181.1. nepietiekamas redzamības apstākļos - atsevišķi vai kopā ar tuvās gaismas lukturiem;
181.2. diennakts tumšajā laikā neapgaismotos ceļa posmos - kopā ar tuvās gaismas lukturiem.
CP - ir neierobežotas peļņas iespējas. vakaros Rīgā ir pilns ar autovadītājiem, kas CSN nav lasījuši un nezina neko par šo punktu. brauc ar tuvajiem + miglas un žilbina.
Ideots rakstīja: un vispār, pirms visa šī liekā topika uzsākšanas, vai cilvēki papētīja, kā ir domāti miglas lukturi, un kā tiem jāspīd, resp, kā staru kūlis iet ? mm?
Vai šeit drīzāk nav runa par NENOREGULĒTĀM gaismām in general ?
nu zināma taisnība jau ir
pirms topika uzsākšanas vismaz nedēļu pavēroju šāda tipa braucējus un 80% gadījumu komplekts tuvie+miglas žilbināja.
tikai piektajai daļai bija skaidri redzams, ka miglas lukturi nespīd uz augšu un nav spilgti.
pārējiem abu (četru) lukturu kopējais gaismas stiprums bija apmēram tālo gaismu līmenī.
tu uzskati, ka pilseetaa miglas neuzlabo redzamiibu?
pilseetaa dienas viduu miglas uzlabo vieniigi miglu lietotaaja kraana parametrus un vinja auto izskatu
par tumsho diennakts laiku - te veel var shad tad piedot, ja kaads tirlinjsh uz briiviibenes sasleedz priekshaa visas iespeejamaas lampas - ja ivleekam nepietiek zilaam diodiiteem vai led-lampinjaam, bet gribas buut smukam ka adventes vainagam - lai jau vinjam tiek
tā kā latvija ir demokrātiska valsts, visi var izteikties, es arī.
man ir jums pārējiem tādas lietas sakāmas.
vienojamies par to, ka uz ceļa kā autovadītājiem ir korekti cienīt vienam otru, piekrītat.
pirmkārt un būtiski ir saprast: ir jānoregulē pareizi visi tuvie , tālie un miglas lukturi, lai neapskatītu lidmašīnu spārnus, gājputnus utt.
otrkārt, gaišā dienas laikā, labos laika apstākļos, kāpēc jālieto miglinieki? tie tiešām traucē pretimbraucējus. un kāpēc jābrauc ar tālajām gaismām dienas laikā? ir arī tādi gadījušies...
treškārt, tumšajā laikā braucot, padomājiet, nav korekti ilgu laiku braukt diezgan tuvā distancē priekšā braucošajam un traucēt viņam ar savām tuvajām gaismām, kuras spīd atpakaļskata spoguļos, un ir pat bīstami, braukt aizmugurē mazāk par 10 m un savu auto par puskorpusu izvirzīt uz ceļa vidus pusi, lai it kā labāk redzētu uz priekšu garām priekšā braucošajam un sagatavoties apdzīšanai - jūs spīdieniet pa taisno savu vienu lukturi otram tieši atpakaļskata spogulī!
mani ieteikumi:
1. migliniekus diennakts gaišajā laikā nelietot.
2. diennakts tumšajā laikā, ieturēt normālu distanci līdz priekšā braucošajam - to var labi redzēt pats, kādu vajag distanci, tā, lai tuvās gaismas neapgaismo priekšā braucošā auto buferi
3. dienā noskrūvēt tuvo gaismu regulējošo pogu maksimāli zemu, kāda nu kuram tā atzīme ir, es lieku līdz -2 , naktī skrūvēju augšā pogu uz nulles atzīmi
4. naktī braucot, nekad neapdzenu iepriekš aprakstītajā nekorektajā veidā - vienmēr izveidoju uzrāvienam zonu, ieskrienos un ātri garām, nevis minūtēm velkos kādam ļoti tuvu aizmugurē un žilbinu viņu caur atpakaļskata spoguļiem.
5. mēdzu arī braukt kādam astē pa nakti - tad daru tā, noskrūvēju tuvās gaismas max uz leju un labi redzot savu tuvo gaismu robežu, turos priekšā braucošajam tādā attālumā, lai neapgaismotu buferi, līdz ar to netraucēju ar žilbināšanu atpakaļskata spoguļos.
Da ko cepaties. Vidēji katru dienu sanāk ap 150.km nobraukt. Gan pa šoseju gan pilsētu. Laikam acis neriktīgas, bet miglenieki netraucē, pat neievēroju ko kurš ieslēdzis. Acīs krīt ja kāds bez uguņiem brauc.
Varbūt izeja ir Acu ārsts vai priekšējā stikla nomaiņa?
Tak vienreiz jau šīto tēmu te izmala, migliniekus lietot pa dienu kopā ar tuvajiem nav aizliegts, basta, ko tur vēl cepties. Ja autoram nepatīk tad lai iet uz ministriju un likumu labo, nevis te forumā.
CSN:\" 19. Diennakts tumšajā laikā ārpus apdzīvotām vietām, kā arī apdzīvotās vietās, ja ceļš nav pietiekami un
vienmērīgi apgaismots, gājējiem, kas pārvietojas pa brauktuvi vai nomali, jālieto gaismas atstarotājs vai cits
gaismu atstarojoša materiāla elements vai jātur rokā iedegts lukturītis. \"
Šitais nekādā veidā neizslēdz to, ka gājējam var būt gan sētnieka veste, gan piekārts atstarotājs, gan arī lukturis vēl ...
Autoram liekas, ka arī gājējus būtu jāsoda par to, ka naktī staigās pa pilsētu ne tikai vestē, bet nedod dievs arī ar ieslēgtu lukturīti?
CP - gājēji ir neierobežotas peļņas iespējas. Vakaros Rīgā ir pilns ar gajējiem(visi kas nav autovadītaji), kas CSN nav lasījuši un nezina neko par šo punktu. Satigā apkārt ar atstarotājiem apgaismotās vietās un žilbina tā ka acis tek laukā.
Sāciet ķert šitos un likt sodus, vēlams miesasodus.
jaaanis rakstīja: Izlasiet taču kā jābūt noregulētiem miglas lukturiem:
www.csdd.lv/...
204.3. 10.lpp.
pēc šīs shēmas sanāk, ka man ir miglas lukturi ne pēc likumiem, jo man viņi ir integrēti iekšā lampās un atrodas vienā līmenī ar tuvajām, tālajaām gaismām.
Sasodītie Mercedes inženieri, kā viņi tā nepadomāja par CSDD un jūzera jaaanis komfortu.
ai ai ai...
Lukturus uzstāda, ...blablabla...un ņemot vērā, ka gaismu
izstarojošās virsmas augstākā punkta attālums līdz ceļa virsmai nedrīkst atrasties augstāk par
tuvās gaismas luktura gaismu izstarojošās virsmas augstāko punktu.
un šito arī mercedess nav ievērojis? uzbakstījis tev miglas uz motorpārsega, vai?
Conqueror rakstīja: tā kā latvija ir demokrātiska valsts,... blablabla... kāpēc jālieto miglinieki? tie tiešām traucē pretimbraucējus. un kāpēc jābrauc ar tālajām gaismām dienas laikā? ir arī tādi gadījušies...
visuvarevie lidotāji fizikas likumu pārbaudītāji mopēdisti nemaz nezin, ka viņiem ir arī tuvie lukturi
lietoju un lietošu migleniekus dienas tumšajā laikā pilsētā, it sevišķi šādā laikā, jo tādā rudenī/ziemā kā tagad, kad sniega nav, lampas uz ielā ir tādas kādas ir un visapkārt ne ta tumsa, ne ta gaisma:
1. gājēji un velobraucēji arī pilsētā pamanās pa ielu nomalēm blandīties un tāpēc labāk nedaudz patraucēt citus braucējus (man gan liekas, ka mana auto lukturi ir noregulēti labi un nevienam nav pamata bļaut, ka spīd acīs), nekā kādu sabraukt. 90 gadu quatro braucējiem laikam piens vēl uz lūpām un kopējā kilometrāža minimāla, tāpēc novēlu pirmajā reālajā avārijas reizē cūceni un veiksmi, lai viss beigtos pēc labākā scenārija un nepaņemtu kādu uz kapota, pēdējā sekundas ndaļā paraujot stūri tur kur vajag vai kā citādi. man miglenieki ir palīdzējuši tieši šādi.
2. Rīga ir viena nepārspējama pilsēta ar savām bedrēm un dangām, un varbūt citiem tā ir staipīšana, bet es labāk izvēlos nedauzīt savu auto pa bedrēm, bet tās apbraukt.
Nerunāju par šoferiem ar izcili sliktu redzi, kuri pamanās bez migleniekiem un tuvajiem lukturiem iespraust kapotā vēl divus parastos!? lukturus un uzstutēt uz jumta kādu pārīti.
Es nez dekster, kaada tev ir bijusi pieredze ar migliniekiem, bet pameegini kaadreiz Hella Micro DE. Un peec tam spriedelee par to, vai ir no miglaam jeega vai nav. Paaris postus augstaak pats tak teici, ka nevajag likt visus vienaa maisaa
iet jau runa galvenokaart par megasrotiem,kam sporta skanja,sporta gaiss riepaas un sporta hellas pie bamperiem ar samorezu piekjertas jo dzeks pa tv ir redzeejis rallija masiinaam taadas.tikai to ka taas naw miglas bet prozektori vinjam newiens naw pateicis.
Conqueror rakstīja: tā kā latvija ir demokrātiska valsts,... blablabla... kāpēc jālieto miglinieki? tie tiešām traucē pretimbraucējus. un kāpēc jābrauc ar tālajām gaismām dienas laikā? ir arī tādi gadījušies...
visuvarevie lidotāji fizikas likumu pārbaudītāji mopēdisti nemaz nezin, ka viņiem ir arī tuvie lukturi
Zoo rakstīja: iet jau runa galvenokaart par megasrotiem,kam sporta skanja,sporta gaiss riepaas un sporta hellas pie bamperiem ar samorezu piekjertas jo dzeks pa tv ir redzeejis rallija masiinaam taadas.tikai to ka taas naw miglas bet prozektori vinjam newiens naw pateicis.
Kur ta shrotam prožektori...
Droši, ka kāds lauķis bij mēģinājis, bet pēc prožektoru ieslēgšanas, viņa 1.3 golps slāpst nost.
Nu nezinu gan, ko tie miglas tik labu dod grambu un tantiņu pamanīšanai. Ja tie ir pareizi noregulēti un ja pareizi ir noregulēti tuvie, tad miglinieki paspilgtina dažu metru redzmību mašīnas purngalā. Vēl tie ļauj labāk apskatīt ceļa nomali arī dažu metru zonā mašīnas purngalā. Ja brauc ar ātrumu 75 km/h (normāls ātrums Rīgā), tad šajos dažos metros grambu vai tantiņu labāk pamanīt varēs, bet izvairīties diezin vai.
miglinieku lietošana pilsētās
181. Braucot priekšējos miglas lukturus atļauts iedegt:
181.1. nepietiekamas redzamības apstākļos - atsevišķi vai kopā ar tuvās gaismas lukturiem;
181.2. diennakts tumšajā laikā neapgaismotos ceļa posmos - kopā ar tuvās gaismas lukturiem.
CP - ir neierobežotas peļņas iespējas. vakaros Rīgā ir pilns ar autovadītājiem, kas CSN nav lasījuši un nezina neko par šo punktu. brauc ar tuvajiem + miglas un žilbina.
Sāciet ķert šitos un likt sodus.