TA nokauj bembja motoru

rudens68 Reģ.: 17.04.2006

Paziņam TA nokāva bembja motoru kurš iekš omegas

Kas parasti tādos gadījumos notiek ??? Vai kautko var no CSDD dabūt , itkā šamie pret šo lietu apdrošināti ,

 
1.. 8 9 10 11 12 13 14 15
Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

uupis rakstīja:

Seene rakstīja: Nu tak pajāt par to, ja zam pārsega ir iekšdedzes dzinējs + ģenerators. Labākai efektivitātei vēl pievienot kādu kondensatoru bremzēšanas enerģijas uzkrāšanai un labakam uzrāvienam.

Nu nav īsti pajāt. Kamēr enerģijas akumulēšanas ietaises nebūs uzpildāmas tik pat ātri kā degviela un kamēr tās būs videi nedraudzīgākas par spaini benzīna ir grūti panāk lai tās ieviestos...

Aļjo? Tev arī no Kakša kaut kas pielipis? Diskusija ir par elektrisku TRANSMISIJU, nevis elektrību, kā enerģijas avotu. Principu, kas jau sen tiek izmantots lokomotīvēm un spectehnikai, tikai līdz šim ir bijis neracionāli smags izmantošanai nelielos trnsportlīdzekļos.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Seene- patiesiibaa taas ir neshkjiramas lietas... vari tasiit kadus negribi motorritenjus... bet kameer nevarees "uztankot" ar elektroniem taadaa pashaa aatrumaa kaa benziinu tam pagaidaam jeega ir tikai zaljo aciis...

izmaksas ta hibriidiem ir lielaakas(vismaz iegaades un vismaz pagaidaam) un taapat bez fuelja neiztikt

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: Seene- patiesiibaa taas ir neshkjiramas lietas... vari tasiit kadus negribi motorritenjus... bet kameer nevarees "uztankot" ar elektroniem taadaa pashaa aatrumaa kaa benziinu tam pagaidaam jeega ir tikai zaljo aciis...

izmaksas ta hibriidiem ir lielaakas(vismaz iegaades un vismaz pagaidaam) un taapat bez fuelja neiztikt

Tu arī esi Kaksis? Kuru lokomotīvi uztanko ar elektroniem jebkādā ātrumā?

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Seene rakstīja:

Kindzulis rakstīja: Seene- patiesiibaa taas ir neshkjiramas lietas... vari tasiit kadus negribi motorritenjus... bet kameer nevarees "uztankot" ar elektroniem taadaa pashaa aatrumaa kaa benziinu tam pagaidaam jeega ir tikai zaljo aciis...

izmaksas ta hibriidiem ir lielaakas(vismaz iegaades un vismaz pagaidaam) un taapat bez fuelja neiztikt

Tu arī esi Kaksis? Kuru lokomotīvi uztanko ar elektroniem jebkādā ātrumā?

ja tu nezināji, tad praktiski visas dīzeļlokomotīves darbojās tā, ka dīzelis griež ģeneratoru, bet riteņus piedzen elektromotori....

kā jau teicu, tāpat ir lielajiem karjera gruzovikiem

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Kindzulis rakstīja: Seene- patiesiibaa taas ir neshkjiramas lietas... vari tasiit kadus negribi motorritenjus... bet kameer nevarees "uztankot" ar elektroniem taadaa pashaa aatrumaa kaa benziinu tam pagaidaam jeega ir tikai zaljo aciis...

izmaksas ta hibriidiem ir lielaakas(vismaz iegaades un vismaz pagaidaam) un taapat bez fuelja neiztikt

Tu arī esi Kaksis? Kuru lokomotīvi uztanko ar elektroniem jebkādā ātrumā?

ja tu nezināji, tad praktiski visas dīzeļlokomotīves darbojās tā, ka dīzelis griež ģeneratoru, bet riteņus piedzen elektromotori....

kā jau teicu, tāpat ir lielajiem karjera gruzovikiem

Es tak zinu, un tieši par šo risinājumu arī runāju. Bet daži te ir ieciklojušies uz akumulatoru uzlādes laiku, kā pretargumentu šādam risinājumam vieglajā auto.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

pats Tu esi kaartiigs kaksis

es tik uzdrikjeeju ka taas ir nedalaamas lietas...

par karjerniekiem, vecajiem kriecu celtnjiem(diizelis+gjenjgjeris) kaa arii par lokomotiiveem esmu informeets...

piebilde- par to aatro uzlaadi- zviedri tikko noprezenteejushi koenigsegg kvant... 2i elektromotori ar reduktoriem uz pakaljritenjiem..~520 Ps... akjiishi 450kg un akju uzlaade- 20minuutes...pietiekot 500km...bez tam akji ar neierobezjotu uzlaades/izlaades daudzumu (lasi- muzjiigi)

P.S.palasiijos ieprieksheejos txt virspuseeji-njevnjikaja taa ka...nenjem ljaunaa

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: pats Tu esi kaartiigs kaksis

es tik uzdrikjeeju ka taas ir nedalaamas lietas...

Nu tieši tā. Kaksis. Elektriskā transmisija un akumulatori ir principāli nesaistītas lietas, lai vai kā tev gribētos apgalvot pretējo.

Tas, par ko runāju, ir startera, spararata, sajūga, ātrumkārbas un diferenciāļa aizvietošana ar ģeneratoru. Un visu sarežģīto ABS, ESP u.tml. aizstāšanu ar gana elementāru 4 elektromotoru vadības bloku.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

jautaajiens- kamdeelj jau tagad to nedara... ja tas Tavupraat ir tik vienkaarshi?

iekshdedzes dzineejs shajaa padariishanaa( autoss- vieglais-pasazjieru-hibriids) ir pilniigi lieks... protams ne no degvielas tirgotaaju skatupunkta

starteris spararats ganjgjene UN motors ir aizvietojami ar akku... un atkritiis mehaanika...ellja...katalizatori uc

tagad saaku aizdomaaties- priimusam un leksusam gadiijienaa pakaljritenji nebij uz mineetajiem eljektromatoriem? nezkaadeelj jamie atstaajushi tradicionaalo mehaaniku....

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

var jau bez aķa..bet tad buus nepieciešams garš vads...

ātomzemuudenee ir viss kas nepieciešams kaksim..

prasti runaajot- dzesee kodoldegvielu ar uudeni, kaa rezultataa rodas tvaiks kas griež turbiinu kas ražo elektriibu lai vareetu pagriezt dzenskruuvi

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: jautaajiens- kamdeelj jau tagad to nedara... ja tas Tavupraat ir tik vienkaarshi?

iekshdedzes dzineejs shajaa padariishanaa( autoss- vieglais-pasazjieru-hibriids) ir pilniigi lieks... protams ne no degvielas tirgotaaju skatupunkta

starteris spararats ganjgjene UN motors ir aizvietojami ar akku... un atkritiis mehaanika...ellja...katalizatori uc

tagad saaku aizdomaaties- priimusam un leksusam gadiijienaa pakaljritenji nebij uz mineetajiem eljektromatoriem? nezkaadeelj jamie atstaajushi tradicionaalo mehaaniku....

Nu tas ir neglābjami... Vispirms pats noliec akumulatorus un pēc tam atkal paziņo, ka tos jāizmanto motora vietā. Akumulatori ir cita tēma - kas vēl bērna autiņos. Bet mehāniskas transmisijas izmanotšana ir pārbaudīta vēltība vēl kopš laikiem, kad elektronikas vietā nācās strādāt relejiem. Vienīgi elektromotoru un ģeneratoru lielais svars bija iemesls šādu risinājumu izmanotšanai tikai ļoti lielai tehnikai.

Vai vari pateikt kaut vienu iemeslu, kādēļ lai elektroniska drosele būtu neuzticamāka par robotizētu divsajūgu mehāniku? Es ne, bet par to, ka elektronika ļautu vienmērīgi strādāt motoram ar visoptimālākajiem apgriezieniem, nodrošinot nepārtrauktu bezpakāpju paātrinājumu riteņiem, gan labprāt izbaudītu.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja:

tagad saaku aizdomaaties- priimusam un leksusam gadiijienaa pakaljritenji nebij uz mineetajiem eljektromatoriem? nezkaadeelj jamie atstaajushi tradicionaalo mehaaniku....

Šamējiem ir visparastakā konstrukcija - teorētiski atslēdzot elektromotoru, kas ir uzkārts kaut kur pa vidu, iekšdedzes dzinējs varētu to dzīt uz priekšu kā jebkuru citu auto.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

patiesiibaa jau nu neko nenolieku

nez...ja ir motors ruucoshss- tad es laikam esmu absoluutas klasikas piekriteejs... mehaaniskaa/automaatiskaa kaarba... pusasis(kam arii kardaans klasiskais) sajuugs un visi paareejie prichendaalji...

ja tas pasaaciens saistiits ar elektriibu- nu tad tikai... bez ieksh/aar dedzes motora bet ar vienu vieniigu shtepseli

that's all folks

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

a kaapeec neražot kaut ko auhjenna hibriidisku, ja visi miiž karstu par to "ekoloģiju"

taapat kaa ar tamponiem- supa dupa ultra giga kvazi plus kaut gan tas pats tampons vien ir, tikai rieviņas savaadaakas...

kaapeec atteikties no parastajaam transmisijaam, ja taas var leeti ražot un daargi paardot

lai uzražotu elektrisku transmisiju ir piķis jaaiegulda, draud nepatikšanas ka no saakuma kaut kas neiet, kritiisies popularitaate utt...

imho, ja visas auto ruupniicas noliidzinaatu ar zemi un visu saaktu no nulles, diez vai taadi iekšdedzes dzineeji vispaar buutu...

tikai bailes, ka opereetaajsisteema microsoft vista vareetu paarsteigumus sagaadaat

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: patiesiibaa jau nu neko nenolieku

nez...ja ir motors ruucoshss- tad es laikam esmu absoluutas klasikas piekriteejs... mehaaniskaa/automaatiskaa kaarba... pusasis(kam arii kardaans klasiskais) sajuugs un visi paareejie prichendaalji...

ja tas pasaaciens saistiits ar elektriibu- nu tad tikai... bez ieksh/aar dedzes motora bet ar vienu vieniigu shtepseli

that's all folks

Nuja. Kas gan var būt labāks, kā nosvilis sajūgs. Feins rēķins par automātiskās kārbas remontu. Vai krakšķoša miroņgalva.

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

Ozz- nu jau ne vista bet 7 windoze

Seene- patiesiibaa nav ne vainas tai sajuuga smakjelei taapat kaa auto smaardam.. kad ir redlainaa dabuujis kaadu briidi atvilkt...

bet granaatas... iedomaajies pats... kas notiks(cik maksaas) taa pasha ritenjmotora paarjaukshana... un to jau vairs maajaas neizdariisi... taapat kaa gjenjgjera paartiishanu( kautkur atminos lasiijis ka tam pasham keksusam RX bija baismiigi jaaieveero slapjums uz celja...

iebrauks ar taadu SUV muusu jaukajaa salu tilta peljkjiitee... i pipec... graabaajies nu gar rubiljnjikiem slapjiem nagiem (protams...arii prastu analogo diizeli tur var ar uudeni pieliet)

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: Ozz- nu jau ne vista bet 7 windoze

Seene- patiesiibaa nav ne vainas tai sajuuga smakjelei taapat kaa auto smaardam.. kad ir redlainaa dabuujis kaadu briidi atvilkt...

bet granaatas... iedomaajies pats... kas notiks(cik maksaas) taa pasha ritenjmotora paarjaukshana... un to jau vairs maajaas neizdariisi... taapat kaa gjenjgjera paartiishanu( kautkur atminos lasiijis ka tam pasham keksusam RX bija baismiigi jaaieveero slapjums uz celja...

iebrauks ar taadu SUV muusu jaukajaa salu tilta peljkjiitee... i pipec... graabaajies nu gar rubiljnjikiem slapjiem nagiem (protams...arii prastu analogo diizeli tur var ar uudeni pieliet)

Riteņmotori vismaz piedāvājumā ir "factory sealed" un tiem nekāda apkope, pārjaukšana vai mitruma piekļuve nav paredzēta. Pārtīšana... Ko un kapēc taisies pārtīt līdzstrāvas servomotoram?

Kindzulis Reģ.: 20.10.2002
0 0 Atbildēt

ups... auzas

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

Kindzulis rakstīja: ups... auzas

Toč auzas... Kamēr es te filozofēju, izrādās, ka šāds auto jau ir prezentēts kā koncepts un šobrīd, cik var noprast, tiek testēts lai ieviestu ražošanā

Vot... Tēma slēgta.

vol Reģ.: 21.02.2003
0 0 Atbildēt

Nu bet kas šitam par vainu.zparks.lv/...

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

vol rakstīja: Nu bet kas šitam par vainu.zparks.lv/...

Izlasi visu iepriekšējo. Ja īsumā - derīgs mopēda vietā, lai ikdienā braukātu uz darbu. Mana auto vidusmēra brauciena garums pārsniedz pat maksimālo 480km papildpakotni. Ko ar standarta 260km var iesākt? Pat uz Gaiziņu paslēpot neaizbrauksi.

vol Reģ.: 21.02.2003
0 0 Atbildēt

Nu pilnīgi piekrist Tev negribētos.Pēc citas info,auto.apollo.lv/... ,480 km nomauc, 45min.uzpīpē,un vālē atkal. Kāda vaina?Man pietiktu.

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

man arii pietiktu...

jautaajums ir par ziemaam:

ar visu apsildi utt, cik tad km var nobraukt...

tas viņiem kalifornijaa bez gaismaam un kabrī ir forši...

Ozz Reģ.: 25.11.2002
0 0 Atbildēt

lai gan ar webasto to probleemu vareetu sekmiigi risinaat

vol Reģ.: 21.02.2003
0 0 Atbildēt

Ozz rakstīja: lai gan ar webasto to probleemu vareetu sekmiigi risinaat

Visu var atrisināt.Galvenais lai ir labs sākums.

vol Reģ.: 21.02.2003
0 0 Atbildēt

....un par sakarīgām naudiņām.

1.. 8 9 10 11 12 13 14 15
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti