Audi B4

viktors1961 Reģ.: 17.02.2004

Cienījamie iAuto jūzeri! Ne reizi vien esmu nelietīgi jūs izmantojis kā informācijas un pieredzes avotu, mēģināšu vēlreiz. Lieta tāda, ka viens mans paziņa nolēmis nopirkt autiņu atbilstošu rocībai un krīzei - Audi 80, apmēram 94. gada. Nu kad būsiet nomierinājušies mož uzrakstiet pāris vārdus (ja vien atceraties kaut ko tādu ), ar ko tas modelis ir laps, ar ko galīgi garām, par bīdeļu variantiem un to ilgmūžibu, par sedana un avanta plusiem un mīnusiem. Vai A4 jau ir klasi pārāks?

Jau iepriekš visiem paldies, kas kādu vārdu bildīs.

 
1 2
Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Zoo rakstīja: Klimas un pilnpiedziņas 2k eiro mašīnām parasti ir mirušas vai tuvu beigām.

kas var būt tik traki nomiris audī pilnpiedziņā???? reduktors gaudo? nu i kuj s ņim, aizbrauc uz šrotu un paņem citu...

kardāna granātai saplēsta gumija? nomaini granātu un mauc.....

citam tur nav kam nomirt...

p.n.

nu jā - pakaļas piekare ir savādāka, kā priekšpiedziņas audim... nu un????

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Pirmais rakstīja:

.... ja ejot pa granteni pāri simtam nometīsi gāzi, tad nebrīnies

tavu braukšanas prasmi mēs zinām uz grantenes, tā kā droši paklusē. Spečuks,bļin.

Un tās bukses esi pats atjaunojis no logu līmes, ja netur 10 000 km, vairāk neesi ar to audi nobraucis.

Bļed,pirmais, nu ko tu vari dirst???

par audī tikai labu vai neko

diemžēl audī b4 ražotne ir izkomplektēta....

tagad ražo plastmasas kastes un lepni sauc par audī.... tautiņa atceras tās 20gadus vecās labās mašīnas un pērk atspērusies jaunus audī

audī zevods nemaz nespēj pieražot tās mašīnas stāv rinda uz 3 gadiem

neticat??? tak aizbrauciet līdz dīlerim un paskatieties - tukšs kā izslaucīts

servisa večiem arī nemaz nav darba, tikai eļļu nomainīt, bremžu klučus un muķļutronika ātrumkārbas

Kārtējā tukša *******ana par lielo pieredzi ar vienu stulba, neko nesajēdzoša kolēģa nopirktu,nojātu vai paša nojātu audi Nebrīnos,ka tas ******* pārsita kārbas korpusu un brauca bez eļļas kamēr izjuka kārba un tagad visi audī slikti

nedris, ja nezoini, besī jau ārā

tu to kārbu vari nopirkt un apskatīties kas tur ir pārsists

bļā, nu ko tu lien visiem caurumiem par korķi????

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Nopirku B4. Pirms gada. '92 gads, 2.3 motors. Priekšpiedziņa. Bez ekstrām. (El. spoguļi neskaitās.)

Gribēja par viņu 1500 Ls. Nopirku par 1200 Ls.

Ieguldīts pa šo gadu viņā ir tik, cik var taupīgi nokost pa vakaru divatā. Nu ir pienācis laiks tehniskajai apskatei. Rēķinos, ka kādi 300 - 400 Ls iekļaujot nepieciešamos remontiņus, ieskaitot ceļu nodokli, līdz apskatei logā.

Reāli pietrūkst kodicioniera vai klimata kontroles vasarā un el. logi.

Ja pasažiera beņķī ir bieži jāsēdina cilvēks augumā virs 195 cm, tad der padomāt par variantu bez lūkas, jo tam griesti ir bikuc augstāki. (Ja šoferis ir garš, tad nekādu problēmu, jo šofera beņķis normāli laižās lejā.)

Vēl pāris sīkumi... Nepatīk gaismas. Salīdzinajumā ar citiem auto, šķiet izteikti vājas naktī. Nepatīk , ka sānu spoguļi nav sfēriskie, redzamība sūdīgāka. Nepatīk paneļa dizains.

Bet to visu atsver fakts, ka tas auto brauc labi, īpaši nelūzt, bet ja lūzt, tad ir ļoti lēts remontos.

P.S. Un es noteikti sevi nepieskaitu pie vadītājiem, kas braucot taupa auto.

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

Ādas man nav. Bet āda mani saista tikai komplektā ar ventilatoriem beņķī - un B4 par šādu ekstru neesmu dzirdējis, tāpēc labprātāk izvēlos drēbi (vai zamšu, vai velūru - nezinu kā to sauc).

Un runājot par motoriem, tad pirms pirkšanas izklaušināju kur vien varēju - man neieteica ņemt V veidniekus. jo viņš ir labs, kamēr iet. Kad jāsāk jaukt un mainīt, un pēc tam regulēt, tad izdevumus, salīdzinājumā ar viengalvainajiem var pareizināt ar 1.5 vismaz.

Tas pats ar quatro piedziņu. Cik sapratu, tad Quatrām atšķiras daudz kas - sākot no Pirmā nosauktajām lietām, līdz pat kolodku biezumam, kas tomēr sadārdzina izmaksas. Līdz ar to q iesaku pirkt tikai tad, ja nu ļoti īpaši gribās.

2.3 motorīts šāds laikam tika ražots ar nelielām atšķirībām jau kopš '76 gada. Meklēju tieši tādu. Un esmu apmierināts ar iegūto. 2.0 (un varbūt arī 1. ir nopirkt vieglāk, jo viņu ir stipri vairāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bucefal, q atšķiras bundža, kārba, kardāna un reduktora esamība, priekšējais pusrāmis un tas, ka aizmugurē piekare ir līdzīga priekšejajai, nevis kā bezpiedziņai - divi amarti, divas bukses un viss Ā un jā, supporti un izpūtējs arī atšķiras Nu un?

P.N. Nopērc B4 1.8

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kaksis rakstīja: Bet tā, cik atceros, šaurs, neērts salons. Galīgi tizls panelis. Ja maksā 500 Ls un ir kvatra tad var ņemt.

Te laikam spēkā sviestdieņa komentārs

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Bucefal, q atšķiras bundža, kārba, kardāna un reduktora esamība, priekšējais pusrāmis un tas, ka aizmugurē piekare ir līdzīga priekšejajai, nevis kā bezpiedziņai - divi amarti, divas bukses un viss Ā un jā, supporti un izpūtējs arī atšķiras Nu un?

Nu un?

Nu nekas! Tikai tas viss nedaudz sadārdzina apkopi, jo ir vairāk kam lūzt. Ņemot vērā apkopes summas, nekas pārcilvēcīgs tur nava.

Tomēr - ja cilvēkam ļoti nevajag q, tad droši bez tā arī var iztikt, ja reiz runa ir par finanšu ekonomēšanu.

P.N. Nopērc B4 1.8

Nu ja - pameklēju, palasīju, un sapratu, ka nolohojos...

BadAss Reģ.: 27.09.2006
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Kaksis rakstīja: Bet tā, cik atceros, šaurs, neērts salons. Galīgi tizls panelis. Ja maksā 500 Ls un ir kvatra tad var ņemt.

Te laikam spēkā sviestdieņa komentārs

+1

Esmu 181 cm, 110 kg. Jūtos tai B4 komfortabli, cik nu tas attiecas uz vietu.

Kad brauc čoms virs 195, tad šim ir jālaiž beņķis zemē, bet arī ir viss ok.

Jūtos ērtāk kā gandrīz jebkurā (neesmu braucis ar pašu pēdējo) 3 bembi, bet sūdīgāk kā 5 bembī. Bet parasti tas vairāk atsaucas nevis uz mani pašu, bet gan uz vietu aiz manis. Par ergonomiku nesūdzos, stūre, pedāļi un ātrumkloķis man nesagādā problēmas, atšķirībā no dažiem citiem autiņiem.

P.P.S. Pēc suba izvietošanas bagažniekā vairs nekam normāli nav vietas, bet tas jau ir kkāds gaumes jautajums.

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
0 0 Atbildēt

Nu vispār, ja rodas jautājums cik maksā uzturēt audi B4, tad tādam cilvēkam labāk auto nepirkt, bet pieteikties e-talonam!!!!

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bucefals rakstīja:

msh rakstīja:

Kaksis rakstīja: Bet tā, cik atceros, šaurs, neērts salons. Galīgi tizls panelis. Ja maksā 500 Ls un ir kvatra tad var ņemt.

Te laikam spēkā sviestdieņa komentārs

+1

Esmu 181 cm, 110 kg. Jūtos tai B4 komfortabli, cik nu tas attiecas uz vietu.

Kad brauc čoms virs 195, tad šim ir jālaiž beņķis zemē, bet arī ir viss ok.

Jūtos ērtāk kā gandrīz jebkurā (neesmu braucis ar pašu pēdējo) 3 bembi, bet sūdīgāk kā 5 bembī. Bet parasti tas vairāk atsaucas nevis uz mani pašu, bet gan uz vietu aiz manis. Par ergonomiku nesūdzos, stūre, pedāļi un ātrumkloķis man nesagādā problēmas, atšķirībā no dažiem citiem autiņiem.

P.P.S. Pēc suba izvietošanas bagažniekā vairs nekam normāli nav vietas, bet tas jau ir kkāds gaumes jautajums.

Man svars kā tev bet 15 cm vairāk, manā B3 mans ķeblis patstāvīgi uz maksimālo lejā un gandrīz līdz galam aizbraukts, nesūdzos. Ergonomiku vācieši labi nostrādājuši, ir nācies braukt ar ķebli pievilktu max uz priekšu, pabraukt var Un atšķirībā no visādām šķībaču kastēm, tajā max nolaistajā ķeblī var arī normāli iekāpt

uldiskru Reģ.: 06.11.2002
0 0 Atbildēt

Sretsked rakstīja:

uldiskru rakstīja: Nu vispār, ja rodas jautājums cik maksā uzturēt audi B4, tad tādam cilvēkam labāk auto nepirkt, bet pieteikties e-talonam!!!!

??? misters Miljonārs ierunājās ?

Pričo te miljonārs, tu galīgi jocīgs es vai kā???

ursis Reģ.: 11.07.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Bucefals rakstīja:

msh rakstīja:

Kaksis rakstīja: Bet tā, cik atceros, šaurs, neērts salons. Galīgi tizls panelis. Ja maksā 500 Ls un ir kvatra tad var ņemt.

Te laikam spēkā sviestdieņa komentārs

+1

Esmu 181 cm, 110 kg. Jūtos tai B4 komfortabli, cik nu tas attiecas uz vietu.

Kad brauc čoms virs 195, tad šim ir jālaiž beņķis zemē, bet arī ir viss ok.

Jūtos ērtāk kā gandrīz jebkurā (neesmu braucis ar pašu pēdējo) 3 bembi, bet sūdīgāk kā 5 bembī. Bet parasti tas vairāk atsaucas nevis uz mani pašu, bet gan uz vietu aiz manis. Par ergonomiku nesūdzos, stūre, pedāļi un ātrumkloķis man nesagādā problēmas, atšķirībā no dažiem citiem autiņiem.

P.P.S. Pēc suba izvietošanas bagažniekā vairs nekam normāli nav vietas, bet tas jau ir kkāds gaumes jautajums.

Man svars kā tev bet 15 cm vairāk, manā B3 mans ķeblis patstāvīgi uz maksimālo lejā un gandrīz līdz galam aizbraukts, nesūdzos. Ergonomiku vācieši labi nostrādājuši, ir nācies braukt ar ķebli pievilktu max uz priekšu, pabraukt var Un atšķirībā no visādām šķībaču kastēm, tajā max nolaistajā ķeblī var arī normāli iekāpt

un ne tikai tu,pat es un sviestdienis

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti