Padoms par elektroinstalācju

osiss Reģ.: 22.12.2003
 
osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Pareiza seite šeit:

www.hoyetractor.com/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=YM1510START

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Varētu, teikt, ka tam drapakam elektrosistēmas nav- lampas, signāls, signāllamiņas panelī- tās iztur šādu spriegumu. Elektriski sūkņi u.c nav.

Tā kā tas ir minitraktors viņš netiek darbināts katru dienu- vasarā zāli nopļaut, kautko uzfrēzēt, kautko atvest auzvest, ziemā sniegu izstumt no pagalma. Nieka 60 otorstundas savācu.

meklēt kautkādu citu- tas jau ir tas jautājums- nav zināmi ne orģinālā parametri, ne ģenerātor jauda.

Apgaismojiet, vai žiguļiem, gazikiem un citai RU tehnikai bija šādi ārējie regulatori?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ieteikums - ja vieta un siksna atļauj, uztaisīt attiecīgu stiprinājumu un uzlikt kādu no izplatītajiem 55/65/90 Ah boša ģeņģeriem, kādi, piemēram, nāca astoņdesmito gadu audī, vw, kaut kādiem opeļiem etc - atrodami katrā šrotā un detaļas katrā autodetaļu veikalā, tavā gadījumā pie uztaisītiem stiprinājumiem vien būtu jāpiemet divi vadi un aidā.

Bet tiešāka atbilde uz jaut - ja ģeņgera uzbūves princips un rotora elektriskie parametri diži neatšķiras no augstāk minētajiem ģeneratoriem, nopirkt augstāk minētajiem ģeneratoriem paredzētu šokolādi un ar prātu izvarot

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

osiss rakstīja: Varētu, teikt, ka tam drapakam elektrosistēmas nav- lampas, signāls, signāllamiņas panelī- tās iztur šādu spriegumu. Elektriski sūkņi u.c nav.

Tā kā tas ir minitraktors viņš netiek darbināts katru dienu- vasarā zāli nopļaut, kautko uzfrēzēt, kautko atvest auzvest, ziemā sniegu izstumt no pagalma. Nieka 60 otorstundas savācu.

meklēt kautkādu citu- tas jau ir tas jautājums- nav zināmi ne orģinālā parametri, ne ģenerātor jauda.

Apgaismojiet, vai žiguļiem, gazikiem un citai RU tehnikai bija šādi ārējie regulatori?

Sešdesmito gadu krievu tarataikām bija, tikai būtu interesanti pavērot darbībā - zinot to, ka to, ko mūsdienās izveic ar vienu tranzistoru, tur veica trīs mehāniski releji...

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Temets par šokolādi jau tika pārcilāts, bet tā kā neviena mājās nemētājas, nevar saprast kā viņu ievietot sistēmā ar vienu vadu, jo no taisngrieža ārā nāk tikai 1 vads un otra pakava daļa ir uz masu.

Šokolādei taču Oglītes un pievienojami vairāki vadi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu gribi teikt, ka tev tur tam ģeņgerim rotoram nav tinumi un ogles?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

www.ibmwr.org/...

Lūgtum. Kā jau tu redzi, šokolādei klāt pienāk pluss un masa.

Dorisa Reģ.: 10.01.2007
0 0 Atbildēt

osiss rakstīja:

Apgaismojiet, vai žiguļiem, gazikiem un citai RU tehnikai bija šādi ārējie regulatori?

apgaismoju-jā,bija.

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Tu gribi teikt, ka tev tur tam ģeņgerim rotoram nav tinumi un ogles?

Kā ta bez tiem... ģenģeris strādā- AC ārā dod un ielikt citu tur vietas nav!

Jautājums ko karināt tālāk.

Iespējams, ka jāizjauc (Jāatfleksē) orģinālregulators un jāpaskatās "kas lācītim vēderā".

monteros Reģ.: 31.01.2007
0 0 Atbildēt

Pie oglītēm taču tam ģeneratoram viegli tikt klāt? Var atvienot pienākošos vadus no orģinālā regulatora un pievienot pie BOSCH ģeneratora tabletes (VW, Audi, BMW) oglītēm kuru var ārpusē pieskrūvēt. Pie tabletes jāpievieno "+" caur lampiņu ierosmei un massa, kas jau ir pie skrūves vietas tabletei. Cena ap 5Ls veikalā jauna. Ja ir jautājumi, varu izklāstīt sīkāk uz mailu monteros@inbox.lv

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Muhahā, pie oglēm

Laikam neesi pamanījis, ka tam tranzistoram ir izvadi? Un laikam dzesēt arī nevajag, ko?

Arnijs Reģ.: 01.06.2002
0 0 Atbildēt

monteros rakstīja: Pie tabletes jāpievieno "+" caur lampiņu ierosmei

Vot šitas ar ir interesanti.....

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Nav obligāti tikt pie oglēm. Vecais regulators cik saprotu, ir nosprādzis tādā veidā, ka laiž visu cauri. tātad ir tikai jāatrod vads, kas iet uz veco regulatoru un pa vidu jāieliek kāds no ieteiktajiem ārējiem regulatoriem.

Likt kaut ģeneratora izejā lai dabūtu mazāku spriegumu, ir sarežģītāk. Tur ir liela strāva. Attiecīgi nav gatavu risinājumu. Ja draugos ar elekroniku, tad jau var kaut ko uzmuhļīt, bet labāk pamēģini iepriekš ieteikto.

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

Tātad visu iepriekš teikto apgāž tas, ka ģenerators ir bez ierosmes tinuma un oglītēm- vienvārdsakot tāda dinamka! No tā izriet, ka nekāda donorēšana no auto nepalīzēs, arī citam ģeneratoram vitas tur nav.

Šorīt tika konstatēts, ka vecais regulators ir izjaucams tikai neatgriezeniski, jo visa elektronika ir ielīmēta alumīnija radiatoriņā.

Situācija sekojoša- ir divi vadi ar līdzstrāvu ar voltāžas amplitūdu no 12v - 19v, atkarībā no apgriezieniem.

Kāds var būt idejas voltāžas ierobežošanai līdz 14,2v.

Pēc mērījumiem Ģeneratora jauda ~250W, max Amperāža ~14 A, ja pareizi saprotu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kas tur ierobežo vietu, ka nevarētu ielikt šitādu www.global-b2b-network.com/... normālu ģeņģeri?

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Nu tad kāda parasta stabilizatora shēma uz 2-3 tranzistoriem un vēl dažām detaļām. Izejā 2 tranzistorus paraleli. Vajadzētu iet tai lietai. Vēl iedomājos, ja negribas pašam čakarēties, varētu mēģināt nopirkt gatavus pārveidotājus no 24->12 Tādi kādreiz Latgalītē tirgojās. Noiets bija tālbraucēju šoferiem lai tie varētu darbināt 12v lietiņas. Tikai jāizprašņā riktīgi kads tur iekšā tas stabilizators un cik lielu strāvu tur. Vajadzētu vismaz uz 40A Jo tikko pēc startēšanas kad motors piešķiļas tāda arī ir tā lādēšanas strāva. Ja vēl kādas lampas ieslēgtas.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Vēl variants "быстро и сердито" tajā vadā, kurš no ģeneratora uz aķi iet, ielikt pretestību. Pretestība var būt piemēram auto tuvo/tālo gaismu spuldzītes izskatā, kam savienoti paralēli tuvās un tālās gaismas kvēldiegi. Spuldzītes šajā ziņā nav tas sliktākais variants. Kad kvēldiegs auksts tam maza pretestība un līdz ar to kaut kāda uzlāde notiks arī pie 14v savukārt pie 19v kvēldiegs uzsils vairāk un ierobežos strāvu arī vairāk. Aķis būs aizsargāts.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Padomāju, vislabākās šaja gadījumā būtu kādas 6v moču spuldzes.

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kas tur ierobežo vietu, ka nevarētu ielikt šitādu www.global-b2b-network.com/... normālu ģeņģeri?

izskatās tur tieši tā kā linkā, ģenerators ir tas ~7 cm platais ripulis, kuram siksna apmesta. Vienīgais variants, ja vien to ģeneratoru iznes ārpus motortelpas uz jauniem kronšteiniem.

imgs.segundamano.es/...

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

sleepnis rakstīja: Vēl variants "быстро и сердито" tajā vadā, kurš no ģeneratora uz aķi iet, ielikt pretestību. Pretestība var būt piemēram auto tuvo/tālo gaismu spuldzītes izskatā, kam savienoti paralēli tuvās un tālās gaismas kvēldiegi. Spuldzītes šajā ziņā nav tas sliktākais variants. Kad kvēldiegs auksts tam maza pretestība un līdz ar to kaut kāda uzlāde notiks arī pie 14v savukārt pie 19v kvēldiegs uzsils vairāk un ierobežos strāvu arī vairāk. Aķis būs aizsargāts.

'

Izklausās pārāk vienkārši!

tātad dpuldzīti likt virknē, kas izcilpo caur + vadu uz abiem kvēldiegiem un to ievieto līdzstrāvas vadā? pareizi sapratu?

Vecās JaWas spuldzes kautkur šķūnī stāv.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vispār ir vēl viens variants - izmest to ģeņģeri nah un lietot tā vietā lādētāju

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Vispār ir vēl viens variants - izmest to ģeņģeri nah un lietot tā vietā lādētāju

tad jau labāk uzlikt voltmetru un masas slēdzi

Pretējā gadījumā ūdenssūknim siksnu nevar uzlikt, ja nav trešā skriemeļa.

sleepnis Reģ.: 02.05.2003
0 0 Atbildēt

Vispār no rīta ar skaidru galvu vēl paštukoju. Kā Tu mērīji tos 19V ? Ar aķi vai bez? Ja 19V ģenerators dod bez slodzes, tad vajag 6v spuldzi, ja mērīji ar visu aķi 19v, tad labāk no sākuma mēģinat auto 12v. Ideālā gadījumā pie max apgriezieniem spuldzītei vajadzētu spoži iedegties. Ja pārdeg - vajag lielākiem voltiem, ja neiedegas, jāņem mazākam spriegumam. Jā, visu esi sapratis pareizi. Ja pēc ilgākas ekspluatācijas aķis tomēr lādējas ārā, tad ieslēdz vēl vienu spuldzīti paralēli esošajai.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vai tad tomēr tie primitīvie releji nebija uz ierosmes tinumu?

osiss kas tur tajā bildē tas par sūdu aiz ģeņģera?

osiss Reģ.: 22.12.2003
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Vai tad tomēr tie primitīvie releji nebija uz ierosmes tinumu?

osiss kas tur tajā bildē tas par sūdu aiz ģeņģera?

Ja domāuz aimugures pusi- šķidruma dzeses caurule- saprotu- tūlīt teiksi to var izvilkt par citurieni, bet tomēr tādu variatu pagaidām nepieļauju, jo bildē redzamajam, nav uzskrūvēts sāna dekoratīvais/azsarg režģis, kas tur vēl stiprinās:

www.minitraktors.lv/...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti