nemaz nepievēršu uzmanību. Riktīgi kretinē ja aizmugurē vai pretī parādās kāds džips ar hrenoniem tuvajos un piedevām arī miglās. Tādiem reizēm gribas ķieģeli iedot tuvāk apskatīt. Ar aizmugurs miglinieku slēdzējiem arī grūti cīnīties. Ierubī tālos - šis nesaprot, apdzenu un esot priekšā ierubīju savu aizmugurs miglu, nu tad dažreiz apjēdz kas par štelli, bet reti.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Paskatāmies albūmā - nu nav.

a huļi ta cepiens????

Cukurins Reģ.: 27.07.2002
0 0 Atbildēt

media.ifun.ru/...

Īstiem vīriem gaismas nekad nav par daudz...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Īstiem vīriem strāvas arī nekad nav par daudz

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti